Mistä se seura löytyy lihavalle?

PlÄsKiÄ-Kö

Onko paino todella niin suuri este sille ettei voisi löytää sielunkumppania?
Omistan läjän miespuolisia kavereita joiden mielestä olen maailman parasta vaimo materiaalia, mutta silti ei. Ystäviä saan mutten miestä. En ole laiska, pidän itsestäni huolta jne. Olen vain lihava. Sekö todella onse suurin kompastus kivi? Ne jotka sanovat, että laihduta! No olen ollut laihakin, silloin kyllä miehet oli perseessä kiinni mutta vain ulkonäköni takia..ei kukaan kuunnellut mitä minä sanoin tai mitä olin jostakin mieltä. Nyt minua kuunnellaan, mutta nyt minua ei haluta. Kummallinen yhtälö. Voi toki jos tälle nyt voisi tehdä heti jotain toki varmaan voisin muuttua taas siksi bimsoksi, mutta mitäs jos viihdyn tässä missä olen nyt? En ole onnetan saati muuten surullinen näiden läskieni takia. Muut tuntuvat tekevän siitä ongelman. Kelpaan pano kaveriksi. Kunhan kaikki tapahtuu erittäin salaa ja pimeässä. Minä en sellaista kaipaa. Olen kaunis nainen ja en voi ymmärtää tätä yksinäisyyttä. Onhan muillakin läskeillä miehet.
Tästä voi kehkeytyä kiinnostava keskustelu. Kertokaapa toki! ;)

97

5975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?

      varma että mies on oikea kumppani? Tietysti jos et voi ajatella muuta kuin hetero suhdetta, mutta mieti. Olisiko mahdollista että löytäisitkin naisesta todellisen sielunsisaren.

      • PlÄsKiÄ-Kö

        en usko että ruoho on yhtään vihreämpää silläkään puolella. Ehkä jos kelpaisin naisille niin oisin saanut asiasta kuulla lesbo kavereiltani tai heidän kavereiltaan. En nyt sulje pois suhdetta naiseen, mutta meitähän just inhotaan lesbo piireissä: miehiin kyllästyneitä heteroita. Kuulemma lesbous on muotia nyt..siitä mä en tiedä mitään, mutta naisetkin on kauniita, kiihottavia ja joskus jopa hyvää seuraakin..:D Ei pidä sylkeä lasiin, mutta niin..


      • Mie.
        PlÄsKiÄ-Kö kirjoitti:

        en usko että ruoho on yhtään vihreämpää silläkään puolella. Ehkä jos kelpaisin naisille niin oisin saanut asiasta kuulla lesbo kavereiltani tai heidän kavereiltaan. En nyt sulje pois suhdetta naiseen, mutta meitähän just inhotaan lesbo piireissä: miehiin kyllästyneitä heteroita. Kuulemma lesbous on muotia nyt..siitä mä en tiedä mitään, mutta naisetkin on kauniita, kiihottavia ja joskus jopa hyvää seuraakin..:D Ei pidä sylkeä lasiin, mutta niin..

        No jotkut ihmiset vain ovat niin pinnallisia.
        Mutta minusta ihmisessä on muutakin kuin ulkoinen olemus,se mikä on sisällä on kaikkein tärkein.
        Jokainen ihimnen on vain erillainen,oma persoona ja pääasiahan on että hyväksyy itsensä justiinsa sellaisena kuin on.
        Ja kyllä se joissain on joku joka haluaa just sinua,et vain ole löytänyt häntä,älä luovu toivosta löytää häntä.


      • miesseim
        Mie. kirjoitti:

        No jotkut ihmiset vain ovat niin pinnallisia.
        Mutta minusta ihmisessä on muutakin kuin ulkoinen olemus,se mikä on sisällä on kaikkein tärkein.
        Jokainen ihimnen on vain erillainen,oma persoona ja pääasiahan on että hyväksyy itsensä justiinsa sellaisena kuin on.
        Ja kyllä se joissain on joku joka haluaa just sinua,et vain ole löytänyt häntä,älä luovu toivosta löytää häntä.

        Totuus on se, että itseään vähänkään kunnioittava mies ei halua tulla nähdyksi läskin naisen seurassa. Ja ne miehet, jotka läskin kelpuuttavat, ovatkin näitä itsekunnioituksensa jo menettäneitä.

        Jos olet läski, et voi olla kaunis. Ja jos et ole kaunis, olet siis ruma. Ja rumalla naisella ei tee mitään.


      • samaa mieltä miesseimin kanssa
        miesseim kirjoitti:

        Totuus on se, että itseään vähänkään kunnioittava mies ei halua tulla nähdyksi läskin naisen seurassa. Ja ne miehet, jotka läskin kelpuuttavat, ovatkin näitä itsekunnioituksensa jo menettäneitä.

        Jos olet läski, et voi olla kaunis. Ja jos et ole kaunis, olet siis ruma. Ja rumalla naisella ei tee mitään.

        En itsekkään julkisesti halua liikkua läskin tai ruman naisen kanssa, enkä kyllä oikeastaan halua muuallakaan. No joo, itse kun suhteen aloitin niin olihan tämä tyttö hieman pyöreä, mutta onneksi hän laihdutti. Nyt kaikki on mallilaan, kun ei tarvitse mitään valasta katsella.


      • 1
        samaa mieltä miesseimin kanssa kirjoitti:

        En itsekkään julkisesti halua liikkua läskin tai ruman naisen kanssa, enkä kyllä oikeastaan halua muuallakaan. No joo, itse kun suhteen aloitin niin olihan tämä tyttö hieman pyöreä, mutta onneksi hän laihdutti. Nyt kaikki on mallilaan, kun ei tarvitse mitään valasta katsella.

        jos vähäksi aikaa unohtaisit kokonaan miehet ja tai suhteen ajatelemisen. Keskity itseesi ja tee asioita jotka tekevät sinut onnelliseksi, anna itsellesi aikaa. Rakasta ja helli itseäsi. Sanon tämän siksi koska miehet eivät sitä sinulle tule tekemään. Tuhlaat elämääsi jos mietit vain sitä että mikä sinussa on vikana, ei mikään. Vika on miehissä. Voit olla onnellinen yksinkin ja opit arvostamaan itsenäisyyttäsi. Ja se jos mikä on voima sinulle ja näkyy myös ulospäin. Miehet jotka vaativat täydellisyyttä, eivät sitä saavuta koskaan eivät ainakaan rakkautta tai onnea.


      • valttia
        miesseim kirjoitti:

        Totuus on se, että itseään vähänkään kunnioittava mies ei halua tulla nähdyksi läskin naisen seurassa. Ja ne miehet, jotka läskin kelpuuttavat, ovatkin näitä itsekunnioituksensa jo menettäneitä.

        Jos olet läski, et voi olla kaunis. Ja jos et ole kaunis, olet siis ruma. Ja rumalla naisella ei tee mitään.

        Tässä täydellinen stereotypia tyhjäpäisestä ja tyhjyyttään kolisevasta, matala itsetuntoisesta epävarmasta heikosta miespuolisesta bimbosta, jota ei voi edes kutsua mieheksi. Tarvitsee ja haluaa egonsa pönkittäjäksi itseään fiksumman ja paremman näköisen, mutta vain samanlainen tyhjyyttään koliseva bimbo nainen suostuu tämänkaltaisen elävän kumppaniksi.


      • Rikas, älykäs, läski
        miesseim kirjoitti:

        Totuus on se, että itseään vähänkään kunnioittava mies ei halua tulla nähdyksi läskin naisen seurassa. Ja ne miehet, jotka läskin kelpuuttavat, ovatkin näitä itsekunnioituksensa jo menettäneitä.

        Jos olet läski, et voi olla kaunis. Ja jos et ole kaunis, olet siis ruma. Ja rumalla naisella ei tee mitään.

        Myöskään tyhmällä ja köyhällä miehellä ei tee mitään.


      • Matterix
        miesseim kirjoitti:

        Totuus on se, että itseään vähänkään kunnioittava mies ei halua tulla nähdyksi läskin naisen seurassa. Ja ne miehet, jotka läskin kelpuuttavat, ovatkin näitä itsekunnioituksensa jo menettäneitä.

        Jos olet läski, et voi olla kaunis. Ja jos et ole kaunis, olet siis ruma. Ja rumalla naisella ei tee mitään.

        "jos olet läski, et voi olla kaunis. Ja jos et ole kaunis, olet siis ruma..."
        Vittu, mikä järjen riemuvoitto... Maailma NIIn tarvitsee näitä musta-valkoisia älykköjä...

        Häpeän olla mies. Mutta ylpeydellä katselen näyttävää, pyöreämuotoista naistani, joka on silmissäni maailman kaunein nainen. Pelkkä keinuvan perseen katselu saa viisarin heilahtaa... Ja väittäisin, et mun itsekunnioitus on kohdillaan.

        Nyt siis en puhu sairaalloisen ylipainoisesta naisesta, se on jo terveysriski. Tämä tiedoksi näille musta-valko-ääliöille.


      • Matti-Henrik
        1 kirjoitti:

        jos vähäksi aikaa unohtaisit kokonaan miehet ja tai suhteen ajatelemisen. Keskity itseesi ja tee asioita jotka tekevät sinut onnelliseksi, anna itsellesi aikaa. Rakasta ja helli itseäsi. Sanon tämän siksi koska miehet eivät sitä sinulle tule tekemään. Tuhlaat elämääsi jos mietit vain sitä että mikä sinussa on vikana, ei mikään. Vika on miehissä. Voit olla onnellinen yksinkin ja opit arvostamaan itsenäisyyttäsi. Ja se jos mikä on voima sinulle ja näkyy myös ulospäin. Miehet jotka vaativat täydellisyyttä, eivät sitä saavuta koskaan eivät ainakaan rakkautta tai onnea.

        Niinpä. Unohdat miehet ja keskityt itseesi ja sinut onnelliseksi tekeviin asioihin. Istut sohvalla kolmosteeveen laatusarjoja katsellen ja syöt perunalastuja, suklaata ja juot kolaa kyytipojaksi.Seuraavana päivänä, jos vaan jaksat, käyt halpamarketista ostamassa vähän suuremmat collarihousut, kun ne entiset xxxl kokoiset ovat kai pesussa kutistuneet. Kotiin päästyäsi tilaat lähikebaberiasta tuplaherkkusatsin ranskanperunoilla ja puolentoista litran kolan. Mehmet toimittaa ne sinulle tuotapikaa kotiovelle. Ja hymyileekin niin ihanasti. Ota iltakaffen kanssa sitä wienerpitkoa, sitähän tais jäädä pikkuisen eiliseltä? Kun teeveestä ohjelmat loppuu, voitkin vaappua sänkyyn. Jos käsi vielä ylettyy isojenvarpaiden väliin, niin lipsuttelet itsellesi pikku orkun. Vaikkapa sitä Mehmetiä, tai jotain muuta komeaa ja tiukkakroppaista miestä ajatellen.Hienoa on itsellisen naisen elo. Äijät ei vaan tajua.


      • silti läski
        Matti-Henrik kirjoitti:

        Niinpä. Unohdat miehet ja keskityt itseesi ja sinut onnelliseksi tekeviin asioihin. Istut sohvalla kolmosteeveen laatusarjoja katsellen ja syöt perunalastuja, suklaata ja juot kolaa kyytipojaksi.Seuraavana päivänä, jos vaan jaksat, käyt halpamarketista ostamassa vähän suuremmat collarihousut, kun ne entiset xxxl kokoiset ovat kai pesussa kutistuneet. Kotiin päästyäsi tilaat lähikebaberiasta tuplaherkkusatsin ranskanperunoilla ja puolentoista litran kolan. Mehmet toimittaa ne sinulle tuotapikaa kotiovelle. Ja hymyileekin niin ihanasti. Ota iltakaffen kanssa sitä wienerpitkoa, sitähän tais jäädä pikkuisen eiliseltä? Kun teeveestä ohjelmat loppuu, voitkin vaappua sänkyyn. Jos käsi vielä ylettyy isojenvarpaiden väliin, niin lipsuttelet itsellesi pikku orkun. Vaikkapa sitä Mehmetiä, tai jotain muuta komeaa ja tiukkakroppaista miestä ajatellen.Hienoa on itsellisen naisen elo. Äijät ei vaan tajua.

        Hauskan stereotypian vetäisit, mutta se ei todellakaan päde kuin murto-osaan. Pakko on kommentoida, että kaikki ylipainoiset eivät syö herkkuja vaan lihovat aivan tavallisella ruoalla. Eikä - YÄK - todellakaan kaikki naiset pidä ulkomaalaistaustaisista miehistä. Minkä ihmeen takia monilla miehillä on se käsitys, että naiset haluavat tumman miehen!? Etkä vaikuta tajuavan naisten seksifantasioistakaan mitään. Naiset kun eivät yleensä fantasioi "visuaalisesti" eikä tietyistä/tietynnäköisistä henkilöistä.

        Jos se nyt ketään kiinnostaa, niin itse olen ylipainoinen ja syön aivan tavallista kotiruokaa. Eineksiä, pizzoja, kebabbeja sipsejä tmv vain kerran-pari kuussa. Leivonnaisia en syö kuin juhlissa ja karkkia vain lauantaisin. Limsaa enkä alkoholia en käytä juuri koskaan. Ja ennen kaikkea HARRASTAN LIIKUNTAA: SILTI olen läski. sori.


    • PlÄsKiÄ-Kö

      Voi pojat kiitos näkemyksestänne. Tuonkaan takia en näe tarpeelliseksi ruveta laihduttamaan. :) Onneksi maailmaa omaa niitä MIEHIÄ pullollaan. Kun kunnioittaa itseään, ei laihduta kenenkään muun kuin itsensä takia. Ei suppeiden näkökantojen tai muka loukkaavien kirjotelmien/ sanomisten takia.
      Muistakaa myös se, että tässä suomen maassa on se tietty % naisia jotka ovat lopun ikäänsä LÄSKEJÄ tiettyjen sairauksien takia. Heilläkin on oikeus onneen. Siksi minusta ei kannata arvostella ensi näkemältä. Sen olen työssäni oppinut ja toivon muidenkin oppivan! Mutta POJAT, kiitos kommentista. Te olette vakkanne valinneet ja se teille suotakoot! Hienoahan et omaa päämääriä!

      • Iloinen pullukka

        Olen itsekin "läski",mutta ihan vaan herkuttelun takia.Mua niin ärsyttää,että osa naisista pakenee "sairauksien" taakse,kun alkaa kiloja tulla.Kyllä e on vaan oma käsi ja suu yhteistoiminnassa,kun läskejä tulee.
        Olen aloittajan kanssa samaa mieltä,että pullukka nainen ei vaan kelpaa.Itsekään en ole ruma,oikeastaan kauniskin,mutten viitsi edes treffeille lähteä kilojeni takia.En halua enää pettyä,joten ollaan sit yksin.


      • PlÄsKiÄ-Kö
        Iloinen pullukka kirjoitti:

        Olen itsekin "läski",mutta ihan vaan herkuttelun takia.Mua niin ärsyttää,että osa naisista pakenee "sairauksien" taakse,kun alkaa kiloja tulla.Kyllä e on vaan oma käsi ja suu yhteistoiminnassa,kun läskejä tulee.
        Olen aloittajan kanssa samaa mieltä,että pullukka nainen ei vaan kelpaa.Itsekään en ole ruma,oikeastaan kauniskin,mutten viitsi edes treffeille lähteä kilojeni takia.En halua enää pettyä,joten ollaan sit yksin.

        pointti. Suurin osa saa läskinsä suun ja käden yhteistoiminnalla. Mutta työssäni kohtaan myös ne jotka sairautensa takia ovat lihavia. He eivät voi millään konstilla päästä läskeistään. Ikävä tosiasia. Juuri nämä naiset/miehet tuntuvat olevan ne kaikkien yksinäisimmät. Heidän itsetuntonsa laskee pohjalukemiin kun sairaus paisuttaa ja yhteiskunta hyökkää päälle. Surullista. Mutta toivoa on aina kaikilla!
        Minä vain olen niin paljon onnellisempi tälläisenä kuin olen! En osaa sitä kellekkään selittää. Alipainoisesta tähän ja olen onnellinen! Vihdoin! Sitten se on väärin olla onnellinen! Sinä olet onnellinen vain ihanne painossasi, silloin sinulla on oikeus siihen mihin muillakin. Hassua tämä yhteiskunnan näkökanta. Olen toki perin tietoinen lihavuuden haitoista. Niin valitettavaako se onkin, joudun joskus luopumaan läskin roolistani..no aika aikaansa kutakin.
        Mutta miehet, onhan niitäkin ollut, enemmän ja vähemmän. Jotkut eivät välitä kuin siitä millainen olen ihmisenä, toiset siitä miltä näytän ulospäin. Miehiä on kavereina pilvin pimein ja ne kyllä kehtaa helmoissani roikkua ja baarissa kulkea kaverina. MUTTA niin. Vaikka olen ihan onnellinen yksinkin, silti kaipaa aina välillä sitä kumppania.
        Eniten huvittaa tämä netti deittailu. Huoh! Olen moneen kertaan laitellut ilmoituksia..kerron rehellisesti olevani LÄSKI..saan lähinnä ns. miehilta jotka kuvaavat itseään lihaksikkaiksi ja komeiksi niin pettämis seura pyyntöjä. -olen aina halunnut lihavan naisen, olette ihania, mutta olen naimissa tms. Tästä vaan paistaa läpi se, että miehet kuvittelevat et läski on helppo. Kun vähän lässyttää saa varmasti. No ei kuule päde. Son totta et seksiä meiltä heruu enemmän ku tuulen nussimilta vinku heiniltä, koska ollaan sinut ittemme kanssa. Mutta ei sitä noin vaan annella kaiken maailman herroille..;).
        No nää on näitä. 5vuotta sitten tilanne oli ihan eri. Eli maailma muuttuu ja asenteet!


      • Onnen_antaja
        PlÄsKiÄ-Kö kirjoitti:

        pointti. Suurin osa saa läskinsä suun ja käden yhteistoiminnalla. Mutta työssäni kohtaan myös ne jotka sairautensa takia ovat lihavia. He eivät voi millään konstilla päästä läskeistään. Ikävä tosiasia. Juuri nämä naiset/miehet tuntuvat olevan ne kaikkien yksinäisimmät. Heidän itsetuntonsa laskee pohjalukemiin kun sairaus paisuttaa ja yhteiskunta hyökkää päälle. Surullista. Mutta toivoa on aina kaikilla!
        Minä vain olen niin paljon onnellisempi tälläisenä kuin olen! En osaa sitä kellekkään selittää. Alipainoisesta tähän ja olen onnellinen! Vihdoin! Sitten se on väärin olla onnellinen! Sinä olet onnellinen vain ihanne painossasi, silloin sinulla on oikeus siihen mihin muillakin. Hassua tämä yhteiskunnan näkökanta. Olen toki perin tietoinen lihavuuden haitoista. Niin valitettavaako se onkin, joudun joskus luopumaan läskin roolistani..no aika aikaansa kutakin.
        Mutta miehet, onhan niitäkin ollut, enemmän ja vähemmän. Jotkut eivät välitä kuin siitä millainen olen ihmisenä, toiset siitä miltä näytän ulospäin. Miehiä on kavereina pilvin pimein ja ne kyllä kehtaa helmoissani roikkua ja baarissa kulkea kaverina. MUTTA niin. Vaikka olen ihan onnellinen yksinkin, silti kaipaa aina välillä sitä kumppania.
        Eniten huvittaa tämä netti deittailu. Huoh! Olen moneen kertaan laitellut ilmoituksia..kerron rehellisesti olevani LÄSKI..saan lähinnä ns. miehilta jotka kuvaavat itseään lihaksikkaiksi ja komeiksi niin pettämis seura pyyntöjä. -olen aina halunnut lihavan naisen, olette ihania, mutta olen naimissa tms. Tästä vaan paistaa läpi se, että miehet kuvittelevat et läski on helppo. Kun vähän lässyttää saa varmasti. No ei kuule päde. Son totta et seksiä meiltä heruu enemmän ku tuulen nussimilta vinku heiniltä, koska ollaan sinut ittemme kanssa. Mutta ei sitä noin vaan annella kaiken maailman herroille..;).
        No nää on näitä. 5vuotta sitten tilanne oli ihan eri. Eli maailma muuttuu ja asenteet!

        Eikö lihavista miehistä löytyisi sinulle ottajaa?
        Sehän olisi niin nättiä, kun kaksi fiksua ja kaunista/komeaa pullukkaa löytäisivät toisensa.


      • .
        Onnen_antaja kirjoitti:

        Eikö lihavista miehistä löytyisi sinulle ottajaa?
        Sehän olisi niin nättiä, kun kaksi fiksua ja kaunista/komeaa pullukkaa löytäisivät toisensa.

        nyt että mitä haluat suhteelta? Seksiä vai jotain jossa koet myös olevasi nainen miehen rinnalla. Normaalia elämää, asioita joita molemmat haluavat. Yhteisen kodin , lapsia? Vai haluatko olla vain seksin takia olemassa miehelle , saatko itse tyydytyksen tarpeisiisi? Arvosta itseäsi Naisena, älä alistu miesten pyyntöihin koska silloin alennat itsesi myös heidän silmissä. Ajattele että olet arvokas ja sinua on kohdeltava sen mukaisesti. Onhan lihavuudessa terveydelliset riskitekijät.Joten itsestä huolehtiminen on tehtävä ennenkuin voi huolehtia toisesta. Parisuhde on vastuunottamista toinen toisestaan. Eihän kukaan halua taakaksi toiselle ruveta.Eikä se silloin kauan kestä muutenkaan, rakkaus. Mutta aina voi rakennella unelmia ehkäpä joku niistä toteutuu joskus:)


      • JouluNakki
        Onnen_antaja kirjoitti:

        Eikö lihavista miehistä löytyisi sinulle ottajaa?
        Sehän olisi niin nättiä, kun kaksi fiksua ja kaunista/komeaa pullukkaa löytäisivät toisensa.

        Vähän epäilen, ettei aloittajalle kelpaa "läski mies".. :) Kuten ei yleensäkään joillekin pyöreille naisille. Mitä kyllä ihmettelen.. Naiset saa näköjään vaatia hoikkaa, urheilullista tai edes normipainoista miestä ilman kritiikkiä.. mutta auta armias kun mies haluaa normipainoisen naisen tai hoikan!! ;)

        Jos AP:lle kelpaa läskit ukot, ni varmasti sitä seuraa löytyy. *vinkvink* Nykypäivänä miehet pullistuu vauhdilla..

        Joku vähän läskimpi voisi selittää miksi näin on? Läskit naiset vaatii hoikkaa miestä ja se on hyväksyttävä ilman muuta. On meinaa hiukan turhaa selittää mtn "silmän miellyttämisestä", koska eikös miespuolisillakin samoin saisi sitten mennä? Tuttavapiirissä sinkkunaiset vetoaa siihen, että miehen pitää herättää halut sun muuta.. juu, tajutaan.. mutta ehk sitten miehilläkin saa olla ne omat halunsa tiettyyn painoon/olemukseen?

        Jouluisin terveisin ihanan "läskin" miehen vaimo :)


      • PlÄsKiÄ-Kö
        JouluNakki kirjoitti:

        Vähän epäilen, ettei aloittajalle kelpaa "läski mies".. :) Kuten ei yleensäkään joillekin pyöreille naisille. Mitä kyllä ihmettelen.. Naiset saa näköjään vaatia hoikkaa, urheilullista tai edes normipainoista miestä ilman kritiikkiä.. mutta auta armias kun mies haluaa normipainoisen naisen tai hoikan!! ;)

        Jos AP:lle kelpaa läskit ukot, ni varmasti sitä seuraa löytyy. *vinkvink* Nykypäivänä miehet pullistuu vauhdilla..

        Joku vähän läskimpi voisi selittää miksi näin on? Läskit naiset vaatii hoikkaa miestä ja se on hyväksyttävä ilman muuta. On meinaa hiukan turhaa selittää mtn "silmän miellyttämisestä", koska eikös miespuolisillakin samoin saisi sitten mennä? Tuttavapiirissä sinkkunaiset vetoaa siihen, että miehen pitää herättää halut sun muuta.. juu, tajutaan.. mutta ehk sitten miehilläkin saa olla ne omat halunsa tiettyyn painoon/olemukseen?

        Jouluisin terveisin ihanan "läskin" miehen vaimo :)

        mies löytyy niin samapa tuo minkä kokonen se on. Eikös sillä ole merkitystä et löytää sen jonka kanssa voi olla ystävä ja jonka kanssa jakaa jotain et voi kattoo olevansa parisuhteessa. Mut läskeille miehille kelpaa vain laiha nainen, laihalle miehelle laiha nainen jne. Ja kappas kumma. Läskillä miehellä on aina laiha nainen. :)
        Mutta en etsi miestä vain seksiin. Seksiähän saa nyt muutenkin kuin parisuhteesta jos semmosta on vailla. Vaan etsin juuri sitä suhdetta. Löytäisi sen jonka kanssa jakaa samoja asioita, harrastaa, mennä ja tehdä. Perhettä en tarvitse, minulla on sellainen. Ei miestä tarvitse perheen perustamiseen.
        Minä haluan miehestä parhaan ystävän joka tukee ja on vierellä. Suuttuukin välillä ja pitää huolta. Perus suhdetta.
        Mitä nyt tulee kuitenki läskeihin miehiin, joiden kanssa olen pari kertaa seukannut..itseni ollessa laiha vielä..onse seksi perin hankalaa..kaikinpuolin..kun mies on lihava. Näin ikäväkseni todettuna. Tosin kukapa sitä meikänkään mehukasta kroppaa kattelee jos ei semmosesta välitä. Mut meillä sentään se kolo löytyy vähemmällä ettimiselläki! Toisin kun näiden herrojen ilotapit. Jotta. Niin. Ihan son kuiten sama mimmonen se mies on. Jos kerta löytyy semmonen jonka kanssa on hyvä olla.Seksi ei ole suhteen tärkein asia, tärkeintä on tulla toimeen!


      • .
        PlÄsKiÄ-Kö kirjoitti:

        mies löytyy niin samapa tuo minkä kokonen se on. Eikös sillä ole merkitystä et löytää sen jonka kanssa voi olla ystävä ja jonka kanssa jakaa jotain et voi kattoo olevansa parisuhteessa. Mut läskeille miehille kelpaa vain laiha nainen, laihalle miehelle laiha nainen jne. Ja kappas kumma. Läskillä miehellä on aina laiha nainen. :)
        Mutta en etsi miestä vain seksiin. Seksiähän saa nyt muutenkin kuin parisuhteesta jos semmosta on vailla. Vaan etsin juuri sitä suhdetta. Löytäisi sen jonka kanssa jakaa samoja asioita, harrastaa, mennä ja tehdä. Perhettä en tarvitse, minulla on sellainen. Ei miestä tarvitse perheen perustamiseen.
        Minä haluan miehestä parhaan ystävän joka tukee ja on vierellä. Suuttuukin välillä ja pitää huolta. Perus suhdetta.
        Mitä nyt tulee kuitenki läskeihin miehiin, joiden kanssa olen pari kertaa seukannut..itseni ollessa laiha vielä..onse seksi perin hankalaa..kaikinpuolin..kun mies on lihava. Näin ikäväkseni todettuna. Tosin kukapa sitä meikänkään mehukasta kroppaa kattelee jos ei semmosesta välitä. Mut meillä sentään se kolo löytyy vähemmällä ettimiselläki! Toisin kun näiden herrojen ilotapit. Jotta. Niin. Ihan son kuiten sama mimmonen se mies on. Jos kerta löytyy semmonen jonka kanssa on hyvä olla.Seksi ei ole suhteen tärkein asia, tärkeintä on tulla toimeen!

        palaat painoasiaan ja siihen jolloin olit hoikka. Sinulla on tässä edelleen ristiriita ,et ole sinut oman vartalosi kanssa. Sisälläsi on hoikka nainen. Yritä työstää tätä identiteettiäsi koska se näkyy ulospäin. Piirrä vaikka paperille se kuva jollaisena itsesi näet tai mitä haluat olla. Kirjoita siitä ajatuksia. Kerroit että sinulla on perhe, onko lapset vielä pieniä? Eikö olisi parempi keskittyä silloin kotiin, harva mies haluaa tulla "isäksi". Eikä se ole tarpeenkaan jos lapset eivät ole omia. Koska niiden omat vanhemmat ovat heille oikeat ihmiset. Eikä lasta tule asettaa kilpailutilanteeseen vanhemmastaan, uuden suhteen tiimoilta. Mutta aika usein rakkaus syrjäyttää lapsen ja sokeuttaa vanhemman. Harmillista.


      • ihanaa käytöstä :)
        . kirjoitti:

        palaat painoasiaan ja siihen jolloin olit hoikka. Sinulla on tässä edelleen ristiriita ,et ole sinut oman vartalosi kanssa. Sisälläsi on hoikka nainen. Yritä työstää tätä identiteettiäsi koska se näkyy ulospäin. Piirrä vaikka paperille se kuva jollaisena itsesi näet tai mitä haluat olla. Kirjoita siitä ajatuksia. Kerroit että sinulla on perhe, onko lapset vielä pieniä? Eikö olisi parempi keskittyä silloin kotiin, harva mies haluaa tulla "isäksi". Eikä se ole tarpeenkaan jos lapset eivät ole omia. Koska niiden omat vanhemmat ovat heille oikeat ihmiset. Eikä lasta tule asettaa kilpailutilanteeseen vanhemmastaan, uuden suhteen tiimoilta. Mutta aika usein rakkaus syrjäyttää lapsen ja sokeuttaa vanhemman. Harmillista.

        Oma kommenttini asiaan vain. Olen hiukan päälle parikymppinen nainen. Kerran on treffikumppanini tehnyt minulle niin, että kun olen tullut sovitulle treffipaikalle, niin mies on vaan katsonut pikaisesti minuun ja kävellyt ohi. Siitä muutaman minuutin päästä sain tältä mieheltä tekstiviestin "sori, olet liian lihava".


    • laiheliin1

      Ihastuin toiseen laiheliiniin, mutta jopa meillä on vaikeuksia, koska syömme niin erilaista ruokaa. Olisi inhottavaa asua samassa taloudessa ihmisen kanssa, joka käryyttää läskipihvejä ja mässyttää muuta epäterveellistä minun yrittäessäni elää puhtaalla luomukasviruoalla. Ei se oikein onnistu. Joku läski tuskin söisi samanlaista ruokaa kuin minä. Ja jokin hänen luonteessaan on tehnyt hänestä lihavan, jokin ahneus, kahmimisentarve, turvallisuudenhaku läskistä - en tiedä mikä. Laihat ja lihavat ovat usein hyvin erilaisia ihmisiä. Siksi on parempi pitäytyä omankokoisiinsa. Silloinkin on vaikeuksia, mutta onpa ainakin yksi helposti vältettävä vaikeus poissuljettu.

      Jos lihavan miehen kanssa on vaikea rakastella, kuten sanot, niin ei se niin helppoa pullukkanaisenkaan kanssa ole. Kaksi lihavaa yhdessä saavat ehkä töpötellyksi jotenkuten, mutta laiha turhaantuisi kovin.

      Ja laihduttaminen on aina yksi mahdollisuus. Me tuhlaamme valtavasti ruokaa, miljoonien nähdessä nälkää. Jos siitä seuraa rangaistuksena yksinäisyys, tuskinpa tuosta kannattaa valittaa. Minusta läskit pitäisi viedä uudestaankoulutusleirille ja pakkolaihduttaa.

      • .

        usko että lihavuus on geeneissä. Kyllä siihen on syynä ruokailutottumukset ja muukin asenne elämään. Toki om sairauksia joissa aineenvaihdunta hidastuu ja paino nousee tästä syystä. Mutta kun ollaan todella ylipainoisia , syy on omassa itsessä. Ruoka on tällöin vähänkuin , tupakka astmaatikolle jne. Onhan meitä myös eri vartalo tyyppisiä, mutta painoindeksi on kaikille laskettavissa. Koska lihavuus on aina terveydellinen riski, samoin se vaikuttaa muuhunkin jaksamiseen ja toimintaan.Kun paino on suunnilleen omassa normilukemassa, voi sanoa että ihminen voi hyvin kaikinpuolin. Elimistö ei kuormitu yms. eikä tietoisesti lisää riskiä sairastua esim. diabeetekseen.


      • älykäs

        Sulle pitäisi hakkin uusi pururata korvien väliin. Vanha on ihan homeessa


    • läskinä kihloissa..

      täällä hoetaan kokoaika et "läski ei voi olla kaunis" "jos et oo kaunis oot ruma ja mitä kukaan tekee rumalla naisella?"
      JA MITÄHÄN VITTUA KAUNIIT NAISET TEKEE NIILLÄ RUMILLA LÄSKEILLÄ MIEHILLÄ??
      itse olen ylipainoinen nainen ollut aina.. ja ensin olin monessa suhteessa jossa en saanut olla oma itseni vaan minua haluttiin kokoaika muuttaa.. nyt olen kihloissa komean miehen kanssa jolla olisi vientiä myös niiden "kauniiden ja hoikkien" naisten seurassa.. mut häntäpä EI kiinnosta!! hän haluaa olla juuri mun kanssani koska olen hänen mielestään maailman kaunein ja seksikkäin!!

    • PlÄsKiÄ-Kö

      Näkemyksensä todella kaikilla. Moni ei vaan tiedä mistä moni läski kärsii. Ei toki väärästä ruokavaliosta. Moni lihava syö ihan kunnon ruokaa, eli vihnnesta on puolet lautasesta ja muu muuta, mutta ongelmana on annoksen koko tai ns. jälkiruuat. Itse tiedän mistä puhun, kun vedän ns. läskiryhmiä ravintoterapeutin kanssa. Sitten kun esim. nainen on raskauden aikan lihonut ja ei saa painoa putoamaan, hän alkaa säästöliekittään itseään. Eli syö liian vähän jotta läski palaa. Jättää kaiken sen pois mikä polttaisi läskiä. Niukkaenergisellä voi toki laihduttaa ja se onkin hyvä pikakeino saada se ensimmäinen 10kg pois. MUTTA se ei ole lopullinen tapa. Seuraavaksi laihdutukseen lisätään liikunta, sitten lisää proteiinia jne. Helpoiten nämä onnistuu ravinto ja fysioterapeutin ohjauksessa. Valitettavasti kunnilla ei ole varaa tarjota tälläisiä palveluja liioin anorektikoille kuin lihavillekkaan.
      Sitten on ne joiden lääkitys esim. kerryttää kroppaan nestettä niin ettei siinä ihmessä ole sitä täällä mainittua LÄSKIÄ vaan nestettä niin paljon että ihminen paisuu kuin pallo. Sitten on ruokahalua nostattavia lääkityksiä. Sekin miten itsekullekkin mikäkin lääke vaikuttaa on mysteeri. Joillekkin se vaikuttaa niin voimakkaasti aivojen välittäjä aineisiin, että esim. nälän tunne ei ole sama kuin ennen. Ihminen syö ja syö, koska aivot ei sano enää että olet nyt täynnä. Näistä moni on mieliala lääkkeiden sivuvaikutus ja niitä määrätään päänsärystä, masennukseen hoitoon. Moni on saanut välilevyn pullistumaan mielialalääkkeitä. Joten. Syitä olla läski on monta. Minä olen sitä monesta syystä ja tykkään olla läski. Aiemmin mainittuna miksi. Minullakaan ei ole läski aikanani ollut yhtään rumaa miestä, kummallista tosin. Kaveripiirini jumalattoman läskit äidin pullamussu pojatki ovat saaneet naiset. Yleensä semmonen 150-160pitkä ja painaa maksimissaan 40kg. Jotain kummallista siinä on, että läski mies on ok. Mutta nainen ei. Toisaalta. Hyvä olla yksinkin. En valita. Olen oman itseni herra, mutta joskus kaipaa sitä kumppania silti. ja sen takia en ala itseäni muuttamaan. Mikä minusta tekee erillaisemman ihmisen jos pudotan painoa? Miksi sitten kelpaan? Olen silti sama ihminen. Samat tunteet, samat ajatukset, samat aatteet. En ole laiska, en tyhmä, en ruma, pidän huolta itsestäni, pukeudun kauniisti...jne. Olen VAIN läski. Silti en ole muka yhteiskuntakelpoinen kansalainen. Mutta heti jos pudotan painoani, olenki huippu muija? On tääki kumma maailma. Läskille on turha tulla saarnaamaan läskiyden haitoista. Jokainen ne tietää, te pidätte siitä huolen yhteiskunnan kanssa. Minulle tämä on henkilökohtainen valinta. Ehkä taistelen myös yhteiskunnan ihanteita vastaan. En tiedä. Olen onnellinen kerrankin, se minulle sallittakoot. Ja koska ikäni laihana olleena voin sanoa, että laihana sitä en ollut, niin miksi sitä onnea minulta viemään? sen takia että miehen saisin? No sitten olen ennemmin onnellinen näin!

      • -

        kerran olet tyytyväinen ja onnellinen, miksi jatkaa keskustelua? Raskausaikanakaan naisen ei tarvitse paisua kymmeniä kiloja.Silloinkin voi syödä normaalisti lihomatta sen enempää mitä itse raskaus lisää painoa.Sikiö, istukka ja lapsivesi. Joillekkin kerääntyy nestettä varsinkin kesällä, mutta siihenkin löytyy keinoja.Liikkuakkin saa ja harrastaa , raskaus ei ole sairaus. Vaan yleensä nainen on aika vahva tänä aikana jollei itse tee siitä lössähtämistä. Eikä kukaan vie onneasi jollet itse sitä halua.


      • PlÄsKiÄ-Kö
        - kirjoitti:

        kerran olet tyytyväinen ja onnellinen, miksi jatkaa keskustelua? Raskausaikanakaan naisen ei tarvitse paisua kymmeniä kiloja.Silloinkin voi syödä normaalisti lihomatta sen enempää mitä itse raskaus lisää painoa.Sikiö, istukka ja lapsivesi. Joillekkin kerääntyy nestettä varsinkin kesällä, mutta siihenkin löytyy keinoja.Liikkuakkin saa ja harrastaa , raskaus ei ole sairaus. Vaan yleensä nainen on aika vahva tänä aikana jollei itse tee siitä lössähtämistä. Eikä kukaan vie onneasi jollet itse sitä halua.

        Kaikki pätee sanomaasi raskaudesta. En puhu omistani. Vaan sitä mitä koen ja hoidan esim. työssäni. Moni nuori äiti luulee, että saa todellakin vetää sen mitä napa vetää. Moni nuori äiti lihoo sen 20kg raskausaikana, koska siihen on "lupa". Mitä vanhempi odottava äiti sitä terveellisempi raskaus. Elämän kokemus lisää tietoa ja taitoa hoitaa jo raskauskin.
        Joillakin raskauskilot ropisee imettäessä, joillakin ei millään. Semmoista se vain on. Neuvolanhan tähän pitää osata puuttua. Ei täällä auta asiasta "sivistää". Olen onnellinen myös näin. MUTTA kun tässä on vaihtanut alaa naisavaltaselle ja koulukin taas vaihteeksi oli semmoinen, ei arjessa enää kohtaa miehiä. Asiakkaina, mutta...;). Onnellisuudestani huolimatta olen herännyt ajatukseen siitä, mistä tässä nyt etsiä seuraa?
        Joku tuossa mainitsi, että kuka mies haluaa ruveta isäksi toisen lapsille jne. Tietääkseni minä en tarvitse lapsilleni isää, heillä on jo. En tarvitse elättäjää heille, minä osaan senkin tehdä. MINÄ tärvitsen aikuista suhdetta. MINÄ, en minä lapsilleni tarvitse todellaakaan isi numero2:sta tai jotakuta aukomaan lompakon nyörejäni. Minun suhteeni ei kuulu lapsille ennenkuin se on ns. vakavaa. Sitä ennen kaikki hoidetaan ihan ilman lapsia. Moni sanoo että kyllä se arki pitää tulla heti selväksi toiselle osapuolelle. No joopajoo. Miksi minä sekottaisin ihmistä lasteni arkeen joka lähtee käveleen jossei suhde olekkaan vakaalla pohjalla no en tietenkään.
        Ja milloin muka ÄITI heittää lapsensa nurkkaan kun ihastuu? Sehän on pelkästään jo mahdotonta. Arki on ja juoksee vaikka sulla ois mitä suhdetta päällänsä. Ja siksi ei kannatakkaan miehiä sekottaa siihen arkeen heti miten. Huh. Toki tiedän niitäkin jotka eivät pysty enää lapsistaan huolehtimaan kun mies tai nainen astuu elämään. Onneksi en kuulu siihen joukkoon. Olen realisti ja perin periksiantamaton luonne. Eli siis jos päätän jotakin ei sitä pysty esim, ihastuminen sumentamaan.
        Jos odottaisin että lapseni olisivat omillaan ennenkuin haaveilisin uudesta parisuhteesta, niin olisin hetkinen, miltei eläkeiässä. Sittenkö minä voisin nauttia taas parisuhteesta? Hah.
        Olen onnellinen näinkin. Kiva elämä ja asiat sujuu, silti kaipaan edelleen sitä parisuhdetta, kaikkineensa. Niinkuin jokainen kait joskus. Tosin ennen se hoitui suht helposti, tutustui työpaikalla, harrastuksissa jne. Nyt kun kaikki on naisia pullollaan niin ei enää törmää miehiin kuin kauppajonossa vaimoineen! :)
        Pliirum plaarum. Tälläistä joskus tahtoo pyöritellä ja miettiä. Mikä nykyään toimii mitenkin. Tämä netti deittailu ei ainakaan tunnu toimivan. Miehet kertovat olevansa lihaksikkaita jne..eli toisin sanoen: juoppoja sohvapereunoita. Ainakin ne jotak olen tavannut. Minä olen rehdisti sanonut suoraan kuka minä olen ja miltä näytän. Saan yhteyden ottoja: pettäjiltä, panomiehiltä ja näiltä joilla ei ole elämää. Valehtelua, huijausta, puijausta, siitäkö on nykyään elämä tehty. Samaan törmäsin baarissa. Miehet ottivat sormukset pois. Osasivat kyllä jauhaa kakkaa, mutta semmosellahan on paskanen loppu. Säälin niitä naisia jotka lähtevät tollaisten pettävien perheenisien mukaan. Ja säälin heidän vaimojaan. Olen toki kuullut niistä täälläkin pyörivistä "helpoista" jotka antaa vaan antamisen ilosta kelle vaan joka kaljan maksaa. Ei sekään ole elämää ei.
        Mutta meitä on moneksi ja mustakin riittäs kahdeksi!
        Silti. mistä kukakin on löytänyt onnensa? Muissa keskusteluissa on pyörinyt pari nimimerkkiä jotka todella kiinnostavat. Miehiä joilla samanmoisia aatoksia. Harmi etten löydä kirjoitus nikillä profiilia tms.


      • :)
        PlÄsKiÄ-Kö kirjoitti:

        Kaikki pätee sanomaasi raskaudesta. En puhu omistani. Vaan sitä mitä koen ja hoidan esim. työssäni. Moni nuori äiti luulee, että saa todellakin vetää sen mitä napa vetää. Moni nuori äiti lihoo sen 20kg raskausaikana, koska siihen on "lupa". Mitä vanhempi odottava äiti sitä terveellisempi raskaus. Elämän kokemus lisää tietoa ja taitoa hoitaa jo raskauskin.
        Joillakin raskauskilot ropisee imettäessä, joillakin ei millään. Semmoista se vain on. Neuvolanhan tähän pitää osata puuttua. Ei täällä auta asiasta "sivistää". Olen onnellinen myös näin. MUTTA kun tässä on vaihtanut alaa naisavaltaselle ja koulukin taas vaihteeksi oli semmoinen, ei arjessa enää kohtaa miehiä. Asiakkaina, mutta...;). Onnellisuudestani huolimatta olen herännyt ajatukseen siitä, mistä tässä nyt etsiä seuraa?
        Joku tuossa mainitsi, että kuka mies haluaa ruveta isäksi toisen lapsille jne. Tietääkseni minä en tarvitse lapsilleni isää, heillä on jo. En tarvitse elättäjää heille, minä osaan senkin tehdä. MINÄ tärvitsen aikuista suhdetta. MINÄ, en minä lapsilleni tarvitse todellaakaan isi numero2:sta tai jotakuta aukomaan lompakon nyörejäni. Minun suhteeni ei kuulu lapsille ennenkuin se on ns. vakavaa. Sitä ennen kaikki hoidetaan ihan ilman lapsia. Moni sanoo että kyllä se arki pitää tulla heti selväksi toiselle osapuolelle. No joopajoo. Miksi minä sekottaisin ihmistä lasteni arkeen joka lähtee käveleen jossei suhde olekkaan vakaalla pohjalla no en tietenkään.
        Ja milloin muka ÄITI heittää lapsensa nurkkaan kun ihastuu? Sehän on pelkästään jo mahdotonta. Arki on ja juoksee vaikka sulla ois mitä suhdetta päällänsä. Ja siksi ei kannatakkaan miehiä sekottaa siihen arkeen heti miten. Huh. Toki tiedän niitäkin jotka eivät pysty enää lapsistaan huolehtimaan kun mies tai nainen astuu elämään. Onneksi en kuulu siihen joukkoon. Olen realisti ja perin periksiantamaton luonne. Eli siis jos päätän jotakin ei sitä pysty esim, ihastuminen sumentamaan.
        Jos odottaisin että lapseni olisivat omillaan ennenkuin haaveilisin uudesta parisuhteesta, niin olisin hetkinen, miltei eläkeiässä. Sittenkö minä voisin nauttia taas parisuhteesta? Hah.
        Olen onnellinen näinkin. Kiva elämä ja asiat sujuu, silti kaipaan edelleen sitä parisuhdetta, kaikkineensa. Niinkuin jokainen kait joskus. Tosin ennen se hoitui suht helposti, tutustui työpaikalla, harrastuksissa jne. Nyt kun kaikki on naisia pullollaan niin ei enää törmää miehiin kuin kauppajonossa vaimoineen! :)
        Pliirum plaarum. Tälläistä joskus tahtoo pyöritellä ja miettiä. Mikä nykyään toimii mitenkin. Tämä netti deittailu ei ainakaan tunnu toimivan. Miehet kertovat olevansa lihaksikkaita jne..eli toisin sanoen: juoppoja sohvapereunoita. Ainakin ne jotak olen tavannut. Minä olen rehdisti sanonut suoraan kuka minä olen ja miltä näytän. Saan yhteyden ottoja: pettäjiltä, panomiehiltä ja näiltä joilla ei ole elämää. Valehtelua, huijausta, puijausta, siitäkö on nykyään elämä tehty. Samaan törmäsin baarissa. Miehet ottivat sormukset pois. Osasivat kyllä jauhaa kakkaa, mutta semmosellahan on paskanen loppu. Säälin niitä naisia jotka lähtevät tollaisten pettävien perheenisien mukaan. Ja säälin heidän vaimojaan. Olen toki kuullut niistä täälläkin pyörivistä "helpoista" jotka antaa vaan antamisen ilosta kelle vaan joka kaljan maksaa. Ei sekään ole elämää ei.
        Mutta meitä on moneksi ja mustakin riittäs kahdeksi!
        Silti. mistä kukakin on löytänyt onnensa? Muissa keskusteluissa on pyörinyt pari nimimerkkiä jotka todella kiinnostavat. Miehiä joilla samanmoisia aatoksia. Harmi etten löydä kirjoitus nikillä profiilia tms.

        että lapsi on aina oltava vanhemmalle etusijalla. Olen nähnyt miten joidenkin rakkaussuhde voi vääristää kodin . Mielestäni jo se että huomioi "uuden rakastetun " esim. lahjoilla, ravintola illallisilla yms.on kaikki lapselta pois.Kuulostan varmasti tiukkapipoiselta, mutta tämä on mielipiteeni. Olen eroni jälkeen kokenut miehistä kaikkea tuota edellä mainitsemaasi. Vaikka en ole varsinaisesti seurustellut koska en ole edes voinut ajatella ottavani lasteni väliin ketään vierasta ihmistä.En ole pystynyt vieläkään vaikka molemmat ovat täysi-ikäisiä. Eikä miehet yleensä ole henkisesti edes sillä tasolla että hyväsyisivät vieraat lapset.Ja ne joilla ei ole omia lapsia eivät edes osaa ottaa lapsia huomioon. Tämän olen kokenut itse. Mutta kyllä minua on hyväksi käyttetty siinä määrin , että inho on lähin tunne jos joku lähestyy. Ja on totta että ravintolasta et kunnon miestä löydä. Jos olut tuoppi on kourassa jatkuvasti , se tietää vain murhetta. Miksi tuhlata toisen krapula päiviin elämäänsä? Netissä on kaikenlaisia yhteisöjä. sieltäkin voi saada kontakteja. Matkustella , kirjastot jne. muuttaa jotain toimintaa ja voi tavata uusia ihmisiä. Pieni muutos voi saada uuden alun.


      • oikeesti hei
        - kirjoitti:

        kerran olet tyytyväinen ja onnellinen, miksi jatkaa keskustelua? Raskausaikanakaan naisen ei tarvitse paisua kymmeniä kiloja.Silloinkin voi syödä normaalisti lihomatta sen enempää mitä itse raskaus lisää painoa.Sikiö, istukka ja lapsivesi. Joillekkin kerääntyy nestettä varsinkin kesällä, mutta siihenkin löytyy keinoja.Liikkuakkin saa ja harrastaa , raskaus ei ole sairaus. Vaan yleensä nainen on aika vahva tänä aikana jollei itse tee siitä lössähtämistä. Eikä kukaan vie onneasi jollet itse sitä halua.

        Tätä muija just sanoi...Et jos hän olis 3 lapsensa aikan syöny
        mitä käskettiin neuvolassa, niin luoja hän ois karkee sotanorsu.
        Ne on kuulemma jo aamiainen laskettu rykmentille ...
        Pakotetaan ja opastetaan syömään epäterveellisesti,
        pahimmassa tapauksessa 2 vuotta eli noin 2,5 lasta kun vetäseen
        ja totuttelee niin vaikee siin on tottuu toiseen suuntaan.

        Ja samaan hengenvetoon vielä miehenä ,et jos oisin läski
        niin en ihmettelis jos muija potkis pois.
        Viimeksi kun sanoi, et alkas oleen aika lopettaa se tv:n kattominen
        ja juosta välil niin tiputin sen 10 kg.


    • yksin minäkin

      Tai ainakin melkein, ei se auta, on lihava tai laiha, kaikkea on kokeiltu. Kun tapailin todella ylipainoista miestä, huomasin kyllä, että herätimme huomiota. Ei niinkään pelkkä mies, vaan enemmänkin normaalipainoiset miehet katsoivat kummastuneena, kun normaalipainoinen nainen viihtyy lihavan miehen seurassa. No kuka pelkää ketä, mutta jotain syystä en sitten kelvannutkaan.. liian eläväinen kai olen- tai ruma- tai mitä vaan. Kai se vaan on niin, että kaikille ei sittenkään suoda sitä joka on heitä varten luotu.

      • .

        se että on hyvä olla toisen kanssa, ole tärkeintä. Meillä kaikilla on oma elämä , omat valinnat jne. Ei meidän tarvitse kysyä keneltäkään että sopiiko jos teen näin. Mutta vain lapset huomioon ottaen jos niitä on. Voihan olla etä ihmiset katsovat siksikin että olette onnellisia tai iloisia. Ei ehkä aina pahalla.


    • happyppahh

      Jaa'ah, mietin tässä oikeasti käsi poskella, että millä ihmeen onnella minua on siunattu, vai voiko kaikki olla vain sattumaa.
      Aloituksesi kysymykseen voin vastata, että minä, lihava nainen, löysin kumppanin suomi24:n chatista.

      Pitkän liiton päätyttyä eroon aloin ajankulukseni chattailla. Noin vuoden chattiurani aikana tapasin neljä miestä. Kahden kanssa ei sytyttänyt, mutta oli mukava tavata. Yhdestä sain hyvän ystävän. Neljäs mies on jotain paljon parempaa, kuin tiesin olevan olemassakaan. Ihana, kahden aikuisen tasapainoinen parisuhde hänen kanssaan on kestänyt nyt kolme vuotta ja aina vain tuntuu paremmalle ja rakkaammalle.

      Yleensä näissä keskusteluissa kaikki lihavat käsitellään yhtenä klimppinä, mutta onhan siinä eroa onko ylipainoa 10 vai 100 %. Tärkeintä tietysti on, että itse on onnellinen sellaisena, kuin on.

      Kerroit, että hoikkana kelpasit vain ulkonäkösi takia ja nyt lihavana et kelpaa juuri ulkonäkösi takia. Kannattaisiko tuota miettiä. Vaikutat reilulle ja mukavalle ihmiselle, mutta onko sittenkin jokin asia, joka nostaa miesten kynnystä lähestyä sinua vakavassa mielessä.

    • PlÄsKiÄ-Kö

      Näin se meni uusi vuosikin. Samoilla mennään, ei jäänyt kivaa miestä kainaloon saati numeroa laukkuun. Sain kuulla olevani liian "mies". Eli olen liian pystyvä kaikkeen, kun mies haluaa olla se ritari joka kirmaa pelastamaan. Sain kuulla tämän useampaan otteeseen eri miehiltä/pojilta.
      Eli siis juuri se kikattava blondi kelpaa mutta itsetietoinen nainen ei. Kummallista. Ei ulkonäössäni kuulemma vikaa ole, mutta mitä minä teen miehellä kun osaan kaikki arjen askareetkin ja tulen toimeen.
      Voi hyvänen aika. :)
      Se todella tuntuu olevan vaikeeta nykyään tää pariutuminen. Niin..taas, kyllä seksiä ois saanu jos ois ollu vailla, mutta muuta ei.
      Mites tässä nyt sitten heittäytyisi sellaiseksi jota ei ole? Ja miten voisin olla uus avuton idiootti kun minulla on perhe mitä pyörittää?
      Ei kyllä pysy mulla nyt kaikki muumit laaksossa tän aiheen ympärillä. Kyse ei siis olekkaan läskeistäni vaan ihan vain siitä, että en ole tarpeeksi avuton.
      Seksissä naisen pitää olla itsetietoinen ja vahva, mutta arjessa ilmeisesti valojen päälle laittamisessa tulisi jo olla ongelma. Ei, nyt ei ne muumit löydy tähän laaksoon.
      Olen kautta aikain ollut vahva ja voimakas..sitä ei vain uskottu pieneltä sirolta blondilta. Nyt ilmeisesti sitten muistutan jonkun sortin Justiina kaulin kädessä?
      Tätä asiaa todella voisi miettiä ja vääntää miljoonaan suuntaan. Se nyt ainaki tuntui väistyvän ettei vikani ole läskeissäni vaan siinä kuka minä olen ylipäätänsä. Tälläinen minä olen aina ollut, mutta nyt ilmeisesti minua vasta kuunnellaan? ;)

      • komppaaja

        Oletko itse sitä mieltä, että et saa miestä sen vuoksi, että olet liian kykenevä ja itsenäinen? Mikä on SINUN mielipiteesi? Älä välitä muiden diagnooseista, tee omat diagnoosisi, VAHVA NAINEN! Olet varmasti niin upea tyyppi, että sinulla tulee kestämään todella kauan ennekuin löydät rinnallesi arvoisesi miehen! En todellakaan keljuile sinulle vaan IHAN OIKEASTI tarkoitan sitä mitä kirjoitan! Älä suostu lähtemään kenen tahansa matkaan!

        Lähde lasten kanssa pulkkamäkeen, nauti heidän riemustaan! Kun he kiukuttelevat, sano ohikulkevalle miehelle: "Voi kun minulla olisi mies, jonka kanssa tämän kiukuttelun ja arjen voisi jakaa!" Sano, vaikka se olisi millainen köpöttelevä vanhus: aina voi olla tilanne, että pojan poika on juuri seuraa vailla ;) Tee muille selväksi, eettä seura kelpaa: sitten karsit itse jyvät akanoista!

        Mitä vähemmän miettii tulevaa, sen yllätyksellisempää elämä on! Tiedän: tämä on klisee, mutta se on ihan oikeasti tapahtunut minulle.

        Otanpa rinnalle esimerkin eräästä tapauksesta. Kun nyt olen tässä hiljattain tullut "vapaille markkinoille", on nuo "ulkonaliikkumiset" yllättävällä tavalla lisääntyneet. Sitä on jo päässyt hieman kärylle, kuka on vapaa, kun samat naamat pyörivät samoissa paikoissa. Samalla on päässyt aika hyvin kärylle, kuka etsii yhdenillan juttuja ja kuka pysyvää, kenen huulet on suutelusta rohtuneet ja keneltä voi saada mitä mielenkiintoisimmat sukupuolitaudit... Niin se elämä vaan on jännää, kun mielen valtaa tunne, että olisi muka pakko löytää joku. Onneksi ei ole: kiva katsella muiden sekoilua ;) Nautitaan siis siitä!

        Ja eikun pulkkamäkeen... :)


      • juuri näin

        Just näin on asiat! Miehet ovat nykyään niin heikkoja, että naisen pitää olla todellinen bimbo ja totaalisen avuton tosiaankin, niin ettei osaa edes valoja sytyttää, että mies voi tuntea itsensä tosimieheksi. Mutta jos on lapsia ja mies on vetelä vätys, niin naisen on pakko olla vahva ja tehdä ne miehisetkin työt, muuten ei tule mistään mitään. Miehet pelkää itsenäisiä vahvoja naisia, enkä tarkoita fyysistä voimaa vaan psyykkistä ja henkistä.
        Yhdessä vanhassa laulussa laulettiin että ennen oli miehet rautaa ja laivat oli puuta mutta nyt on laivat rautaa ja miehet puuta. Tämän voi soveltaa myös tähän mies-nais näkökulmaan.


    • fghjölkjhg

      Ongelma on se, että lihavalle naiselle ei kelpaa lihava mies ja lihavalle miehelle ei kelpaa lihava nainen.

    • PlÄsKiÄ-Kö

      voi hyvänen aika. Nyt jäi ainakin suomi24.n kautta treffaaminen! Ei kertakaikkiaan!
      Minä puhun täysin totta profiilissani, kuvakin on aito. Mitä mitän sain näiltä kolmelta käydään kahvilla tyypiltä?
      2/3 oli eläkkeellä, mielenterveys syistä. 1/3 oli niin pillereissään ettei muistanut edes edellistä lausetta, ei omaansa saati minun. Kaikilla oli kuva kaverista, ei itsestään profiilissa. Kaikki sanoivat olevansa töissä jne. Niin yksi oli tukityöllistetty, kaksi muuta eläkkeellä. Profiilin ja viestittelyjen perusteella ihan mielenkiintosia ihmisä tavattavaksi. Päätin uskaltaa! Kerranhan täällä eletään! Ja sitten..:) Lähinnä sain hyvät naurut ja sitä myötä pidemmän iän!
      En usko, että näisten miesten viestit ovat heidän kirjoittiaan. Joko he pyytävät kaveriaan tai jotakuta muuta. He eivät tuntuneet saavan yksinkertaistakaan asiaa suustaan ulos ja profiilissa lukee sosiaalinen, puhelias jne. Onhan niitäkin jotka menevät lukkoon, mutta näistä jokaiken otti sen kahvin sijaan muutaman olusen "rohkasu ryypyksi" joten luulisi että edes sen voimin olisi saanut sanaisen arkkunsa auki.
      Viimeisin kehtasi ehdottaa pientä pano reissua. Asutko kuinka lähellä ja onks sulla rahaa taksiin ku hän ei kävele, ihan periaatteesta.
      Että näin sitten. On toki perin nuivaa nyt sitten naureskella, mutta tältäki vältyttäisiin jos puhuttaisiin totta. Minua loukkaa se, että koska itse olen rehellinen niin silti minua liritetään. Kaiken kaikkiaan tämä oli viides tapaaminen tätä kautta tämän olemassaolo ajan historiassa. Ja jokainen tuntuu olevan prikulleen samanlaisen kaavan mukaan mennyt. Onhan heilläkin oikeus onneen, mutta luulevatko nämä ihmiset, että valehtelulla ja huijaamalla löytyy tie onneen?
      No nyt alkaa miehen metsästys kausi. astetta suurempi kaliberi esiin ja eikun menoksi. Kyllä se vielä sieltä kaatuu, tavalla tai toisella, jossei muuten niin mun läskiseen nilkkaan!

      • komppaaja

        Puhut asiaa! Olen myös kuullut, ettei noiden suomi24.-treffien kautta ota yhteyttä kuin sairaseläkkeellä olevat urpot! Niin puutteessa en minäkään ole, että ottaisin jotain perässävedettävää siivelleni elämään. Lihava nainen voi olla sivistynyt, fiksu ja hyvätuloinen: ei mikään halvatun vammainen! Onnea miehenmetsästykseen!


      • vaan"urpo"
        komppaaja kirjoitti:

        Puhut asiaa! Olen myös kuullut, ettei noiden suomi24.-treffien kautta ota yhteyttä kuin sairaseläkkeellä olevat urpot! Niin puutteessa en minäkään ole, että ottaisin jotain perässävedettävää siivelleni elämään. Lihava nainen voi olla sivistynyt, fiksu ja hyvätuloinen: ei mikään halvatun vammainen! Onnea miehenmetsästykseen!

        , koska et voi mitenkään tietää mitä sinulle voi tapahtua vaikkapa seuraavassa hetkessä, sinusta voi tulla se "halvatun vammainen". Voi ratketa verisuoni päästä, etkä mahda sille mitään ja sinusta tulee halvaantunut vammainen. Tai jäät auton alle tai jotain muuta sellaista, tippuu jäitä päähän katolta tms. mille et mahda mitään ja vammaudut.
        Mutta jo tuolla vammaisia halventavalla lausahduksella kerrot, että sinulla on jo vamma.


      • PlÄsKiÄ-Kö
        vaan"urpo" kirjoitti:

        , koska et voi mitenkään tietää mitä sinulle voi tapahtua vaikkapa seuraavassa hetkessä, sinusta voi tulla se "halvatun vammainen". Voi ratketa verisuoni päästä, etkä mahda sille mitään ja sinusta tulee halvaantunut vammainen. Tai jäät auton alle tai jotain muuta sellaista, tippuu jäitä päähän katolta tms. mille et mahda mitään ja vammaudut.
        Mutta jo tuolla vammaisia halventavalla lausahduksella kerrot, että sinulla on jo vamma.

        ihan itse. Et toki viitannut minun tekstiini ainakaan suoraan. Mutta minä voin puhua myös muista, koska itselläni on hoidettuja ja hoitamattomia aivo aneurysmia. Eli minulla poksuu ja paukkuu, koskaan ei tiedä millon on viimonen hetki.
        Olen myös nuoruudessani sairastanut vakavan debression ja tiedän mitä on jos todella hoitaa itsensä eikä tee itsestään minunkin tapaamiani aivottomia ääliöitä. On helpompaa ottaa nappia naamaan kuin parantaa sitä mikä on vialla. Ennenkuin sanot; helpommin sanottu kuin tehty. Tämä ei pidä paikkaansa. Monista lievistä ja hieman vakavammista psyykkisista oireista, vaivoista ja taudeista voi "parantua" niin että kykenee elämään täysin täyspäistä elämää! Eikä vajoa tuollaiseksi mitä nämä minunkin treffaamani ihmisrauniot ovat!
        olen jäänyt auton alle, olen ollut autokolarissa, hevosturmassa ja silti olen elossa, pystyn toimimaan normaalisti ilman että minun täytyy alkaa "tyhmäksi".
        Tunnevamma on myös yksi vamma ja niistä melkein pahin. Ei voi asettua toisen rooliin, jotta huomaisi mitä maailmassa ympärillä tapahtuu. Kun et itse ole tunnevammainen, huomaan myös sen millon kaikki muumit eivät ole laaksossa. Silti minulla on täysi oikeus siitä sanoa.
        Onhan sinullakin, naapurillasia, kaverillasi julkisesti lupaa arvostella ja haukkua minua! Tunnetko sinä minua, vai onko jokainen erilainen ihminen aina samanlainen? Jokainen meistä on yksilö, mutta minusta on hyvä otanta jo se, että viisi tapaamaani miestä, kaikki ovat samanlaisia. Voihan se olla että juuri minä vedän puoleeni näitä laitapuolen kulkijoita. Onneksi minussa on naista valita paremmin!
        Minä olen siis jo vammainen, mutta silti minä osaan elää ja olla kuin ihminen!
        Pystytkö sinä?Minä ymmärrän täysin, että ihmisiä alkaa keittämään se tosiasia, että jos mahdollisuus tutustua vastaikkaiseen sukupuoleen jää netin varaan ja joka kerta sieltä eteen astelee valehteleva, sairas ja vielä loiseläjä, niin varmasti voimasanat ovat sallittuja!
        Netissä saa ja voi purkaa sitä turhaituneisuutta siihen, että yrittää, kaipaa mutta aina saa likaa saavissa!

        -Vammaisuus kuvaa rajoitteita, jonka vuoksi henkilö syystä tai toisesta ei pysty toimimaan täysipainoisesti yhteiskunnan rakennetussa tai sosiaalisessa ympäristössä.
        Eikö siis nämä tapaamamme ihmiset todella ole vammaisia?


      • ikionnellinennainen
        komppaaja kirjoitti:

        Puhut asiaa! Olen myös kuullut, ettei noiden suomi24.-treffien kautta ota yhteyttä kuin sairaseläkkeellä olevat urpot! Niin puutteessa en minäkään ole, että ottaisin jotain perässävedettävää siivelleni elämään. Lihava nainen voi olla sivistynyt, fiksu ja hyvätuloinen: ei mikään halvatun vammainen! Onnea miehenmetsästykseen!

        Itsehän löysin nykyisen kihlattuni Suomi24-treffipalstalta. Olen sairaalloisen lihava, mieheni laiha. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Ei pidä yleistää, että täältä ei muka kunnollisia miehiä löytyisi,


    • kkkklöä

      jjj

    • sisäisesti lihava

      Minullapa kävi niin, että kun laihdutin, ihan omasta halusta, itseni normaalipainoiseksi, miesystävä petti eli ei enää halunnut minua. Olen nyt normaalipainoinen mutta yksin. Ex otti tilalleni ylipainoisen ja muutenkin isokokoisen naisen, eli mitä opimme tästä? Miesten järjenjuoksua ei ymmärrä pirukaan! Ei se laihdutus ihmistä onnelliseksi välttämättä tee, ei minua ainakaan. On tullut mieleen jopa lihottaa itseni samoihin mittoihin kuin silloin olin, kun ex-miesystäväni tapasin. Olisi ainakin sitten järjellinen (?) syy miksi en kelpaa. Toivon sinulle onnea ja hyvää tulevaisuutta.

    • weight watchers

      kerrotko painoindeksisi niin osaan neuvoa paremmin.

    • Suoraansanoen

      Jos rivissä olisi kolme naista;

      Paksu
      Keskiverto
      Laiha

      Uskon, että melkein kaikki suomalaiset miehet valitsevat joko "keskivertaisen" tai "laihan". Tiivistettynä voisin sanoa, että mies on ennemmin ruman laihan naisen kanssa kun kauniin ja lihavan naisen kanssa. Ja hoikista ihmisistä myös on suurin osa fiksua porukkaa, koko ei vaikuta älykkyyteen.

      Main point: Laihduta. Se avaa mahdollisuuksia sen ritarin löytämiseen noin 75 prosentilla. Kyllä se löytyy jossain vaiheessa muutenkin, mutta se tuska mikä siitä pitkästä odottamisesta koituu on sen verran suuri, että kaikkein helpoiten se käy kun lähdet kunnon laihdutuskuurille. Se on pieni tuska verrattuna siihen, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Avaa niitä mahdollisuuksia, äläkä ja tuleen makaamaan.

      • Suukkis

        Tässä taas hyvä esimerkki siitä, et lihavat tai ylipainoiset nähdään yhtenä massana... Voin kertoa sinulle hyvä "suoraan sanoen" ja muut luokittelijat, että ylipainoa on monta eri luokkaa... Lievä läski on täysin eri asia kuin sairaallonen ylipaino.

        Itse olen tyyppiä lievä läski, fat but fit- tyyppiä... Liikun paljon, mutta pidän hyvästä ruuasta. Syön terveellisesti, mutta liian paljon laihtuakseni:) Toki pidän herkkuhetken kerran viikossa. Koskaan mulla ei ole ollut ongelmaa löytää seuraa miehistä, vaikka omat vaatimukseni ovatkin aika kovat. Olen nykyisen mieheni kanssa seurustellut kaksi vuotta ja yhtään en ole havainnut hänen häpeilevän minua, päinvastoin.

        Väitän, että asenne ratkaisee. Aina. Toki on niitä miehiä, jotka pitävät laihaa naista kauniina, joku haluaa lihaksikkaan naisen. Kauneus on aina katsojan silmissä. Turhia yleistyksiä lienee siis turhaa kenenkään tehdä.


    • PläsKiäkö

      Mieluummin olen yksin kuin muokkaan itseäni muille sopivaksi vain siksi, että silloin sulla ehkä käy flaksi. Se on suuri EHKÄ.
      Jos minä en kelpaa sellaisena kuin olen, en kelpaa laihanakaan.

      • Ei läskeille

        Kelpaat helposti laihana muttet läskinä.

        Mutta selkeästi olet opetellut tuon läskinä olemisen jalon taidon, joten siltä osin turha sinulle asiaa tämän enempää toitottaa.


    • PEenis

      Laihat ihmiset on turhia itsehän olin laiha nykyään lievä ylipaino aijon nousta vielä että ei tarvi olla turha. Sitäpaitsi lihavat on lepposia.

    • kartsas33

      Kaverien suunnalta etenkin nuorille miehille tulee painetta ettei kukaan alennu koskemaan lihavaan naiseen. Siitä vittuillaan. Sen takia isommat tytöt usein jäävät yksin.

      Itse ottaisin pyöreämmän naisen. Niitä ei vaan tunnu olevan vapaana tässä 25 ikäryhmässä kovin monta. Omalla kohdalla kyse on mieltymyksestä, muttei fetissistä kuitenkaan. Tykkään jos naisella on paksut reidet, leveät lanteet, pehmeä peppu ja sopivasti masua.

    • Mulle kelpaisit koska tahansa, tuskin itse kelpaan, siis nainen jolla on lihaa luiden päällä niin olisi ehdottomasti paras kumppaniksi. Ihme äijiä sulla ollu kun vain panokaveriksi kelpaa, unohda tollaset pinnalliset kusipäät! Kyllä meitä miehiä on sellasiakin jotka haluaa oikean vakavan parisuhteen. Itse en edes huolisi sellasta luikkupersettä. Onko sellanen jotenkin seksikäs?? No.

    • Goax

      Mä olen kans pyöreiden naisten kannalla. Ei mitään ääripäätä, amerikanlaardia, mut pitäähän naisella olla muodot.

      En tajua, miten jotkut urpot täällä puhuu koko miespopulan puolesta ja väittää kaikkien itseään kunnioittavien äijien haluavan laihaa / norminaista. Paskat.

      Ite 188/90 ja ok. Hyvässä asemassa ja pää kunnossa. Koskaan en ole daamiani hävennyt, päinvastoin enkä siis ole koskaan deittaillut laihaa naista.

    • pullero24

      Tässä ollaan nyt suurten kysymysten äärellä ;) Vähän samoja asioita olen joutunut itsekin pohtimaan viime aikoina. Niin se tuntuu menevän, että naisen luonteella ei ole miehille mitään väliä. Siksi lihava ei saa miestä ja hoikan naisen kanssa ollaan vain hänen ulkonäkönsä takia.

      Olen myös huomannut, että miesten mielestä lihavaa naista saa käyttää hyväkseen ja loukata ihan niin paljon kuin sattuu huvittamaan.

      En odota että joku mies pitäisi minua viehättävänä kaikkine kiloineni, mutta normaali kunnioitus ihmisenä ei varmaankaan olisi liikaa vaadittu.

      Aion laihduttaa ihannepainooni, kun olen nyt vihdoin toipumassa vakavasta sairaudesta jonka takia lihoin. Mutta miehistä olen varmaan saanut tarpeekseni, ei ne kelpaa kuin leluiksi. Seksisuhteissa ei onneksi ole juuri väliä minkä painoinen on, niin onpahan edes jotain iloja elämässä.

    • Pösilömies

      Itse ylipainoisena ja sen kanssa kamppailevana miehenä olen kiinnittänyt sellaista huomiota profiileja lueskellessani, että ylipainoiset naiset kuitenkin etsivät lähes aina poikkeuksestta hoikka-normaali-urheilullinen miestä. Niin tekee muutkin joten eipä se mitään uutta.

      Itse reilu 30 vuotiaana en enää oikeasti välitä niinpaljoa ulkonäöstä. Tottakai on mukavaa katsella kauniita/hoikkia naisia mutta en kumppanikseni mitenkään erityisesti sellaista halua.
      Ymmärrän elämän realiteetit ja asioita kokeneena mulle on loppuviimein aivan sama miltä kumppani näyttää. Kyllä se tärkein on mitä siellä sisällä on. Kauneudella ei voi korjata sisintä mutta sisämmällä saa minkänäköisestä tahansa kauniin.

      Minunkin piti tämä kyllä kantapään kautta opiskella elämässäni.

    • 13 +20

      Omalta kohdalta on pakko todeta, että kyllä, lihavuus vie halut seurustella koska en koe lihavuutta seksikkääksi ja täten kenenkään lihavan naisen kanssa mikään intiimi suhde ei siis tule kyseeseen, yritin kyllä muutaman naisen kanssa, mut ei siitä tullut mitään kun homma tuntui niin vastenmieliseltä, itsellä on kuitenkin urheilullinen treenattu kroppa, näin se vaan valitettavasti on.

    • tamariini

      Mulla taas täysin erilaiset kokemukset. Itse olen rintava, reitevä ja persevä; liikkuva ja treenava nainen. Siis fat but fit ;) Mua on aina lähestyneet enemmänkin aika treenatut, raamikkaat miehet. Kyse ei ole ollut "helpon seksin" vonkaamisesta tai siitä, et miehellä ei olis itsekunnioitusta. Kyse on ollut kiinnostuksesta, ihastumisesta ja rakastumisesta.

      Olen pitkässä liitossa ja sitoutuneena urheilullisen, treenatun ja fiksun miehen kanssa; joka nauttii musta ja minä hänestä. Olen siis varma, ettei ylipaino ole este sielunkumppanin löytämiselle.

      Nyt en puhu ääri-ilmiöistä. Sairaalloisesti ylipainoisen elämä varmasti vaikeampaa, koska paino vaikuttaa varmasti psyykkiseen vointiinkin.

    • retw32

      katteleppa suoli 24 naisten normaali painon ilmoitteluita ja kuvan kera, ei taida osua ns normaali enää kaavoihin itse käyytäisin nimitystä tukeva tai tilava ja sit jos alkaa seukkaan niin pillua on vaikea makkaroidden takaa etsiä edestä taikka takaa. mutta kun olen hoikkaan tottunut niin niillä ajelen, oli mulla yksi tukevampi, pillukin oli paksumpi, pitempi, leveempi ja turpeempi kuin hoikilla.hankala nöin pien munasen ajella

      • huilux

        Hoh hoijjaa...
        Hiljaiseksi vetää - ei muuta voi sanoa.

        Miksi hitossa edes luin tän ketjun läpi? Suurin osa kommenteista niin säälittävää paskaa, vailla mitään asiallista kommenttia. Ette kai tän parempaan vaan pysty. ?

        Taistella nyt makuasioista ja mieltymyksistä täällä? ja lisäksi ihan kuin lihavien inhoajilla olisi tarkoitus kirjoittaa mahdollisimman loukkaavasti tänne näkemyksiään... Mikä teitä vaivaa? Tarviiko aina heittää noin läävää läppää?


    • H.R.

      Mulla on ollut pari lyhyttä juttua "pulleiden" naisten kanssa. Eikä ainakaan mulla ole mitään negatiivista sanottavaa heistä edes ulkonäön suhteen. Mukavia ja hyvin tunteellisia neitoja olivat. Itse olen tällainen perus hoikka, enkä mikään älytön adonis.

    • Roomsterie

      Mietin, et miksi lähtökohtaisesti ajatellaan, et lihavan miehen tai naisen täytyisi "tyytyä" parinvalinnassaan vain lihavaan pariin?

      Täällä jäädään säälittävästi kiinni ihmisten lokeroimiseen. Itse olen sporttinen, aika lihaksikas nainen, enkä mielly samantyyppisistä miehistä. Silmääni miellyttää skrode/luonnollisesti harteikas, hieman mahakas mies eikä rasvaprosentteja tarvi mittailla. Enkä puhu nyt mistään Uber-Size 300 kiloisista miehistä, vaan kunnon suomijässiköistä. Miksi siis pyöreä ei saisi mieltyä laihaan tai lihava sporttiseen? aika köyhää ajatuskuviota...
      Silti kaikille suloista kevättä.

    • Jänis2

      En ymmärrä tätä.? Miks kaikki Läskit vinkuu et miks kukaan ei haluu läskiä! DAA-a no koska läskit ei paljon kiihota. Laihduta niin suakin voi joku haluta

    • her manfrau

      Ei mun silmää se lihavuus häiritse vaan se menttaliteetti,
      et lihavuus on kaunista ja ennekaikkea se, että halveksii elämää.
      Mutta niin kauan kun poltan, niin en valita toisen kiloista koska samanlaista elämänhalveksuntaa se on.

      Onneksi aina voi laihtua, itse tiputin 25 kg ja nyt pitäis viel 15 tiputtaa...
      Mutta tosta talvesta tuli kyl takapakkia,
      mut ei kait se läheskään kaikille oo mikään issue...luulisin.

    • beibss

      jos oot läski, sä voit olla onnellinen mut ei miehet sua varmaa yleisesti seksikkäänä tai kauniina pidä

      jos oot hoikka ja perusnätti, sä voit olla onnellinen ja vientiä riittää

      your choise

    • Hullu_Akka

      Hakuehdoista lötyy pyöreät,tukevat ja kookkaat sieltä sitä läskiä löytyy.
      Erikseen ei puhuta rumista mitään...Kuten Virpistä konnevedeltä, on sitten harvinaisen ruma ja lihava ämmä...ja vielä kaappi juoppo.

    • Vähän pläski

      Höpö höpö. Kyllä lihavatkin naiset elämänkumppaneita löytää. Erosin 3 v sit, samalla lihoin siinä mittoihin ( 179/88 ) aattelin et en kait enää löydä ennen ku 10 kg pudotan, kappas mikä unelma tuli vastaan ku ei odottanu :)

    • kuin vesi

      kauniit hoikat naiset ei läskejä tai hiukan ylipainoisia miehiä huoli. Tää on tosi.

    • iso-iita35

      No turhaa tuota pohdin. Se joku tuli ja vei :). Joten..eise ollu läskistä kiinni vaan siitä et on oma ittensä. Onnee viel teille muille läskeille..;). Jos mietit et son ne läskit miks sua ei huolita niin uskot siihen itekki..oo se joka olet ja nauti siitä! Kiitos kommenteista, osa asiallisia, osa joutas ö-mappiin, ne kaikki kuiten sallittaneen suomen sananvapauden nimissä.
      Iloista ja onnelistä kesää kaikille makkaraan tai tikkuun kattomatta!
      -Läskit ♥ onhan ne hylkeetkin rantakunnossa!!!!!!!! ♥
      Koen luvakseni saada käyttää sanaa LÄSKI, koska itse sellainen olen, en siis hauku muita kaltaisiani ;)

    • qwe3456jh

      tulee mieleen vanha video nimi oli fat mamas and fist fucking siinä miettimistä tälle ilalle

      • wywy

        Siinä sit vapaasti mietit...
        Mulla on ihan muuta tekemistä:)


    • 5eyjr6kutyiul

      Ei läskiperseellä ole sen vaikeampaa löytää kumppania kuin kellään muullakaan laardiporsaalla.
      Pitää vaan alentaa rimaa.

    • MiesMies 1

      Lihavuudesta pääsee eroon,,jos haluaa.
      Miehen näkökulmasta lihavat naiset ovat huonoja huolehtimaan mistään jos eivät pysty edes itsestään huolehtimaan.
      Ei muuta kuin 2-vuoden kuntokuuri päälle ja uusi elämä alkuun.
      Sinähän itse sanoit ongelman johtuvan lihavuudestasi,,,,tee sille asialle jotain.

      • revi siitä

        Jaa - yleistää ei kannata. Useille äideille kuitenkin käy niin, että kaikki voimavarat menee kaikkien muiden (lapset, mies, kotityöt, palkkatyö, asioiden hoitaminen, sukulaisiin ja kavereihin yhteydenpito, lähes kaiken vastuun kantaminen arjen pyörittämisestä) hyvinvoinnista huolehtimiseen, ja siksi ei jää resursseja hoitaa omaa kuntoaan! Lapset valvottavat yöllä ja univelkaisena raahaudut töihin. Sitten työpäivän jälkeen alkaa toinen työpäivä, kun teet kaikki kotihommat.

        Ei JAKSA enää miettiä mitä syö, kun ei juurikaan jää aikaa säännöllisiin ruoka-aikoihin ja harrastaminen on mahdotonta ajanpuutteen vuoksi.


    • saa jäädä

      jos laihtuu, mies valittaa rypyistä, mikään ei ole koskaan hyvä..ps.outoa, jos mies ei pidä naisen muodoista?

      • ei kukkakeppiä

        liian laiha mies, ei ole turvallisen tuntoinen, vähän pulleampi on hyvä, eikä luut kolise sängyssä


    • 1 herkku

      Mitä varten pläskin tarttis löytää kumppani? Voihan sitä läskiä mättää naamaansa yksinkin. Jos olisi toinen siinä, saisit kateellisena katsella, kun se syö puolet (tai kymmenesosan) ruoistasi. Parempi ahtaa nekin murut naamaansa. Aaah!

      Seksiä vai suklaata? Sehän tiedetään, kumpi meille naisille paremmin maistuu. Mumskista.

    • Suomalaisessa naisessa pitää olla hiukka muotoa 160cm/65kg on imun mielestä laiha yhistelmä
      160cm/80kg alkaa olla hiukka läski

      Miesten mitoista en osaa sanoa joku 175/70kg taitaa olla normaali
      Itte oon turhan laiha, pitäis saada oma paino johonki 80-85kilon luokkaan.

    • Mulle yksi

      Kyllä läskitkin naiset seuraa löytää se on varma mä tykkään nussia lihavia naisia...

    • paksukainen----

      ihanaa jos joku tykkää. sillä sairaalloisesti lihavatkin on ihmisiä, meitäkin on 200 kiloisia, vaikka monet ei tykkää pikku pullukoistakaan, mutta meitäkin on täällä todella isoja..

      • Ihan vaan kokemus

        Niinhän meitä on ja tunnutaan olevan vielä jopa suosiossakin ja tosi haluttuja


    • BMI 30

      Moi! Kohtalontoverina sanon,että ei auta kuin tyytyä yksinoloon tai sitten perskule laihduttaa! Kylmä totuus on,ettei hoikka/norm.painoinen mies halua edes hieman ylipainoista naista! Valitettava totuus on,ettei läski vaan kiihota,ei minuakaan! En ottaisi lihavaa miestä,en millään,vaikka itsekään en ole hoikka tai edes normaalipainoinen.Eli yksinelo saa jatkua,kunnes normaali BMI saavutettuna.

      • ruisleipä

        Kumppanin löytymisen helpottuminen laihtumisen seurauksena varmaan motivoi laihduttamaan. Onnea!


      • ruma mies
        ruisleipä kirjoitti:

        Kumppanin löytymisen helpottuminen laihtumisen seurauksena varmaan motivoi laihduttamaan. Onnea!

        Mä laihduin 25kg vaan eipä muijat kattele päinkään siltin kun on ruma naama. Se on naamasta kiinni eikä mistään muusta


    • BMI 30

      Sitä paitsi itsekin nauttii elämästä paljon enemmän hoikempana:)

    • totuus täältä

      totuus on ettei läskit ämmät halua läskiä miestä vaan komean ja urheilullisen miehen.

      • Totuus täältäkin

        Ja paskan marjat! Jos yleistetään että läskit naiset ovat rumia niin yhtä lailla urheilulliset ja komeat miehet ovat helvetin tyhmiä ja huonoja panemaan. Joten miksi kukaan haluaisi urheilullisen ja komean kun mukavia tavallisia on saatavilla. Ja olen siis läski, minulla on fiksu aviomies,hoikka,mukava ja osaava sängyssäkin.


    • BMI 30

      Niin,miksi haluaisin läskin miehen ;)

    • yleistetään vaan

      No läskit ämmät ei halua rumaa läskiä miestä vaikka olis kuinka hyvä panomies. Läskit ämmät luulee olavansa parempia kuin läskit miehet joten läskit ämmät haluaa sen komean miehen jotta itsetunto kohoais

    • Mistä se seura löytyy rumalle miehelle?

    • ketaletar8

      Jos sinua ei kuunneltu, olet joko itse älyllisesti vajavainen tai tapaamasi miehet olivat. Tyhmiä kiinnostaa fyysisyys, eivätkä älykkäät viitsi kuunnella tyhmien jorinoita.

      Olen itse kaunis, eikä minulla ole koskaan ollut ongelmaa, etteivät miehet kuuntelisi.

    • MinääääÄÄÄÄÄÄ

      Kumma kun mulla ( 177/90 ) on riittäny aina komeita ja hyväkroppasia miehiä niin sänkyyn kun seurustelu suhteeseenkin, mutta ehkä en oo sillai mega läski kun pituutta sen verta. Tai no varmaan oon jonkun miehen mielestä sotanorsu :D :D

    • Onnellinen.

      Minun mielestä koko ei ole este millekkään! Itse olen kovin lihava ja seurustelen onnellisesti 4 vuotta jo, kihloissakin olen. Vientiä oli kovasti kun sinkku olin, eikä tarvinnut tuntea ettei kukaan haluaisi minua.Se on ihmisistä kiinni, monet näkevät vain ulkoisen kauneuden mutta sisäisestä ei sitten kiinnostutakkaan kun ei ole halua edes tutustua. En ymmärrä ihmisiä keille ulkonäkö on kaiken A ja Ö. Minä uskon hartaasti, että jokaisella on se oikea tuolla jossakin. Joskus sen löytäminen vaan kestää.
      Elikkäs pää pystyyn vaan! olet siinä missä muutkin. Tsemppiä puolison löytämiseen! :)

      • 1+1=2

        miehes on kans varmaan läski


    • De Samma de

      Samuli Edelman on hottis niin lihavana kuin normaalipainoisena. Ei se lihavuus, jos se ei ole roikkuvaa läskiä kenestäkään rumaa tai epämiellyttävää tee. Hyllyvät ihrat tai roikkuva nahka on rumaa.

      Iso mies on ihana ja hänen sylissään on ihanan pehmeä ja turvallinen olla.

    • mie vaan

      Ei mua ainakaan kiinnosta onko nainen pyöreä vaiko hoikka,se mitä ajattelee ja mikä on maailman katsomus merkitsee.. ja pyöreitä naisia on kiva halata kun ne on pehmeitä... on ollut molenpia ja tiiän...

    • Anonyymi

      Ei ole ongelma. Kirjoita niin jutellaan. Olen 40 ja valmis kokeilemaan kaikkea uutta. [email protected]

    • Anonyymi

      Läski on ruma

    • Anonyymi

      Kuorsaatko?
      Yksi uneton yö tällaisen ihmisen vieressä karkoittaa taatusti seuralaisen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe