ipod ja itunes... tarvitsen apua

...

Ostin nyt uuden tietokoneen ja latasin tähän itunesin. Minulla oli siis toinen kone missä oli myös itunes ja käytin sitä ihan normaalisti, mutta nyt on uus kone eikä mun ipodi toimi tässä. Kun mä yhdistän sen koneesee Itunesii tulee tälläne teksti : ``itunes ei voinut yhdistää koska laitteelta vastaanotettiin virheellinen vastaus`` Onko jollain tapahtunu samalla taval tai tietääkö joku miten saisin mun ipodin taas toimii?

7

1092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Kopioi siitä vanhasta koneesta se iTunes mediakansio kokonaisuudessaan siihen uuteen koneeseen. Siis kaikki mitä siinä kansiossa on.

Sitten kirjaat siihen uuteen koneeseen sen saman iTunes Store tunnuksen kuin siinä vanhassa koneessa olet käyttänyt. Vielä valtuutat tämän uuden koneen.

• ...

Olen valtuuttanut nyt tän koneen ,mutta en tiedä miten toi mediakansion kopioiminen onnistuu?

• 1stMacFinn
        ... kirjoitti:

Olen valtuuttanut nyt tän koneen ,mutta en tiedä miten toi mediakansion kopioiminen onnistuu?

Voithan kopioida ulkoiselle kovalevylle tai isolle muistitikulle siitä vanhasta koneesta sen iTunes-musiikkikansion kokonaisuudessaan ja sitten kopioida sen uuteen koneeseen samaan paikkaan. Kai sentään osaat tiedostoja kopioida?

• ...
        1stMacFinn kirjoitti:

Voithan kopioida ulkoiselle kovalevylle tai isolle muistitikulle siitä vanhasta koneesta sen iTunes-musiikkikansion kokonaisuudessaan ja sitten kopioida sen uuteen koneeseen samaan paikkaan. Kai sentään osaat tiedostoja kopioida?

okei ,no kopioin sen tänään myöhemmin ja katotaan alkaako sitten toimii :D

• simppahemppa
        1stMacFinn kirjoitti:

Ja vielä yksi vaihtoehto on käyttää iTunesin kotijakoa, jos koneet on verkossa. Silloin ei tarvita ulkoisia laitteita apuna.

• ...
        simppahemppa kirjoitti:

Ja vielä yksi vaihtoehto on käyttää iTunesin kotijakoa, jos koneet on verkossa. Silloin ei tarvita ulkoisia laitteita apuna.

Miten toi kotijako toimii , se on jo päällä mutta miten saan ne musiikit siirretyä tähän uuteen koneeseen?

• simppahemppa
        ... kirjoitti:

Miten toi kotijako toimii , se on jo päällä mutta miten saan ne musiikit siirretyä tähän uuteen koneeseen?

Sen uuden koneen iTunesiin tulee näkyviin vanhan koneen kirjasto JAETUT-kohdan alle. Sieltä vedät osoittimella haluamasi uuden koneen kirjastoon. Noita voi siirtää esim kappale kerrallaan, musiikit kerralla tai kaikki eli musiikit, elokuvat, tv-ohjelmat, jne kerralla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      182
      11366
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      57
      5412
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2677
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2355
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1831
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1775
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      41
      1440
    8. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      27
      1413
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1366
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1349
    Aihe