mun verensokeri on silti 6.9 osaisko joku sanoa
nälkää ei ole ku juon kahvia se pitää sen loitolla, ihmetyttää vaan ku verensokeri ei laske
haloo oon ollut 3 päivää syömättä miks
16
385
Vastaukset
- ariella.a
Voi sinua, tiedätkö mikä on biologinen rytmi ruokavaliossa?
Ihminen voi olla laihtumattakin vaikka ei syö, mutta kun se alkaa syömään normisti alkaa paino putoo. Sama pätee tuossa verebsokerissa, Kahvi sitä nostaa vain hetkellisesti.
Leikit terveydelläsi nyt.kevyt maitolitrassa on hiilihydraatteja 48 grammaa eli saan kahvia juoden vuorokaudessa noin 150 grammaa hiilihydraatteja.
nälkä ollut viimeeks tiistaina, sekin katos ku käänsin kylkeä niin maha ymmärs väärin :)- ariella.a
monte24 kirjoitti:
kevyt maitolitrassa on hiilihydraatteja 48 grammaa eli saan kahvia juoden vuorokaudessa noin 150 grammaa hiilihydraatteja.
nälkä ollut viimeeks tiistaina, sekin katos ku käänsin kylkeä niin maha ymmärs väärin :)Mä syön taas pieniä aterioita 5 kertaa päivässä, nytkin napostelen kuivattuja marjoja iltapalaksi.
Miksi olet unohtanut tämän?
http://www.diabetes.fi/files/304/ruokakolmio.jpg - ariella.a
ariella.a kirjoitti:
Mä syön taas pieniä aterioita 5 kertaa päivässä, nytkin napostelen kuivattuja marjoja iltapalaksi.
Miksi olet unohtanut tämän?
http://www.diabetes.fi/files/304/ruokakolmio.jpgOli muuten surullisen näköinen kala:(
ariella.a kirjoitti:
Oli muuten surullisen näköinen kala:(
sillähän oli lerppahuulinen hymy päällä :)
- <3<3<3<3<3
ariella.a kirjoitti:
*muiskis*
ariella.a kirjoitti:
alahuuli, musta viiva sen huulen päällä on suu, mikä kaartuu lopussa ylöspäin.
Outo kala kun hymyilee, vaikka on ruokapöydässä!- Petteri Mutakuono
"Ihminen voi olla laihtumattakin vaikka ei syö. "
Mene kertomaan tuo Afrikan lapsille. - Petteri Mutakuono
jos minä olen mustanikki, olen minä kaikilta tunnettu. Eikä se tee minusta yhtään enempää puskaa kuin sinustakaan, kultapupunen, eikä pidä minun polvistumaan etehesi ja rukoilemaan sinua. Vaan, oletko nähnyt niitä kolmea itäisen maan viisasta miestä, jotka osaavat kertova miten laardi tarttu varsinkin naisen kehoon, vaikka he "eivät syö mitään"?
- kjvbc
Vaikka ihminen rupeaa säästämään energiaa ravinnon saannin tyrehdyttyä ja syömättömyys ei ole nopein tapa laihduttaa, jos ihminen lopettaa syömisen, hän ei voi olla laihtumatta ja lopulta kuolematta nälkään. Nälkään kuolleet ovat laihoja.
elämän- ja kuolemantavoista kannattaa ottaa selvää.
- yksi risti kaksi
43 päivää eli kuusi viikkoa syömättä, join pelkkää vettä. En tuntenut mitään verensokeriheilahteluja.
Paaston viimeisenä päivänä minua alkoi palella ja näkö oli hieman heikompi. Tuolloin lopetin. - kirpela
tuottaa glukoosia.
monte24 kirjoitti:
kuin terveen ihmisen maksa.
mut maksankin varastot tyhjentyy jossain vaiheessasen vähetessä maksa muuttaa rasvat ja proteiinit glukoosiksi ja laihtuu myös lihaksistosta.
Rasvan prosessoinnissa maksa tarvitsee määrättyja rasvoja, kuten konjugoitu linolihappo CLA
Kaupassa Tonalin nimellä.
Kofeiinin piristävä vaikutus on juuri glukoosin erittymistä vereen--jätä kahvi POIS
Aamukahvin piristävyys johtuu kofeiinikrapulasta. Kofeiinivieroitus kesti minulla 3kk--sen jälkeen kahvin hajukin inhoitti. Juon kahvia vain jossain kylässä ollessani, jos on pullaa tai voileipiä tarjolla.
Kofeiinipillerin otan, jos tarvitsen piristymistä ja sokerina pidän kotona vain hedelmäsokeria, jonka glykogeeinen indeksi on paaaljon alhaisempi 25
Pitkäaikaisveren sokeri on noin 6 ja se enteilee kakkosdiabetestä ja siksi pidän ruokavalion sopivana.
Kunnallinen diabetesneuvonta on sentään vielä hyvällä tasolla.
Kakkosdiabeteksen kehittyminen alkaa monella jo alle 40v iässä.
Vyötärön mitta olisi pidettävä alle 90cm pituudesta huolimatta. Minulla 85cm on sopivin ja vaatii
perunan, makaroonin, riisin ja makeisista kieltätymistäanzzy kirjoitti:
sen vähetessä maksa muuttaa rasvat ja proteiinit glukoosiksi ja laihtuu myös lihaksistosta.
Rasvan prosessoinnissa maksa tarvitsee määrättyja rasvoja, kuten konjugoitu linolihappo CLA
Kaupassa Tonalin nimellä.
Kofeiinin piristävä vaikutus on juuri glukoosin erittymistä vereen--jätä kahvi POIS
Aamukahvin piristävyys johtuu kofeiinikrapulasta. Kofeiinivieroitus kesti minulla 3kk--sen jälkeen kahvin hajukin inhoitti. Juon kahvia vain jossain kylässä ollessani, jos on pullaa tai voileipiä tarjolla.
Kofeiinipillerin otan, jos tarvitsen piristymistä ja sokerina pidän kotona vain hedelmäsokeria, jonka glykogeeinen indeksi on paaaljon alhaisempi 25
Pitkäaikaisveren sokeri on noin 6 ja se enteilee kakkosdiabetestä ja siksi pidän ruokavalion sopivana.
Kunnallinen diabetesneuvonta on sentään vielä hyvällä tasolla.
Kakkosdiabeteksen kehittyminen alkaa monella jo alle 40v iässä.
Vyötärön mitta olisi pidettävä alle 90cm pituudesta huolimatta. Minulla 85cm on sopivin ja vaatii
perunan, makaroonin, riisin ja makeisista kieltätymistänousee nuppiin :) hörppy sille
http://www.youtube.com/watch?v=g8EHRnX1cwM
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165313
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212751- 352163
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella392045Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332006Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme91358- 1641282
- 381270
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257