"Varoittava esimerkki: Kinkku kärähti uuniin Hangossa
Sähköuunissa paistumassa ollut kinkku syttyi palamaan Hangossa.
Jouluvalmistelut keskeytyivät ikävästi jouluaaton vastaisena yönä Hangossa, kun paistumassa ollut kinkku syttyi palamaan.
Pelastuslaitos sai hälytyksen palosta 3.25. Ilmoituksen mukaan Graniittikadulla sijaitsevan asunnon keittiössä paloi ja asukkaat olivat poistuneet savuavasta huoneistosta.
Palon syy oli sähköuunissa paistumassa ollut joulukinkku, joka oli syttynyt palamaan ilmeisesti sähkövian takia.
Pelastuslaitoksen mukaan asunto oli täynnä savua, eikä sinne päässyt ilman savusukellusvarusteita.
Palava kinkku saatiin sammutettua käsisammuttimella, jonka jälkeen pelastuslaitos tuuletti huoneiston ja siirsi uunin pois kinkkuineen.
Pelastuneiden onneksi asunnossa oli palovaroitin, johon asukkaat heräsivät."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201012240085543_uu.shtml
enne ku sai ostaa kunnon asbestikinkkua niin ei ollut tuota vaaraa ja hyvää oli köh köh.
jonkun joulu on jo piloilla
20
335
Vastaukset
- rapidos
Täällä Savossa nokkela setämies sulatteli kotitalonsa lämpöputkia sillä seurauksella että koko talo tupsahti tuleen ja paloi maan tasalle.
- paras joulu.
eiku paranee. Kertokaa lisää pliis. Nautin suuresti tyhmistä ihmisistä kuten sellaisista jotka
POLTTAVAT talonsa hahahaaaa.
- tiät kuka.
Mä poistin nikkini kun joku oli spämminyt minusta huora alotuksia tuonne palstoille, olen kuitenkin sen verran näkyvällä paikalla työelämässä, että katsoin parhaaksi sulkea sen kokonaan.
En toivota sulle hyvää joulua, vaan hyvää uutta vuotta ensvuodelle.- tiät kuka.
monte24 kirjoitti:
hyvää joulua ja parempaa uuttavuotta siulle
Törmätään joskus täällä, jos edes palaan tänne enään.
Uskon että ensivuosi tulee olemaan kiireinen vuosi heti alkuvuodesta, niin työssä kuin kotona.
Mutta mun mennyt vuosi on ollut jännä, suuria haasteita ja olen selvinnyt niistä:) tiät kuka. kirjoitti:
Törmätään joskus täällä, jos edes palaan tänne enään.
Uskon että ensivuosi tulee olemaan kiireinen vuosi heti alkuvuodesta, niin työssä kuin kotona.
Mutta mun mennyt vuosi on ollut jännä, suuria haasteita ja olen selvinnyt niistä:)miullakin tiedossa ens vuonna
monte24 kirjoitti:
hyvää joulua ja parempaa uuttavuotta siulle
ja haluaisinkin tietää sen , mistä huorittelusyytös on peräisin?
Onko se joltain vara-anzzylta? Myönnän kyllä sanoneeni negatiivisen mielipiteeni monestakin.
Mutta seilorin sanavarastossa EI OLE _huoraa_, enkä ko. termiä katso kenellekään sopivaksi.
Minulle itseään myyvät ovat _ilotyttöjä_ .Huorintekijäkin oli jo kumotussa 16.03. -85 laissa aviorikosnimike.
Ilotyttojen työtä arvostan enemmän, kuin presidentin titteliä..........
Juuri he ovat antaneet elämääni lohtua enemmän. kuin vaimo tai sellaisen tapaisella nimikkeellä esiintyvät kullankaivajat/helmenkalastajat.
Siihen eivät äkäiset, miehiä alvaariinsa mollaavat mummit eivät enää kykene.
Dramatisoitu biisi heille , joyka ovat niin monta kertaa elämääni sulostuttaneet.
VIVA las putas bonitas:
http://www.youtube.com/watch?v=n2p8gfQvE_Y
Heitä on jo joutuneet jo nuorena jäämään "eläkkeelle" haluaisin antaa apua tai ainakin kiitlolisena toivottaa Joulunjälkeistäkin hyvää elämää.anzzy kirjoitti:
Onko se joltain vara-anzzylta? Myönnän kyllä sanoneeni negatiivisen mielipiteeni monestakin.
Mutta seilorin sanavarastossa EI OLE _huoraa_, enkä ko. termiä katso kenellekään sopivaksi.
Minulle itseään myyvät ovat _ilotyttöjä_ .Huorintekijäkin oli jo kumotussa 16.03. -85 laissa aviorikosnimike.
Juuri he ovat antaneet elämääni lohtua enemmän. kuin vaimo tai sellaisen tapaisella nimikkeellä esiintyvät kullankaivajat/helmenkalastajat.
Dramatisoitu biisi heille , joyka ovat niin monta kertaa elämääni sulostuttaneet.
VIVA las putas bonitas:
Heitä on jo joutuneet jo nuorena jäämään "eläkkeelle" haluaisin antaa apua tai ainakin kiitlolisena toivottaa Joulunjälkeistäkin hyvää elämää.en tiennyt.
jokos kävit haudoille kyttilät laittamassa???- sellainen se.
anzzy kirjoitti:
VIVA las putas bonitas:
Heitä on jo joutuneet jo nuorena jäämään "eläkkeelle" haluaisin antaa apua tai ainakin kiitlolisena toivottaa Joulunjälkeistäkin hyvää elämää.mokas taas yhden tittelinsä tuolla toisellakin palstalla
ja kymmenellä muulla. - ap.
sellainen se. kirjoitti:
mokas taas yhden tittelinsä tuolla toisellakin palstalla
ja kymmenellä muulla.Niitä alotuksia kylvit?
Jänäästi se tuli kun kirjoitin kärkeästi eräälle naisrekatulle, heti sen jälkeen.
Ja tunnusti se sen siellä että mitä hypin logilla tossuille, tosin vaan puskasta.
Kirjoitin kuule, pääosin täällä, muualle on tehty alotuksia. - ap-
ap. kirjoitti:
Niitä alotuksia kylvit?
Jänäästi se tuli kun kirjoitin kärkeästi eräälle naisrekatulle, heti sen jälkeen.
Ja tunnusti se sen siellä että mitä hypin logilla tossuille, tosin vaan puskasta.
Kirjoitin kuule, pääosin täällä, muualle on tehty alotuksia.näköön osuu. 24.12.2010 00:50
Vastauksia: 31
Lukukertoja: 554
TEKSTIKOKO:
Viestien esitystapa:
palstoil on kymmenii muitakin ko seurannu sen touhui ja toilailui jah niin päin pois.
fio on jättäny jo nii monta ettei pysy itekää luvuis.
pitäis pois liven palstoilta ne kostautuu, nyt joku nahjus kosti ja yks toinen
ihan pikkasen aikaa sitten - siel logiikalla.
Joo näköjään kosti, ei ekstänyt paria lausetta! - ----
anzzy kirjoitti:
VIVA las putas bonitas:
Heitä on jo joutuneet jo nuorena jäämään "eläkkeelle" haluaisin antaa apua tai ainakin kiitlolisena toivottaa Joulunjälkeistäkin hyvää elämää.Joku oli ottanut viimeyönä profiilinikuvani linkki ja linkitellyt niitä tuonne:
Ja alotuksessa oli.
Tässä on huora. monte24 kirjoitti:
en tiennyt.
jokos kävit haudoille kyttilät laittamassa???En ole sairaalloinen vainajanpalvoja , joka kissavainaan tuhkauurnan seurassa vieläpä juopottelisin.
Minulla oli hyvät, vaikkakin köyhät mutta raittiit vanhemmat, jotka ovat minulle rakkaat vielä nytkin, kun heitä ei enää ole edes missään Taivas/Helvetissä. nyyyh...............
Heiltä saamani henkinen perintö, ihmisten auttaminen on saatu jo eräiden intiaanihenkien harmiksi
on yhteixkunnallekin vieläkin tallella.
Heidän hautjaaiskulutkin olen maksanut jo pois ja surutyöni tehnyt jo siunauskappelikuluissa, joita ei minun viimeisenä tahtona ei edes ole ja jälkeläisillekin ilmoitettu, etten halua itselleni
YHTÄÄN MITÄÄN MUISTOMERKKIÄ, EIKÄ PAIKKAA. SIUNAAMISTA EI TAPAHDU MINUN LUVALLA.
Tietystikin sydäntä lämmittää jo nyt, ei enää kuoleman jälkeen, teot josta minua arvostetaan.
Kaadankin yllätyslahjastani , Courriere XO pullosta taas paukut ,'
Se helpottaa nettikiusaajienkin aiheuttamaa stressiä.
Pakjoakaan en sitä kaipaisi JONKUN INKKARIN JA SEN MUMMOKAVERIN TAKIAanzzy kirjoitti:
En ole sairaalloinen vainajanpalvoja , joka kissavainaan tuhkauurnan seurassa vieläpä juopottelisin.
Minulla oli hyvät, vaikkakin köyhät mutta raittiit vanhemmat, jotka ovat minulle rakkaat vielä nytkin, kun heitä ei enää ole edes missään Taivas/Helvetissä. nyyyh...............
Heiltä saamani henkinen perintö, ihmisten auttaminen on saatu jo eräiden intiaanihenkien harmiksi
Heidän hautjaaiskulutkin olen maksanut jo pois ja surutyöni tehnyt jo siunauskappelikuluissa, joita ei minun viimeisenä tahtona ei edes ole ja jälkeläisillekin ilmoitettu, etten halua itselleni
YHTÄÄN MITÄÄN MUISTOMERKKIÄ, EIKÄ PAIKKAA. SIUNAAMISTA EI TAPAHDU MINUN LUVALLA.
Tietystikin sydäntä lämmittää jo nyt, ei enää kuoleman jälkeen, teot josta minua arvostetaan.
Pakjoakaan en sitä kaipaisi JONKUN INKKARIN JA SEN MUMMOKAVERIN TAKIAkenen kaveri???
- ...
anzzy kirjoitti:
En ole sairaalloinen vainajanpalvoja , joka kissavainaan tuhkauurnan seurassa vieläpä juopottelisin.
Pakjoakaan en sitä kaipaisi JONKUN INKKARIN JA SEN MUMMOKAVERIN TAKIASamat sanat mummo tulihan se sieltä....)
sellainen se. kirjoitti:
mokas taas yhden tittelinsä tuolla toisellakin palstalla
ja kymmenellä muulla.Olen niin paljon keskustellut hänen kanssaan, että tiedän lämpimän sydämen äkkipikaisuuddn takana.
Hän tekee arvokasta ihmiste auttamistyötä ja siitäkin kärsinyt halveksuntaa ihan liikaa.
Onko tuo jotain Joulumieltä?
Mollata ihmistä, joka on sen pahan vastakohdaksi tehnyt uhrautuvasti AUTTAMISTA---- kirjoitti:
Joku oli ottanut viimeyönä profiilinikuvani linkki ja linkitellyt niitä tuonne:
Ja alotuksessa oli.
Tässä on huora.Edes vihassani ole linkitellyt kenekään kuvia.
- Auttamista:)))DDD
anzzy kirjoitti:
Olen niin paljon keskustellut hänen kanssaan, että tiedän lämpimän sydämen äkkipikaisuuddn takana.
Hän tekee arvokasta ihmiste auttamistyötä ja siitäkin kärsinyt halveksuntaa ihan liikaa.
Onko tuo jotain Joulumieltä?
Mollata ihmistä, joka on sen pahan vastakohdaksi tehnyt uhrautuvasti AUTTAMISTAtekee arvokasta ihmiste auttamistyötä????????????????????
BUAHHAHHOHUHYHHÖÖ..................missä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ai vittu joo vankilat ja logiikka palstoilla hahahahahahahahahahahahahaa..............vai? - hou hou hour.
anzzy kirjoitti:
Edes vihassani ole linkitellyt kenekään kuvia.
mitään, taaaaaaaaaaaaaaaaaaas hourailee.
- ---
hou hou hour. kirjoitti:
mitään, taaaaaaaaaaaaaaaaaaas hourailee.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9551926
Haista vittu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165273
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212741- 342080
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella382010Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon331966Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81324- 1641282
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651247- 371223