millaisen vaikutelman saat ihmisestä, jolla on pitkä nahkatakki ja mitä mieltä olet muutenkin kyseisestä vaatteesta ? itse olen tälläinen "keski-ikä kolkuttaa" äiti-ihminen, enkä pysty luopumaan polvimittaisesta mustasta nahkatakistani :D muuten näytän aika arkiselta: ohuet ruskeat hiukset olkapäille, lasit ja yleensä siniset farkut. mutta nahkarotsistani tykkään
pitkä nahkatakki?
5
1011
Vastaukset
- ei littana-kampausta
Kun luin otsikon ajattelin heti semmoista upeaa lähes nilkkoihin asti ulottuvaa nahkatakkia.
Polvipituinen nahkatakki on ihan klassikkko, harmittaa itseäni, että kerran olisin saanut semmoisen vanhan pehmeäksi kulutetun aidon nahkatakin edullisesti, mutta päätin silloin ettei ole mun tyyliäni. Ehkä olis kumminkin ollut sopiva takki - nyt on myöhäistä tuumia sitä.
Jotekin se takki vaatii kyllä hiukan särmää, enemmän pitää panostaa kuin jos kulkisi halpahallin toppatakissa.- Wanha käpy
kun ostin sen takin, minulla oli tupeerattu punainen tukka & aina huulipunaa. toki nykyäänkin meikkaan jonkin verran ja jäi sanomatta, että silmälasini ovat todella vahvan väriset :D
- nx
diivaileva tyyppi. Sain itse lahjaksi sellaisen, enkä ole pitänyt kertaakaan.
Nahkatakki on aina kätevä olemassa, en vain ymmärrä miksi kovilla pakkasillakin ja napit auki? - Yksi heistä
Nainen pitkässä nahkatakissa ei pelkää katseita, koska niitä hän vetää puoleensa. On nimittäin miehiä, jotka ovat hulluna nahkavaatteisiin, ja siinä samalla niitä käyttäviin naisiin! Siniseen farkkukankaaseen musta nahka täsmää hienosti.
- 100% warranty
naiset tekevät monet miehet hulluiksi. Rumakin nainen saa miehen pukeutumalla nappanahkahousuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862