NAISTEN KANSSA VAIKEAA AINA

Miksi te naiset olette niin vaikeita aina? Nainen suuttuu, jos asia ei hänen mielestään mene niinkuin pitäisi tai siitä ei tule mitään. Naista luokkaa, jos häntä arvostellaan. Ja teitä vaan pitäisi sietää. Samankaton alla pitäisi olla seksiäkin. Sitten yhtäkkiä oletkin raskaana ja menet synnyttämään.

10

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex Pinp

      Ne naisen suuttumiset iskiessä on pelkkää peliä, jota naiset pelaa tietämättään. Niihin ei missään nimessä pidä reagoida muuten kuin suurella huvittuneisuudella. Joskus se "painu helvettiin" tarkoittaa, että "katotaan onko sussa miestä". Myöskään koskaan ei saa myötäillä jos nainen ekatapaamisella arvostelee ja mittailee mielipiteitäsi. Eikä saa pyydellä anteeksi sellaista, mikä ei ole väärin. Jos nainen itse lähtee kälppimään paikalta, asia on selvä.

      • Hubba Bubba

        Naiset on kieroja kuin kalkkarokäärme, yhtä myrkyllisiäkin, mutta silti niin ihania.


      • Osata sanoa tuo painu Helvettiin sillä tavalla, että se jolle sä sanot, jää oikein odottamaan edessä olevaa matkaa/tehvtävää.


      • Hubba Bubba kirjoitti:

        Naiset on kieroja kuin kalkkarokäärme, yhtä myrkyllisiäkin, mutta silti niin ihania.

        Ja jos sanonkin, että tykkään susta niin siitä ei vielä pitäisi suuttua.


      • Pelimies on erimies
        ramipussinen kirjoitti:

        Ja jos sanonkin, että tykkään susta niin siitä ei vielä pitäisi suuttua.

        Pelimies ei tykkäämisiä tunnusta. Sullon väärät lähestymistavat.


      • Pelimies on erimies kirjoitti:

        Pelimies ei tykkäämisiä tunnusta. Sullon väärät lähestymistavat.

        Sä et tunne mua


      • Hubba Bubba kirjoitti:

        Naiset on kieroja kuin kalkkarokäärme, yhtä myrkyllisiäkin, mutta silti niin ihania.

        On kyllä siedettävissä. Olen kai sitten ollut liian pitkään sinkkuna. Tuli vaan mieleen Salkkareiden Aamu. Sellianen "käärmenainen" myrkyttää suhteen kuin suhteen. Paitsi työsuhdetta.


    • estettävissä

      Tutkipa, hyvä mies, vaikka netistä, että miten se raskaus saa alkunsa! Tutki myös, mitä sanotaan k:lla alkavasta konstista, jolla mies voi vaikuttaa raskautta ehkäisevästi! Ei tule nainen yhtäkkiä raskaaksi, kun otat selvää asioista. Jos sinulle taas on useinkin käynyt niin, että nainen yhtäkkiä lähtee synnyttämään, älä enää ala seurustella naisen kanssa, jolla on kovin iso vatsa. Silloin hänellä on ollut seksiä jonkun mun kanssa, joka ei ole ollut perilä k:sta.

      • N.H.F

        totta.Aina nämä naiset ovat niin pirun hankalia.Yhdessä asumisesta ei tule mitään,olisi parempi,kun asuisi erillään jo alusta alkaen,mutta kun se ei sovi tapaamilleni naisille alkuunkaan.Haet vaikkapa grilliltä ruokaa,niin nainen saa hirveän hepulin.Ymmärtäisin,jos olisi sovittu jotain yhteisestä ruokailusta,mutta kun ei.

        No huono esimerkki,mutta kyllä tämä hankalaa on ja niitä kakaroita kun vielä pitäisi olla siittämässä.

        Huomattavasti mukavampaa on nauttia elämästä ja tiputella kainaloon pari kissaa viikonlopussa,kuin olla huonossa suhteessa.Toki irrottelussakin on huonot puolensa,ainakin pidemmän päälle.

        Kyllä,naisten kanssa on aina hyvin hankalaa.


      • Jos sun
        N.H.F kirjoitti:

        totta.Aina nämä naiset ovat niin pirun hankalia.Yhdessä asumisesta ei tule mitään,olisi parempi,kun asuisi erillään jo alusta alkaen,mutta kun se ei sovi tapaamilleni naisille alkuunkaan.Haet vaikkapa grilliltä ruokaa,niin nainen saa hirveän hepulin.Ymmärtäisin,jos olisi sovittu jotain yhteisestä ruokailusta,mutta kun ei.

        No huono esimerkki,mutta kyllä tämä hankalaa on ja niitä kakaroita kun vielä pitäisi olla siittämässä.

        Huomattavasti mukavampaa on nauttia elämästä ja tiputella kainaloon pari kissaa viikonlopussa,kuin olla huonossa suhteessa.Toki irrottelussakin on huonot puolensa,ainakin pidemmän päälle.

        Kyllä,naisten kanssa on aina hyvin hankalaa.

        nainen saa hepulin siitä että haet grilliltä ruokaa niin vaihda naista! Sanoo nainen.
        Ollaanhan me naiset sellaisia otuksia ettei meistä saa aina tolkkua, järki ja tunteet sekoittuu
        aika tehokkaasti keskenään. :D Mutta joku raja kuitenkin pitää olla että mistä sen hepulin saa.

        Mutta kannattaa silti katsoa vähän peiliinkin varmuuden vuoksi. Mulla ei ole ollut tarvetta saada 7 vuoden aikana hepulia kuin ihan pari kertaa silloin alussa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      639
      4774
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3670
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      119
      3653
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3051
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2662
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2424
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2311
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2180
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2097
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      50
      2069
    Aihe