Kysäsin tuossa taannoin yhdeltä firmalta, mitä kustantaa auton kuljetus suomeen tietysti kaikki asiaankuuluvat paperityöt ja muut saksanpäässä.
Sain hinnat 400? pohjoissaksasta ja 700? eteläsaksasta. Millaisia hintoja olette itse maksaneet välittäjille? Ovatkohan nuo hinnat miten kilpailukykyisiä?
Auton kuljetus suomeen/hinnat?
6
1788
Vastaukset
- TTT
tere
mistä firmasta kysyit ja olisiko auto tullut "lavetilla" vai ajaen tuohon hintaan?- euroa
miten auto olisi tullut, tuskin ajamalla, mutta varmaksi en voi sanoa. täältä kysyin: www.automaa.com
- H.E.E.
Oman autoni tuonti maksoi 700€ ALV.
Auto haettiin autoliikkeestä ja tuotiin kotipihalle Helsinkiin.
Kuljetusliike oli:
http://www.umak.net/
Kuljetusliike L. Pihlapuro Oy
PL 71
Kisällinkatu 2
10901 HANKO
Puh. 019-248 6985
Fax. 019-248 5980
[email protected] - ihan
Vinkki: Ottakaa kuljetus saksalaiselta firmalta suomalaiseen firmaan ni ei tartte maksaa ALV:a
Nuo hinnat on ihan kohtuullisia.- euroa
Eli jos tilaan auton jonkun saksalaisen kuljetusfirman kautta kotiovelleni, niin ei tarvitese maksaa alvia? Paljonkos noiden saksanpään kuljetusfirmojen taksat on, onko tietoa? Löytyisikö vielä joitain linkkejä? Kiitokset vinkistä!
- ihan
euroa kirjoitti:
Eli jos tilaan auton jonkun saksalaisen kuljetusfirman kautta kotiovelleni, niin ei tarvitese maksaa alvia? Paljonkos noiden saksanpään kuljetusfirmojen taksat on, onko tietoa? Löytyisikö vielä joitain linkkejä? Kiitokset vinkistä!
Ei vaan saksalainen yritys kun myy palvelun(autonkuljetus)suomalaiselle yritykselle(ly-tunnus oltava)niin ei mene alv:a.
Jos sulle on tulossa vain yksi auto ni eikö oo sama maksaako se 100e enemmän tai vähemmän.Kun se että alat soitteleen saksaan ja tuskin ne yhtä autoa suomeen sun ovelle tuo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232