jaa se poliisi keskustelu

poliisi2341

niin pittäähän se poistaa kun totuus sanotaan ettei näistä ole muuhun kuin vero rahoja tuhlaamaan laittakaa viestillä kun tiedätte jotain mitä tehneet laitonta kerätään yhteen ja lähetetään pomolle joka on rikollinen mutta siitäkin eteenpäin

12

1520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selviää

      näinhän se tottuus selviää

    • pol.ii

      olisko jotain hirvikämpällä tiiä häntä

      • Reebe

        .... ,,,, ??? !!!! """" :::: ;;;; --- ____

        Tiäks mitä nuo ovat? Ne on niitä välimerkkejä jotka sinun koneelta puuttuvat. Oleppa hyvä. Ihan Joululahjaksi jakelen.

        Ja muuten tuommonen katkera kirjoittelu paljastaa sellaisen jepen joka on joutunut jostakin syystä (yleensä rikoksen) vuoksi poliisin kanssa tekemisiin.

        Hyv'ää Joulua ja ennenkaikkea joulumieltä ihan kaikille.


      • Saahan niitä
        Reebe kirjoitti:

        .... ,,,, ??? !!!! """" :::: ;;;; --- ____

        Tiäks mitä nuo ovat? Ne on niitä välimerkkejä jotka sinun koneelta puuttuvat. Oleppa hyvä. Ihan Joululahjaksi jakelen.

        Ja muuten tuommonen katkera kirjoittelu paljastaa sellaisen jepen joka on joutunut jostakin syystä (yleensä rikoksen) vuoksi poliisin kanssa tekemisiin.

        Hyv'ää Joulua ja ennenkaikkea joulumieltä ihan kaikille.

        välimerkkejä jaella,vaan kun ei ole kaikilla taitoa niitä käyttää.


      • polis
        Saahan niitä kirjoitti:

        välimerkkejä jaella,vaan kun ei ole kaikilla taitoa niitä käyttää.

        taisi poliisin kaveri kirjoitta jolla ei ole kaikki kunnossa


      • pilkut
        polis kirjoitti:

        taisi poliisin kaveri kirjoitta jolla ei ole kaikki kunnossa

        pitääkö sitä täällä puhua mutta on hyvä että joku uskaltaa sanoa asiat muutakin pilkut


      • -.,..-,..'¨ä'¨'
        pilkut kirjoitti:

        pitääkö sitä täällä puhua mutta on hyvä että joku uskaltaa sanoa asiat muutakin pilkut

        ääliö huomasi pilkut mutta ei muuta olisiko poliisi ja ainoastaan se joka kirjoittaa..................-.äöö.-.-.-.


      • muoniolainen
        -.,..-,..'¨ä'¨' kirjoitti:

        ääliö huomasi pilkut mutta ei muuta olisiko poliisi ja ainoastaan se joka kirjoittaa..................-.äöö.-.-.-.

        vaan eipä sitä taitoa löydy kun selän takana ja kotona juomiseen eli alkuperäinen muoniolainen


    • On se kumma ko näille muutamille häiriköille ei muka mithään voia. Kyllä meilä on hyvät poliisit, pitävät ranttali-porukat kurissa ja yleensä vielä auttavakki ko on ongelmia. Olisko se sitte parempi, että poliisiasema olis vain Kittilässä ja Kolarissa?

      Kuka se auttaa, jos tullee hätä, poliisiahan sie huuvat aphuun? Siitäki ko naapuri ajjaa kelkala sinun pihala, kelle sie soitat? Poliisin työtä on myös päivystys, olla valmiina jos jotaki outoa tapahtuu. Ja joutenoloa lievitethään pistämällä ratsia oloksen suorale, samala saapi valtio rahaa, ettei tarvitte veroja korottaa, niin paljoa ainakhaan.

      Että turhanpäivänen kitinä pois, jos on valittamista poliisin tai jonkun muun virkamiehen toimista, ota yhteys heidän esimiehiinsä tai suohraan kauppalhan, siellä lääänissä ja esikunnissa taitavat vielä isommat herrat istua, virasta riippuen. Turha täälä palstala on joutilhaitten päähän typeryyksiä idättää.

      • 50000

        oliko joutilas miet5ihän sitä olekko sie joiskus tienannu kerron kun päässään pitemmälle jos et ole veroja maksanu n50000 per kk niin ole hiljaa


      • paskaa mutta ei teil
        50000 kirjoitti:

        oliko joutilas miet5ihän sitä olekko sie joiskus tienannu kerron kun päässään pitemmälle jos et ole veroja maksanu n50000 per kk niin ole hiljaa

        tiiän mihin paskaan olen rahani laittanut


      • jooho
        paskaa mutta ei teil kirjoitti:

        tiiän mihin paskaan olen rahani laittanut

        huomaahan net muukki että asiat on miten on ja uskaltaa sanoa sillälailla meillä tulee hyvä paikka asua


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe