Nupukkikenkien hoito

Tilden82

Mulla on nupukkinahkaiset kengät, joista nukka on kulunut pois kärjestä ja kannasta. Tietääkö kukaan saisiko nukkapinnan takaisin vaikka hiomalla? En viitsisi hyviä kenkiä heittää poiskaan, mutta nyt ne ovat kamalan näköiset.

4

737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • check out 12 noon

Itselläni oli sama ongelma, mutta Andiamo neuvoi hyvän konstin:

*pinnan hiominen Woly Gum Velours hiomakivellä
      *hiomapöly pois harjalla tms.
      *kosteussuojaspray pintaan

Tuli uuden veroiset kengät. Tämä toimii siis ainoastaan aitonahkaisiin nupukkikenkiin.

• hanskanhoito

Vähän offtopiccia, mutta päteekö samat hoito-ohjeet myös lammaskelsisormikkaille, joissa karvapinta ihoa vasten ja mokkapinta ulospäin? Tarvitseeko suihkutella suoja-aineilla, vai alkavatko ne vain jättää rasvatahroja kaikkialle jos niitä hoitaa?

• käyttäkää aineita
        hanskanhoito kirjoitti:

Vähän offtopiccia, mutta päteekö samat hoito-ohjeet myös lammaskelsisormikkaille, joissa karvapinta ihoa vasten ja mokkapinta ulospäin? Tarvitseeko suihkutella suoja-aineilla, vai alkavatko ne vain jättää rasvatahroja kaikkialle jos niitä hoitaa?

Periaatteesa kyllä pätee samat ohjeet, mutta riippuu kuitenkin sun hanskoista.

Mikäli hanskojen mokkapinta on kulunut sileäksi ja kiiltäväksi ja haluat ne takaisin mokannäköisesti, karvaiseksi, niin silloin kannattaa hioa Wolyn hiomakivellä.

Ja riippumatta edellisistä kulumista, niin ehdottomasti kannattaa suojata suihkutettavalla kosteussuojalla. Auttaa hylkimään likaa ja kosteutta, joten säilyvät paljon paremmassa kunnossa. Ja kyseinen suojahan on ihan väritön ja näkymätön, ei siis mitään rasvaa, eli ei jätä rasvatahrojakaan.

• Anonyymi

Woly:n Gum Velours toimii, jos jaksat hioa- eli hiomakivi ok

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe