Onkohan vesijohtovedessäni jotain ihmeellistä vai mikä on, kun pitkään vaaleaan tukkaani on jämähtänyt punertavia osioita, semmosia melkein selviä raitoja vaikka olen käytellyt samaa kosteuttavaa shampoota kuin ennenkin?!
Miten punertavuuden saa hiuksista pois! Näyttää kammottavan teiniltä sellaiset pinkkiin/punaiseen taittavat töhryt muuten tasaisen vaaleassa tukassa. Hiukseni ovat siis luonnostaankin kylmänvaaleat, mutta ihan aavistus niitä on vaalennettu viileään suuntaan. Punapigmenttiä ei pitäisi päässä olla..?
Helppiä :S Näyttää tosi rumalta! Ne on hiuksissa tuolla aika takana ja toisella sivulla, enkä huomannut niitä ennen kuin ihan vasta..
Miten punertavuuden saa hiuksista pois! Näyttää kammottavan teiniltä sellaiset pinkkiin/punaiseen taittavat töhryt muuten tasaisen vaaleassa tukassa. Hiukseni ovat siis luonnostaankin kylmänvaaleat, mutta ihan aavistus niitä on vaalennettu viileään suuntaan. Punapigmenttiä ei pitäisi päässä olla..?
Helppiä :S Näyttää tosi rumalta! Ne on hiuksissa tuolla aika takana ja toisella sivulla, enkä huomannut niitä ennen kuin ihan vasta..
Vastaukset 2
Vanhimmat
Jos vesijohtovedessäsi on metalleja niin ne saa hiuksista myös pois. Vaivattomin tapa on käydä kampaamotuotteita myyvässä liikkeessä, hankkia SIM CX Corrector mineral removing shampoo ja hoitoaine, käyttää niitä kuuriluontoisesti ohjetta tarkasti noudattaen ja sitten ylläpitohoito vaikkapa kerran viikossa - parin viikon välein.
halpa keino on ostaa apteekista pussi jauhemaista C-vitamiinia (askorbiinihappoa), liottaa siitä ruokalusikallinen mukilliseen vettä ja uittaa shampoopesun jälkeen hiukset siinä, antaa vaikuttaa, huuhtelu, normaali hoitis päälle. C-vitamiinitablettien murskaaminen ei auta, niissä on niin paljon täyteaineita että tehoa ei ole.
Käytätkö hopeashampoota? Jos et, ei sitten mitään hehe, mutta jos sattumoisin käytät L´anzan hopeashampoota niin voi johtua siitä. Yksi asiakkaani sanoi että sai siitä vaaleanpunaista, en uskonut, mutta toissa päivänä koin itse saman.
Että pakko mainosta, L´anzan hopeashampoota EN SUOSITTELE....