Voiko edes Metallicaa ja Panteraa verrata toisiinsa? Jotkut vertaa ja sanooo Panteraa paremmaksi. Minusta ei vertailukelpoisia keskenään. Metallican biisit semmosia että kukaan ei samankaltaisia tähän mennessä tehnyt. Jos progeja ei oteta laskuun. Esim master of puppets tai fade to black, vois sanoaa että siinä on 4 tai biisiä samassa.
Panteraa vois verrata Machine Headiin ja 55-45 Pantera voittaa.
Pantera/Metallica/Machine Head
araya8
2
182
Vastaukset
- oma mielipiteeni on:
Pantera pelasti metallin 90-luvulla, samaan aikaan Metallica yritti tuhota metallin paskoilla albumeillaan. Ja Machine Head on pajon parempi kuin Metallica. Kitaraa ja rumpuja soittaneena voin sanoa, että Metallica on todella yliarvostettu yhtye. Pantera ja Machine Head ovat bändejä, joissa on paremmat muusikot kuin Metallicassa.
- -o- -o- -o-
Ne ovat aavistuksen eri yleisöille ja puhuttelevat eri fiiliksiin molemmat.
Kumpikin ansiokkaita sarallaan.
Machine head on jäänyt omalta kohdalta vähemmälle huomiolle jostain syystä tai toisesta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161