Näen joka puolella hyvännäköisiä suomalaisia miehiä, nuoria ja vanhoja. Kyllä täytyy sanoa, että suomalainen mies päihittää nuo ulkomaalaiset keikarit mennen tullen. :)
Kyllä suomalainen mies on komea!
17
1060
Vastaukset
- harska.
on mulkosilmät. Se on sitten jokaisen oma asia, jos sellaisista pitää.
- Jalkojen pituus
Olen nainen itäsuomalaista mallia, eli jalat ovat lyhyet. lantio leveä, rinnat isot ja vyötärö melko kapea. Suvussani taas miehet ovat pitkiä ja pitkäjalkaisia. Mistä johtuu, että Itä-Suomessa evoluutio on tuottanut näin ison eron miesten ja naisten välille? Vai onko tämä vain poikkeuksellinen sattuma suvussamme.
- ...........
...kun yleensä suomalaisiin yhdistetään tihrusilmät. Taidat asua etelässä, missä selkeästi olen huomannut ihmisillä olevan ulkonevammat silmät kuin vaikka Lapissa. Noh, poikkeuksia löytyy kummastakin.
- Anteeks :(
Jalkojen pituus kirjoitti:
Olen nainen itäsuomalaista mallia, eli jalat ovat lyhyet. lantio leveä, rinnat isot ja vyötärö melko kapea. Suvussani taas miehet ovat pitkiä ja pitkäjalkaisia. Mistä johtuu, että Itä-Suomessa evoluutio on tuottanut näin ison eron miesten ja naisten välille? Vai onko tämä vain poikkeuksellinen sattuma suvussamme.
Kuules. Siinä on sekin mahdollisuus, että se evoluutio on täyttä p***aa. Jos se olisi totta, mitä väliä sillä tiedolla silloin olisi? Sama kuin kuolisin vain pois maksamasta turhia veroja.
Anteeksi, tämä ei ollut ketjun aihe :)
- ------------
Kyllähän täältäkin löytyy komeita miehiä ja kauniita naisia siinä missä muualtakin maailmasta. Suotta suomalaisia aina vähätellään. Suomi-miehet on ainakin pitkiä ja vaaleita viikinkejä, eikä mitään persjalkaisia latino-limanuljaskoita, yhtään heitäkään siis väheksymättä.
- nw
komppaan!
- .................
Kyllä. Jos puhutaan ainoastaan ulkoisista piirteistä, niin itseäni mielyttää vaaleat silmät ja kasvojen luusto (erityisesti poskipäät) ja nämähän ovat hyvällä tolalla suomalaisten keskuudessa.
Suomalaisissa miehissä arvostan myös sitä, että tässä kulttuurissa kasvaneena parisuhdekin on huomattavasti helpompi. Miehet osaavat elää tasa-arvoisessa parisuhteessa. Lueskelin yhtä kirjaa, jossa useampi nainen valitti kuinka mies ei ottanut tarpeeksi ohjia parisuhteessa ja kuinka esimerkiksi miesten olisi naisen lähtiessä pitänyt lyödä nyrkkiä pöytään ja sanoa, että nainen ei lähde. Tämä oli itselleni ihan omituista, on ihanaa kun parisuhteessa on arvostettu tasa-arvoisesti ihmisenä, joka pystyy ottamaan vastuun omista teoistaan ja pidetään kykenevänä tekemään omia ratkaisujaan. Ilman holhousta tai äijäilyä.
Ei Suomi nyt niin pieni maa ole, etteikö täältä löytyisi monenmoista tallaajaa, naisista ja miehistä. Mutta niin se on muuallakin. Mutta kyllä mielestäni yleisesti huomioiden suomalainen perimä ulkonäössä ja kultturiin liittyvät asiat tekee suomalaisista miehistä paremman oman makuun. Muiltakin mailta voi löytyä helmiä, mutta ei ole ikinä tullut mieleenikään ajatella, etteikö Suomesta yhtälailla (tai paremmin) myös löytyisi.
- nnnainennnn
Olipas mukava lukea tämmöinen viesti. Olen itsekin samaa mieltä ja suomalaiset miehet kiehtovat minua, mutta harmi kun ei aina näiltä palstoilta ihan samaa kommenttia näe.
- on vienyt
multa jalat alta! Ihanat ruskeat nappisilmät ja musta tukka - ja mikä ihana hymy :)))
- 2345rt655
Entä jos ei ole hyvännäköinen? Päihittääkö silti ulkomaalaiset keikarit?
- Annnne
Juuh, kyllähän se on totta, että niitä komeita miehiä tapaa ihan täällä kotimaassakin, varsinkin, jos mies ei ole täysin suomalainen. Eilenkin törmäsin ihanaan tummaan suomalaiseen mieheen :).
- kysyvä?
Olen vaaleatukkainen, sininen silmiltäni, jylhä leuka ja asenteet kohdallaan!
Vihdoinkin kuulaa jotakin muuta kuin Suomalaisvastaista propagandaa :)
p.s. Onko vaaleamies enää kuinka ok? kun kaikki puhuvat tummista, mutta entä vaalea ja vahvat piirteet omaava?- kysyvä?
Kirjoitusvirheitä, koska olen intoa täynnä!
Heh :) - ölkgkgs
kysyvä? kirjoitti:
Kirjoitusvirheitä, koska olen intoa täynnä!
Heh :)Jotkut käy kuumina tummiin ja jotkut vaaleisiin. Kaikille on ottajansa, joten älä huolehdi. Itse tykkään tummista, mutta myös irkkutyyppisistä Ronan Keating -tyylisistä. Ihan pellavan vaaleat ei sykähdytä.
- bnjfks
itse pidän enemmän vaaleista kuin tummista miehistä. Mulle tulee niistä vain paljon luottavaisempi olo. vaaleat miehekkämpiä. Tummista tulee yleensä mieleen imelä, vaaleat enemmän renttureiskoja. Mutta huom, vaalean tulee olla luonnollinen valkoinen/keltainen värikypärä ei kyllä innosta pätkän vertaa.
- Khih..
Olen nainen ja mulla on vaaleat hiukset, pulleat posket, nöpönenä ja olematon parrankasvu. En todellakaan kaipaa miestä, joka näyttää minulta eli söpöltä naiselta. Jotain tummuutta täytyy olla, sekä vahvemmat kasvonpiirteet. :)
- Anonyymi
Minä olen ruma kuin perse, mun naama on perseen näköinen, olen lihava, laiska ja tyhmä, en saa työtä, en naista, ei ole ystäviä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1266121Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745612167Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk301443Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121278Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861143Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481025- 64991
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll61943- 65941
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27938