hei kiltit kertokaa mulle onks bravassa vaijerilla vai sähköllä toimiva nopeus mittari ku oon vähän pihalla ku jotkut sanoo sähköllä ja jotkut vaijerilla..???
Fiat brava nopeusmittari
3
690
Vastaukset
- oujjea
sähkö
- että sillee
pihalla oot ku lumiukko,kun oot tollasen paskan ostanut! ei mahda mittään kun oot pakkasessa seisoskellut ilman pipoa,se vähäinenkin järki on jäätynyt!!!
- EttäSillee
Vanha ketju, mutta ihan pakko kommentoida. 7v sitten ei ollut autoa, mutta sitten eräs henkilö oli myymässä 1.8 Bravan peltoautoksi (vm. -99) ja saimme tuohon aikaan vielä arvokkaan auton polkuhintaan. Näiden 7 vuoden aikana ovat hajonneet niin Jenkkilästä tuodut massiiviset Fordin lava-autot kuin uudet ja vanhat BMW:t...Peugeotit, Mercedekset, Audit, Opelit, WV:t., Rellut jne. mutta tämä Fiat se edelleen porskuttaa. Katsastuksista mennyt kirkkaasti läpi aina, kytkin on kuin uusi (ei vielä koskaan vaihdettu), vaikka Fiatissa sitä ei todellakaan näihin kilometrimääriin uskoisi (reippaasti yli 300tkm). Olen niin positiivisesti yllättynyt tämän yksilön kestosta, koskaan ei ole jättänyt tien päälle...tai no kerran, ulos ajossa, mutta silloinkin vain puskurit ratkesivat aavistuksen verran...eikä ole ollut mitään ongelmia talvellakaan. Valitettava tosiasia on se, että Fiateilla on käyttöarvoa, mutta rahallinen arvo laskee nopeasti kuin lehmän häntä. Koneiden puolestahan näillä ajelisi vaikka kuinka, mutta kytkimet ja vaihelaatikot ovat ongelmallisia (sitä odotellessa, kun jotain isoa ilmaantuu).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291528- 371431
- 681233
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541169- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255981Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198976- 74924
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106828