Anteeksi, että käytän kanavaa terveisien lähetykseen
mutta Hyvää Joulua sinne Raheen ja oikein miellyttävää tulevaa vuotta
samalla toivotan kaikille oikein rauhaisaa JOULUA
terv. Kelotti
HYVÄÄ jOULUA kk
1
298
Vastaukset
- Karaokekoukku
Näin se vuosi on taas lopuillaan ja paljon on ollut tapahtumia niin karaoken jos muunkin puitteissa.
Kiitokset Kelotille terkuista, ei varmaan ketään häiritse, karaokemusiikin kauttahan mekin olemme tutustuneet, vaikkemme koskaan ole vielä tavanneetkaan.
Laulelen vieläkin karaokea ja kilpailenkin jonkin verran, mutta nyt uuden ystäväni kanssa.
Seuraava koitos on Kalajoella Seniorikaraokemestarikisat, joissa olisi toivomus kirkastaa pytyn väriä hopeasta kultaiseksi, jos vain saan ääneni kuntoon, on nimittäin kaksi antibioottia jo pitänyt popsia, kun Kanarialta tullessa meni ääni.
Mutta kaikille lukijoille ja heidän ystävilleen oikein hyvää loppuvuotta ja laulurikasta Uutta Vuotta 2011, tv. KK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634