hei kiltit kertokaa mulle onks bravassa vaijerilla vai sähköllä toimiva nopeus mittari ku oon vähän pihalla ku jotkut sanoo sähköllä ja jotkut vaijerilla..???
Fiat brava nopeusmittari
3
675
Vastaukset
- oujjea
sähkö
- että sillee
pihalla oot ku lumiukko,kun oot tollasen paskan ostanut! ei mahda mittään kun oot pakkasessa seisoskellut ilman pipoa,se vähäinenkin järki on jäätynyt!!!
- EttäSillee
Vanha ketju, mutta ihan pakko kommentoida. 7v sitten ei ollut autoa, mutta sitten eräs henkilö oli myymässä 1.8 Bravan peltoautoksi (vm. -99) ja saimme tuohon aikaan vielä arvokkaan auton polkuhintaan. Näiden 7 vuoden aikana ovat hajonneet niin Jenkkilästä tuodut massiiviset Fordin lava-autot kuin uudet ja vanhat BMW:t...Peugeotit, Mercedekset, Audit, Opelit, WV:t., Rellut jne. mutta tämä Fiat se edelleen porskuttaa. Katsastuksista mennyt kirkkaasti läpi aina, kytkin on kuin uusi (ei vielä koskaan vaihdettu), vaikka Fiatissa sitä ei todellakaan näihin kilometrimääriin uskoisi (reippaasti yli 300tkm). Olen niin positiivisesti yllättynyt tämän yksilön kestosta, koskaan ei ole jättänyt tien päälle...tai no kerran, ulos ajossa, mutta silloinkin vain puskurit ratkesivat aavistuksen verran...eikä ole ollut mitään ongelmia talvellakaan. Valitettava tosiasia on se, että Fiateilla on käyttöarvoa, mutta rahallinen arvo laskee nopeasti kuin lehmän häntä. Koneiden puolestahan näillä ajelisi vaikka kuinka, mutta kytkimet ja vaihelaatikot ovat ongelmallisia (sitä odotellessa, kun jotain isoa ilmaantuu).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185093MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1112616- 102064
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801920Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1181670Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691279Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411269Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31038Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641027Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191019