Kokemuksia, ovatko tämän merkkiset nahkakengät ylensä hyvälaatuisia ja kestäviä? Kannattaako ostaa?
Björn Borg- kengät
7
6257
Vastaukset
- muovikengät
Björn Borg kengät valmistetaan kiinassa, ne ovat muovia joissa on ohut nahkapinnoite. Eivät laadukkaita, kannattaa ostaa mieluummin nahkakengät nahkavuorella.
- murutee85
Ostin kesällä Björn Borgin nahkaiset sandaalit, on ihan loistavat ja hintansa arvoiset.
- ei enään
Itse olen käyttänyt muutamia jotka hajonnut lähes heti. Niitä myös nykyään myydään kaikkialla, joten ei mitään yksilöllisyyttä.
- Anonyymi
Aivan liian liukkaat talvella.
Sormi paketissa kun lähtivät alta . Kolmas kerta jo. Nyt vaan sattui ja tuli Acuta keikka. - Anonyymi
Hyviä on ja kestäviä. Portugalissa tehtyjä. Kolme vuotta pystyy hyvin käyttämään ja sen ajan siistinä pysyy. Kokemusta sekä talvi- ja kesämalleista.
- Anonyymi
Ostin viime tammikuussa talvinilkkurit. Toisen kengän pohja on nyt irtoamassa kahdesta kohtaa. Perus kaupunkikäyttöä takana n. 3kk. Uskomattoman heikkoa laatua.
- Anonyymi
Ostin viime keväällä tennarit. Vuotivat läpi vettä, ja pohja hajosi. 82€ meni taivaan tuuliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540