neuvokaa mulle joku tosi hyvä tuote kun kasvojen iho kuivaa vaan ja joutuu lisään rasvaa monta kertaa päivässä. Öljytkään ei auta!!
toosi kuivat kasvot ,mikä auttais?
10
670
Vastaukset
Itelläni sama juttu ennen kuin ostin Yves Rocherista kasvipohjaisen kosteuttavan naamio rasvan(n.10€), jonka jälkeen kasvot eivät ole olleet kuivat! Suosittelen:)
- dfghvo
Koklaa tuota täällä foorumillakin mainittua Sokoksen myymää Simple-sarjaa. Mulla on myös kuiva iho, pakkasilla poskipäät rohtuvat, mutta nuo Simplen tuotteet ovat auttaneet. Eivät edes ole kalliita.
- dfvidroir
dfghvo kirjoitti:
Koklaa tuota täällä foorumillakin mainittua Sokoksen myymää Simple-sarjaa. Mulla on myös kuiva iho, pakkasilla poskipäät rohtuvat, mutta nuo Simplen tuotteet ovat auttaneet. Eivät edes ole kalliita.
...ei varmaan myöskään ole pahitteeksi. Itselläni on todella kuiva iho, joka rohtuu pakkasilla ensimmäiseksi poskipäistä.
Nämä auttavat myös:
http://www.iherb.com/Neocell-Collagen-H-A-with-Natural-Hyaluronic-Acid-120-Capsules/16756?at=0
http://www.iherb.com/Reviva-Labs-Elastin-DMAE-Night-Cream-1-5-oz-42-g/5072?at=0
Aivan loistavia tuotteita! Tuo voide on usein tilapäisesti loppu, joten itse tilaan sitä useamman purkin kerralla.
Jos olet ensitilaaja, koodilla NEM055 (nollaviisiviisi) saat kuitattua postikulut ja taala jää alennukseen. Paketti tulee kotiovelle noin kahdeksassa päivässä. - Entinen korppu
dfvidroir kirjoitti:
...ei varmaan myöskään ole pahitteeksi. Itselläni on todella kuiva iho, joka rohtuu pakkasilla ensimmäiseksi poskipäistä.
Nämä auttavat myös:
http://www.iherb.com/Neocell-Collagen-H-A-with-Natural-Hyaluronic-Acid-120-Capsules/16756?at=0
http://www.iherb.com/Reviva-Labs-Elastin-DMAE-Night-Cream-1-5-oz-42-g/5072?at=0
Aivan loistavia tuotteita! Tuo voide on usein tilapäisesti loppu, joten itse tilaan sitä useamman purkin kerralla.
Jos olet ensitilaaja, koodilla NEM055 (nollaviisiviisi) saat kuitattua postikulut ja taala jää alennukseen. Paketti tulee kotiovelle noin kahdeksassa päivässä.Minun ihoni pelastus ovat olleet Baumannin tuotteet. Atopiasta ja ihon kuivuudesta ei ole enää kuin muistot jäljellä.
- evgs'pdjfvgp
Entinen korppu kirjoitti:
Minun ihoni pelastus ovat olleet Baumannin tuotteet. Atopiasta ja ihon kuivuudesta ei ole enää kuin muistot jäljellä.
mistä niitä saa?
iherbin tuotteet tulev at ovelle ja nopsaan siksi niitä tilaan.
- jokunen vinkki ...
Hanki joku peruskosteuttava voide, vaikkapa joku edullinen Erisan tai LV:n voide, tai tuosta Simple-sarjasta. Päiväksi pitäisi riittää pelkkä voide, mutta laita yöksi voiteen myös öljyä. Anna voiteen imeytyä ensin, a laita siihen päälle tuota öljyä. Yksi hyvä olisi argan-öjy, mutta jos sulla on kotona jo jotain muuta, käytä sitä (kunhan ei sisällä alkoholia eikä hajusteita, eikä ole siis eteerinen öljy).
Iho kuivii koska vaikka lisäät kosteutta sille, se haihtuu sisällä lämmitetyssä huoneilmassa. Voiteen päälle lisätty öljy estää kosteutta haihtumasta.
Älä myöskään omalla toiminnallasi lisää ihon kuivumista, vaan auta ihoasi säilyttämään oma suojakerroksensa. Vältä siis ihon ärsyttävää kuorimista ja pesemistä vedellä, vältä alkoholia sisältäviä tuotteita. Hanki puhdistusaine, jota ei tarvitse pestä vedellä pois. Vältä suihkussakin kuumalla vedellä pesemistä. Älä käytä mitään hankaavia sieniä ts. kasvoillesi. - talvikki47
ihanaa etanavoidetta! Minulla auttanut ihon kuivuuteen ja lisännyt myös kimmoisuutta kasvoilla.On lisäksi riittoisa,purkki riittää pitkäksi aikaa.
- kokenut tietää
Hilseileekö ihosi? Siinä voi olla seborrooinen ihottuma, suomeksi kuivataliköhnä. Se ei johdu ihon kuivuudesta, vaan iholla luonnostaan olevien RASVAHIIVOJEN villiintymisestä. Jos tällaista ihoa rasvaa, hiivat saavat enemmän ravintoa ja ongelma pahenee.
Hoito on yksinkertainen: enemmän pesua. Säännöllistä pesua. Kun rasva pestään JOHDONMUKAISESTI ja säännöllisesti pois, ihottuma paranee, kun hiivoilla ei ole kasvualustaa. (Joskus iho tulehtuu, punoittaa ja kutisee/kirvelee, jolloin tarvitaan KUURINA vahvempi kortisoni lääkäriltä. Mutta pesushoito on siis pesu.)
Käy lääkärissä, jotta saat selville, mistä on kyse.- =)=
ei hilseile, iho vain alkaa kiristää siis ihan silmin näkee tuon kiristyksen iholla jos ei koko ajan rasvaa lisää. Ja jos et rasvaa alkaa iho punoittaa kuivana!
Joku mainitsi että ihoni liiaksi rasvattu mineraaliöljypohjaisilla voiteilla, pitäis kuulemma hankkia luontaistuotteita. Voisko olla muka näin yksinkertasesta asiasta kyse???? - syntehetic
=)= kirjoitti:
ei hilseile, iho vain alkaa kiristää siis ihan silmin näkee tuon kiristyksen iholla jos ei koko ajan rasvaa lisää. Ja jos et rasvaa alkaa iho punoittaa kuivana!
Joku mainitsi että ihoni liiaksi rasvattu mineraaliöljypohjaisilla voiteilla, pitäis kuulemma hankkia luontaistuotteita. Voisko olla muka näin yksinkertasesta asiasta kyse????olen ostanut apteekista A-derman exomega creamiä tosi paksua ja hoitavaa, mutta iho näyttää heti muutaman kerran jälkeen paremmalta ja tuntuukin myös.Toivottavasti tämä vain jatkuu!
Ehdinpä kokeilla yhtä luontasirasvaakin joka sai ihoni tulipunaiseksi, eli luultavsti ne eivät sovi minun iholleni ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733674Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92001Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1341220
- 1011084
- 1091065
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886