Pitäisi saada uusi päälystakki puvun kanssa pidettäväksi. Siis talvella.
Mikä on sopiva pituus? Minulla on yksi vanha joka ylettyy polviin.
Taitaa olla pois muodista jo sinisen ja mustan kirjavana muutenkin.
Ikääkin varmaan 20v. Kunto muuten ok ja kotimaista tekoa.
Päällystakki?
4
1265
Vastaukset
- ...
Vintage vaatteet ovat nykyään muodissa, esim. vanha ehjä kasaritakki on trendikäs.
- krdn-ctrl
Nyt reippaasti Stokkaan aleen, ainakin keskustassa on paljon takkeja -40%. Ainakin Canalilla oli tosi hienoja takkeja alessa. Näytti olevan pitkät rivit muitakin.
Itse ottaisin hieman polven yläpuolelle ulottuvan. Kiinnitä huomiota istuvuuteen, ei siis telttaa vaan melko napakka. Päällystakin pitäisi istua kuin puvun takki. Täysvillainen myös, jos budjetti kestää. Varmista, että hihat ovat riittävän pitkät ja puvun takki ei tule esiin niiden alta. Luonnollisesti puvun takki alle kun sovitat.
Takkia kannattaa käyttää myös esim. farkkujen ja värikkään huivin kanssa vapaa-aikana...- hieno takki
Vastikään ostin -70% alennuksesta samettitakin lämpimällä villavuorella (siis ylellistä pehmeää loimisamettia eli sileää samettia, ei vakosamettia). Tämä on tosi siistinnäköinen päällystakki, paljon parempi kuin tylsät nahkatakit ja villahuopatakit. Vakosamettikin on OUT.
- eka villakangastakki
Ostettiin meidän pojalle ensimmäinen villakangastakki, poika on jo reilut 180 cm, hoikka, löytyi yksi kokoa 48, joka oli sopiva. Kyllä se hänelle mahtuu varmasti muutaman vuoden, hartiat on jo lähes miehen mittaa mutta nahan alla ei rasvaa lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199