Mitä on Dubstep?

huolestunut68

Poikani kuuntelee tietääkseni tämmöistä Dubstep-musiikkia? En ole ihan varma, mutta se ärsyttävä kiemurteleva basso kuuluu seinien läpi. Pitäisikö minun huolestua? Onko tervettä kuunnella tätä Dubstep-musiikkia.

Terveisin, huolestunut äiti.

31

1450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Producer-

      DubSteippiä kuunteleva nuori ja toki muukin ikäinen on ihan normaali ja hyvän musiikki maun omaava. Olen itse UG Räp artisti ja tuottaja.. Ja jonkun verran olen itsekkin dubstep taustoja säveltänyt ja se on hauskan riemukkaan kuuloista. Ainut epäterveellinen asia siinä on ettei ehkä korvat kestä jos joka päivä tunnista toiseen sitä kuuntelee isolla. Mutta sehän on ongelma jokaisessa musiikki genressä jos isolla kuuntelee! :)

      Dubsteippi esimerkki: http://www.youtube.com/watch?v=cbVvLnxYS0I

      Jos musiikki kuulosta samantyypiseltä kuin tuo niin kyseessä on silloin "DubSteip" genre. Tosin linkin takana on suomalainen ug räp artisti liitettynä dubsteip taustaan. Kaikessa dubsteipissä ei ole aina suomalainen räppäri tai muu laulaja, voi olla myös ulkomaalainen tai ei laulaajaa tai räppäriä ollenkaan.

      PS: Jos rivi- tai kerrostalossa asutte niin häätöuhkaus voi olla helpostikkin oven takana jos naapureita häiritsee. :)

      • &&/

        Dubstepistä ei pidä olla huolissaan, se on täysin tervettä ja suositeltavaa. Mutta paskanjauhamisräppi (onko muuta räppiä) ei kuulu terveen nuoren miehen kuuntelulistalle.


      • Leidi Gagga

        Ei ole tervettä kuunnella pypyläärimusiikkia, joka on laadullisesti täysi nolla genrestä rippumatta ja jonka todellinen olemassaolon syy on nyhtää perseen pyörittämisen avulla nuorten rahat.

        Viihdeteollisuuden aivopesemä, kavereitten ja mainosten vietävissä oleva kloppi edustaa normaaliutta vain levy-yhtiöitten myyntistrategioissa, ei suinkaan tosielämässä.


      • dubstep4ever
        Leidi Gagga kirjoitti:

        Ei ole tervettä kuunnella pypyläärimusiikkia, joka on laadullisesti täysi nolla genrestä rippumatta ja jonka todellinen olemassaolon syy on nyhtää perseen pyörittämisen avulla nuorten rahat.

        Viihdeteollisuuden aivopesemä, kavereitten ja mainosten vietävissä oleva kloppi edustaa normaaliutta vain levy-yhtiöitten myyntistrategioissa, ei suinkaan tosielämässä.

        Tämä mainstream musiikkihan ne nuorten rahat nyhtää et selvästi tiedä mitään joten oleppa hiljaa:)


      • tää on vitun paskaa

        Paskaa paskempaa dubstepoia ei ole ja tää on lähinnä jotain gangsta joujou oon kova ja vedä budii ja käytän commando pipoo koska oon kova paskaa


    • pitäisi...

      olla erittäinkin huolestunut, poika saattaa nimittäin innostua asiasta, jättää koulunkäynnin sikseen ja alkaa joksikin ihme räppäriksi ja tuottajaksi kun on MTV:llä nähnyt että heillä on isot talot, uima-altaat, Bentleyt ja syli täynnä misuja. Todellisuus kuitenkin lyö naamalle aika pian mutta sitten on jo myöhäistä kun koulut on jääneet käymättä. Pojastasi tulee isona siis korkeintaan lehtien jakaja.

      Jotta edes sinä itse pelastuisit niin osta sille pojalle kuulokkeet niin sinun ei tarvitse menettää loppuja hermoistasi sen möykän kuunteluun.

      • &&/

        Koulut voi käydä sittenkin kun on duunannut pari Dubstep-levyä ja jos ne ei menny kaupaksi. Koulun aina ehtii. Dubstepin jälkeen kerkii ton golf-urankin vielä tsekkaan ennen kuin ryhtyy kielten opettajaksi tai stuertiksi.


      • just...
        &&/ kirjoitti:

        Koulut voi käydä sittenkin kun on duunannut pari Dubstep-levyä ja jos ne ei menny kaupaksi. Koulun aina ehtii. Dubstepin jälkeen kerkii ton golf-urankin vielä tsekkaan ennen kuin ryhtyy kielten opettajaksi tai stuertiksi.

        koulun aina ehtii....käsi ylös joka on nähnyt yhtään ihmistä joka esmes aikanaan pistänyt yläasteen
        v---iksi palanneen sitten yli kaks kymppisenä takaisin yläasteelle? Niin, reaalimaailma ilmoittaa sellaisen pienen ilmoituksen että esim kielten opettajaksi ei "ryhdytä", sitä varten pitää käydä yliopistoa yms. koulua jonne ei pääse jos ei aikanaan ole älynnyt käydä koulujaan kunnolla. Eli kun joku oppilaitos hakee kielten opettajaa niin hakemuksesssa ei kovinkaan paljon paina että "..ttu ku mä olin aikoinaan muuten tosi kova dubsteppaaja..jou..ju nou..tsikaako".


      • Ei pitäisi...

        Dubstepillä ei ole kovin paljon tekemistä räpin kanssa, eikä sitä näy MTV:llä lähes yhtään. Kuuntelin itse ennen räppiä, mutta kyllästyin, kun joka biisissä artisti kertoi vain, että hänellä on paljon rahaa ja naisia, tai ankeammissa biiseissä, että yhteiskunta on perseestä ja jne.


      • maggot111

      • music<3

        Vittu sä et kans tiedä mistää mitäädubstepilla ei ole räpin kanssa mitään tekemistä ja ja mitä pahaa tuottajaksi ryhtymisessä on jos on homma hanskassa ni siitä saa työn mistä pitää ja ainahan jos dubstep ei kiinosta enää niin voi kokeilla jotain uutta itse olen tuottaja, laulaja, kitaristi enkä ole missään vaiheessa jäännyt tyhjän päälle tosin olen underground muusikko joten tuloni eivät ole kovin erikoiset:)


    • Leidi Gagga

      Ei ole tervettä kuunnella MITÄÄN pooppia. Osoittaa vain poikasi olevan viihdeteollisuuden aivopesemä, kavereitten ja mainosten vietävissä, musiikillisesti lahjaton ja älyllisesti korkeintaan keskitasoa.

      Valitettavasti.

    • Avulias aatu

      Ei hätää. Pidät sen vaan kaukana stereoista ja pidät huolta ettei ala kuuntelemaan näitä aivot peseviä artisteja, edes vitsillä.
      -Justin Bieber
      -Rebecca Black
      -Antti Tuisku
      -Shinee
      -Vocaloid

      Kun nuo eivät soi talossa, kaikki on hyvin.

    • jsuytuff

      Dub = päällepuhuminen
      Step = askel

      Askelten rytmi on yleensä itseään toistava, takova rytmi. Kyseessä on siten itseään toistavan takovan rytmin päälle puhuminen tai äänitteet, jotka sisältävät kuvatunlaista äänimateriaalia.

      Jos kuuntelu rajoittuu pelkästää mainittuun äänimateriaaliin, ei se ole tervettä. Se on omiaan kehittämään aggressioita, jotka voivat kohdistua jopa viattomiin sivullisiin.

    • RaiskattuRaija

      :DDD Dubstep rules :DDD

    • Dupstep=PASKAA

      Vittu, mä vihaan dupsteppiä. Täysin sietämätöntä paskaa!!! Ja kuinka Korn saattoi raiskata niin pahasti niiden musan? En tiiä, kuinka moni on kuullut jo niiden uutta materiaalia, mutta voi hemmetti, ei voi muuta sanoa kuin, että olen perkeleen pettynyt, kun he ovat sortuneet siihen dupstepShittiin.... :( Siis mitä helvettiä?!?

      • mm.jou

        se, että sä et tykkää dubstepistä, ei tarkota että dubstep ois paskaa vaan sä et vaan osaa kuunnella sitä (; ahdasmielisyyttä jos ei osaa arvostaa erilaista musiikkia.

        oma lempibändi on BLINK-182, skrillexiltä löytyy laadukasta bassomättöö ja mac miller on musta loistava räppäri. en itekään kyllä kaikkee osaa kuunnella, klassisessa vähän tökkii. ehkä vielä joskus mummona sekin menee (:


      • Dupstep=P****
        mm.jou kirjoitti:

        se, että sä et tykkää dubstepistä, ei tarkota että dubstep ois paskaa vaan sä et vaan osaa kuunnella sitä (; ahdasmielisyyttä jos ei osaa arvostaa erilaista musiikkia.

        oma lempibändi on BLINK-182, skrillexiltä löytyy laadukasta bassomättöö ja mac miller on musta loistava räppäri. en itekään kyllä kaikkee osaa kuunnella, klassisessa vähän tökkii. ehkä vielä joskus mummona sekin menee (:

        Dubstepin kohdalla olen varsin tyytyväinen siitä, etten arvosta sitä tai osaa kuunnella sitä. Mikäs siinä, jos sä tykkäät. Siitä vaan. Mä en siitä välitä. Mitä se edes sua kaivelee, jos mä en siitä tykkää? Ei kaikki tykkää kaikesta.

        Okei, myönnetään, että toi aikaisempi viestini oli verbaalisesti aika lapsellinen, mutta mua vaan ärsytti, kun kuuntelin Kornin uutta musikkia aluksi innostuneena, odottaen jotain hyvääkin, mutta sitten jouduinkin pettymään niin pahasti, niin se harmitti. Joten oli pakko vuodattaa... ;D


      • mm.jou
        Dupstep=P**** kirjoitti:

        Dubstepin kohdalla olen varsin tyytyväinen siitä, etten arvosta sitä tai osaa kuunnella sitä. Mikäs siinä, jos sä tykkäät. Siitä vaan. Mä en siitä välitä. Mitä se edes sua kaivelee, jos mä en siitä tykkää? Ei kaikki tykkää kaikesta.

        Okei, myönnetään, että toi aikaisempi viestini oli verbaalisesti aika lapsellinen, mutta mua vaan ärsytti, kun kuuntelin Kornin uutta musikkia aluksi innostuneena, odottaen jotain hyvääkin, mutta sitten jouduinkin pettymään niin pahasti, niin se harmitti. Joten oli pakko vuodattaa... ;D

        joo ei se töki että et dubstepistä tykkää, en itekää oo aina tykänny. kiinnitin vaa huomioni tohon agressiiviseen viestiin niin aattelinpa pistää takasi vaikka oisin saattanu vahingossa riitaaki aiheuttaa :D no eipä siinä, järkevä tyyppihä sieltä vielä vastaa.

        voin kyllä vaan kuvitella pettymyksen tunnetta ku kuuntelee kornin uusinta levyä jos just kornin tyyline musa uppoo vaa parhaite ::::DD ihme tarve monella bändillä miellyttää kaikkia. tai ehkä korn vaa halus huvikseen kokeilla, eihä sitä tiiä.


      • mm.jou
        mm.jou kirjoitti:

        joo ei se töki että et dubstepistä tykkää, en itekää oo aina tykänny. kiinnitin vaa huomioni tohon agressiiviseen viestiin niin aattelinpa pistää takasi vaikka oisin saattanu vahingossa riitaaki aiheuttaa :D no eipä siinä, järkevä tyyppihä sieltä vielä vastaa.

        voin kyllä vaan kuvitella pettymyksen tunnetta ku kuuntelee kornin uusinta levyä jos just kornin tyyline musa uppoo vaa parhaite ::::DD ihme tarve monella bändillä miellyttää kaikkia. tai ehkä korn vaa halus huvikseen kokeilla, eihä sitä tiiä.

        Ei kuulu tälle palstalle. Mene perseenpyörityspalstalle kyselmään takapuoleen liittyvistä asioista.


      • maggot111

        itse olen yllättynyyt korin valinnasta koska kornin kautta saatiin esim skrillexille kuuluvuutta mutta joo olisivat itse taustat tehny


      • maggot111
        Dupstep=P**** kirjoitti:

        Dubstepin kohdalla olen varsin tyytyväinen siitä, etten arvosta sitä tai osaa kuunnella sitä. Mikäs siinä, jos sä tykkäät. Siitä vaan. Mä en siitä välitä. Mitä se edes sua kaivelee, jos mä en siitä tykkää? Ei kaikki tykkää kaikesta.

        Okei, myönnetään, että toi aikaisempi viestini oli verbaalisesti aika lapsellinen, mutta mua vaan ärsytti, kun kuuntelin Kornin uutta musikkia aluksi innostuneena, odottaen jotain hyvääkin, mutta sitten jouduinkin pettymään niin pahasti, niin se harmitti. Joten oli pakko vuodattaa... ;D

        jos tuutte valittaa kuinka paskaa se musa on perustelkaa ei perustelua=ette edes osaa kunnella musiikki


      • dubstep&metal
        maggot111 kirjoitti:

        itse olen yllättynyyt korin valinnasta koska kornin kautta saatiin esim skrillexille kuuluvuutta mutta joo olisivat itse taustat tehny

        Kornin Path of totalitylla saatii lähinnä dubstepin kuunteliat ja nuoria kuuntelemaan kornia sillä kaikki levyllä esiintyvät artisti oli jo ennen levyn nauhoituksia olleet hyvin suosittuja ja olleet pitkään musiikkiuralla joko korn halusi kokeilla jotain uutta tai levy oli epätoivonen yritys saada lisää kuuntelioita mutta joka tapaukses nu-metallin ja dubstepin sekoittaminen toimii tai ainaki ite tykkään


    • on tervettä

      On normia jopa sunnuntai iltana 22.4 2012 21:20 . Sitäpaitsi poikasi oli edelläkävijä koska kyselit tuota 12.12.2010 17:19.

    • Kylmät kädet

      Yleinen ja yleensä väärä uskomus on se, että kaikki Dubstep olisi samanlaista. Ei pidä paikkaansa, kuuden tunnin kooste tappaa tämän syvään juurtuneen, virheellisen käsityksen:

      http://www.youtube.com/watch?v=LUNCqP13VOs

    • 4554.5445
      • ...

        Tossa ei ole pelkkää dubsteppiä vaan myös muita EDM genrejä..


    • 2009 juttu

      eikö tuo dubstep ole jo vähän vanha juttu?

    • DubsteppiNOsteppi

      Dubstep syntyi siitä kun Skrillexiltä hajos tietokoneen modeemi, ja se päätti et se on hyvää musaa.

    • dubberi
    • haista_paska_homo

      Ime mumaa vitun homo tqi vitun huora vittu tunkekaa ne dubsteppinne omaan läskiin perseeseenne saatana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe