Eli otsikon mukaan kysyisin suosikki- ja inhokkimakuja Naturdiet tuotteissa. Joskus olen kokeillut shakeja ja patukoita, mutta maut muuttuneen niistä ajoista. Suklaa-shake oli mielestäni ihan hyvää silloin, se lienee pysynyt samana. Tarkoitus olisi ostaa pusseja, patukoita ja valmisjuomia. Mikä noista pusseista olisi paras; ananas, päärynä vai metsämansikka-vanilja? Joistakin patukoista olen kuullut kommentteja, että maistuvat pahville, olisiko joku hyvänmakuinenkin?
Parhaat Naturdiet-maut?
4
1229
Vastaukset
- Hemköp
Itse en erityisemmin pidä noista ananas-/päärynä-/mansikkapussien mauista, testattu on. Tietääkö joku, saako jostain vielä Naturdietin pusseja suklaan tai cappuccinon makuisina? Sääli, että niiden myynti lopetettiin täällä, olivat mielestäni tosi hyviä.
- hyvin menee
päärynä mut kaikki muut vielä menee ihan kevyesti alas
- päärynänmuotoinen
Voisko joku arvostella vielä vähän tarkemmin noita makuja?
Eniten epäilyttää tuo metsämansikka-vanilja, koska ainakin kaikki mansikanmakuiset proteiinivalmisteet mitä oon testannut ovat olleet aika kamalia. - lollie
Itselleni on uponnut hyvin kaikki drinkmixit. Kaikissa on se sellainen jauhoinen maku, mutta itse ainakin taisin tottua jo siihen, ei enää häiritse pahemmin.
Suosikkia en osaa sanoa, kaikki siis menee ja vaihtelu virkistää. Nyt siis käytössä ananas, päärynä, minttu-suklaa, mansikka-vanilja ja mustikka.
Mansikka-vanilja on mun mielestä ihan hyvä, mutta tokihan nämä on ihan täysin makuasioita :) mustikka on ehkä vähiten maistuvin noista, ja siinä on seassa niitä mustikanhippujakin...päärynä on mielestäni hyvä, mutta siinä on ikäänkuin sellainen "suolainen" sivumaku :D en tiedä miten pitäisi kuvailla, mutta kuitenkin. Ananas on hyvä, siitä ei ole oikein mitään huonoa sanottavaa. Minttu-suklaa on myös sellainen, etten ole ihan varma onko se hyvää vaiko pahaa. Alas menee..
Mielestäni noiden jauhoisuus vähenee, kun tekee tuon juoman shakeriin valmiiksi tunteja ennen sen juomista. Rakenne muuttuu paksummaksi myös, ja on mielestäni täyttävämpää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62765