paljonko lomia keryy vuodessa kunta-alalla kun on ollut töissä jo vuosia mutta ei vielä niin montaa vuotta että olisi tullt lomiin lisäpäiviä? Onko se 20 vai 28 päivää vai jotain siltä väliltä? olen ammatiltani kanslisti.
Vastaukset 3
- 28 työpäivää
Jos olet ollut omassa kunnassa yhtäjaksoisesti vähintään vuoden lomanmääräytymisvuoden loppuun mennessä, niin sinulla on 28 työpäivää lomaa, jos ei ole lomaa alentavia poissaoloja lomanmäärätymisvuonna tai 30 työpäivää, jos on 10 vuotta henkilökohtaisen lisän vuosisidonnaiseen osaan oikeuttavaa palvelua. Katso tarkemmin KVTES-kirjan vuosilomaluvusta. Se löytyy työpaikalta ja netistä.
- vajaat tiedot
Ap. ei kertonut, kuinka kauan on ollut omassa kunnassa töissä 31.3. mennessä ja kuinka paljon on vuosisidonnaisen osan vuosia koossa.
- ei pelkkä kunta-ala
vajaat tiedot kirjoitti:
Ap. ei kertonut, kuinka kauan on ollut omassa kunnassa töissä 31.3. mennessä ja kuinka paljon on vuosisidonnaisen osan vuosia koossa.
"Ikälisiin" voidaan hyväksyä myös muuta työkokemusta, itselläni oli yksityisen puolen toimistotyökokemusta 5 vuotta ennen kunnalliselle puolelle tulemista, siitä hyväksyttiin 3 vuotta kokemusvuosiin lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4381135- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185986- 93877
- 65655
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37628