Tämä vuosihan on ollut, että ladaa ei ole tuotu, ja ladan tuonnistahan on aikaa, kun on viimeksi ollut näin?.
Mutta eikös uusia malleja ole tulossa?(lähinnä dacia tyyppisiä) ja koskahan Ladaa aletaan tuomaan taas suomeen.
Koska alkaa Ladan tuonti?
22
1172
Vastaukset
- Samara-mies
Saksaankin vievät ja ovat onnistuneet luokittelemaan ne päästöluokkaan 4.
- Ja jo nyt
Nyt Lada Priora on päästöluokassa EURO 5 .
CO2-Emission 150 g/km
http://www.lada.de/modelle.html
Eiköhän ne ala taas tuotakin mallia myydä Suomessa, kun se on 10 vuotta vanha ?
Niinhän noille Lada 110 - 111 - 112 kävi Suomessa, proto-mallihan valmistui jo vuonna 1986 .
Suomi-poika se taas maksaa päästöistä ja Saksan ylijäämä autoista ?
- Entinen Ladisti..
Oiskohan tuo maahantuonti loppunut vähäisen kysynnän vuoksi.
Saapa nähdä tuleeko siltä suunnalta joskus jotakin uutta ja kunnollista.
Tuotekehittelyä ja suunnittelua saa ostaa rahalla, niinhän ne neukutkin tekivät aikanaan Samaran kohdalla. Edullinen perusauto siitä olisi tullutkin, mutta mutta se valmistus,
sen ne ryssivät niin maan perusteellisesti, laatu oli, nätisti sanottuna epätasaista.- Edullinen perusauto
Tuossa on uusi http://www.carwallpapers.ru/wp/vaz/granta/2011/Lada-Granta-2011-1280x800-003.jpg
Hinta venäjällä nyt 5500 euroa, mikähän olisi suomi-pojan hinta tuolle Rellu-Nissan - Ladalle?
- Daciaako?
Suunnitelmissahan on ollut Dacian valmistaminen Ladan tehtailla Ladan jälkeen. Mutta miksi näitä Ladaksi nimettyjä Dacioita tänne tuotaisiin? Daciana niistä saa sen hinnan mitä ne nyt maksavat, Ladana korkeintaan puolet, kun Ladaa ei kukaan halua.
- ladamees11
http://www.lada.ru/cgi-bin/models.pl?model_id=6490821&branch=tth
http://www.lada.de/priora_2171_kombi.html
http://www.lada.ru/cgi-bin/models.pl?model_id=6446081&branch=tth
http://www.zuubit.com/lada-r90-price/
Ja näyttihän sitä takavetostakin saavan venäjällä ja samaraa uudella nokalla.
EI TAIDA SUOMEEN SAADA?- Sen kun vaan ostaa
ja alkaa tuomaan tänne. Eihän ne autoja kummempia ole ajella, kun vaan hinta on kohdallaan. Niinhän se oli ennenkin, että nappisilmä-Lada kelpasi aika monelle hinnallaan ja sillä sentään ajeli aika huolettomasti 130000-200000km ilman mitään ihmeitä, jos nyt pari virtalukonpohjaa ja värähtelyntasaajakenkä meni tuossa ajassa. Ei pahemmin ruostunutkaan, kun käytti sen ensimmäisen kerran ruostesuojauksessa. Silloin mersun hinnalla sai kuusi perus-Ladaa, niin halpaa autoiluahan se oli.
- enpä oikein tiedä
Sen kun vaan ostaa kirjoitti:
ja alkaa tuomaan tänne. Eihän ne autoja kummempia ole ajella, kun vaan hinta on kohdallaan. Niinhän se oli ennenkin, että nappisilmä-Lada kelpasi aika monelle hinnallaan ja sillä sentään ajeli aika huolettomasti 130000-200000km ilman mitään ihmeitä, jos nyt pari virtalukonpohjaa ja värähtelyntasaajakenkä meni tuossa ajassa. Ei pahemmin ruostunutkaan, kun käytti sen ensimmäisen kerran ruostesuojauksessa. Silloin mersun hinnalla sai kuusi perus-Ladaa, niin halpaa autoiluahan se oli.
mutta vanhastaan tämä suomalainen autopolitiikka ei liene sieltä parhaasta päästä?Näyttää jossain olevan hinta farmarista n.10000E,kyllä sillä ostaisin jos saisi mallin jota ei ole pilattu näillä yliammutuilla hienouksilla jotka ei Suomen talvessa toimi.Ei tartte muuta kun katselee noita eri autojen vikatilastoja niin ihmetellä täytyy millä helvetillä ihmiset kaikki välttämättömyydet maksavat.Tosin näyttää siltä että mitä kovempi merkki sitä enemmän vikoja nykyään,mutta onhan sillä sektorilla korjausrahaa.
- eurosama
enpä oikein tiedä kirjoitti:
mutta vanhastaan tämä suomalainen autopolitiikka ei liene sieltä parhaasta päästä?Näyttää jossain olevan hinta farmarista n.10000E,kyllä sillä ostaisin jos saisi mallin jota ei ole pilattu näillä yliammutuilla hienouksilla jotka ei Suomen talvessa toimi.Ei tartte muuta kun katselee noita eri autojen vikatilastoja niin ihmetellä täytyy millä helvetillä ihmiset kaikki välttämättömyydet maksavat.Tosin näyttää siltä että mitä kovempi merkki sitä enemmän vikoja nykyään,mutta onhan sillä sektorilla korjausrahaa.
Jos nyt alan kans jossittelemaan niin kyllä raha ratkaisee niinhän se ennenkin ratkaisi itä vehkeissä ei välttämättä poliitiikka, samahan se kai noiden kiinan pelejen kanssa on.
Mutta kuitenkin Kyllä monikin prioran tai kalinan ostaisi, jos se maksaisi vaikka 7teur??? ja jos noita takavetoja ja samaroita sais uutena muutamaan tonniin niin luulisin kaupan käyvän, mutta taitaa veli venäläinen olla se joka hinnottelee ladalle liikaa hintaa?., luulen, että ei niiden valmistus kuitenkaan maksa maltaita.. Vai viekö muut valtiot ladalta mahdollisuuden.
Tuosta nivasta silloin kun se tuli uudestaan niin olihan siinä liikaa hintaa, eikö mutta millä ne ovat saaneet ne päästöt kuriin eikös se kävis samarassa samanlailla tai jopa takaveto ladassa..
Heh.. laitettais taas suomen liikenteeseen ladoja niin kuin silloin hyvinä aikoina.. - Ladaa myynnyt
eurosama kirjoitti:
Jos nyt alan kans jossittelemaan niin kyllä raha ratkaisee niinhän se ennenkin ratkaisi itä vehkeissä ei välttämättä poliitiikka, samahan se kai noiden kiinan pelejen kanssa on.
Mutta kuitenkin Kyllä monikin prioran tai kalinan ostaisi, jos se maksaisi vaikka 7teur??? ja jos noita takavetoja ja samaroita sais uutena muutamaan tonniin niin luulisin kaupan käyvän, mutta taitaa veli venäläinen olla se joka hinnottelee ladalle liikaa hintaa?., luulen, että ei niiden valmistus kuitenkaan maksa maltaita.. Vai viekö muut valtiot ladalta mahdollisuuden.
Tuosta nivasta silloin kun se tuli uudestaan niin olihan siinä liikaa hintaa, eikö mutta millä ne ovat saaneet ne päästöt kuriin eikös se kävis samarassa samanlailla tai jopa takaveto ladassa..
Heh.. laitettais taas suomen liikenteeseen ladoja niin kuin silloin hyvinä aikoina..Kyllä se hinta oli monasti, mikä ratkaisi, että Lada(kin) meni niin hyvin kaupaksi. Ei todellakaan ollut monella aatteesta kysymys, jos satoja hehtaareja metsää omistava taikka muuten äveriäs osti uuden Ladan taikka useamman kerralla. Moni firma osti Ladoja työntekijöilleen, jotka sitten myytiin poistojen jälkeen sopivasti.
Kyllä meilläkin perheessä oli monta Ladaa, tosin oli muitakin merkkejä, mutta millä muulla autolla ajoi niin halvalla, kun perus-Ladalla. Meilläkin myytiin nappisilmä-Ladaa pitkään 20000mk/kpl (ovh tuolloin 24900mk), 1200S sitä kantikaslyhtyistä 25000mk/kpl ja 2107 mallia "uralinmersu" 30000mk/kpl ja kauppa kävi! Melkein aina oli pihalla ostajat odottamassa valmiina, kun ajettiin lavetilta alas ne Ladat, ei juuri tarvinnut lumia siivota niiden päältä, kyllä ne sitä mukaa lähti pihalta.
Samaraakin me vielä myytiin, mutta se ei ollut enään mikään renesanssi jostain syystä, sopivalla hinnalla niillekin löytyi ostajat. Liekö liian suuri muutos korimallissa. Mossea yritettiin myydä, mutta siitä luovutettiin sovinnolla, liikaa aatetta oli siinä kaupassa aina mukana. - mbbmmbmbmbmbm
Sen kun vaan ostaa kirjoitti:
ja alkaa tuomaan tänne. Eihän ne autoja kummempia ole ajella, kun vaan hinta on kohdallaan. Niinhän se oli ennenkin, että nappisilmä-Lada kelpasi aika monelle hinnallaan ja sillä sentään ajeli aika huolettomasti 130000-200000km ilman mitään ihmeitä, jos nyt pari virtalukonpohjaa ja värähtelyntasaajakenkä meni tuossa ajassa. Ei pahemmin ruostunutkaan, kun käytti sen ensimmäisen kerran ruostesuojauksessa. Silloin mersun hinnalla sai kuusi perus-Ladaa, niin halpaa autoiluahan se oli.
Mä ostin sillon aikanaan mersun, mitä mä olisin kuudella ladalla tehnyt, eihän ne olis mahtunu talliinkaan.
- vankileirisaaristo13
Ladaa myynnyt kirjoitti:
Kyllä se hinta oli monasti, mikä ratkaisi, että Lada(kin) meni niin hyvin kaupaksi. Ei todellakaan ollut monella aatteesta kysymys, jos satoja hehtaareja metsää omistava taikka muuten äveriäs osti uuden Ladan taikka useamman kerralla. Moni firma osti Ladoja työntekijöilleen, jotka sitten myytiin poistojen jälkeen sopivasti.
Kyllä meilläkin perheessä oli monta Ladaa, tosin oli muitakin merkkejä, mutta millä muulla autolla ajoi niin halvalla, kun perus-Ladalla. Meilläkin myytiin nappisilmä-Ladaa pitkään 20000mk/kpl (ovh tuolloin 24900mk), 1200S sitä kantikaslyhtyistä 25000mk/kpl ja 2107 mallia "uralinmersu" 30000mk/kpl ja kauppa kävi! Melkein aina oli pihalla ostajat odottamassa valmiina, kun ajettiin lavetilta alas ne Ladat, ei juuri tarvinnut lumia siivota niiden päältä, kyllä ne sitä mukaa lähti pihalta.
Samaraakin me vielä myytiin, mutta se ei ollut enään mikään renesanssi jostain syystä, sopivalla hinnalla niillekin löytyi ostajat. Liekö liian suuri muutos korimallissa. Mossea yritettiin myydä, mutta siitä luovutettiin sovinnolla, liikaa aatetta oli siinä kaupassa aina mukana."Moni firma osti Ladoja työntekijöilleen, jotka sitten myytiin poistojen jälkeen sopivasti"
Ihmiskauppaa neukkumalliin. Onneksi ei enää
- .,mnbv
onko täältä kuulunut mitään? tämän vuoden tilannetta
- .,mnbv
onko täältä kuulunut mitään? tämän vuoden tilannetta
- paksullu
voiko päästöt erota toisistaan tai muuten tuvallisuus, mutta silti toista ei tuoda esim.saksaan(tuodaanko ollenkaan eurooppaan?). sehän olisi kulttiauto. suomessa on myynnissä ollut 1996 tai jotain viimeksi.
- ladajanne
2107 ja muissa takavetoisissa turvavyön kiinnityspiste on kardaanitunnelissa. Tämän takia se ei täytä EU:n asettamia turvamääräyksiä. Siksi tuonti lopetettiin.
- ladastasas
Silloin(2000-jotain) kuin ei ollut vielä nivaa deltan valikoimassa niin, eikös joku pikku pulju tuonut sitä ensin.?
- 22
Heti kun Sirinovski pääsee valtaan.
- njet ponimai
>Tämä vuosihan on ollut, että ladaa ei ole tuotu, ja ladan tuonnistahan on aikaa, kun on viimeksi ollut näin?.
Voisitko suomentaa kantavan ajatuksesi tuosta? - Rajansa kaikella
Just alettiin paskoista pääsemään.Niitä ei tänne enää tarvita tientukkeeksi.
- Lay84
Olisi aikanaan upeaa omistaa niva. 2101 1200. 2102 1200. 2103 1500. 2106 1600. 2107. Ja 5 samaraa(1987-1994 vuosilta ja 1 nappis 23.7 1982 ja 2103 1300s 22.5 1979
- Lay lay lay
Mene tunkiolle kaivurin kanssa ja ota pari kuormallista paskaa kyytiin. Tulos on ihan sama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875