onko kukaan koeillut apteekkien myymää voidetta nimeltään A creme? Jotkut luontaispaupat myy sitä myös, myydään sellasessa ruskeessa lasipurkissa alettu myydä jo joskus 50luvulla. A-vitamiinia siinä on paljon enemmän kuin näis muissa a vitamiinivoiteissa.
A creme ?
ruskea purkki
4
1347
Vastaukset
- kiinnostaa myös
Törmäsin voiteeseen juuri eilen ja mietin ihan samaa. Olisi kiva kuulla kokemuksia. Retinyl Palmitate ei toisaalta muistaakseni ole kaikkein tehokkain muoto.
- aatoopiikkoo
Hei! Mistä apteekista olet löytänyt a-cremeä? Olisi kiva itsekin ostaa apteekista.
- vita2
sitä on joka apteekissa.a vitamiinivoide.sitä on todella rasvaista sopii yö käyttöön ja emullssiota sopii päiväkäyttöön.
- A A A A
Muistan aikoinaan kun Lumenella oli valkoinen tuubi A voidetta ja se oli tehokkaan tuntuista.
Olen kyllä erkaantunut koko Lumenesta, tuota tuotetta olen kaivannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244