Neitsyt, neljältä syömään

Ei se satu

Ateria on vähän kalapainotteinen, kun en lihaa syö, mutta toivottavasti kelpaa. Alkuruokana kalalajitelma, siianmätiä, kananmunia, rosollia ja peruna- ja punajuurisalaattia. Pääruokana paistettua lohta ja joululaatikoita. Jälkiruokana luumukiisseli ja kermavaahto. Kahvi ja calvados, suklaakonvehteja.

Ruokajuokana Raimat. Se ei ole varsinainen kalapöydän juoma mutta sopii jouluun ja täyteläisten laatikkoruokien seuraksi.

Ei noin saa tulla myös, jos ei kerro pippelijuttuja. Vauhti saa tulla, jos lupaa ettei vonkaa Neitsyttä.

49

974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se satu

      saa tulla, koska on symppis.

    • allmächt'ge jungfrau

      Kiinni veti! En tiedä, mistä keksin minuutissa pikakyydin, mutta kun tuota houkuttelevaa menyytä katsoo niin tulen vaikka polkupyörällä. Itselläni kun jäi jouluvalmistelut vähän viime tinkaan. (Kun sanon "vähän", tarkoitan että aloitin vajaa kaksi tuntia sitten siivoamisen.)

      Ja samaa mieltä keskustelunaiheista... en kanssa halua kuulla luumukiisseli suussa mitään spermatarinoita kummaltakaan herralta.

      • allmächt'ge jungfrau

        Minulla on muuten kaapissa suurikokoiset vahvat nahkavaljaat ja kahvapanta, jotka kävisivät varmasti ihmisuroksillekin. Laitetaan ne varmuuden vuoksi Vauhdille ja Ei noinille, jos vaikka jotain uros-uros aggressiota esiintyy niin on helppo taluttaa toinen jäähylle kylpyhuoneeseen ja sitoa toinen vaikka eteisen lämpopatteriin.

        IT-mies vaikuttaa sen verran hyvätapaiselta, ettei varmasti tarvitse mitään valjaita, mutta varmuuden vuoksi taskussa on yksi ylimääräinen ketjupanta.


      • Ei se satu

        Tyypillinen suominainen, pitihän se arvata. Saat vielä yhden tilaisuuden: Uuden vuoden menu on vasta suunnitteilla, ainakin katkaravuilla täytettyjä avokadoja pitää saada mutta en ole päättänyt mitä muuta. Minä kokkaan, sinä tuot kuplivaa ja pari komeaa.. eikun sopivaa miestä, roger?

        Mietin tässä lähtisinkö aattoillan messuun, mutta en taida jaksaa. Jostain syystä minua itkettää aina kamalasti kirkossa. Tämä feministilutkan elämä on kyllä raskasta!


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei se satu kirjoitti:

        Tyypillinen suominainen, pitihän se arvata. Saat vielä yhden tilaisuuden: Uuden vuoden menu on vasta suunnitteilla, ainakin katkaravuilla täytettyjä avokadoja pitää saada mutta en ole päättänyt mitä muuta. Minä kokkaan, sinä tuot kuplivaa ja pari komeaa.. eikun sopivaa miestä, roger?

        Mietin tässä lähtisinkö aattoillan messuun, mutta en taida jaksaa. Jostain syystä minua itkettää aina kamalasti kirkossa. Tämä feministilutkan elämä on kyllä raskasta!

        Anteeksi! Yritin kyllä, mutta en valitettavasti päässyt polkupyörällä lumessa kuin kymmenen metriä eteenpäin ja palasin masentuneena kotiin siivoamaan. Sain kuin sainkin ihmeurakan valmiiksi - muutamassa tunnissa talo 4D:n hoarding-dokumentin kunnosta varsinaiseksi jouluparatiisiksi! Nyt vietän kyllä pyhät kaakaovoilta tuoksuvana ja kääriytyneenä lumiukkokuvioiseen flanelliin, enkä nouse sohvalta kuin vasta maanantaina.

        Miten olisi 1920-luvun teema uudenvuodenjuhliin? En kyllä tiedä vielä, mistä löydän komeita miehiä, mutta Alkossa varmaan osaavat neuvoa hyvää shampanjaa.

        "Jostain syystä minua itkettää aina kamalasti kirkossa."

        Sama juttu. Ehkä se on jokin feministilutkien yhteinen piirre - vähän niinkuin se, että vampyyrit karttavat valkosipulia.


      • Ei se satu
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Anteeksi! Yritin kyllä, mutta en valitettavasti päässyt polkupyörällä lumessa kuin kymmenen metriä eteenpäin ja palasin masentuneena kotiin siivoamaan. Sain kuin sainkin ihmeurakan valmiiksi - muutamassa tunnissa talo 4D:n hoarding-dokumentin kunnosta varsinaiseksi jouluparatiisiksi! Nyt vietän kyllä pyhät kaakaovoilta tuoksuvana ja kääriytyneenä lumiukkokuvioiseen flanelliin, enkä nouse sohvalta kuin vasta maanantaina.

        Miten olisi 1920-luvun teema uudenvuodenjuhliin? En kyllä tiedä vielä, mistä löydän komeita miehiä, mutta Alkossa varmaan osaavat neuvoa hyvää shampanjaa.

        "Jostain syystä minua itkettää aina kamalasti kirkossa."

        Sama juttu. Ehkä se on jokin feministilutkien yhteinen piirre - vähän niinkuin se, että vampyyrit karttavat valkosipulia.

        Tämä on match made in heaven :-o 1920-luku on niiiin cool. Kovaa teetä, jazzia ja ragtimea. Loistava teema! Ketä kutsutaan mukaan?

        En sitten lähtenyt messuun. Itkin ihan tarpeeksi tuota "Naamiota" katsoessani.


      • Ei se satu
        Ei se satu kirjoitti:

        Tämä on match made in heaven :-o 1920-luku on niiiin cool. Kovaa teetä, jazzia ja ragtimea. Loistava teema! Ketä kutsutaan mukaan?

        En sitten lähtenyt messuun. Itkin ihan tarpeeksi tuota "Naamiota" katsoessani.

        Ryhdyin heti etsimään tyylivinkkejä, jotta osaan viikolla hakea vintage-liikkeestä vermeet. Löytyi tällainen clippi:
        http://www.youtube.com/watch?v=Vxslz-5X6es

        Nuo eivät ole mitään kamalia nykynaisia. Varmaan neitsyitäkin kaikki.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei se satu kirjoitti:

        Ryhdyin heti etsimään tyylivinkkejä, jotta osaan viikolla hakea vintage-liikkeestä vermeet. Löytyi tällainen clippi:
        http://www.youtube.com/watch?v=Vxslz-5X6es

        Nuo eivät ole mitään kamalia nykynaisia. Varmaan neitsyitäkin kaikki.

        Tuon ihastuttavan videon oikealta puolelta löytyi linkki toiseenkin ihastuttavaan (biletyskohdat eritoten): http://www.youtube.com/watch?v=3svvCj4yhYc

        Ja jos olisi rahaa, niin tässä olisi minun juhlamekkoni: http://antiquedress.com/item4765.htm


      • Ei se satu
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Tuon ihastuttavan videon oikealta puolelta löytyi linkki toiseenkin ihastuttavaan (biletyskohdat eritoten): http://www.youtube.com/watch?v=3svvCj4yhYc

        Ja jos olisi rahaa, niin tässä olisi minun juhlamekkoni: http://antiquedress.com/item4765.htm

        pitää ottaa itsellesi rikas mies. Niin suominaiset tekee, ne haluaa vain hyötyä miehestä. Paitsi että oikeasti ne seukkaa työttömien elämäntapaluusereiden ja pikkurikollisten kanssa. Joskus olen vähän sekaisin näiden asioiden kanssa :-/


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei se satu kirjoitti:

        Tämä on match made in heaven :-o 1920-luku on niiiin cool. Kovaa teetä, jazzia ja ragtimea. Loistava teema! Ketä kutsutaan mukaan?

        En sitten lähtenyt messuun. Itkin ihan tarpeeksi tuota "Naamiota" katsoessani.

        "Ketä kutsutaan mukaan?"

        Olen tänään niin hyvällä tuulella, että kutsuisin vaikka koko palstan. Koko porukka voisi vapautua charlestonin tahdissa!


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei se satu kirjoitti:

        pitää ottaa itsellesi rikas mies. Niin suominaiset tekee, ne haluaa vain hyötyä miehestä. Paitsi että oikeasti ne seukkaa työttömien elämäntapaluusereiden ja pikkurikollisten kanssa. Joskus olen vähän sekaisin näiden asioiden kanssa :-/

        No siis ideaalimieshän olisi rikas narkkariluuseri, joka on perinyt valtavan omaisuuden mutta on silti (siksi) täydellinen tyhjäntoimittaja renttu. Ulkomainen tietysti.


      • Ei se satu
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        No siis ideaalimieshän olisi rikas narkkariluuseri, joka on perinyt valtavan omaisuuden mutta on silti (siksi) täydellinen tyhjäntoimittaja renttu. Ulkomainen tietysti.

        paitsi Tiivi Taavin mielestä.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei se satu kirjoitti:

        paitsi Tiivi Taavin mielestä.

        No, jos se on ulkomainen ja tummahipiäinen, niin pituudella ei ole niin väliä. Kunhan se on rikas. Ja renttu. Ja supliiki, silloinkin kun se on ihan narkeissa.


      • Ei se satu
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        No, jos se on ulkomainen ja tummahipiäinen, niin pituudella ei ole niin väliä. Kunhan se on rikas. Ja renttu. Ja supliiki, silloinkin kun se on ihan narkeissa.

        olla panoverkosto, josta joutuu pois sitten kun on kauneimman nuoruutensa uhrannut.

        Taidan katsoa Ruutu.fi:sta "Kumman kaa", kun ei vielä nukuta. Kumman kaa olisit, Vauhdin vai Ei noinin? Siis jos ois niinku pakko valita tai sillee.


      • Ei se satu
        Ei se satu kirjoitti:

        olla panoverkosto, josta joutuu pois sitten kun on kauneimman nuoruutensa uhrannut.

        Taidan katsoa Ruutu.fi:sta "Kumman kaa", kun ei vielä nukuta. Kumman kaa olisit, Vauhdin vai Ei noinin? Siis jos ois niinku pakko valita tai sillee.

        pihvin päälle mieluummin valkosipulivoita vai yrttivoita?


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei se satu kirjoitti:

        olla panoverkosto, josta joutuu pois sitten kun on kauneimman nuoruutensa uhrannut.

        Taidan katsoa Ruutu.fi:sta "Kumman kaa", kun ei vielä nukuta. Kumman kaa olisit, Vauhdin vai Ei noinin? Siis jos ois niinku pakko valita tai sillee.

        Mä en oikein tiiä. Toisaalta Ei noinilla on se YTM-patjaverkosto, mutta toisaalta tiedän miltä Vauhti näyttää, kun taas Ei noin on täydellinen kysymysmerkki tatuointeineen. Voisko vähän niinku kokeilla kumpaakin tai jotain?

        Entä itse?


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei se satu kirjoitti:

        pihvin päälle mieluummin valkosipulivoita vai yrttivoita?

        Panisin varmaan kumpaakin sekaisin.


      • allmächt'ge jungfrau
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Mä en oikein tiiä. Toisaalta Ei noinilla on se YTM-patjaverkosto, mutta toisaalta tiedän miltä Vauhti näyttää, kun taas Ei noin on täydellinen kysymysmerkki tatuointeineen. Voisko vähän niinku kokeilla kumpaakin tai jotain?

        Entä itse?

        Tai siis hetkinen - uusi kysymys. Kumman kaa olisit, Älymiehen vai Naisasialooserin?


      • Ei se satu
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Panisin varmaan kumpaakin sekaisin.

        Kumpaakin.


      • Ei se satu
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Mä en oikein tiiä. Toisaalta Ei noinilla on se YTM-patjaverkosto, mutta toisaalta tiedän miltä Vauhti näyttää, kun taas Ei noin on täydellinen kysymysmerkki tatuointeineen. Voisko vähän niinku kokeilla kumpaakin tai jotain?

        Entä itse?

        Ei noinia mutta vasta kun sen mania vähän hellittää. Ennen en edes puhu sille :-x


      • Ei se satu
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Tai siis hetkinen - uusi kysymys. Kumman kaa olisit, Älymiehen vai Naisasialooserin?

        Mä en enää halua leikkiä tätä leikkiä :-(


      • mies 40v
        Ei se satu kirjoitti:

        Ei noinia mutta vasta kun sen mania vähän hellittää. Ennen en edes puhu sille :-x

        No johan teillä on puheet.
        Nyt tällainen vanha ukko alkaa nukkumaan. Öitä!


      • Ei se satu
        mies 40v kirjoitti:

        No johan teillä on puheet.
        Nyt tällainen vanha ukko alkaa nukkumaan. Öitä!

        oman kullan kuvia.

        Se on tuo Raimat joka puhuu, en minä ;->


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei se satu kirjoitti:

        Ei noinia mutta vasta kun sen mania vähän hellittää. Ennen en edes puhu sille :-x

        Yritän tukahduttaa heräilevät oraakkelinvaistoni...

        Mutta ehkäpä kaikkien palstan naisten pitäisi piruuttaan todistaa kaikki vainoharhaisimmat MA-teoriat todeksi ja maata Ei noinin kanssa. Se ei varmaan panisi kauheasti pahakseen.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei se satu kirjoitti:

        oman kullan kuvia.

        Se on tuo Raimat joka puhuu, en minä ;->

        Täällä taas puhuu Fazerin konvehdit ja hillosipulit. Ne tekevät täysin syyntakeettomaksi.


      • Ei se satu
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Yritän tukahduttaa heräilevät oraakkelinvaistoni...

        Mutta ehkäpä kaikkien palstan naisten pitäisi piruuttaan todistaa kaikki vainoharhaisimmat MA-teoriat todeksi ja maata Ei noinin kanssa. Se ei varmaan panisi kauheasti pahakseen.

        Minä voin olla eka. Sinun pitää miettiä vielä, kun olet neitsyt ja silleen, ett se on niinku aika iso juttu sulle, kun taas minulla on kokemusta näistä YT-miesten panoverkostoista. Uhrasin niissä kauneimman nuoruuteni ja nyt itken ja kadun joka päivä ja etsin ATM:ää, joka huolisi minut elätettäväkseen.

        Minulla on Fazerin Blueperry Pie ja Lingonperry Milk Parfait -konvehteja.


      • Ei se satu
        Ei se satu kirjoitti:

        Minä voin olla eka. Sinun pitää miettiä vielä, kun olet neitsyt ja silleen, ett se on niinku aika iso juttu sulle, kun taas minulla on kokemusta näistä YT-miesten panoverkostoista. Uhrasin niissä kauneimman nuoruuteni ja nyt itken ja kadun joka päivä ja etsin ATM:ää, joka huolisi minut elätettäväkseen.

        Minulla on Fazerin Blueperry Pie ja Lingonperry Milk Parfait -konvehteja.

        siis tietysti BlueBerry ja LingonBerry. Hik.


      • Ei se satu
        Ei se satu kirjoitti:

        olla panoverkosto, josta joutuu pois sitten kun on kauneimman nuoruutensa uhrannut.

        Taidan katsoa Ruutu.fi:sta "Kumman kaa", kun ei vielä nukuta. Kumman kaa olisit, Vauhdin vai Ei noinin? Siis jos ois niinku pakko valita tai sillee.

        tuon Bruce Willis -leffan neloselta.

        Panisin.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei se satu kirjoitti:

        Minä voin olla eka. Sinun pitää miettiä vielä, kun olet neitsyt ja silleen, ett se on niinku aika iso juttu sulle, kun taas minulla on kokemusta näistä YT-miesten panoverkostoista. Uhrasin niissä kauneimman nuoruuteni ja nyt itken ja kadun joka päivä ja etsin ATM:ää, joka huolisi minut elätettäväkseen.

        Minulla on Fazerin Blueperry Pie ja Lingonperry Milk Parfait -konvehteja.

        Hmm, totta. Mutta toisaalta olen viettänyt koko elämäni omassa panoverkostossani, mikä todistaa, että naiset on narsisteja. Ja siihen kun lisää vielä sen, että olen jo näin vanha, niin en kelpaisi ATM:n elätettäväksi kuitenkaan, eli on loppujen lopuksi ihan sama, kenen panoverkostoon minä kuulun. Ja silleen.

        Mutta testaa sä nyt ensin, koska mä haluisin kuiteskin mahdollisimman laadukkaaseen patjaverkostoon niiden Hästens-bonuspisteiden takia. Mut siis Mikko Leppilampi on kans yksi vaihtoehto.

        (Tapahtui tässä välillä yksi tosielämän kriisi, ja nyt ei ole edes konvehteja enää lohduttamassa. Huoh.)


      • Ei se satu
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Hmm, totta. Mutta toisaalta olen viettänyt koko elämäni omassa panoverkostossani, mikä todistaa, että naiset on narsisteja. Ja siihen kun lisää vielä sen, että olen jo näin vanha, niin en kelpaisi ATM:n elätettäväksi kuitenkaan, eli on loppujen lopuksi ihan sama, kenen panoverkostoon minä kuulun. Ja silleen.

        Mutta testaa sä nyt ensin, koska mä haluisin kuiteskin mahdollisimman laadukkaaseen patjaverkostoon niiden Hästens-bonuspisteiden takia. Mut siis Mikko Leppilampi on kans yksi vaihtoehto.

        (Tapahtui tässä välillä yksi tosielämän kriisi, ja nyt ei ole edes konvehteja enää lohduttamassa. Huoh.)

        ansaitset parempaa!

        On tuo Willis kyllä kähee.. :-P


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei se satu kirjoitti:

        ansaitset parempaa!

        On tuo Willis kyllä kähee.. :-P

        Kuka on sika? Mikko Leppilampi, Ei noin, vai Vauhti?? Vai kaikki?

        (Tosielämän kriisi koski koiraa, joka on kyllä kieltämättä aika porsas.)

        Kumman kaa muuten olisit, Bruce Willisin vai m30:n?


      • Ei se satu
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Kuka on sika? Mikko Leppilampi, Ei noin, vai Vauhti?? Vai kaikki?

        (Tosielämän kriisi koski koiraa, joka on kyllä kieltämättä aika porsas.)

        Kumman kaa muuten olisit, Bruce Willisin vai m30:n?

        "Tapahtui tässä välillä yksi tosielämän kriisi, ja nyt ei ole edes konvehteja enää lohduttamassa. Huoh."
        = JSSAP

        Tooosi vaikeen heitit... no ehkä, tai no, emmä tiiä, varmaan, no, ehkä, onko ihan pakko valita? No tällä kertaa tuo Willis.


      • Ei noin
        Ei se satu kirjoitti:

        Ei noinia mutta vasta kun sen mania vähän hellittää. Ennen en edes puhu sille :-x

        Mahtavaa!

        Kyllä se hillittää taas tässä jossain välissä, ehkä. Ei. Joo. Kyllä.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Yritän tukahduttaa heräilevät oraakkelinvaistoni...

        Mutta ehkäpä kaikkien palstan naisten pitäisi piruuttaan todistaa kaikki vainoharhaisimmat MA-teoriat todeksi ja maata Ei noinin kanssa. Se ei varmaan panisi kauheasti pahakseen.

        Kyllä minun kanssani saa panna.

        Toisaalta voin kyllä tunnustaa että palsta-avautumisten jälkeen saisin olla aika helvetin kännissä tai manioissa ennen kun kehtaisin tavata ketään täältä IRL. Olen aika lahjakkaasti kertonut täällä niin sukupuolitaudeista, mielenterveysongelmista kun seksuaalisista perversioistani. Jopa paras ystäväni oppisi jotain uutta minusta jos eksyy tänne palstalle.


    • Jaa luin sitten vähän myöhässä, no en olisi kuitenkaan kerennyt. Ellei joku keksi teleporttia.

    • joulu-------

      Ei nyt niin jaksa syömiset kovin paljon kiinnosta.
      Tavallisen sinileima-emmental-paketin tilalle otin nyt mustaleimaisen. Lisäksi otin mansikkatäytekakun sitä varten kun sisareni lupasivat tulla käymään joskus huomenna. Leipänä on iso pino ruisvarrasta niinkuin aina. 170g rosvopaistin otin kinkuksi. Kananmunia keitän joka päivä 3kpl, ja ne leivän päällä syön nyt niinkuin aina. Tnään hain vielä kolme Fatserin piirakkapakettia ja liiköörikonvehtipussin ja rainbow rusinapaketinkin. Juomaksi ja landrikiksi minulla on nyt 10 pulloa jaffaa ja pari kokista, sokerittomia.
      Tulin eilen Tallinnasta jossa olin 3 päivää lähinnä bisnessmatkalla. Tapasin siellä myös pari naistakin, mutta ei siis mitään maksullisia naisia joskin tietenkin kauneita pitkiä hoikkia naisia(olenhan itsekkin sentään 182cm). Tuomani kaksi purkkia Viru Rand Räimerullid silakoita söin tänään loppuun etteivät pilaannu. Oli ne vaan tosihyvin laitettuja rasvattomia silakoita. En ole ikinä niin hyviä silakoita syönyt. Osaa ne Viron naiset vaan tehdä hyviä ruokiakin.
      Laivalta sitten otin 20 litraa 40% vodkaa, Viru Valge ja Saaremaa brandeilla. Lisäksi otin 5 litraa terävämpää 80% Viru Valge vodgaa. Nämä juomat kestävät minulla pitkään yli joulun pyhien. Pitäisi saada riittämään lähemmäs 4kk jotta ei menisi terveysriskien puolelle.

      Äidin haudalle kävin kynttilän viemässä nyt jo seitsämännen joulun, siitä 7km mukava kävelylenkki pakkasessa.

      Joulumusiikiksi sitten vaikka jotain kevyttä Serge Devant y.m.s. ja ehkä myös jotain kitarasooloja. Nämä overtone- ja kaikusysteemeilläni terästettynä, muuten kuullostavat tunkkaisilta ja kuolleilta.

      http://www.youtube.com/watch?v=_gOJ56qocJs&feature=BF&list=QL&index=1
      http://www.youtube.com/watch?v=RqZNzNwqCj0&feature=BF&list=QL&index=3
      http://www.youtube.com/watch?v=1oHvr-5vm44&feature=BF&list=QL&index=5
      http://www.youtube.com/watch?v=2syiIGRsyvI&feature=BF&list=QL&index=6

      Myöhemmin illalla ja yöllä pitää katsella kellä mallichattailijasaitin modelilla on hienoimmat joulukoristeet ja valot taustalla. Niin ja hienoimmat hepenet päällään myös. Hänen kanssaan chattailuun sitten vähän törsään.
      Jonkun Balttian naisen kanssa voin myös skypessäkin chattailla nyt vielä aiemmin illalla.
      Saunan laitan päälle.
      Juomana on tietenkin tuota vodkaa virunmaan viljasta, sekoitettuna nykyään jaffaan cociksen sijaan.

      • joulupukkki

        Voi jukkapoika lopeta jo..sääliks käy ja niin pirusti naurattaa.


      • Ei se satu

        Siinä jo maksa huutaa hoosiannaa. Kerro ihmeessä meille lisää noista treffeistäsi siellä Virossa, missä naiset osaavat tehdä hyvää ruokaakin.


      • no--------
        joulupukkki kirjoitti:

        Voi jukkapoika lopeta jo..sääliks käy ja niin pirusti naurattaa.

        No kyllä minuaa sääliäkkin saa, mutta toisaalta en kyllä mitään säälejä paljon kaipaa. Säästä ne säälisi mieluumin jollekkin toiselle. Niin, tai ei niistä sinun sääleistäsi taida kenellekkään mitään iloa olla, kun mitä liekin sinulla niiden tunteidesi takana


      • wegs<gsd
        Ei se satu kirjoitti:

        Siinä jo maksa huutaa hoosiannaa. Kerro ihmeessä meille lisää noista treffeistäsi siellä Virossa, missä naiset osaavat tehdä hyvää ruokaakin.

        http://www.youtube.com/watch?v=fMw4vFf7zZc

        KATSOKAA


      • Ylijäämämies

      • taida----
        Ei se satu kirjoitti:

        Siinä jo maksa huutaa hoosiannaa. Kerro ihmeessä meille lisää noista treffeistäsi siellä Virossa, missä naiset osaavat tehdä hyvää ruokaakin.

        No kuten mainitsinkin tuon 25 litraa pitäisi kestää sellaiset lähemmäs 4kk jotta ei menisi terveysriskien pulelle. Enhän minäkään kestäisi tuollaista määrää nyt joulunpyhinä juoda.

        Ei minulla niitä trefejä siellä Virossa paljon ole ollut, bisneksieni vuoksi minä Tallinnassa olen käynyt.

        Näitä hyviä ruokia olen löytänyt ihan vaan Viru-keskuksen alakerran ruokakaupasta, eikä naiset minulle henkilökohtaisetsi ole niitä valmistaneet. Oletan kuitenkin näiden ruokien takana olevan nimenomaan naisia.

        En oikein viitsi kovin tarkkaan henkilöistä puhua, kun tätä saittia voi yhtä hyvin seurata Virosta. Monet myös osaavat siellä suomea, ja seuraavat suomen YLE:n 1 ja 2 ohjelmia ja myös nettisivujakin.
        Tuli nyt jo vähän ilkeä olo kun tuon aiemman kirjoitukseni jälkeen aika pian nainen jonka Tallinnassa tapasin soitti minulle Skypessä ja toivotti hyvää joulua.
        Niin jos olet se pitkä heinämäisen hoikka lentopallurinainen niin voin sanoa, että se toinen nainen jonka Tallinnassa tapasin ei osannut oikein suomea ollenkaan(eikä englantiakaan) niinkuin sinä hyvin osaat. K.o. naisen tapaaminen liittyi myös bisneksiini, eikä kyseessä siis ollut mikään sovittu treffi. En ole myöskään mikään naistenmies, eikä minulla paljon naisia tavattavana missään ole. Kuten olen sanonut niin minullahan soi melkein aina joku musiikki taustalla kun olen online. Äsken kun soitit niin et ilmeisesti tuon taustamusiikin vuoksi saanut selvää mitä sanoin, ja siksi sitten nähtävästi suljit puhelun ja koneesikin siihen. Soitin siihen perään sinulle, mutta et siihen vastannut. Kyllä minä tämänkin illan olen online muuten paisti mitä nyt juuri saunaan menen. Se muusikkokaverini jonka sanoin sotkeneen raha-asiansa täydellisesti aivan hulvattomaan törsäilyyn ja joka siksi Rovaniemelle muutti soitti tuossa ja sanoi että hänellä menee jo paremmin siellä.


      • ...
        taida---- kirjoitti:

        No kuten mainitsinkin tuon 25 litraa pitäisi kestää sellaiset lähemmäs 4kk jotta ei menisi terveysriskien pulelle. Enhän minäkään kestäisi tuollaista määrää nyt joulunpyhinä juoda.

        Ei minulla niitä trefejä siellä Virossa paljon ole ollut, bisneksieni vuoksi minä Tallinnassa olen käynyt.

        Näitä hyviä ruokia olen löytänyt ihan vaan Viru-keskuksen alakerran ruokakaupasta, eikä naiset minulle henkilökohtaisetsi ole niitä valmistaneet. Oletan kuitenkin näiden ruokien takana olevan nimenomaan naisia.

        En oikein viitsi kovin tarkkaan henkilöistä puhua, kun tätä saittia voi yhtä hyvin seurata Virosta. Monet myös osaavat siellä suomea, ja seuraavat suomen YLE:n 1 ja 2 ohjelmia ja myös nettisivujakin.
        Tuli nyt jo vähän ilkeä olo kun tuon aiemman kirjoitukseni jälkeen aika pian nainen jonka Tallinnassa tapasin soitti minulle Skypessä ja toivotti hyvää joulua.
        Niin jos olet se pitkä heinämäisen hoikka lentopallurinainen niin voin sanoa, että se toinen nainen jonka Tallinnassa tapasin ei osannut oikein suomea ollenkaan(eikä englantiakaan) niinkuin sinä hyvin osaat. K.o. naisen tapaaminen liittyi myös bisneksiini, eikä kyseessä siis ollut mikään sovittu treffi. En ole myöskään mikään naistenmies, eikä minulla paljon naisia tavattavana missään ole. Kuten olen sanonut niin minullahan soi melkein aina joku musiikki taustalla kun olen online. Äsken kun soitit niin et ilmeisesti tuon taustamusiikin vuoksi saanut selvää mitä sanoin, ja siksi sitten nähtävästi suljit puhelun ja koneesikin siihen. Soitin siihen perään sinulle, mutta et siihen vastannut. Kyllä minä tämänkin illan olen online muuten paisti mitä nyt juuri saunaan menen. Se muusikkokaverini jonka sanoin sotkeneen raha-asiansa täydellisesti aivan hulvattomaan törsäilyyn ja joka siksi Rovaniemelle muutti soitti tuossa ja sanoi että hänellä menee jo paremmin siellä.

        no,onneksi joku muu on enemmän pihalla ku mä..


      • ...
        taida---- kirjoitti:

        No kuten mainitsinkin tuon 25 litraa pitäisi kestää sellaiset lähemmäs 4kk jotta ei menisi terveysriskien pulelle. Enhän minäkään kestäisi tuollaista määrää nyt joulunpyhinä juoda.

        Ei minulla niitä trefejä siellä Virossa paljon ole ollut, bisneksieni vuoksi minä Tallinnassa olen käynyt.

        Näitä hyviä ruokia olen löytänyt ihan vaan Viru-keskuksen alakerran ruokakaupasta, eikä naiset minulle henkilökohtaisetsi ole niitä valmistaneet. Oletan kuitenkin näiden ruokien takana olevan nimenomaan naisia.

        En oikein viitsi kovin tarkkaan henkilöistä puhua, kun tätä saittia voi yhtä hyvin seurata Virosta. Monet myös osaavat siellä suomea, ja seuraavat suomen YLE:n 1 ja 2 ohjelmia ja myös nettisivujakin.
        Tuli nyt jo vähän ilkeä olo kun tuon aiemman kirjoitukseni jälkeen aika pian nainen jonka Tallinnassa tapasin soitti minulle Skypessä ja toivotti hyvää joulua.
        Niin jos olet se pitkä heinämäisen hoikka lentopallurinainen niin voin sanoa, että se toinen nainen jonka Tallinnassa tapasin ei osannut oikein suomea ollenkaan(eikä englantiakaan) niinkuin sinä hyvin osaat. K.o. naisen tapaaminen liittyi myös bisneksiini, eikä kyseessä siis ollut mikään sovittu treffi. En ole myöskään mikään naistenmies, eikä minulla paljon naisia tavattavana missään ole. Kuten olen sanonut niin minullahan soi melkein aina joku musiikki taustalla kun olen online. Äsken kun soitit niin et ilmeisesti tuon taustamusiikin vuoksi saanut selvää mitä sanoin, ja siksi sitten nähtävästi suljit puhelun ja koneesikin siihen. Soitin siihen perään sinulle, mutta et siihen vastannut. Kyllä minä tämänkin illan olen online muuten paisti mitä nyt juuri saunaan menen. Se muusikkokaverini jonka sanoin sotkeneen raha-asiansa täydellisesti aivan hulvattomaan törsäilyyn ja joka siksi Rovaniemelle muutti soitti tuossa ja sanoi että hänellä menee jo paremmin siellä.

        Joinkos mä sittenkin jo ne 25 litraa laadukasta (halpaa) virolaista vodkaa?! Terv. murmeli (182 cm eikä mikään tutiseva ukko)


      • tuo--------
        ... kirjoitti:

        Joinkos mä sittenkin jo ne 25 litraa laadukasta (halpaa) virolaista vodkaa?! Terv. murmeli (182 cm eikä mikään tutiseva ukko)

        Niin se tuo 20 litraa 40% vodkaa ja 5 litraa 80% vodkaa tekee itse asiassa 30 litraa 40% vodkaa. Tämän pitäisi riittää juomiksi sellaiset lähemmäs 4kk jotta ei mentäisi terveysriskien puolelle. Se tuo riskiraja lie jotain 7litraa 40% viinaa kuussa tällaiselle 80kg/182kg äijälle. Jollekkin 50kg naiselle se olisi vähän reilut puolet tästä määrästä. Maksa ja sisukalut ovat yleensä suhteessa ihmisen kokoon.

        Nyt pitää kyllä lähteä metsästämään chattailusaitilta sitä model-girliä jolla on hienoimmat joulukoristeet ja hepenet ja poseeraukset. Siitä sitten chattailemaan ja jouluaiheisia kuvia koneen taustakuviuksi.


    • allmächt'ge jungfrau

      Väsyttääkö?

    • Ei noin

      sentään ruokapöydässä. Mutten ollut neljältä konella. :/

      Ja olen yrittänyt vähentää tota kalan syömistäkin nolliin, olen siis helppo ruokailija. Syön vähän laatikoita ja juon kaiken viinin.

      Vonkauskielto ei koskenut mua?

      • allmächt'ge jungfrau

        Simppeliä. Sinä olet vonkauskiellon ulkopuolella, koska ethän sinä vonkaisi neitsytprinsessoilta. A vot!


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Simppeliä. Sinä olet vonkauskiellon ulkopuolella, koska ethän sinä vonkaisi neitsytprinsessoilta. A vot!

        Mutta en minä luvata voi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      238
      7998
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      13
      2621
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      47
      1975
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1778
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      333
      1731
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1704
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1681
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1639
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      153
      1601
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      342
      1314
    Aihe