Scala bio fir

woow

17

1614

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hui hui

      Eli sivu ei täytä turvallisuutta ja luottavuutta!

    • ___________________

      Juuri hankin sen korkeamman mallin. Tosin ulkomailta. ;D

      Olen pitänyt niitä nyt 2 päivän ajan ja koko kroppa on pysynyt lämpimänä, jopa jalat, vaikka yleensä saan pitää villasukkia. Muuta vaikutusta ei voi kai odottaakaan vielä tässä ajassa. Mutta yllättävää että oikeasti on jotain vaikutusta...
      Pakkauksessahan sanotaan että niitä pitäisi pitää 6 tuntia päivässä vähintään kuukauden ajan. Jonkin verran muotoilevatkin nämä ovat, joten vetävät kivasti joulupömppää kasaan.
      Miinuspuolena on se että kuten tällaiset olkaimettomat "muotoilutuotteet" yleensäkin, nämäkin tuppaavat rullaamaan vyötärölle istuessa. Mutta ajattelin että jos näistä nyt oikein innostuu (eli että ne toimii), niin ompelen vanhoista rintaliiveistä olkaimet. ;D

      • --------------------

        Okei, kuukauden päivät olen nyt ahkerasti käyttänyt näitä. Ja ihme kumma kyllä ne ovat sen paljaalla silmällä näkyvän kuhmuraisuuden vieneet pois. Ihoa puristellessa toki näkyy edelleen. Ja lämmin on ollut. Niin että kokeilu kyllä jatkuu. Laittelen vaikka taas kuukauden päästä viestiä.

        Tähdelle kysymys että kai pesit ne ennen käyttöön ottoa? Ihmettelen että mistä muusta syystä tommonen ihottuma olis tullut. Itsellä ei ole ollut tuota ongelmaa.


    • tähti^^^^^^

      mulla ne aiheutti about tunnin päästä jalkaan laittamisesta punasta kutisevaa näppyä mahaan. nousi sellasia ns. minivesikelloja muutama, mut sit ku otin sukkikset pois ni ne hävis hyvi äkkiä.. en o koskaa ollu millekkä materiaalille allergine, ni voisi päätellä et pakko niissä jotai epämäärästä ainetta olla ku tollasen reaktion tekee. ei ehkä vaikuta vallan terveelliseltä. se jää kuitenki kunkin itse päätettäväks oliks tää plussa vai miinus tuotteelle :) minusta miinus

      • Pahainen

        Yleensä kannattaa pestä vaate ennen käyttöä, siellä saattaa olla jotain mikä akuutisti tappaa ötököitä tms? Kuitenkin tuoksuvat "tehtaalle". Itse en voi pitää kaupan vaatetta suoraan vaan pitää pestä ensin.


    • Sellua se minullakin

      Hei,

      Pistin heti ne sukkahousut ylleni. Siellä lsivullla uki, että ne sukkahousut on yhtä ohuet kuin tavalliset sukkahousut, no ei ole! On nämä hieman paksummat.

      Täytyy varoa kun vetää ylös päin, nimittäin minulla rusahti joku paikka, ehkä sauma, vaikkei näy päälle päin.

      Ei nää mitenkään kuumat ole. Pitää kuulemma pitää yllä max 8t/pv, no onneksi on vielä talvi, ettei töissä tule liian kuuma. Tosin minulla on ne yllä ainakin 9 tuntia, sillä työmatkat pitää ottaa huomioon.

      Suositellaan pestäväksi käsin.

      Tuli maksamaan kaikkineen hieman yli 50€

      • Sellua se minullakin

        Hei,

        Viikko on tullut täyteen kun olen käyttänyt sitä sukkahousua joka päivä ainakin 8 tuntia. En ole vielä huomannut ihollani mitään muutosta, mutta jos ei mitään muutosta tule koskaan, niin olen kuitenkin tyytyväinen siihen sukkahousuun, koska ne on tarpeeksi paksut kun ajattelee kylmää talvea.

        Sainpa muuten hyvin työhousut ylle, sillä yli 2v sitten ei toivookaan ja samat työhousut kyseessä, kiitos sukkahousulle.

        Sukkahousut on siis jotenkin liukkaat ja lisäksi "rutistaa" nahan siten, että näyttää todella hoikalle, vaikka olen muutenkin hoikka.


      • Sellua se minullakin
        Sellua se minullakin kirjoitti:

        Hei,

        Viikko on tullut täyteen kun olen käyttänyt sitä sukkahousua joka päivä ainakin 8 tuntia. En ole vielä huomannut ihollani mitään muutosta, mutta jos ei mitään muutosta tule koskaan, niin olen kuitenkin tyytyväinen siihen sukkahousuun, koska ne on tarpeeksi paksut kun ajattelee kylmää talvea.

        Sainpa muuten hyvin työhousut ylle, sillä yli 2v sitten ei toivookaan ja samat työhousut kyseessä, kiitos sukkahousulle.

        Sukkahousut on siis jotenkin liukkaat ja lisäksi "rutistaa" nahan siten, että näyttää todella hoikalle, vaikka olen muutenkin hoikka.

        En mä ole huomannut mitään ihmettä, muuta kuin, että työhousut mahtuu hyvin ylleni. Välillä olen pitänyt jopa 10 tuntia, kun en ole muistanut ottaa niitä sukkahousuja pois.

        Katsotaan taas viikon tai parin jälkeen mitä on tapahtunut. ;)

        ps. jos jotain todella tapahtuu, niin olen huolissani kesästä, jolloin ei voi niitä sukkahousuja käyttää. ;D


      • Sellua se minullakin
        Sellua se minullakin kirjoitti:

        En mä ole huomannut mitään ihmettä, muuta kuin, että työhousut mahtuu hyvin ylleni. Välillä olen pitänyt jopa 10 tuntia, kun en ole muistanut ottaa niitä sukkahousuja pois.

        Katsotaan taas viikon tai parin jälkeen mitä on tapahtunut. ;)

        ps. jos jotain todella tapahtuu, niin olen huolissani kesästä, jolloin ei voi niitä sukkahousuja käyttää. ;D

        Kuukausi täynnä!

        Ei mitään muutosta ole vieläkään tapahtunut.

        Kerron lisää kuukauden jälkeen.


      • Sellua se minullakin
        Sellua se minullakin kirjoitti:

        Kuukausi täynnä!

        Ei mitään muutosta ole vieläkään tapahtunut.

        Kerron lisää kuukauden jälkeen.

        Yli 2kk käytetty eikä mitään vaikutusta!

        Vieläkin irtoo sukkahoususta mustaa väriä, vaikka sitä on pesty usein - käsipyykissä.


        Huijausta!


      • Pahainen
        Sellua se minullakin kirjoitti:

        Yli 2kk käytetty eikä mitään vaikutusta!

        Vieläkin irtoo sukkahoususta mustaa väriä, vaikka sitä on pesty usein - käsipyykissä.


        Huijausta!

        On muuten totta että väriä lähtee, en koe että olisivat kuitenkaan haalistuneet :)


    • minä vain

      Ihan höpöhöpö housut on, kohta kaksi kuukautta käytetty 9-10 tuntia päivässä, eikä mitään vaikutusta.

    • riitta_pk
      • marjalee__

        Nuorella naisella paljon sellua, toivottavasti ei lisäänny vanhemmiten !


      • MikaM_

        Kiva "missi" :D


    • Pahainen

      Voin sanoa että toimii :) Kuukauden on nyt olleet päällä yötä päivää ja tuloksia näkyy (iho on sileämpi ja tasaisempi; ja voin sanoa että tasoitettavaa on!). Tuotteen sivuillahan mainitaan tutkimusten kestäneen 3kk. Olen tosin käyttänyt näitä yötä päivää (en tietenkään samoja ;). Tässä keskustelussa on puhuttu paljon sukkahousuista mutta minulla on olleet ne korkeavyötäröiset housut ja legginsit. Toiset lähetän takaisin sillä ovat eri laatuiset kuin ensimmäiset leggarit, saumat alkoi venyä ihmeesti ja luulen että olisivat päivässä hajalla jos pitäisin päällä. Vanhat on kestäneet jo pesuja eivätkä ole vieläkään samassa kunnossa kuin uudet jo nyt. Yritän muistaa päivittää kolmen kuukauden jälkeen tänne tuloksia ja tuntemuksia, alku on enemmän kuin odotin!

    • Enaaa

      3kk kokeilu, ei tomi!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2152
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1691
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1352
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      902
    Aihe