Mahdollisesti menen K-kauppaan myyjäksi kesätöihin, joten nyt kiinnostaisi tietää suunnilleen että millasta palkkaa kehtaa pyytää?
Aikasempaa kokemusta ei ole, ja lukio vain koulutuksena.
Millasta palkkaa ootte muut saanu, jos ootte ollu vastaavassa hommassa.. ??
-Kiitos etukäteen mahd. vastauksista:)
Myyjän palkka?
11
4140
Vastaukset
- Kauppias Henrikson
Yleensä me olemme antaneet 1000 euroa kirjalla ja 800 euroa pimeenä per kuukausi.
- Heli
Oletettavasti saat myyjän minimipalkasta (7,86 e/h) 85%, joka on ainakin yleensä kaupanalalla harjoittelijan palkka ensimmäisen työvuoden ajan. Siis jos aiempaa kokemusta ei ole.
- myyjä
Minä sain viime kesänä vaivaiset 6 euroa/tunti. Surkeeta!
- mies
NO..
Tulen saamaan 8,50/h kesätöistä myymällä rautakauppatavaraa. En ole myynyt ennen mitään.läl läl lää. :) - ja pam
katso pam eli palvelualojen ammattilittojen sivuilta, löytyy tes:n mukaiset palkat, alle niiden en tekisi!! Eli palkka riippuu työkokemuksesta ja asuinpaikasta esim helskinki kalleusluokka 1. ja muista kanssa kattoo et saat ilta- ja viikonloppu lisät oikein, löytyy kanssa pam:n sivuilta
- huh huh..
harjoittelijan palkka on n. 5 euroa/tunti ja jo kauan alalla olleiden myyjien n. 8 euroa/tunti.. että enpä usko, että kukaan noin isoa palkkaa saa, leuhkitte vaa!!!
- Mii
huh huh.. kirjoitti:
harjoittelijan palkka on n. 5 euroa/tunti ja jo kauan alalla olleiden myyjien n. 8 euroa/tunti.. että enpä usko, että kukaan noin isoa palkkaa saa, leuhkitte vaa!!!
Ihan miten vaan...Itse olen kyllä harjoittelijan palkalla ja kylläpä se vaan 6,78 e kilahtaa/tunti...Ja ilta viikonloppulisät päälle
- Maijuli
huh huh.. kirjoitti:
Itse olen toista kesää arvostetussa tavaratalossa töissä. Palkka on 8,4€ ilta- ja viikonloppulisät. Se riippuu ihan firmasta, millaista palkkaa saa. Isoimmilla ketjuilla/tavara-taloilla on varaa maksaa parempaa palkkaa kuin pienemmillä tai yksityisillä.
- työnanataja
Et kertonut ikääsi ja kesätyöaikaasi. Oletan, että sinut palkataan harjoittelijan palkalla Helsingin seudulla (alle vuosi työkokemusta).
Palkkasi: 7,13e/h ja iltalisä klo 18 jälkeen tehdystä työstä n. 4,09e/h, lauantailisä klo 13 jälkeen tehdystä työstä 5,39E/h, sunnuntaista tuplapalkka.
Alempaa palkkaa sinulle ei voida maksaa, mikäli et ole ns. koululaisharjoittelija. Kysy yrityksesi luottamusmieheltä tai soita PAMiin.- mäkkiduunari
sen verran voin sanoa, että kaupoissa maksetaan yleensä palkat kaupanalan TES:in mukaan ja ravintola- ja palvelualoilla PAM:n mukaan. tai ainakin, mitä itse olen kuullut.
Itse teen töitä Mäkissä ja palkka on 8.10e/tunti (kohta 8.27e/tunti) harjoittelijan palkka on ekat 300 tuntia 80%*8.10e/h=6.48e/h. lisät ei oo ravintola-alalla kovin kummoset, koska ilta-, yö-ja viikonlopputyöt on niin itsestäänselvyyksiä.. iltalisä oli muistaakseni 0.8e ja yö 1.64e sunnuntait tuplaa. olen kyllä ihan tyytyväinen palkkaukseen, saanhan tehdä töitä niin paljon kuin jaksan.. pystyy vaikuttamaan työvuoroihinsa kivat työkaverit, ym
- Katriina
Myyjän palkat menee suoraan taulukon mukaan eli mahdollisuudet vaikuttaa palkan suuruuteen ovat olemattomat. Lisäksi koska ei ole aikaisempaa kokemusta myyjänä olosta, palkka on minimi eli n. 6-7 euroa. Lisänä tulee tietysti ilta-, lauantai- ja sunnuntailisät.
Eli näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662169Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921472Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151135
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j90990- 69970
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72929Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81870Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11845