Tuttavapiirin parisuhteet

vierailija........

Vajaa 20 parikymppistä miestä, jotka hengailevat miesvaltaisesti (eli naista ei löydy kaveripiirin kautta, vaan iskettävä muualta). Mukaan mahtuu komeaa ja vähemmän komeaa, sosiaalista ja vähemmän sosiaalista. Käytännössä vain seuraavilla heistä on sutinaa naisrintamalla:

*pelimiesoppaisiin intensiivisesti tutustunut, aina hyväntuulinen, lipevä liimaletti
*gangstamaisesti pukeutuva ylipirteä öyhyttäjä (nakkikiskatappeluita kontolla)
*aina coolia esittävä, todella tanssitaitoinen muotiniekka
*täysin estoton ja itsevarma tyyppi joka käy hinkkailemassa munaansa naisiin tanssilattialla

Lopuilla (fyysiset) naiskontaktit aikalailla nollissa.

Halusin vain tuoda esille ettei tämä palstalla paljon puhuttu AT-mies ilmiö kosketa vain ihan pientä osaa miehistä. Itse olen "KTM", vakituisessa parisuhteessa. Kyllä (ulkonäöltään siedettävien) tyttöjen pokaaminen jostain yökerhoista tai random tapahtumista on normaaleille miehillekin tolkuttoman vaikeaa.

35

1555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei noin

      Juuri mikään ei ole normaalille, terveelle heteromiehelle helpompaa kun saada nainen pariksi yöksi punkkaan panemaan.

      Niiden pitäminen on ihan helvetin hankalaa. Siis pitkällä tähtäimellä. Ne jotka saisi pidettyä on taas sellaisia joita ei halua pitää.

      • ..............

        Olet puhelias, tatuoitu, röyhkeä renttu. Et voi puhua normaaleiden miesten puolesta.


      • Ei noin
        .............. kirjoitti:

        Olet puhelias, tatuoitu, röyhkeä renttu. Et voi puhua normaaleiden miesten puolesta.

        Näkisin ne arvet kuvien alla niin tajuaisit paremmin.

        Röyhkeä tai renttu en muuten ole. Olen outo ja sekaisin mutten ole renttu enkä röyhkeä.


      • Ei noin
        Ei noin kirjoitti:

        Näkisin ne arvet kuvien alla niin tajuaisit paremmin.

        Röyhkeä tai renttu en muuten ole. Olen outo ja sekaisin mutten ole renttu enkä röyhkeä.

        joku sanoo minua rentuksi, olisi mukava kuulla perusteet.


      • Normimies
        Ei noin kirjoitti:

        joku sanoo minua rentuksi, olisi mukava kuulla perusteet.

        Näytät ulospäin rentulta joten se riittää naisille. Pimppa kostuu, sitten vain punkkaan.

        Et ole normimies. Piste.


      • dokaten rentuksi
        .............. kirjoitti:

        Olet puhelias, tatuoitu, röyhkeä renttu. Et voi puhua normaaleiden miesten puolesta.

        Käytökseeni saattaa tarttua noita renttumaisia piirteitä, kun olen todella kovassa humalassa ja estot narikassa. Silloin olen päässyt jopa sänkyyn muutamaan otteeseen. Selvin päin en selvästikään kiinnosta.


    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      Hyvä, että muutkin kuin vain ATM:t huomaavat ilmiön. Tämän ketjun vastausmäärästä huomaa kyllä taas, että naiset yrittävät vaieta kuoliaaksi aina, kun joku tuo hyviä todisteita miesten syrjäytymisestä parisuhdemarkkinoilta.

      • ..............

        Kyllä, naiset täällä vastailevat vain provoille ja vaativat heiltä asiallista keskustelua ja faktoja pöytään. Asiallinen keskustelu vaietaan kuoliaaksi.


      • nyt nainen vastaa
        .............. kirjoitti:

        Kyllä, naiset täällä vastailevat vain provoille ja vaativat heiltä asiallista keskustelua ja faktoja pöytään. Asiallinen keskustelu vaietaan kuoliaaksi.

        No minusta haiskahtaa siltä että tämäkin on jonkun MAT-fanittajan provo.


      • .............
        nyt nainen vastaa kirjoitti:

        No minusta haiskahtaa siltä että tämäkin on jonkun MAT-fanittajan provo.

        Asiattomiin provoihin sitten kummiskin vastailet(te), mutta et(te) asialliseen provoon, joka saattaa olla totta?


    • ptrwprwtp

      oli hyvät vinkit millainen kannattaa olla, että saa fyysistä naiskontaktia.

    • realisti.

      Omassa tuttavapiirissä niistä muutamasta naisettomasta huomaa jo heti ulospäin mikä mättää. Yksi on melko ruma, eräs toinen ei osaa puhua naisille, pari työtöntä jotka onnistuvat silloin tällöin saamaan jonkun baarihoidon, mutta valtaosa kunnollisista miehistä kuitenkin seurustelee

      • tielläkin

        Samma här huomattu. Tuttavista jotka ei seurustele. Yksi on melko ruma ja pitkä hontelo. Toinen lyhyt kukkakeppi. Kaverit osaa kyllä heittä läppää naisten kanssa mutta kaikessa paistaa myös sellainen liika kunnioitus naisia kohtaan. Myötäilee kaikessa.

        Silti tunnen samannäköisiä, oloisia miehiä joilla on tyttöystävät, vaimot. Ei mitään kaunottaria mutta ihan ok näköisiä, tapaisia.

        Sellanen fiilinki tullut että nuo ekat on luovuttanut jo aikapäiviä sitten kun ne on huomannut mikä on niiden paikka nokkimisjärjestyksessä. Ne ketkä seurustelee ei ole ehkä koskaan edes huomanneet että eivät ole mitään ykkösluokkaa vaan ovat antaneet mennä ja jotain on jäänyt käsipuoleen. Tai on nekin tajunnut ettei kannata yrittää niitä kauneimpia naisia vaan ovat tyytyneet siihen mitä saavat.


      • .............

        Minunkin tuttavapiirissäni näkee heti mistä mättää (puhutaan siis nuorista 18-21v miehistä/naisista). Kun ei ole öyhyttävä panosika, niin naisia ei paljoa kiinnosta.


      • AT-voima
        ............. kirjoitti:

        Minunkin tuttavapiirissäni näkee heti mistä mättää (puhutaan siis nuorista 18-21v miehistä/naisista). Kun ei ole öyhyttävä panosika, niin naisia ei paljoa kiinnosta.

        Kyllä, yleensä hyvin tylsäkin nainen tarkoittaa miehen puhetaidoilla sitä että osaa heittää moottoriturpaista läppää ja öyhyttää.


    • aviomies ja 3 lasta

      Omassa tuttavapiirissäni kaikki miehet (myös ne vähemmän komeat ja välkyt) deittailee.
      Naispuolisissa tas monia sinkkuja. Osa heistä on tosi mukavia ja ihan ok ulkoisesti, ehkä vähän ujoja.
      Ihmetyttää näin miehenä, miksi ovat sinkkuja. Naisistakin ne kauneimmat ja ennen kaikkea sanavalmiimmat vie miehet.
      Hiljaiset ja ujot jää jakokäännökseksi.

      • 20+7

        Vaadimme parempia provoja!


    • kolmikymppinen mies.

      "Vajaa 20 parikymppistä miestä,"

      Se on se ikä.

      Kolmessakympissä tuosta porukasta kaikki muut seurustelevat, paitsi toivottomat tapaukset.

      Mutta vaikeeta se naiseten iskeminenkin tavikselle on. Ei naiset koskaan tajua sitä.

      • ..............

        Jep. YT-miehet kuluttavat tytöt nuorina loppuun ja sitten tavismiehet pääsevät 25-30 vuotiaina tutustumaan näihin kyrsiintyneisiin ja puhkihöylättyihin jätöksiin.


      • ...tavismies
        .............. kirjoitti:

        Jep. YT-miehet kuluttavat tytöt nuorina loppuun ja sitten tavismiehet pääsevät 25-30 vuotiaina tutustumaan näihin kyrsiintyneisiin ja puhkihöylättyihin jätöksiin.

        Missäs näihin 25-30 vuotiaisiin kyrsiintyneisiin ja puhkihöylättyihin jätöksiin pääsee tutustumaan?


      • tavallisempi mies
        ...tavismies kirjoitti:

        Missäs näihin 25-30 vuotiaisiin kyrsiintyneisiin ja puhkihöylättyihin jätöksiin pääsee tutustumaan?

        Tulevat oikein piirittämään elättäjiä mulatti-äpäröidensä kanssa.


      • ...tavismies
        tavallisempi mies kirjoitti:

        Tulevat oikein piirittämään elättäjiä mulatti-äpäröidensä kanssa.

        En ole moista huomannut.


    • Oman tuttavapiirin ja ikäluokan miehistä minä taidan olla ainoa, joka ei ole suhteessa kenenkään kanssa.
      Ja tämän tiedän varmuudella. Kyllä painostusta on seurannut tämän asian suhteen jonkin verran, no ei kannata pitää kiirettä. Ei se haittaa vaikka yksinkin olen, hiljaa hyvä tulee. No pari kaljaavetävää on myös yksin mutta heitä ei taida huolia juuri kukaan.
      Naisten tilanteesta en tiedä sitten yhtään mitään, mutta kyllä niitä aina näkee yksinään olevan.

      • ...............

        Kaverisi taitavat seurustella jonkun seksittömien nörttien tai tavisten kanssa. Sitäpaitsi 27-vuotiaina olette jo vanhoja. Kyllä pillua täytyy saada jo 16- tai viimeistään 18-vuotiaana.


    • 18+13

      Omasta kaveripiiristäni vain harva seurusteli tuolloin 20 vuotiaana, mutta nyt kun kaikilla on ikää jo se 24-27, niin minä ja yksi vasta muutama kuukausi sitten avoliitosta eronnut olemme ainoat jotka eivät ole suhteessa tällä hetkellä.

      • .............

        Niin, tavallisen miehen pitää odottaa suhteeseen pääsyä 25-vuotiaaksi saakka. AKT-miehen 30-vuotiaaksi. Tämähän on mahtavaa!


      • Näin on näreet

        Aika harvat pojat seurustelee 20 vuotiaana. Omasta koulu/lukio ja armeija-ajasta muistan että ne oli ihan muutama kaveri joilla oli tyttöystävät tuossa iässä. Sama päti tyttöihin. Tytöillä oli oikeasti kovempi halu seurustella kuin pojilla.


      • Mies1985
        Näin on näreet kirjoitti:

        Aika harvat pojat seurustelee 20 vuotiaana. Omasta koulu/lukio ja armeija-ajasta muistan että ne oli ihan muutama kaveri joilla oli tyttöystävät tuossa iässä. Sama päti tyttöihin. Tytöillä oli oikeasti kovempi halu seurustella kuin pojilla.

        Minä olen paljon nuorempia teinejä seurannut niin tytöillä on kyllä poikaystävät jo 15-vuotiaana jos sattuu olemaan. Joillakin yhdyntäkokemuksia 13-vuotiaana ja joillakin tosi fiksuilla jo abortti teetettynä 14-vuotiaana (siis fiksuilla siinä mielessä että koulussa loistavat arvosanat jne.)

        Ja tuossa iässä tytöillä voi ehkä ollakin kovempi halu seurustella koska tytöt alkavat jo saavuttaa biologisen huippunsa mutta monet pojat myöhäiskypsinä eivät ole vielä tutustuneet omaan seksuaalisuuteensa kunnolla puhumattakaan että osaisivat tytöistä kiinnostua. Loppuelämä on sitten mitä on, eli naisten markkinoita.


      • Juu mut
        Mies1985 kirjoitti:

        Minä olen paljon nuorempia teinejä seurannut niin tytöillä on kyllä poikaystävät jo 15-vuotiaana jos sattuu olemaan. Joillakin yhdyntäkokemuksia 13-vuotiaana ja joillakin tosi fiksuilla jo abortti teetettynä 14-vuotiaana (siis fiksuilla siinä mielessä että koulussa loistavat arvosanat jne.)

        Ja tuossa iässä tytöillä voi ehkä ollakin kovempi halu seurustella koska tytöt alkavat jo saavuttaa biologisen huippunsa mutta monet pojat myöhäiskypsinä eivät ole vielä tutustuneet omaan seksuaalisuuteensa kunnolla puhumattakaan että osaisivat tytöistä kiinnostua. Loppuelämä on sitten mitä on, eli naisten markkinoita.

        kenen kanssa ne teinitytöt muka seurustelee jos ei samanikäisten poikien ? Kyllä ne oli ihan muutama tyttö ja poika jotka seurusteli teini-iässä. Suurin osa ei.

        Biologisella kehityksellä ei asiaa selitetä. Kyllä pojat alkaa myös jo 13 vuotiaina kiinnostua vastakkaisesta sukupuolesta mutta kyse on enemmän fantasioinnista. Muistelkaa vaikka omaa teini-ikäänne. Ei sitä haaveiltu luokan Babsista vaan jostain aikuisesta seksisymbolista.

        Tytöille nuo seurustelujutut tulee kuvioon ihan muusta syystä. Heille on tärkeää jo nuorina alkaa selvittämään ja huolestua pärjäämisestä parinmuodostuksessa. Poikia asia ei voisi teini-iässä vähempää kiinnostaa. Tuskin kukaan teinipoika on huolestunut siitä saako tyttöystävää vai ei. Pojat tajuaa että se koitos käydään vasta myöhemmin.


      • eienääteini
        Juu mut kirjoitti:

        kenen kanssa ne teinitytöt muka seurustelee jos ei samanikäisten poikien ? Kyllä ne oli ihan muutama tyttö ja poika jotka seurusteli teini-iässä. Suurin osa ei.

        Biologisella kehityksellä ei asiaa selitetä. Kyllä pojat alkaa myös jo 13 vuotiaina kiinnostua vastakkaisesta sukupuolesta mutta kyse on enemmän fantasioinnista. Muistelkaa vaikka omaa teini-ikäänne. Ei sitä haaveiltu luokan Babsista vaan jostain aikuisesta seksisymbolista.

        Tytöille nuo seurustelujutut tulee kuvioon ihan muusta syystä. Heille on tärkeää jo nuorina alkaa selvittämään ja huolestua pärjäämisestä parinmuodostuksessa. Poikia asia ei voisi teini-iässä vähempää kiinnostaa. Tuskin kukaan teinipoika on huolestunut siitä saako tyttöystävää vai ei. Pojat tajuaa että se koitos käydään vasta myöhemmin.

        Teini-ikä kestää 19 ikävuoteen asti, kyllä tuossa iässä suurimmalla osalla on jo edes hieman seurustelua ja seksuaalista kokemusta takana. Jos esimerkiksi muistelen omaa peruskoululuokkaani, niin kyllä minä viimeisiä/viimeinen olen jolla on vielä poikuus tallella ja olen vasta 22. Kyllä ne parikymppiset neitsyet alkaa olla nykypäivänä melkoisia harvinaisuuksia.


      • aika moista
        Juu mut kirjoitti:

        kenen kanssa ne teinitytöt muka seurustelee jos ei samanikäisten poikien ? Kyllä ne oli ihan muutama tyttö ja poika jotka seurusteli teini-iässä. Suurin osa ei.

        Biologisella kehityksellä ei asiaa selitetä. Kyllä pojat alkaa myös jo 13 vuotiaina kiinnostua vastakkaisesta sukupuolesta mutta kyse on enemmän fantasioinnista. Muistelkaa vaikka omaa teini-ikäänne. Ei sitä haaveiltu luokan Babsista vaan jostain aikuisesta seksisymbolista.

        Tytöille nuo seurustelujutut tulee kuvioon ihan muusta syystä. Heille on tärkeää jo nuorina alkaa selvittämään ja huolestua pärjäämisestä parinmuodostuksessa. Poikia asia ei voisi teini-iässä vähempää kiinnostaa. Tuskin kukaan teinipoika on huolestunut siitä saako tyttöystävää vai ei. Pojat tajuaa että se koitos käydään vasta myöhemmin.

        Kyllä mä ainakin muistan hyvin, miten lukioaikoina mielessä pyörivät naapuriluokan pimut, ja se yksi hyvännäköinen, joka oli omalle sattunut. Ja jopa yksi saman koulun yläasteen puolella ollut hyvin kehittynyt tyttö, joka myös osoitti kiinnostusta, mutta en kehdannut käyttää mahdollisuutta, kun silloin tuntui säädyttömältä että aikuinen 18v rupeaisi olemaan 15v:n kanssa. Itse 15v:nä tuli myös paljon katseltua lukion kuumia Naisia, jotka vaikuttivat niin aikuisilta siinä iässä.


      • Ei noin
        ............. kirjoitti:

        Niin, tavallisen miehen pitää odottaa suhteeseen pääsyä 25-vuotiaaksi saakka. AKT-miehen 30-vuotiaaksi. Tämähän on mahtavaa!

        Kyllä mun laajennetun tuttavapiirin ne tavalliset miehet on päässeet suhteeseen jo aika nuorena, jopa lukiossa. Oudot tapaukset kuten minä ovat yksin.


      • ...........
        Ei noin kirjoitti:

        Kyllä mun laajennetun tuttavapiirin ne tavalliset miehet on päässeet suhteeseen jo aika nuorena, jopa lukiossa. Oudot tapaukset kuten minä ovat yksin.

        No, jos kaverisi ovat yhtä sosiaalisia ja meneviä kuin sinä, niin kyse ei ole tavallisista miehistä.


      • Ei noin
        ........... kirjoitti:

        No, jos kaverisi ovat yhtä sosiaalisia ja meneviä kuin sinä, niin kyse ei ole tavallisista miehistä.

        Sanot jätkälle joka on istunut puolet päivästä koneella? No, kutsuin mun nettaamista työnteoksi. Pomo ei ollut valvomassa.

        Kyllä sitä elämässä tapaa kaikenlaisia miehiä jotka on suhteessa. Tilastollisesti katsoen useimmat ovat suhteessa nuorempana kuin minä.


      • ...........
        aika moista kirjoitti:

        Kyllä mä ainakin muistan hyvin, miten lukioaikoina mielessä pyörivät naapuriluokan pimut, ja se yksi hyvännäköinen, joka oli omalle sattunut. Ja jopa yksi saman koulun yläasteen puolella ollut hyvin kehittynyt tyttö, joka myös osoitti kiinnostusta, mutta en kehdannut käyttää mahdollisuutta, kun silloin tuntui säädyttömältä että aikuinen 18v rupeaisi olemaan 15v:n kanssa. Itse 15v:nä tuli myös paljon katseltua lukion kuumia Naisia, jotka vaikuttivat niin aikuisilta siinä iässä.

        Mäkin vietin kaikki lukiotunnit vaan tuijotellen ja haaveillen kauniista pimuista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      238
      7998
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      13
      2621
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      47
      1975
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1778
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      333
      1731
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1704
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1681
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1639
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      153
      1601
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      342
      1314
    Aihe