En ole tänne pitkilleen vilkaissut mutta taitaa olla edelleenkin jako niin että naiset valkkaa ja pompottaa ja useimmat miehet jäävät nuolemaan näppejään? Itse täältä ihan laatuisan kotimaisen naisen löysin ja mukavasti on sujunut jo puolitoista vuotta, sikäli ei minulla mitään valittamista ole mutta kuviot hyvin muistaen vinkkaan tovereille jotka eivät millään täältä löydä mutta silti perhettä haluaisivat perustella:
Hakekaa hyvät miehet aasiasta nainen.
Yksi kaveri meni naimisiin jokunen aika sitten yhden kanssa, käsittääkseni on jopa hyvävarainen, kaveri arveli että on jopa häntä varakkaampi, suku omistaa kiinteistöjä & huoneistoja jonkinverran ja tyttö on ihan "tavallinen" taustaltaan eikä mikään ex -seuralainen. Mukava ja hymyileväinen pieni nainen. Kaveri ei olisi millään opilla suonmesta vastaavaa löytänyt, oli nimittäin aikansa yrittänyt.
Yhtä toista entistä työkaveria näin jokin aika sitten, hänellä vaunuissa muksu ja kainalossa nätti aasialainen nainen, tuon naisen taustoista en tiedä mutta oikein mukavan vaikutelman hänestä sain, hymyili eikä yrmyillyt niin kuin suomalaiset vaimot ruukkaavat tehdä miehensä jutellessa tuttujen kanssa työasioista. Tuokaan kaveri tuskin olisi passelimman oloista vaimoketta suomesta löytänyt.
Rahaahan siinä toki jonkinverran palaa jos ihan ummikkona vaimo/tyttöystävä suomeen tulee, varmaan jonkin verran enemmän menee kuin kotimaisten kanssa pelatessa mutta vakavissaan oleva tuskin siitä seikasta on kovin huolissaan.
Vinkki miehille
24
1730
Vastaukset
- MeninVakavaksi
Aattelin ekaksi kirjottaa useamman rivin mutta enpäs kirjoitakkaan.
Takaraivosta tuli mieleen ne muutamat kaverit jotka olivat siinä suomalaisessa firmassa jossa tehdään pieniä muovisia boxeja joihin voi puhua... Neljällä vanhalla kaverilla on nykyään aasialainen vaimo. Pisimpään naimisissa olleet jo yli 10 vuotta. Tuossa mitä kirjoitat on kyllä oikeasti perää. Näiden neljän pariskunnan elämää kun olet silloin tällöin katsellut niin ei siinä silloin ole motkotettu, vedetty ketään turpaan eikä edes oikeastaa korotettu ääntäkään... jälkikäteen ajatellen todella rauhaisaa elämistä.
Pilaako sitä mies elämänsä jäädessään tänne Suomeen ja kuvitellessaan löyävänsä täältä jotain? - tsirppituitui
Itse tunnen myös pari henkilöä, jotka ovat käyneet "vaimonhakureissulla" ja tyytyväisiä ovat olleet. En näiden naisten taustoista tiedä, mutta kovin ovat ystävällisiä ja kohteliaita ainakin minua kohtaan. Kolmen muun "ikisinkun" kanssa sovimme, että tästä porukasta ne, jotka eivät vielä 35-vuotiaina ole kumppania löytäneet, lähtevät etsimään sellaista jostain muualta kuin Suomesta.
Reissua odotellen ;) - niinpäniin........
Olen samaa mieltä, tosin vain naispuolinen olen, että ei Suomesta löydy kunnon miestä. Suomalaisilla miehillä ei ole käytöstapoja, ovat liian vakavia, juoppoja, hiljaisia, ujoja, itsekkäitä ym..
Toista on esim vanhan itä-blokinmaalaiset, omaavat erittäin hyvät käytöstavat, ovat eloisia, aitoja, iloisia, hymyilevät usein, pitävät naista kuin kukkaa kämmenellä, eivät juopottele kuten suomi-miehet, arvostavat naista ja ottavat miehen roolin perheessä eli elättävät vaimo sekä lapset.
Jos minulla olisi rohkeutta, lähtisin "miehenhakumatkalle" tuonne ja saattaisin jättää hyvästit koko kylmälle pohjolalle...- "ohikulkija"
Siis siinä etteikö kunnon miestä täältäkin löytyisi, itse kun en noista adjektiiveistasi itseäni löydä. Hetkittäin ei minultakaan ehkä löydy käytöstapoja mutta johtuu enemmän tulkintataidoista kuin töykeydestä, vakavaksi saat vain vakavissa asioissa, juopoksi en tunnustaudu enkä myöskään ole hiljainen taikka ujo, itsekkääksikään harvemmin on haukuttu. Tunnen myös monia kaltaisiani eli siis tiedän olevan ihan laatuista miesmateriaalin suomessakin ja onhan täällä jokunen hyvä nainenkin seassa.
Täällä suomessa varmaan on hankalampi löytää sellaista miestä joka pelkästään omilla tuloillaan kaikki elättää siitä yhteiskuntarakenne pitää huolen, sellaisessa kulttuurissa joka on rakennettu miesten töissäkäynnille ja naisten kodinhoidolle onnistuu paremmin varmaan jos sitä hakee.
Ei muuta kun anna palaa vaan, ala vaikka lomailemaan seuduilla joista kiinnostavia miekkosia saattaisi löytyä ja jos sopiva sattuu kohdille niin katselet sitten miten homma etenee. - ´´´´´´
Et taida tuntea kulttuureja, kun väität että itä-blokin miehet omaavat erittäin hyvät käytöstavat ja muuta ihanaa, voin kertoa että moni heistä vetäisi turpaan naista heti aluksi, jos tämä käyttäytyisi samoin kuin suomalaista miestä kohtaan. Yksi heistä tappoi kauppakeskuksessa suomalaisen naisystävän lisäksi tämän työtoveritkin. Ulkomaalainen mies odottaa naiselta jonkilaista kunnioitusta miestä kohtaan, eikä kuuntele jatkuvaa nälvimistä ja katso loputtomiin ikäviä temppuja.
- Täplä-Tassu
"ohikulkija" kirjoitti:
Siis siinä etteikö kunnon miestä täältäkin löytyisi, itse kun en noista adjektiiveistasi itseäni löydä. Hetkittäin ei minultakaan ehkä löydy käytöstapoja mutta johtuu enemmän tulkintataidoista kuin töykeydestä, vakavaksi saat vain vakavissa asioissa, juopoksi en tunnustaudu enkä myöskään ole hiljainen taikka ujo, itsekkääksikään harvemmin on haukuttu. Tunnen myös monia kaltaisiani eli siis tiedän olevan ihan laatuista miesmateriaalin suomessakin ja onhan täällä jokunen hyvä nainenkin seassa.
Täällä suomessa varmaan on hankalampi löytää sellaista miestä joka pelkästään omilla tuloillaan kaikki elättää siitä yhteiskuntarakenne pitää huolen, sellaisessa kulttuurissa joka on rakennettu miesten töissäkäynnille ja naisten kodinhoidolle onnistuu paremmin varmaan jos sitä hakee.
Ei muuta kun anna palaa vaan, ala vaikka lomailemaan seuduilla joista kiinnostavia miekkosia saattaisi löytyä ja jos sopiva sattuu kohdille niin katselet sitten miten homma etenee.No, perimmäinen ongelma on nykyisin siinä, että turhan moni suomalainen nainen on jo niin täynä itseään, ettei meinaa mahtua oman egonsa kanssa edes samaan pöytään. Tuolta pohjalta on hyvä lähteä rakentamaan parisuhdetta. Eipä ole ihme, ettei sitä unelmien prinssiä löydy.
Harva täysjärkinen mies viitsii lähteä parisuhteeseen pätemään ja suorittamaan vain naisen iloksi, ja olemaan naisen täysin mielivaltaisten oikkujen kohteena. - No huh huhh
´´´´´´ kirjoitti:
Et taida tuntea kulttuureja, kun väität että itä-blokin miehet omaavat erittäin hyvät käytöstavat ja muuta ihanaa, voin kertoa että moni heistä vetäisi turpaan naista heti aluksi, jos tämä käyttäytyisi samoin kuin suomalaista miestä kohtaan. Yksi heistä tappoi kauppakeskuksessa suomalaisen naisystävän lisäksi tämän työtoveritkin. Ulkomaalainen mies odottaa naiselta jonkilaista kunnioitusta miestä kohtaan, eikä kuuntele jatkuvaa nälvimistä ja katso loputtomiin ikäviä temppuja.
Et ole vissiin ollut tekemisissä kyseisten kansalaisten kanssa, kun moista väität??? Suomalaista miestä ei voi edes verrata näihin samana päivänä, ja tiedän todellakin kun olen ollut parisuhteessa aika kauan täältä idästä olevan ulkomaalaisen kanssa ja hänen sukulaisensa sekä ystävänsä olivat yhtä ystävällisiä sekä kunnollisia perheenisiä sekä pitivät yhtä, toisin kuin suomi-mies -> oma etu, paras etu...
"Ulkomaalainen mies odottaa naiselta jonkilaista kunnioitusta miestä kohtaan, eikä kuuntele jatkuvaa nälvimistä ja katso loputtomiin ikäviä temppuja."
Eiköhän se mene tuossa asiassa niin, että saat kunnioitusta kun olet sen arvoinen ja suomi-mies ei ole, sen olen todennut monesti. Ukomaalaiset ovat, vaikka heissäkin on muutama prosentti niitä pohjasakkaa jotka ovat väkivaltaisia sekä rikollisia, mutta ne ovat erikseen kuten suomalaisetkin rikolliset. - niinpäniin........
"ohikulkija" kirjoitti:
Ei muuta kun anna palaa vaan, ala vaikka lomailemaan seuduilla joista kiinnostavia miekkosia saattaisi löytyä ja jos sopiva sattuu kohdille niin katselet sitten miten homma etenee.Kyllä kuule harvassa on nykyään ne kunnolliset suomalaiset miehet, suurin osa on juoppoja, pettureita, kylmiä oman edun tavoittelijoita, eivät puhu eikä pussaa. Totta helvetissä ottaisin omanmaalaisen miehen ensimmäiseksi, mutta usko mennyt, liian moni pyrkii vain ja ainoastaan fällyjen väliin eikä tunteilla ole enää mitään merkitystä, halut vievät järjen.
Olen pettynyt liian monesti ja siksi siis 100% varauksellinen suomalaisiin miehiin, ja se mitä ystäväni ovat joutuneet kokemaan.. Säälittää ja säälittävää miten vaikeaksi nykyään on tämä seuranhaku tehty Suomessa, siksi siis lämpenen ennemmin ulkomaalaisiin sekä juuri vanhoista itä-blokinmaalaisille, he ovat aitoja. - mies, 30v, sinkku
niinpäniin........ kirjoitti:
Kyllä kuule harvassa on nykyään ne kunnolliset suomalaiset miehet, suurin osa on juoppoja, pettureita, kylmiä oman edun tavoittelijoita, eivät puhu eikä pussaa. Totta helvetissä ottaisin omanmaalaisen miehen ensimmäiseksi, mutta usko mennyt, liian moni pyrkii vain ja ainoastaan fällyjen väliin eikä tunteilla ole enää mitään merkitystä, halut vievät järjen.
Olen pettynyt liian monesti ja siksi siis 100% varauksellinen suomalaisiin miehiin, ja se mitä ystäväni ovat joutuneet kokemaan.. Säälittää ja säälittävää miten vaikeaksi nykyään on tämä seuranhaku tehty Suomessa, siksi siis lämpenen ennemmin ulkomaalaisiin sekä juuri vanhoista itä-blokinmaalaisille, he ovat aitoja.Niinpä niin.
Surullista kyllä, juuri romanttisena, raittiina, kohteliaana, hyväsydämisenä ja reiluna miehenä tuntuu olevan suomalaisiin naisiin mahdotonta tehdä vaikutusta. Naisia kyllä ympärille löytyy jutustelemaan, mutta kun ne haluaa olla kaikki vaan kavereita, kun oon "niin mukava, kohtelias, kiva, jne." Ulkonäöstä ei luulis olevan kiinni, kun kuitenkin oon sen verran usein treffeille päässyt.
Ikää on kolmekymmentä, en ole koskaan seurustellut ja kaltaisiani on paljon. Oon miettinyt, että pitäis varmaan ensi vuonna yrittää muuttaa asennetta, pyrkiä vaan sänkyyn ja tukahduttaa omat tunteet. Ehkä sillä tavalla muuttuis naisten silmissä haluttavammaksi. En vaan tiedä, osaanko. Tai pystyisinkö arvostamaan naista, jolle en kelpaisi omana itsenäni vaan pitäisi vetää jotain roolia. - meiguo
mies, 30v, sinkku kirjoitti:
Niinpä niin.
Surullista kyllä, juuri romanttisena, raittiina, kohteliaana, hyväsydämisenä ja reiluna miehenä tuntuu olevan suomalaisiin naisiin mahdotonta tehdä vaikutusta. Naisia kyllä ympärille löytyy jutustelemaan, mutta kun ne haluaa olla kaikki vaan kavereita, kun oon "niin mukava, kohtelias, kiva, jne." Ulkonäöstä ei luulis olevan kiinni, kun kuitenkin oon sen verran usein treffeille päässyt.
Ikää on kolmekymmentä, en ole koskaan seurustellut ja kaltaisiani on paljon. Oon miettinyt, että pitäis varmaan ensi vuonna yrittää muuttaa asennetta, pyrkiä vaan sänkyyn ja tukahduttaa omat tunteet. Ehkä sillä tavalla muuttuis naisten silmissä haluttavammaksi. En vaan tiedä, osaanko. Tai pystyisinkö arvostamaan naista, jolle en kelpaisi omana itsenäni vaan pitäisi vetää jotain roolia.Minäkin olin yksi teikälaisiä, mutta sitten jouduin ojasta allikkoon ja löysin naisen. Se vasta kauheaa oli. Ulkomaalainen nainen, joka todella rakasti minua, mutta oli muuten liian moniongelmainen, maassa kuin maassa. Tosi tragedia. Kannattaa lukea tuo varovaisuutta teroittava viestini 21.12. meiguo, se on tämän jäljessä pari viestiä. No nyt olen taas vapaa, ja löysin tässä välissä uuden tyttöystävän, jonka kanssa oli normaali parisuhde, uskon hänet löytäneeni koska netissä on helpompi olla yrittämättä ja jännittämättä ja vaan rupatella kuin ystävälle, ja toisaalta osoittaa paljon kiinnostusta, jotta hän sai minusta käsityksen todella ihanana välittävänä miehenä, niin kuin tietysti alkuvaiheessa oikeasti olinkin aidosti kiinnostunut miten hän voi ja mitä hän haluaa elämältä. Nyt 2 naisen historialla osaan vihdoin olla viehättävä ja iskeä naisia, paljon siinä on kiinni siitä ettei oikeasti paljon jaksa välittää saako toisen kiinnostumaan vai ei, kun tietää itse olevansa hyvä sängyssä ja on muuten itsevarma, eikä siis tosiaan ole enää väliä löytääkö tyttöystävän vai ei. Henk koht. naisia nykyään olis tarjolla, mutta kai pitkään yksin olo kasvatti siihen, että nauttii paremmin kuin saa tosiaan olla yksin, on aikaa ja tosi miellyttävä elämä. Ei kaipaa niin kauheasti edes kunnon ystäväverkostoa.
- 11
tätä kirjoittaessa istuu vieressä yksi liettualianen työkaveri, on tosiaan hymyilevä järkevä mies, ehkä vähän tylsä kun puhuu omasta erikoisalastaan, ei tosin varmaankaan naisten kanssa. Sillä on vaikeuksia löytää kunnon vaimoa, joka olisi kiinnostunut perheen perustamisesta. Nauraa todella helposti, tuntee käytöstavat. Juo kai vaan seurassa, mutta kunnolla. Sen palkalla ei kyllä elätetä ketään, mutta se yrittää kyllä tosiaan saada parempipalkkaista työtä, että saisi perheen perustettua, en tiedä sitten aikooko elättää vaimonkin, hyvin tod. näk.
- IkävääMuttaTotta
´´´´´´ kirjoitti:
Kyllä niitä perhesurmatapauksia riittää ihan suomalaismiestenkin merittilistalla lukematon määrä. Tapetaan muija ja lapset kylmästi, ja joku rohkea tappaa vain lapsensa muijan kiusaksi, mutta kun tulee vuoro ampua kuula omaan kalloon niin jo meni pupu pöksyyn.
- totta tämäkin
No huh huhh kirjoitti:
Et ole vissiin ollut tekemisissä kyseisten kansalaisten kanssa, kun moista väität??? Suomalaista miestä ei voi edes verrata näihin samana päivänä, ja tiedän todellakin kun olen ollut parisuhteessa aika kauan täältä idästä olevan ulkomaalaisen kanssa ja hänen sukulaisensa sekä ystävänsä olivat yhtä ystävällisiä sekä kunnollisia perheenisiä sekä pitivät yhtä, toisin kuin suomi-mies -> oma etu, paras etu...
"Ulkomaalainen mies odottaa naiselta jonkilaista kunnioitusta miestä kohtaan, eikä kuuntele jatkuvaa nälvimistä ja katso loputtomiin ikäviä temppuja."
Eiköhän se mene tuossa asiassa niin, että saat kunnioitusta kun olet sen arvoinen ja suomi-mies ei ole, sen olen todennut monesti. Ukomaalaiset ovat, vaikka heissäkin on muutama prosentti niitä pohjasakkaa jotka ovat väkivaltaisia sekä rikollisia, mutta ne ovat erikseen kuten suomalaisetkin rikolliset.Olet ehkä oikeassa siinä, ettei suomalaista miestä voi verrata ulkomaiseen mieheen, on suomalaisen miehen oma vika kun tilanne on tämä, että naiset ei kunnioita, vaan paukkaavat pahimmassa tapauksessa suomimiestä nyrkillä naamaan, vittuilusta puhumattakaan. Muutaman kerran olen ollut näkemässä, kun suomalainen naisjässikkä hakkaa miehen huonoon kuntoon, eikä tämä edes puolustaudu. Sitten nainen selittää, ettei suomalainen kiltti mies ansaitse kunnioitusta. Ulkomainen pienikin mies pitää akkansa kurissa ja saa kunnioitusta.
- Täplä-Tassu
Kyllä kuule harvassa on nykyään ne kunnolliset suomalaiset miehet, suurin osa on juoppoja, pettureita, kylmiä oman edun tavoittelijoita, eivät puhu eikä pussaa. Totta helvetissä ottaisin omanmaalaisen miehen ensimmäiseksi, mutta usko mennyt, liian moni pyrkii vain ja ainoastaan fällyjen väliin eikä tunteilla ole enää mitään merkitystä, halut vievät järjen.
Olen pettynyt liian monesti ja siksi siis 100% varauksellinen suomalaisiin miehiin, ja se mitä ystäväni ovat joutuneet kokemaan.. Säälittää ja säälittävää miten vaikeaksi nykyään on tämä seuranhaku tehty Suomessa, siksi siis lämpenen ennemmin ulkomaalaisiin sekä juuri vanhoista itä-blokinmaalaisille, he ovat aitoja."Totta helvetissä ottaisin omanmaalaisen miehen ensimmäiseksi, mutta usko mennyt, liian moni pyrkii vain ja ainoastaan fällyjen väliin eikä tunteilla ole enää mitään merkitystä, halut vievät järjen."
Sinä tietysti olet mennyt fällyjen väliin täysin vapaaehtoisesti, vai kuinka, ja silti valitat ? Miksi olet mennyt, jos et kerran halua ? En oikein ymmärrä naisia, jotka tekevät toisin kuin puhuvat... - doctherock
Juuri tuo asennen "Suomesta ei löydy kunnon miestä" ajaa vaan siihen tilanteeseen että "Suomalainen-ei-kunnon-mies" alkaa hakea elämänkumppania muualta.
Mitäs jos jättäisitte asian kokonaan? Antaa suomi-miehen hakea naisensa mistä hän haluaa ja hakekaa te suomi-naiset miehenne mistä te haluatte.
Loppuu turha paskanjauhaminen ja säännöt ovat selvät. - hukfvugtyukfvkju
doctherock kirjoitti:
Juuri tuo asennen "Suomesta ei löydy kunnon miestä" ajaa vaan siihen tilanteeseen että "Suomalainen-ei-kunnon-mies" alkaa hakea elämänkumppania muualta.
Mitäs jos jättäisitte asian kokonaan? Antaa suomi-miehen hakea naisensa mistä hän haluaa ja hakekaa te suomi-naiset miehenne mistä te haluatte.
Loppuu turha paskanjauhaminen ja säännöt ovat selvät.Juuri siksi haenkin mieheni muualta kuin suomesta, ulkomaalaiset ovat kaikkea sitä mitä tahdon miehessä olevan ja sitä en ole koskaan suomalaiselta mieheltä saanut, en hellyyttä, läheisyyttä, mukavaa yhdessäoloa vaan suomi-mies toimii viinan voimalla jokapuolella, ollaan kylmiä oman navan tuijottajia. Ei kiitos enää!!
- niinpäniin.......
Täplä-Tassu kirjoitti:
"Totta helvetissä ottaisin omanmaalaisen miehen ensimmäiseksi, mutta usko mennyt, liian moni pyrkii vain ja ainoastaan fällyjen väliin eikä tunteilla ole enää mitään merkitystä, halut vievät järjen."
Sinä tietysti olet mennyt fällyjen väliin täysin vapaaehtoisesti, vai kuinka, ja silti valitat ? Miksi olet mennyt, jos et kerran halua ? En oikein ymmärrä naisia, jotka tekevät toisin kuin puhuvat..."Sinä tietysti olet mennyt fällyjen väliin täysin vapaaehtoisesti, vai kuinka, ja silti valitat ? Miksi olet mennyt, jos et kerran halua ? En oikein ymmärrä naisia, jotka tekevät toisin kuin puhuvat... "
Jossain vaiheessa tuo fällyjen väliin meno tulee vastaan parisuhteessa, mutta mies on täysi nolla kun tähtää vain siihen ne kuukaudet ja jaksaa vain sen voimin yrittää "suhteessa" vaikka tavoite on selviö ja suurin osa on näitä ikuisia etsijöitä sekä kaksoiselämää viettäviä.
Olet joko tynnyrissä kasvanut tai mies, jonka parrankasvu on vasta aluillaan.. Et ymmärrä tai tahdo ymmärtää tosiasiaa suomalaisista miehistä, mikä on todella surkeaa!!! - katse itään
Olen pettynyt liian monesti ja siksi siis 100% varauksellinen suomalaisiin miehiin, ja se mitä ystäväni ovat joutuneet kokemaan.. Säälittää ja säälittävää miten vaikeaksi nykyään on tämä seuranhaku tehty Suomessa, siksi siis lämpenen ennemmin ulkomaalaisiin sekä juuri vanhoista itä-blokinmaalaisille, he ovat aitoja.Täytyy kompata täysilä, suomimiehet ovat mammojen poispilaamia hienohelmoja ja nirppoja, nykyään myös moni kiinnostunut enemmän omasta sukupuolestaan´kuin naisista.Venäläiset ja ex- itä-blokin miehet ovat vielä miehekkäitä, aitoja urooita ei mitään sokeripaloja.
- tympääntynyt
Olen täsmälleen samaa mieltä. Sieltä minäkin saisin naisen heti ja markkinoita oli pilvin pimein silloin kun kävin thaimaassa. Siitä voi vaikka valkata mieluisen, kun täällä kotimaassa ei kysyntää ole ollut ja tuskin tulee olemaankaan. Mieluummin katselen sievää kilttiä nättiä thaityttöä kun suomalaista nirppanokkaa joka vie kaikki rahat eikä pillua tule ku kerran vuodessa jos sitäkään. Sillär ahamäärällä ei edes elä niin kauan et ehti s kaikki maksulliset käydä läpi. olen lähdössä helmikuussa thaimaahan ja ehkä tuon sieltä thaitytön itselleni. Kun sitä naoista ei ole tähän mennessäkään suomesta löytynyt.
- meiguo
ihan asiaa viestin avaaja on kirjoittanut, aasiassa on todellakin potentiaalia naisissa, mutta ettei mene suomalaisten yksinäisten rakkaudenkaipuun väärinkäytöksi, niin tässä muutamia varoituksia.
On niin vaikeaa sanoa kuka on kunnon aasialainen nainen ja kuka ei. Kokemusta on. Olen myös lukenut netistä että aasialaiset vaimonlöytösaitit tienaavat rahansa parittamalla samaa naista 10 eri miehen kanssa samaan aikaan, se on helppoa kun mies ja nainen eivät asua samassa maassa vaan tapavaat vaan silloin tällöin.
Kun on varoinen, niin aasiassa on todellakin potentiaalia.
Muutamia asioita mitä kannattaa ottaa huomioon. Naimisiin ei pidä mennä kiireellä, vaikka olisikin vaikeaa kun toinen ei saa lupaa oleskella suomessa helposti, mutta eiköhän sitä varten riitä parisuhteen rekisteröinti. Toiseksi, netistä saa ilmaiseksi valmiiksi muokatun avioehdon ja sitten pyytää tulevaa morsianta allekirjoittamaan omalla äidinkielellään että on kanssa ymmärtänyt allekirjoittamansa avioehdon.
Toivottavasti suomalaisella osapuolella on kiinnostusta mukautua vieraaseen kulttuuriin jonkin verran, sekä sen verran stressitön elämä että ehtii ramppaamaan tulevan vaimon mukana siellä ja täällä hoitamassa paperiasioita suomen viranomaisten kanssa. Sekä pitäisi varautua siihen että kaikki vaan eivät pysty hyvää suomenkieltä oppimaan, jolloin työnsaanti suomesta on vaikeaa, mahd. myös rasistisista syistä. Suomi vaan on vaikea kieli oppia, ei ole todellakaan helppoa opettaa milloin käytetään muotoa ”vesi” ja milloin muotoja ”vedellä” ”veteen” ”vedestä” ja muut suomen kieliopin hankaluudet, ei ihan syyttä ole äänestetty maailman hankalimmaksi kieleksi. Itä-aasialaiset kielet kuin eivät tunne edes verbien taivutuksia, vaan siellä minä teen ja hän tekee on aina vain ”minä tekee”. On nopeampaa suomalaisen oppia kumppanin äidinkieli kuin toisin päin, mutta ainakin liitosta on helposti tuloksena söpöjä täysin kaksikielisiä lapsia, ja on kai se aina parempi kuin yksikielinen työelämässä.- PусскийMиссXороший
Samaa tässä on mietitty. Saapa nähdä, alkuvuodesta menen käymään Pietarissa ja tapaan samalla pari naista jotka olen tavannut jo muutamaankin kertaan Suomessa.
Suurimpana erona kotomaisiin naisiin verrattuna on se, että he katsovat kokonaisuutta eivätkä takerru yksittäisiin miinuspuoliin miehessä. Itselläni on myös samansorttinen katsantokanta, joten tuntuisi siltä että koska Suomesta ei löydy sopivaa vaimoehdokasta, niin otan itselleni kumppanin Äiti-Venäjän sylistä.
nimimerkillä "Parempi huonoa suomea puhuva Olga, kuin huonoa Vaimoa puhuva Elovena" - meiguo
PусскийMиссXороший kirjoitti:
Samaa tässä on mietitty. Saapa nähdä, alkuvuodesta menen käymään Pietarissa ja tapaan samalla pari naista jotka olen tavannut jo muutamaankin kertaan Suomessa.
Suurimpana erona kotomaisiin naisiin verrattuna on se, että he katsovat kokonaisuutta eivätkä takerru yksittäisiin miinuspuoliin miehessä. Itselläni on myös samansorttinen katsantokanta, joten tuntuisi siltä että koska Suomesta ei löydy sopivaa vaimoehdokasta, niin otan itselleni kumppanin Äiti-Venäjän sylistä.
nimimerkillä "Parempi huonoa suomea puhuva Olga, kuin huonoa Vaimoa puhuva Elovena"eikö slaavilaisissa naisissa ole se vika että ovat aika itsekkäitä noin yleensä? Tällaista olen nähnyt, en tosin kovin hyvin tunne
- kansat ja tavat
meiguo kirjoitti:
eikö slaavilaisissa naisissa ole se vika että ovat aika itsekkäitä noin yleensä? Tällaista olen nähnyt, en tosin kovin hyvin tunne
Venakot ovat yleensä kyllä aika vaativia ja kallis maku eli rahamiehille sopivat. Slaavit ovat arvonsa tuntevia ja odottavat mieheltä herrasmiehen tapoja ja kunnon ylläpitoa. Näillä opeilla voipi venakon kans onnistuakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 142769
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604