Omistan aivan uuden ipod touchin. Ennen sitä mulla oli ipod nano, joten osaan käyttää laitetta kyllä. Mutta ongelmanani on nyt se, että musiikin siirtäminen ipodiin EI onnistu. Synkronointi kohta on harmaana eikä sitä voi valita. TÄmä ongelma alkoi jo vanhan ipodin aikoina, eli itunes ei synkronoi ja nyt jatkui tänään tämän uuden kanssa.
Mä latasin itunesin uudestaan, eikä auttanut. Mietin voisiko tämä johtua siitä että en ole rekisteröinyt podia ja biisit ovat ladattu limewirestä mikä ei enää toimi? Tiedättekö mitä tehdä?
Olen yrittänyt tutkia asiaa googlesta, mutta oikeaa ratkaisua ei ole löytynyt.
Kiitän hurjasti kaikkia auttaneita!!
TARVITSEN APUA IPODIN KANSSA!!!
tarviinapua
1
309
Vastaukset
- 1stMacFinn
iTunes ei tiedä eikä välitä mistä ne sun biisit on tulleet eli Limewirellä ei ole mitään tekemistä ongelmasi kanssa.
Onko sulla kenties ruksi kohdassa Hallinnoi käsin, se selittäisi tuon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3096682Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653719- 2033066
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242737- 741912
- 1461652
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2041630Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201518Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631511- 891398