Nelly.comista ei kannata tilata. Asiakaspalvelu ei toimi.
Lähettivät tilauksen täysin väärään kaupunkiin, 500 kilometrin päähän, vaikka tilausosoite oli ihan selvä.
Asiakaspalvelu vastaa: emme tiedä miksi, emme voi mitään.
Aika mahdotonta tilata, jos on noin avutonta väkeä.
Älkää ikinä tilatko Nellystä!
7
960
Vastaukset
- asddasdasdadasd
Mulla on pelkkiä hyviä kokemuksia, oot todennäkösesti kirjottanu osotteen väärin tai jos et niin moka on tehty kuljetuspalvelun puolesta, ei nellyn.
- annaheu
Mulla myös pelkkiä hyviä kokemuksia Nelly.comista. Monesti olen tilannut vaatteita sieltä.
- ........
Nellykö sen paketin vei - vai kenties posti.
Työkaverin miehen postipaketti oli annettu postista jollekulle toiselle, vaikka alkuperäinen pakettikortti oli työkaverin miehellä, kun meni hakemaan pakettiaan.
Silti tilaan postin kautta tavaraa ja lähetin joulukorttejakin. - alinaxxx
Asiakaspalautus kadonnut matkalla? Googlauksen jälkeen totesin, etten ole yksin..
- f*ck you nelly
Voi hemmetin nelly.com!!!! Tilasin vähän aikaa sitten pari vaatetta, joiden piti tulla kuuden päivän sisään, mutta nyt kahdeksan päivän päästä ei ole näkynyt! Kyselin asiakaspalvelustakin, mutta laittoivat postin piikkiin, ovat siellä kuulemma hukanneet... Noh, minäpä soitin postiin, josta kuulin, että oikeasti pakettia ei ole heille luovutettu, joten nellyn väki valehtelee. Laitoin asiakaspalveluun viestiä uudelleen, johon ei ylläripylläri vastausta ole näkynyt.. Rahat kyllä kelpasivat, mutta paketista ei tietoakaan!! Huh, kyllä vituttaa, että menin tuosta puljusta tilaamaan, jatkossa pitäydyn ihan vaan asoksessa, joka toimii. Osaisiko kukaan kertoa, että saakohan sieltä edes ikinä rahojaan takaisin??
- nellyyyyy
Eiköhän ne sen sun paketin toimita, ja jos ei niin saat kyllä rahat takasin ellei ne pysty jotenkin luotettavasti todistamaan että on lähettäneet tilauksen.
- Anonyymi
Palauttaminen vaikeaa. Qr koodia ei lähetetä vaikka palautus tehty ja posti odottaa lähetystä. En voi vaan lägettää ilman koodia! Joudun ottamaan yhteyttä kuluttajansuojaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144