Koska alkaa Ladan tuonti?

meijolk

Tämä vuosihan on ollut, että ladaa ei ole tuotu, ja ladan tuonnistahan on aikaa, kun on viimeksi ollut näin?.
Mutta eikös uusia malleja ole tulossa?(lähinnä dacia tyyppisiä) ja koskahan Ladaa aletaan tuomaan taas suomeen.

22

1295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samara-mies

      Saksaankin vievät ja ovat onnistuneet luokittelemaan ne päästöluokkaan 4.

      • Ja jo nyt

        Nyt Lada Priora on päästöluokassa EURO 5 .

        CO2-Emission 150 g/km

        http://www.lada.de/modelle.html

        Eiköhän ne ala taas tuotakin mallia myydä Suomessa, kun se on 10 vuotta vanha ?

        Niinhän noille Lada 110 - 111 - 112 kävi Suomessa, proto-mallihan valmistui jo vuonna 1986 .

        Suomi-poika se taas maksaa päästöistä ja Saksan ylijäämä autoista ?


    • Entinen Ladisti..

      Oiskohan tuo maahantuonti loppunut vähäisen kysynnän vuoksi.
      Saapa nähdä tuleeko siltä suunnalta joskus jotakin uutta ja kunnollista.
      Tuotekehittelyä ja suunnittelua saa ostaa rahalla, niinhän ne neukutkin tekivät aikanaan Samaran kohdalla. Edullinen perusauto siitä olisi tullutkin, mutta mutta se valmistus,
      sen ne ryssivät niin maan perusteellisesti, laatu oli, nätisti sanottuna epätasaista.

      • Edullinen perusauto

    • Daciaako?

      Suunnitelmissahan on ollut Dacian valmistaminen Ladan tehtailla Ladan jälkeen. Mutta miksi näitä Ladaksi nimettyjä Dacioita tänne tuotaisiin? Daciana niistä saa sen hinnan mitä ne nyt maksavat, Ladana korkeintaan puolet, kun Ladaa ei kukaan halua.

    • ladamees11
      • Sen kun vaan ostaa

        ja alkaa tuomaan tänne. Eihän ne autoja kummempia ole ajella, kun vaan hinta on kohdallaan. Niinhän se oli ennenkin, että nappisilmä-Lada kelpasi aika monelle hinnallaan ja sillä sentään ajeli aika huolettomasti 130000-200000km ilman mitään ihmeitä, jos nyt pari virtalukonpohjaa ja värähtelyntasaajakenkä meni tuossa ajassa. Ei pahemmin ruostunutkaan, kun käytti sen ensimmäisen kerran ruostesuojauksessa. Silloin mersun hinnalla sai kuusi perus-Ladaa, niin halpaa autoiluahan se oli.


      • enpä oikein tiedä
        Sen kun vaan ostaa kirjoitti:

        ja alkaa tuomaan tänne. Eihän ne autoja kummempia ole ajella, kun vaan hinta on kohdallaan. Niinhän se oli ennenkin, että nappisilmä-Lada kelpasi aika monelle hinnallaan ja sillä sentään ajeli aika huolettomasti 130000-200000km ilman mitään ihmeitä, jos nyt pari virtalukonpohjaa ja värähtelyntasaajakenkä meni tuossa ajassa. Ei pahemmin ruostunutkaan, kun käytti sen ensimmäisen kerran ruostesuojauksessa. Silloin mersun hinnalla sai kuusi perus-Ladaa, niin halpaa autoiluahan se oli.

        mutta vanhastaan tämä suomalainen autopolitiikka ei liene sieltä parhaasta päästä?Näyttää jossain olevan hinta farmarista n.10000E,kyllä sillä ostaisin jos saisi mallin jota ei ole pilattu näillä yliammutuilla hienouksilla jotka ei Suomen talvessa toimi.Ei tartte muuta kun katselee noita eri autojen vikatilastoja niin ihmetellä täytyy millä helvetillä ihmiset kaikki välttämättömyydet maksavat.Tosin näyttää siltä että mitä kovempi merkki sitä enemmän vikoja nykyään,mutta onhan sillä sektorilla korjausrahaa.


      • eurosama
        enpä oikein tiedä kirjoitti:

        mutta vanhastaan tämä suomalainen autopolitiikka ei liene sieltä parhaasta päästä?Näyttää jossain olevan hinta farmarista n.10000E,kyllä sillä ostaisin jos saisi mallin jota ei ole pilattu näillä yliammutuilla hienouksilla jotka ei Suomen talvessa toimi.Ei tartte muuta kun katselee noita eri autojen vikatilastoja niin ihmetellä täytyy millä helvetillä ihmiset kaikki välttämättömyydet maksavat.Tosin näyttää siltä että mitä kovempi merkki sitä enemmän vikoja nykyään,mutta onhan sillä sektorilla korjausrahaa.

        Jos nyt alan kans jossittelemaan niin kyllä raha ratkaisee niinhän se ennenkin ratkaisi itä vehkeissä ei välttämättä poliitiikka, samahan se kai noiden kiinan pelejen kanssa on.
        Mutta kuitenkin Kyllä monikin prioran tai kalinan ostaisi, jos se maksaisi vaikka 7teur??? ja jos noita takavetoja ja samaroita sais uutena muutamaan tonniin niin luulisin kaupan käyvän, mutta taitaa veli venäläinen olla se joka hinnottelee ladalle liikaa hintaa?., luulen, että ei niiden valmistus kuitenkaan maksa maltaita.. Vai viekö muut valtiot ladalta mahdollisuuden.

        Tuosta nivasta silloin kun se tuli uudestaan niin olihan siinä liikaa hintaa, eikö mutta millä ne ovat saaneet ne päästöt kuriin eikös se kävis samarassa samanlailla tai jopa takaveto ladassa..
        Heh.. laitettais taas suomen liikenteeseen ladoja niin kuin silloin hyvinä aikoina..


      • Ladaa myynnyt
        eurosama kirjoitti:

        Jos nyt alan kans jossittelemaan niin kyllä raha ratkaisee niinhän se ennenkin ratkaisi itä vehkeissä ei välttämättä poliitiikka, samahan se kai noiden kiinan pelejen kanssa on.
        Mutta kuitenkin Kyllä monikin prioran tai kalinan ostaisi, jos se maksaisi vaikka 7teur??? ja jos noita takavetoja ja samaroita sais uutena muutamaan tonniin niin luulisin kaupan käyvän, mutta taitaa veli venäläinen olla se joka hinnottelee ladalle liikaa hintaa?., luulen, että ei niiden valmistus kuitenkaan maksa maltaita.. Vai viekö muut valtiot ladalta mahdollisuuden.

        Tuosta nivasta silloin kun se tuli uudestaan niin olihan siinä liikaa hintaa, eikö mutta millä ne ovat saaneet ne päästöt kuriin eikös se kävis samarassa samanlailla tai jopa takaveto ladassa..
        Heh.. laitettais taas suomen liikenteeseen ladoja niin kuin silloin hyvinä aikoina..

        Kyllä se hinta oli monasti, mikä ratkaisi, että Lada(kin) meni niin hyvin kaupaksi. Ei todellakaan ollut monella aatteesta kysymys, jos satoja hehtaareja metsää omistava taikka muuten äveriäs osti uuden Ladan taikka useamman kerralla. Moni firma osti Ladoja työntekijöilleen, jotka sitten myytiin poistojen jälkeen sopivasti.
        Kyllä meilläkin perheessä oli monta Ladaa, tosin oli muitakin merkkejä, mutta millä muulla autolla ajoi niin halvalla, kun perus-Ladalla. Meilläkin myytiin nappisilmä-Ladaa pitkään 20000mk/kpl (ovh tuolloin 24900mk), 1200S sitä kantikaslyhtyistä 25000mk/kpl ja 2107 mallia "uralinmersu" 30000mk/kpl ja kauppa kävi! Melkein aina oli pihalla ostajat odottamassa valmiina, kun ajettiin lavetilta alas ne Ladat, ei juuri tarvinnut lumia siivota niiden päältä, kyllä ne sitä mukaa lähti pihalta.
        Samaraakin me vielä myytiin, mutta se ei ollut enään mikään renesanssi jostain syystä, sopivalla hinnalla niillekin löytyi ostajat. Liekö liian suuri muutos korimallissa. Mossea yritettiin myydä, mutta siitä luovutettiin sovinnolla, liikaa aatetta oli siinä kaupassa aina mukana.


      • mbbmmbmbmbmbm
        Sen kun vaan ostaa kirjoitti:

        ja alkaa tuomaan tänne. Eihän ne autoja kummempia ole ajella, kun vaan hinta on kohdallaan. Niinhän se oli ennenkin, että nappisilmä-Lada kelpasi aika monelle hinnallaan ja sillä sentään ajeli aika huolettomasti 130000-200000km ilman mitään ihmeitä, jos nyt pari virtalukonpohjaa ja värähtelyntasaajakenkä meni tuossa ajassa. Ei pahemmin ruostunutkaan, kun käytti sen ensimmäisen kerran ruostesuojauksessa. Silloin mersun hinnalla sai kuusi perus-Ladaa, niin halpaa autoiluahan se oli.

        Mä ostin sillon aikanaan mersun, mitä mä olisin kuudella ladalla tehnyt, eihän ne olis mahtunu talliinkaan.


      • vankileirisaaristo13
        Ladaa myynnyt kirjoitti:

        Kyllä se hinta oli monasti, mikä ratkaisi, että Lada(kin) meni niin hyvin kaupaksi. Ei todellakaan ollut monella aatteesta kysymys, jos satoja hehtaareja metsää omistava taikka muuten äveriäs osti uuden Ladan taikka useamman kerralla. Moni firma osti Ladoja työntekijöilleen, jotka sitten myytiin poistojen jälkeen sopivasti.
        Kyllä meilläkin perheessä oli monta Ladaa, tosin oli muitakin merkkejä, mutta millä muulla autolla ajoi niin halvalla, kun perus-Ladalla. Meilläkin myytiin nappisilmä-Ladaa pitkään 20000mk/kpl (ovh tuolloin 24900mk), 1200S sitä kantikaslyhtyistä 25000mk/kpl ja 2107 mallia "uralinmersu" 30000mk/kpl ja kauppa kävi! Melkein aina oli pihalla ostajat odottamassa valmiina, kun ajettiin lavetilta alas ne Ladat, ei juuri tarvinnut lumia siivota niiden päältä, kyllä ne sitä mukaa lähti pihalta.
        Samaraakin me vielä myytiin, mutta se ei ollut enään mikään renesanssi jostain syystä, sopivalla hinnalla niillekin löytyi ostajat. Liekö liian suuri muutos korimallissa. Mossea yritettiin myydä, mutta siitä luovutettiin sovinnolla, liikaa aatetta oli siinä kaupassa aina mukana.

        "Moni firma osti Ladoja työntekijöilleen, jotka sitten myytiin poistojen jälkeen sopivasti"
        Ihmiskauppaa neukkumalliin. Onneksi ei enää


    • .,mnbv

      onko täältä kuulunut mitään? tämän vuoden tilannetta

    • .,mnbv

      onko täältä kuulunut mitään? tämän vuoden tilannetta

    • paksullu

      voiko päästöt erota toisistaan tai muuten tuvallisuus, mutta silti toista ei tuoda esim.saksaan(tuodaanko ollenkaan eurooppaan?). sehän olisi kulttiauto. suomessa on myynnissä ollut 1996 tai jotain viimeksi.

      • ladajanne

        2107 ja muissa takavetoisissa turvavyön kiinnityspiste on kardaanitunnelissa. Tämän takia se ei täytä EU:n asettamia turvamääräyksiä. Siksi tuonti lopetettiin.


    • ladastasas

      Silloin(2000-jotain) kuin ei ollut vielä nivaa deltan valikoimassa niin, eikös joku pikku pulju tuonut sitä ensin.?

    • 22

      Heti kun Sirinovski pääsee valtaan.

    • njet ponimai

      >Tämä vuosihan on ollut, että ladaa ei ole tuotu, ja ladan tuonnistahan on aikaa, kun on viimeksi ollut näin?.

      Voisitko suomentaa kantavan ajatuksesi tuosta?

    • Rajansa kaikella

      Just alettiin paskoista pääsemään.Niitä ei tänne enää tarvita tientukkeeksi.

    • Lay84

      Olisi aikanaan upeaa omistaa niva. 2101 1200. 2102 1200. 2103 1500. 2106 1600. 2107. Ja 5 samaraa(1987-1994 vuosilta ja 1 nappis 23.7 1982 ja 2103 1300s 22.5 1979

      • Lay lay lay

        Mene tunkiolle kaivurin kanssa ja ota pari kuormallista paskaa kyytiin. Tulos on ihan sama


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

      Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

      (Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

      Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

      Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

      Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

      …ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

      Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

      Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

      Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

      Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe