Allevo vai nutrilett?

Hinta ja laatu

Kummalla on paremman makuiset korvikkeet, ja minkä hintaisia ne ovat? Joskus olen syönyt nutrilettin kick startin ja siinä oli erityisesti pastaruoat aivan järkyttävän pahoja, että jätin ne syömättä. Ajattelinkin nyt ostaa ihan pelkkiä korvikkeita omissa paketeissa (keitot ja pirtelöt).

18

2631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • balleriina82

      en ole kumpaakaan vielä koettanut mutta ajattelin aloittaa Allevolla vuoden alusta.
      eräs ystäväni on kumpaakin valmistajaa kokeillut ja liputtaa allevon puolesta koska nutrileteissa on kuulemma joku karmea ominaismaku kaikissa tuotteissa..
      tiedä sitten, mutta ajattelin tosissaan tuota allevoa koettaa koska siitä olen kuullut pariltakin ihmiseltä että olisi hyvää, tai siis no, ainakin parempaa kuin nutrit,,.

      • sahje

        Hei, olen aloittamassa lähipäivinä nutrilett kuuria. Maut ovat tietysti makuasioita, mutta mielestäni Allevolla on tosi hyvä se mansikka-banaanipirtelö. Nutriletin suklaa taas maistuu mielestäni paremmalta kuin Allevon. Itse en liioin pysty niitä muita makuja syömään. Jotkut kehuivat Nutriletin kanakeittoa, mutta yäks, ei mene alas.
        Mulla ylipainoa noin 10 kg painoindeksin ylärajaan, eli ei niin hirveesti pudotettavaa. Sen verran kuitenkin ettei enää meinaa mahtua edes 40 koon vaatteeni päälle ja häiritsee kovasti itseä. Halvempi ja mukavampi laihduttaa kuin alkaa osteleen isompia vaatteita, ja pakko päästä tässä alkuun jotenkin ja siihen ajattelin käyttää tätä keinoa. Saisko täältä tukea, jos kertoiltais miten menee? Olen nutraillut aiemmin, mutta vain 4-5 päivää, muutama kilo on lähtenyt mukavasti. Nyt tavoitteissa olisi parin viikon alkupotku kohti kevyempää elämää.En tajua miten olen saanut kerättyä tämän syksyn aikana peräti 4-5 kg ylimääräistä, tosin elämänmuutoksia on ollut, nehän tapaa vaikuttaa. Olen tunnesyöppö.


      • peikko 42
        sahje kirjoitti:

        Hei, olen aloittamassa lähipäivinä nutrilett kuuria. Maut ovat tietysti makuasioita, mutta mielestäni Allevolla on tosi hyvä se mansikka-banaanipirtelö. Nutriletin suklaa taas maistuu mielestäni paremmalta kuin Allevon. Itse en liioin pysty niitä muita makuja syömään. Jotkut kehuivat Nutriletin kanakeittoa, mutta yäks, ei mene alas.
        Mulla ylipainoa noin 10 kg painoindeksin ylärajaan, eli ei niin hirveesti pudotettavaa. Sen verran kuitenkin ettei enää meinaa mahtua edes 40 koon vaatteeni päälle ja häiritsee kovasti itseä. Halvempi ja mukavampi laihduttaa kuin alkaa osteleen isompia vaatteita, ja pakko päästä tässä alkuun jotenkin ja siihen ajattelin käyttää tätä keinoa. Saisko täältä tukea, jos kertoiltais miten menee? Olen nutraillut aiemmin, mutta vain 4-5 päivää, muutama kilo on lähtenyt mukavasti. Nyt tavoitteissa olisi parin viikon alkupotku kohti kevyempää elämää.En tajua miten olen saanut kerättyä tämän syksyn aikana peräti 4-5 kg ylimääräistä, tosin elämänmuutoksia on ollut, nehän tapaa vaikuttaa. Olen tunnesyöppö.

        itse olen miettinyt myös alkavani nutrilett dietille....ehkä jo maanantaina:)
        Olen käyttänyt aikaisemminkin, sellaisia viiden päivän juttuja ja sitten makean himoon syönyt niitä patukoita, mitkä on ihan ok.
        Mulla ihan sama juttu. Vaatteet on käynyt pieniksi ja kaikkialta pyrkii jotain ylimääräistä pahkuraa. Pudotettavaa maksimissaan 10kg.
        Nutriletillä saa kyllä kivan startin. Siinä suurimmat ruuan himot ehti ainakin multa karsiutua, mutta jokaisella vaikuttaa tietenkin erilailla.
        En vaan nyt halua enää lihoa. Ja mulle käy hyvin sellanen dietti, missä tiedän tarkkaan mitä syön, eikä mun tarvi valmistaa sitä ruokaa:)
        Allevon valkosuklaa mustikka-patukka on aika nami:)


      • sahje
        peikko 42 kirjoitti:

        itse olen miettinyt myös alkavani nutrilett dietille....ehkä jo maanantaina:)
        Olen käyttänyt aikaisemminkin, sellaisia viiden päivän juttuja ja sitten makean himoon syönyt niitä patukoita, mitkä on ihan ok.
        Mulla ihan sama juttu. Vaatteet on käynyt pieniksi ja kaikkialta pyrkii jotain ylimääräistä pahkuraa. Pudotettavaa maksimissaan 10kg.
        Nutriletillä saa kyllä kivan startin. Siinä suurimmat ruuan himot ehti ainakin multa karsiutua, mutta jokaisella vaikuttaa tietenkin erilailla.
        En vaan nyt halua enää lihoa. Ja mulle käy hyvin sellanen dietti, missä tiedän tarkkaan mitä syön, eikä mun tarvi valmistaa sitä ruokaa:)
        Allevon valkosuklaa mustikka-patukka on aika nami:)

        Minäkin päätin aloittaa nutraamisen jo huomenna, maanantaina. Aikomus on olla nyt ensin maanantaista torstaihin tiukasti pirtelöillä. Perjantaina (pe-la) ollaan menossa uuden vuoden viettoon ja pikku paussi tulee sen vuoksi, mutta sunnuntaina olisi tarkoitus jatkaa.
        Laskeskelin tuossa, että jos oikeasti haluaa päästä siitä koko 10 kg eroon nutraamalla, olisi pidettävä 35 päivää putkeen tai pätkissä. (1 kg=7000kcal, yleensä päivässä olen syönyt noin 2500 kcal, säästö nutraamalla siis noin 2000 kcal/pv). Kilothan on aikalailla puhdasta matematiikkaa. 35 päivää kuulostaa aika paljolta vai mitä? Kun nyt pääsee alkuun, tavoitteeni olisi kuitenkin olla noin kolmisen viikkoa. Sen ajan on lääkäreiltäkin lupa toteuttaa kuuria ominpäin. Täytyypä kokeilla tuota valkosuklaa-mustikka patukkaa, kuulostaa hyvältä :)
        Olen lisäksi aloittamassa zumbaa tammikuussa kerran viikossa (koko kevääksi kurssi). Mikä suunnitelma sulla on? Palailen huomenna illalla kertoilemaan olenko jo pyörtynyt ekan päivän jälkeen ;D
        ps. Tarkoittaako peikko 42, että olet 42v? Itse olen 41v perheenäiti, 2 teinipoikaa, työkseni teen kevyttä toimistotyötä.


      • peikko42
        sahje kirjoitti:

        Minäkin päätin aloittaa nutraamisen jo huomenna, maanantaina. Aikomus on olla nyt ensin maanantaista torstaihin tiukasti pirtelöillä. Perjantaina (pe-la) ollaan menossa uuden vuoden viettoon ja pikku paussi tulee sen vuoksi, mutta sunnuntaina olisi tarkoitus jatkaa.
        Laskeskelin tuossa, että jos oikeasti haluaa päästä siitä koko 10 kg eroon nutraamalla, olisi pidettävä 35 päivää putkeen tai pätkissä. (1 kg=7000kcal, yleensä päivässä olen syönyt noin 2500 kcal, säästö nutraamalla siis noin 2000 kcal/pv). Kilothan on aikalailla puhdasta matematiikkaa. 35 päivää kuulostaa aika paljolta vai mitä? Kun nyt pääsee alkuun, tavoitteeni olisi kuitenkin olla noin kolmisen viikkoa. Sen ajan on lääkäreiltäkin lupa toteuttaa kuuria ominpäin. Täytyypä kokeilla tuota valkosuklaa-mustikka patukkaa, kuulostaa hyvältä :)
        Olen lisäksi aloittamassa zumbaa tammikuussa kerran viikossa (koko kevääksi kurssi). Mikä suunnitelma sulla on? Palailen huomenna illalla kertoilemaan olenko jo pyörtynyt ekan päivän jälkeen ;D
        ps. Tarkoittaako peikko 42, että olet 42v? Itse olen 41v perheenäiti, 2 teinipoikaa, työkseni teen kevyttä toimistotyötä.

        Peikko 42, onkin peikko 48:)
        Mutta dietti alkaa minullakin huomenna. Oikein odotan innolla, vaikka tiedän, että tulee heikkoja hetkiäkin. Nyt on vaan niin kova hinku saada kiloja pois.
        Ajattelin itse kokeilla joogaa ja crosstreineri mulla on kotona, että jos vaikka sillä jaksais polkea silloin tällöin.
        Palataan asiaan, miten menee:)


      • sahje
        peikko42 kirjoitti:

        Peikko 42, onkin peikko 48:)
        Mutta dietti alkaa minullakin huomenna. Oikein odotan innolla, vaikka tiedän, että tulee heikkoja hetkiäkin. Nyt on vaan niin kova hinku saada kiloja pois.
        Ajattelin itse kokeilla joogaa ja crosstreineri mulla on kotona, että jos vaikka sillä jaksais polkea silloin tällöin.
        Palataan asiaan, miten menee:)

        ..mulla meni ihan hyvin :). Töissä laitoin puhelimeen muistutuksen, että muistan juoda sen pirtelön ajallaan. Pinna meinaan alkaa meikäläisellä kiristää jos ehtii verensokeri laskea liikaa. Vessassa sai hypätä vähän väliä ja join reilusti vettä.
        Aamulla mittasin vyötärön ja otin alkupainon. Huomenna illalla palaan kertomaan tulevan aamun lukemia, otan ne aamulla sitten samaan aikaan.
        Huomasin muuten, että töissä ei kannata kertoa että on nutrilla, sain tosi kamalia katseita kun ne näki että sheikkaan pirtelöä. En tiedä sitten mikä siihen on syynä, mutta parempi että pitää omana tietonaan niin se ei häiritse ketään.
        Tiedän kokemuksesta, että toinen ja kolmas päivä on ehkä ne vaikeimmat, ennen kuin elimistö tottuu ja menee ketoosiin. Sitten tämä pitäisi jo sujua itsestään, jos motivaatio pysyy korkealla. Join tämän päivän aikana siis 5 pussia nutrilett suklaapirtelöitä (onneksi tykkään mausta), muutaman kupin kahvia ja paljon vettä. Jaksoin lenkittää nyt illalla koirankin ja tein vähän lumihommia pihassa, joten kunto ei ole ollut mitenkään heikko - vielä ainakaan.
        Hei kerropa miten sulla meni eka päivä :) Palaan linjoille huomenna. Tsemppiä!


      • sahje_
        peikko42 kirjoitti:

        Peikko 42, onkin peikko 48:)
        Mutta dietti alkaa minullakin huomenna. Oikein odotan innolla, vaikka tiedän, että tulee heikkoja hetkiäkin. Nyt on vaan niin kova hinku saada kiloja pois.
        Ajattelin itse kokeilla joogaa ja crosstreineri mulla on kotona, että jos vaikka sillä jaksais polkea silloin tällöin.
        Palataan asiaan, miten menee:)

        Hei annan tässä väliaikatietoja vaikka et enää ole käynytkään täällä . Olen ollut nyt viikon täysnutrilla, ainut poikkeus oli perjantai ilta kun en halunnut tästä puhua, niin söin vähän salaattia ja vähän muutakin, mutten alkoholia. Paino on tippunut nyt viikossa-3,4 kg. Motivaatio on kova ja aion jatkaa vielä kaksi viikkoa. Tsemppiä sulle, pystyit sitten aloittamaan tai et. Monesti voi tulla itsestä riippumattomia syitä ettei pysty toteuttamaan esim flunssa. Pari tällä viikolla hoksaamaani vinkkiä: Valion tai Rainbowin kalorittomat mehukeitot antaa muuten hyvää lisämakua marjanmakuisiin pirtelöihin :)


    • freedom.s

      Ei hyvä, kaikki muut ovat ok.

      • ...........

        Nutrilett suklaata (pusseissa) olen ostanut, en saanut millään alas; enkä kunnolla sekoitettuakaan, jäi klimppejä. Nutrilettin suklaapatukat ovat taasen hyviä, vaikka eivät kyllä sovellu ENE-jaksolle; eli pussikuuriin, osanutrailuun ne sopivat hyvin.


    • Aspartaamia, väriain

      Hei!

      Viitsisikö joku nutraava katsoa, onko tuotteissa aspartaamia tai väriaineita jne? Kiitos!

      • Nutraaja>

        Tiedot löytyy varmasti Nutrilettin kotisivuilta


    • 6+19

      Mä tykkään enemmän nutriletista. Ostin allevoa yhden paketin suklaan makusta ja se on niin kauheaa kuraa, että sitä ei saa alas.

      Makuasioita tietysti.

      • Bel1

        Sama juttu. Allevon pirtelöt jäi syömättä. Nutriletti pirtelöt olen aina saanyt syötyä.


    • sinax

      must kaikki keitot ja pidin myös pastasta, ostaisin jopa sitäkin erikseen jos olisi myynnissä.
      Makeista, niinku noista pirtelöistä, patukoista tms. en ole oppinut pitämään.
      Tsemppiä kaikille.

    • popppana

      Maku vaihtelee paljon tuotteittain mutta itse tykkään nutriletteista paljon enemmän. Allévoista positiivista kokemusta on vaan suklaajuomasta, muut on lentänyt pois kun niitä ei vaan saa alas. Nutrilettin caramel-patukat ja tomaattipasta (nimeltään..?) on mun makuun hyviä, suklaapatukkaa en suosittele. Allévoista monet on niin keinotekosen makeutuusaineen makusia (no onhan kaikki laihdutusmössöt, mutta tämä vielä potenssiin 10) etten tykkää. Paitsi siitä mistälie suklaadrinkistä.

    • KOKEILE ERI MERKKEJÄ JA NIIDEN ERI MAKUJA! Ja tee niistä ittelles sopivimmat yhdistelmät. Itte käytin samaan aikaan Naturdiettiä, Allevoa, Nutrilettia ja Easy Diettiä.

      Helpoimmalla pääsee, kun OTAT YHDEN PÄIVÄN YHDEN MERKIN ERI MAKUISIA TUOTTEITA, niin ei tarvitte miättiä, että tuliko kaikkia nyt tarpeeksi, muttei liikaa. Esim. MA 5 pussia Naturdiettiä, TI 5 pussia Nutrilettia, KE 3 pussia Easy Diettia jne. Samalla saat vaihtelu, niin ei ala dietti tökkiä.

      OSTA ANNOSPUSSI KERRALLAAN, niin ei mene koko paketti hukkaan, jollet tykkääkkään. TERVEYSMARKET on nettikauppa, mitä itte käytin useamman kerran. On ruakakauppoja edullisempi ja voi tilata tuotteet suoraa kotiin, niin välttyy käuppareissujen houkutuksilta.

      https://www.terveysmarket.fi/tuoteryhmat/16-painon-ja-kehonhallinta/

      Yhdistelemällä voit valita useista kymmenistä eri makusista korvikkeista. Itte onnistuin tälläi pudottaan yli 20kg.

      • eneilijäinen

        hyviä vinkkejä


    • White Christmas

      Täällä alkaa 2.1.2014 nutraaminen, ja olisi kiva saada tsemppi kavereita/ kanssa laihduttajia =). Yhdessä mukavampaa, ja kokemuksien jakaminen helpottaisi varmasti jokaisen omaa urakkaa=).
      Huomenna suuntaus kauppaan, josta ostan tod.näk Nuttriletin suklaapirtelöitä ja jonkin keittopaketin, sekä muutaman patukan. Testaillaan nyt alkuun, mistä tuotteista kehittyisi se paras yhdistelmä joka pitäisi myös sitä nälkää loitolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe