Fiat brava nopeusmittari

Elzi Beltsi

hei kiltit kertokaa mulle onks bravassa vaijerilla vai sähköllä toimiva nopeus mittari ku oon vähän pihalla ku jotkut sanoo sähköllä ja jotkut vaijerilla..???

3

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oujjea

sähkö

• että sillee

pihalla oot ku lumiukko,kun oot tollasen paskan ostanut! ei mahda mittään kun oot pakkasessa seisoskellut ilman pipoa,se vähäinenkin järki on jäätynyt!!!

• EttäSillee

Vanha ketju, mutta ihan pakko kommentoida. 7v sitten ei ollut autoa, mutta sitten eräs henkilö oli myymässä 1.8 Bravan peltoautoksi (vm. -99) ja saimme tuohon aikaan vielä arvokkaan auton polkuhintaan. Näiden 7 vuoden aikana ovat hajonneet niin Jenkkilästä tuodut massiiviset Fordin lava-autot kuin uudet ja vanhat BMW:t...Peugeotit, Mercedekset, Audit, Opelit, WV:t., Rellut jne. mutta tämä Fiat se edelleen porskuttaa. Katsastuksista mennyt kirkkaasti läpi aina, kytkin on kuin uusi (ei vielä koskaan vaihdettu), vaikka Fiatissa sitä ei todellakaan näihin kilometrimääriin uskoisi (reippaasti yli 300tkm). Olen niin positiivisesti yllättynyt tämän yksilön kestosta, koskaan ei ole jättänyt tien päälle...tai no kerran, ulos ajossa, mutta silloinkin vain puskurit ratkesivat aavistuksen verran...eikä ole ollut mitään ongelmia talvellakaan. Valitettava tosiasia on se, että Fiateilla on käyttöarvoa, mutta rahallinen arvo laskee nopeasti kuin lehmän häntä. Koneiden puolestahan näillä ajelisi vaikka kuinka, mutta kytkimet ja vaihelaatikot ovat ongelmallisia (sitä odotellessa, kun jotain isoa ilmaantuu).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      82
      3357
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      53
      2500
    3. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      514
      2394
    4. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      12
      2274
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      35
      2271
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      36
      2250
    7. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1959
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      18
      1872
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1815
    10. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      140