Eli olen koittanut etsiä hyviä kalevalakorujen jälleenmyynti sivustoja, mutta en ole oikein löytänyt.
Tietääkö kukaan mistä voisin löytää?
Olen keräillyt noita (enimmäkseen pronssisia) jo monen vuoden ajan, mutta olen aina saanut niitä vain lahjaksi. Olisi mukavaa löytää koruja käytettynä, koska kalevalakorut ovat lähes ajattomia, ja niiden arvo säilyy :)
jos jollain olisi myydä koruja täällä, niin laittakaapa s-postia:
[email protected]
Haluaisin ostaa kalevalakoruja
6
1444
Vastaukset
- keräilijä -
Hiukkasen luotettavampi ostopaikka kuin tämä palsta.
Minulla olisi muutamia pronssisia menossa myyntiin. Yksi niistä on tosi vanha, hauskalla vanhalla ja erikoisella ketjulla ja tosi hienosti patinoitunut/vihertynyt. Keräätkö uudempia vai kiinnostavatko myös vanhat korut?- Johanna--
Kerään jopa mielummin niitä vanhempia kuin uusia, eli olisin hyvinkin kiinnostunut :)
Voitko laittaa viestiä sähköpostiini, varmaan vähän helpompaa sitä kautta. Ois ihan kiva jos voisin nähä kuvan/kuvia.
- Killut In
www.huuto.net korut kalevalakorut. Tuolla on jos jonkinlaista killutinta.
- simppeli
Vieläkö etsit Kalevalakoruja täältä löytyisi 2 kpl
- crizze1
mulla olis myynnissä paljon kalevala koruja. jos joku haluaa ostaa, lähettäkää meiliä ja mitä koruja etsitte
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852220- 431800
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!721564- 761336
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261194- 771181
- 481173
- 591071
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai381014- 37953