Olen pian 20v nainen, neitsyt, en koskaan ollut seurustelusuhteessa. Mun ongelmana ovat tubulaariset rinnat (75A), suipot ketunnokat, ja vaahtokarkkinännit jotka nöpöttää alaspäin. Nämä rumilukset ovat pilanneet itsetuntoni täysin. En ole kehdannut lähestyä miehiä huonon itseluottamukseni takia, koska ajattelen vain koko ajan miesten reaktiota oksettavista rinnoistani. Vaatteet ja rintaliivit päällä kun ne näyttävät ihan normaaleilta.
Mitä mieltä te MIEHET olette tubulaarisista rinnoista? Kuinka paljon kiinnitätte niihin huomioita yms?
Asiallisia kommentteja kiitos!
tubulaariset rinnat naisella
16
1860
Vastaukset
- Kiva.
Kunhan ne ei sisäänpäin kasva niin etköhän ole ihan ok.
Kun naiset puhuvat rinnoistaan niin heitän aina saman kysymyksen että mitenkäs sinä reagoisit miehen sanotaan nyt vähemmän mairittelevaan penikseen? Kauhistuksellako?
Jos asia ei ole niin kohdallasi (ja jos on niin kannattaa miettiä uudelleen) uskoisin että löytyy miehiä jotka pitävät rinnoistasi.
Henkilökohtaisesti kuvailusi perusteella rintasi ovat minulle pienistä rinnosita pitävälle kiihottavat jo ajatuksena. Helpottiko nyt?
Eniten kiinnittäisin huomiota ylisuuriin rintoihin jotka mielestäni ovat epämiellyttäviä eritoten jos ne johtuvat naisen lihavuudesta tai sitten kyseessä ovat silikonit. - Kunnollinen mies....
Olen tavannut tällaisen, mutta en paljoa välittänyt kun nainen oli muuten hoikka ja kaunis tapaus. Sitä en voi väittää ettenkö olis ollut vähän hämilläni kun ensi kerron näin ne. Olin kuitenkin jo siinä vaiheessa sen verran rakastunut ettei siinä vaiheessa sillä ollut niin merkitystä.
Ei me muutenkaan menty heti sänkyyn vaan tavattiin useamman kerran ennen kuin petipuuhiinpäästiin. Ja ensimmäinen kerta hänen kanssaan tehtiin niin että hän piti rintaliivejä päällään. En edes ajatellut koko asiaa ja sitä miksi hän ne jätti päälleen, vaan luulin että hän jätti ne tarkoituksella päälleen (olivat sellaiset kauniit ja seksikkäät rintaliivit). Hänelläkin rinnat näytti rintaliivit päällä aivan normaaleilta.
Todellisen kumppanin kanssa ongelmaa tuskin on, mutta lyhytaikaisemmissa suhteissa siitä voi olla haittaa.
Seurustelun aloittamiseen sillä en ole merkitystä sillä mies ei tule näkemään rintojasi ennen kuin pääset sänkyhommiin jolloin jonkinlainen luottamus on rakennettu. Itse olisin toivonut että hän olisi jollain tapaa edes vihjaillut että hänellä oli hieman erillaiset rinnat (hän kyllä kertoi ettei ole ihan tyytyväinen omaan vartaloonsa mutta silloin ei tullut puhetta suoranaisesti rinnoista). Niin kuin totesin edellä niin oli siinä vaiheessa sen verran rakastunut etten sitä enempää ajatellut.
Rintasi ei ole este seurustelun aloittamiseen, mutta olet tehnyt siitä itsellesi esteen. Suhteen vakavampi vaihe on sitten jo aivan toinen juttu. Ihmisillä on paljon muitakin asioita jotka eivät välttämättä tule esiin muutaman alkutapaamisen aikana. Jollain seurustelun alkuvaihe voi kestää ilman seksiä kuukausiakin. Se riippuu ihan siitä miten hyvin tuustutte toisiinne.
Toivottavasti ymmärrät ainakin sen että rinnoistasi huolimatta voi treffeille miehiä ilman sen suurempia huolia. Jos treffaaminen menee vakamalle tasolle niin siinä vaiheessa olisi hyvä että mies aidosti kiinnostunut ja rakastunut. Sitten jos ja kun hän on rakastunut sinuun, niin miehen pitäisi olla todella pinnallinen jos jättäisi sinut tämän takia.
Minä en ainakaan ketään jättäisin tuollaisen syyn takia. Voihan niitäkin olla jolle se voi olla turn-off, mutta siinä tapauksessa kannattaa vain todeta ettei mies ole sinun arvoinen mies. Vaikka tapaisit tällaisia miehiä niin sinun pitää tiedostaa että on olemassa myös sellaisia kunnollisia miehiä jotka eivät tuollaisista asioista välitä jos rakastavat naistaan. - 9+2
Itse suosin kyllä normaaleja rintoja ja mielellään muutenkin isompia kun B-kuppi, mutta jos suhde on muuten hyvä/naisessa ei ole muuta vikaa niin tuskin rinnat olisi ylitsepääsemätön este.
- hoituri ö
on tubulaariset rinnat? Mene toki lääkäriin, ihan yleispuolellakin tubulaarisia rintoja leikataan kuntoon, ettei elämä meni ihan pilalle.
- fdghgd
Julkisella puolella korjataan ainoastaan vakavimmat tapaukset, muuten korjausleikkaus täytyy teettää kalliilla hinnalla yksityisellä. Vakavuuden taas määrittää arvioiva lääkäri.
- tubutissinen....
mutta ei korjata julkisella puolella! Kävin kesällä julkisella puolella plastiikkakirurgin arvioitavana vastaus oli tyly EI! Etusijalla ovat rintasyöpäpotilaat korjausleikkauksineen ym. ja todella harvoin aletaan näitä tubulaarisia rintoja leikkailla. Yksityisellä puolella pääsee leikkaukseen kunhan löytyy rahaa n. 5000 - 6000 euroa.
- tri itsetunto
Kaikilla on joku ongelma vartalonsa kanssa. Se on kuitenkin itsetunto, joka ratkaisee. Ei kannata ajatella, että sinun tulisi miellyttää kaikkia ennenkuin kelpaat kenellekään. Aina on olemassa ihmisiä, jotka arvostavat sinua ja pitävät sinusta sellaisena kuin olet. Muista ei tarvitse välittää. Jos kohtaat jonkun, joka ajattelee sinusta vähemmän rintojesi vuoksi - siis mieti, rintojesi - sinun ei tarvitse välittää hänestä.
Sinun elämäsi on sinusta itsestäsi kiinni. Hyväksi itsesi epätäydellisenä, niin voit elää aivan omaa elämääsi. - mies47v
Pidän pienistä rinnoista, erityisesti suipoista. Tubulaariset rinnat ovat mielestäni kauniit.
- -aloittaja-
http://magnetic.bixly.com/breast/unequal-and-tubular/patient-83/
Rintani ovat melkein täysin samanlaiset kuin kuvissa vasemmalla, tosin nännit ovat isommat ja hieman enemmän alaspäin.
Lisää mielipiteitä kiitos.- M28v
Noiden kuvien mukaisissa ei ainakaan minun mielestäni ole mitään vikaa. Parempi ennen kuin jälkeen.
- nlil
Nuohan ovat täysin normaalit rinnat.
- nainen sanoo
nuo ei ole tubulaarisia nähneetkään, ihan normaalit rinnat!
- Ihanaa ihanaa
Nuohan ovat aivan sairaan ihanat rinnat!
Paremmat ennen leikkausta.
- 19+7
kyllä ammattikoulun käynyt oppi taas uuden sanan. ikinä en moista sanaa ole kuulut
- T: 32v. mies,
Minun mielestä naisessa seksikkäintä ovat kasvot. Jos rintasi eivät ole täydelliset, se tuskin haittaa suurinta osaa miehistä. Ei minua ainakaan. Kaikiista tärkeintä on kuitenkin persoona. Voi kuullostaa kliseeltä, mutta tätä mieltä minä olen. Tällä hetkellä olen ollut 10v parisuhteessa. Mielstäni vaimossani eniten viehättää persoona ja kasvot. Jos vartalo ei ole täydellinen, niin mitä väliä?
- 75A
Täällä melkein 40V nainen oppi, että minulla on kai tubulaariset rinnat.
Parikymppisenä kävin lääkärillä ihmettelemässä, miksi rintani eivät kasvaneet isommaksi (A75). Äitini rinnat ovat olleet, ihan normaalit B-C kuppia. Lääkäri totesi, että kyse on jostain kehityshäiriöstä, mutta ei halua mitään hormoneita määrätä, koska niissä on sivuvaikutuksia. Kehoitti, että opin elämään asian kanssa.
Näin tein. Miesten kanssa ujostelin, mutta esim. urheilussa eivät pienet rintani olleet ainakaan tiellä. Poikaystävilleni/aviomiehelleni rinnat eivät olleet koskaan ongelma. Rintani eivät ole kovin suipot, mutta hyvin hyvin pienet. Kiihottuvat kuitenkin normaalisti ja yhden lapsen olen niillä imettänyt eli tekivät tehtävänsä : )
Rintojaan murehtiville sanoisin, että kukaan meistä ei ole täydellinen ja kaikilla on omat juttunsa. Kannattaa oppia hyväksymään itsensä ja jos mahdollista leikata ja KELA-korvaa tai itsellä on varaa niin miksi ei jos se tuntuu tärkeältä. Olen niin tottunut pieniin rintoihini ja topattuihin rintaliiveihin, että en halua kirurgisia operaatioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 966366
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283180Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859