Anoppi sänkyyn

vävypoika 32

Vaimoni on yh:n tytär, ja hänen äitinsä, siis appeni, on varsin seksikäs ollakseen melkein kuusikymppinen. Erityisesti hänen rintansa himottavat minua, haluaisin päästä niitä leipomaan. Hän on siis yksinelävä nainen, vaimoni asuu minun kanssa, ja toinen tytär asuu myös omassa kodissaan. Ei siis ole mitään appiukkoa tai muuta miestä, joka voisi minulle suuttua.

Miten saisin anopin kaadettua petiin? Tiedän että hän usein katselee minua himokkaasti vaivihkaa, jos olemme käymässä hänen luonaan, ja tulen esimerkiksi saunasta pyyhe lanteillani.

23

11481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vävypoika 32

      Siis ei tietenkään "appeni", vaan anoppini

    • Sepi G.

      Tumputa edelleen peräkammarissa. Unelmoi.

      Älä vieläkään mene tansseihin ja puhu naisille. Unelmoi. Ja tumputa.

    • kokemusta on
    • Sinkkuna parempi..

      Ryhdy sinkuksi.

    • mielikuvitustasi

      SAIRAS - YMMÄRRÄTKÖ???

    • ghfjgIOH

      on varsinkin seksikäs? No ei siinä mitään, mikäpä minä olen toisten seksuaalista suuntautumista arvostelemaan.. Vaikka olisi kaikkiruokainen niin eihän se haittaa, tänne mahtuu monenmoista kulkijaa :)

    • Joulu pukki

      lupaat mennä tekemään hänelle lumityöt tai jotenkin muuten auttelemaan esim rööriroopeksi puhdistamaan viemäriputkia. Töiden päätteeksi käyt siellä saunassa ja eiköhän siinä tilaisuutta jo ala syntyäkin. Anopille apua ja palkkioksi piparia, näin jouluaikaan ;)

      • gari lapio

        pipari kuuskymppisellä muuttunut tortuksi.gari


      • Anonyymi
        gari lapio kirjoitti:

        pipari kuuskymppisellä muuttunut tortuksi.gari

        Ragastan torttua!


    • XDf2011

      Minä olen nelikymppinen,anoppi kuusikymppinen ja tunnemme vetoa toisiimme.
      Tilaisuuksien tullen hän koskettelee,milloin milläkin verukkeella ja yrittää joka paikassa päästä mahdollisimman lähelle....ja sopimatonta,tai ei,minusta se on todella kiihottavaa,sillä hän on yllättävän seksikäs,muodokas nainen.
      Minäkin haluaisin,mutta en uskalla...jos se sittenkin on vain jotakin feikkiä,tai omanlaista leikkiä?
      Ikävä kyllä,vaimonikin on ollut huomaavinaan asian,eikä kovin ole ilahtunut ja nykyään näemmekin appivanhempia vain 3-4 kertaa vuodessa,mikä on harmi sinänsä.
      Taitaa kuitenkin olla paras vain pitää järki päässä ja unohtaa moiset ajatukset....tai voihan sitä aina fantasioida....tai...

      • Muistoja vuosien tak

        Yleensä ne asiat harmittavat, joita ei tullut tehtyä. Harvemmin ne, joita on tehnyt.

        En maannut anoppini kanssa, vaikka tilaisuus olisikin ollut. Olin liian järkevä ja torjuin hänet. Hänellä oli upea kroppa.


    • Liina Anniina

      Nää ovat vain sinun päiväuniasi.

      • Jäsen J

        Tuskinpa tässä hommassa mitään perää on, mutta ensinnä kehoittaisin varmistumaan aukottomasti siitä, että anoppi on kiimoissaan sinua kohtaan. Hieman voisit kieltämättä ajatella vaimoasikin kyllä. Voipi olla ikävää, jos se on jotain feikkiä ja sitten kun yrität käydä asiaan niin se menee ja ensimmäisenä kertoo vaimollesi.

        Jos jotenkin ilmenee, että anoppia kiinnostaa niin hankkiudut jotenkin kotiaskareita tekemään ja sitten jossain vaiheessa, suihkun jälkeen, tarraat kiinni niin kuin sika limppuun. Suoraan asiaan ja isket kiinni kuin leipään. Seuraavaksi lyhyt toimintasuunnitelma, jonka annan kaikkien tätä lukevien vapaaseen käyttöön.

        Nappaat anoppia ryntäistä niin kuin rotanloukku ja painat sen kanssa menemään makuuhuoneessa niin kuin kaksi matikkaa ja että satiinilakanat pöllyävät. Veikkaan, että sellainen elämää kokenut ja pitkään seksittä ollut (himot patoutuneet ja odottavat vain ulospääsyä) naaras on uskomaton villipeto sängyssä. Veikkaan myös, että sinua odottaa elämäsi kyydit, jotka voi antaa vain varttunut rouva. Tekarit mukiin ja menoksi.

        Mahtanetkohan pysyä edes kyydissä, voi olla sellainen epeli kyseessä, että nujorta poikaa hirvittää, kun se antaa palaa oikein kunnolla... Sitäkin kannattaa miettiä.


    • tabletti

      ootko muuten aatellu, että kanavoit anoppiisi pinnan alla kytevän halusi yhtyä äitiisi. parempi ihan käydä suoraan asiaan ja mennä äiti muorin kainaloon.

    • poijkke

      En tiedä miten omasi saat sänkyyn, mutta ensikerran oman anopin kanssa muistan aina. Vaimon siskon häissä maalaismaisemissa, vanhan navetan nurkan takana, kuulo eteisyyden päässä muusta juhlakansasta äärimmäisen kiihkeää pystynaintia navetan seinää vasten.

    • nielijä

      Lähes kaikki miehet himoitsevat joskus anoppiaan, toiset nussii toiset ei. Olen ainakin nussinut anoppiani monta kertaa. Jopa jo silloin kun anoppini olisi vielä voinut tulla raskaaksi, aina nussitaan ilman ehkäisyä. Silloin vähän jännitti kun vaimoni tuli raskaaksi, anoppi ei tullut. Samana viikonloppuna nussin molempia.

    • Oot.sika

      Taasko sinä paska täällä provoilet. Lopeta jo tyhmä pää.

    • vituidiootti

      Toi on jo aivan sairasta !
      Kumpa sun vaimo saisi tietää millanen runkkari sen mies on ! siis ei saatana !

    • mekkk

      Onneksi entisten ja nykyisen naiseni äidit olleet sen verran lihavia ettei ole kukaan ollut sellainen että olisi tullut mieleenkään seksi heidän äidin kanssa ja nuorempana kun oli vielä nuoria anoppikokelaita ei semmoisia edes ajateltu. Ei ole kyllä yksikään edes ehdotellut.

    • sivullinen

      Kielletty-hedelmä on aina makeaa... nussittiin muijan kanssa oikein makeasti huomasin anopin katselevan , ja levittelevän jalkojaan. Valmista tuli muijan kanssa. Anoppi nousi sängystä, ja näytti paljaan vittunsa vinkaten minut peräänsä ulos, kolme kilometriä katselin sen leviää persettä ja runkkasin. Nussimista on jatkunut tuollaiset viisivuotta harva se viikko parikertaa. Muija sanoi, että kyllä hän tykkää kun annat kyrpää äidille.

    • HukkaanMeni

      Kerran näin vahingossa anoppini alastomana, kun hän oli tullut saunasta ja heti tuli seisokki. Hän oli hyväryhtinen, isorintainen ja oikein komea silloin vähän yli 60-vuotias. Nain sitten illallla vaimoani, mutta seksin aikana uneksin anopista. Mieleni olisi tehnyt, mutta ei koskaan tullut mahdollisuutta ns. lähempään suhteeseen.

    • Anonyymi

      Inhottavaa!

      Ei mitään lojaalisuutta omaa vaimoa kohtaan!
      Eikö nykyajan miehillä ole enää mitään moraalia?

    • Anonyymi

      Minun anoppi pyysi katsomaan tietokonettaan ja kun olin ongelmaa tutkinut huomasin että oli keksitty koko kone ongelma, kohta anoppi purjehti makuu huoneesta mustissa alusvaatteissa eteeni ja sanoi menevänsä suihkuun. Jonkin ajan päästä tuli takaisin kylpytakissa ja rasvatuubi kädessä pyysi voinko rasvata selän ja hartiat kun nyt satun olemaan paikalla, anoppi meni sängylle vatsalleen ja minä eteen sivuun ja aloin hieromaan paljaita hartioita ja muna oli hirveässä stondiksessa ja eihän se voinut jäädä huomaamatta. Anoppi kysyi vieläkö tämmöinen vanhempi nainen kiinnostaa kun näyttää olevan kalu kovana, anoppi laski housujani ja alkoi vatkaamaan munaani huohattaen äänekkäästi en enää kestänyt vaan käänsin Liisan selälleen ja aloin nuolemaan karvaista pillua. Kohta Liisa nousi ja kääntyi polvilleen ja pyysi minua sisäänsä, no tämän jälkeen oli usein pikku rempan tarvetta anopilla :)

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe