minulla on kaksi 3mm venytyskorua ja yksi 6mm ja haluaisin alkaa venyttämään korvaa, mutta mulla ei oo mitään tietoa siitä että miten se tehdään ilman että sattuu korvaan. eli jos joku on tietoinen asiasta niin olisin kiitollinen jos kertoisi minulle :)
venytyskorut..
6
392
Vastaukset
- jooeojr
Itse olen 10mm venyttänyt. Saunomine tai pitkä suihkussa käynti auttaa asiaan todella hyvin. Eli saunot pitkään ennen kuin laitat uutta korua korvaan. Myös rasvassa ei kannata pihtailla, bepanthenia vain paljon korun ympärille. Sitten se TÄRKEIN eli ei liian isoa korua liian lyhyessä ajassa! 1mm/kk on suositeltu venytystahti, mutta itse laitoin 2mm. On huolehdittava, ettei korva repeä ja arpikudosta pääse syntymään. Sitten venytyksestä tulee todella kivuliasta ja hidasta puuhaa.
Toivottavasti auttoi edes vähäsen :)- asddasds
korvan venytyshän ei satu :D saa olla aika taitava jos siinä pääsee itteänsä satuttamaan!
- ootko tuolta katsonu
Pahiksen linkki: http://www.pahis.fi/category/181/venytyskorut
- dhnfhb
minkä kokosella kannattas alottaa?
- köh
Miks pitäsi venyttää? Ruman näköista, varsinkin vanhana.
- 5mm nykyään
Mun mielestä sattu se alottaminen kaikista eniten. Ihan ensin laitoin sellasen harjotuskorviksen reiästä läpi, tai sit se oli huuliläväristä 1,2mm se tappi, en nyt muista tarkkaan. Sit mul oli sellanen spiraalikoru, joka oli paksuimmillaan 3mm. Sitä lähin sit siitä venyttämään. Seuraava koru oliki spiraali joka oli paksuimmillaan 5mm, siit vissii hyppäsin ainaki toisen korvan kohalla samana iltana 8mm jolloin korva repes, ja sitä verta tuli iha älytön määrä! Mut en tosiaa muista alotinko ekan korvan kanssa suoraan 5mm --> 8mm, en ainakaan muista muuta korua siitä välistä, ellei sit ollu yks sellanen hevosenkengän muotonen 7mm. Emt :D sit siit 8mm --> 10mm. Mut huolehdi tosiaan et mahdollisimman vähän kerrallaan, ja osta mahollisimman mielusia koruja, et jaksat pitää niit sit sen kuukauden kerrallaa, ettei käy niinku mulla et ne "välikorut" ei ollu nii hienoja nii oli hirvee himo aina vaihtaa liian aikasin uuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852220- 431800
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!721564- 761336
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261194- 771181
- 481173
- 591071
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai381014- 37953