SOLARIUM RUSKETUS

Nanna

Siis, kuinka kauan kestää?! En oo ikinä käyny ja nyt pitäis mennä. Kuulemma parissa viikossa yht. 5-6 krt pitäis riittää kivaan rusketukseen. Kun noi itseruskettavat haihtuu niin nopeesti, aattelin vaan että haihtuuko se solariumrusketuskin? Mulla on vaalee iho, kuinka tummaksi voin tulla 5 kerran jälkeen. Aika jännä, kun oon sisäihmisiä niin en oikeestaan ikinä ollu mitenkää ruskettunu...ja kun tuntuu, että muille tarttuu niin helpommin...

8

20028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nanna

      Moi! Solarium on kiva tapa ruskettua. solariumissa tarttee olla n. 20 min kerrallaan, tietty se riippuu minkälainen ihotyyppi sul on. jos oot tosi vaalee ja palat helposti niin ei kannata olla kuin n. 10 min kerrallaan. oon ite käyny muutaman vuojen ajan solariumis muutaman kerran vuodes. 5 kerran kortti maksaa tääl 20 euroa. solariumis ei kannata käydä kuin kerran viikos, muuten rusketuksesta ei tuu kivan näköstä. 5 kerran jälkeen ihosi on huomattavasti ruskeampi ja itsetuntosi kasvaa.
      mulla itellä on luonnostaan tummahko iho joten en pala edes auringossa ja rusketun muutenkin helposti, paitsi että talvella olen aina melko kalpea sen takia on todella hyvä käydä solariumissa ennen kevättä.
      solariumissa käynti on helppoa ja turvallista, suositus kuitenkin on ettei käy kuin kerran kaksi viikossa.
      hyviä solarium hetkiä!!!!

      • nanna taas....

        niin muuten unohdin viel sanoo että solarium rusketus ei tod haihdu sillain niinku itseruskettavat...
        kyl tää rusketus kestää kuukausia...
        ainut huono puoli on että kun käyt solariumissa niin peppuun jää sellanen valkonen läikkä kun makaa siel solariumis...
        mut ei se niin vakavaa oo ja eihän sitä ulkopuoliset huomaa..ja senkin saa pois kun käy vähän kesällä ottaan arskaa pepulle...
        mut tosiaan muista se että älä käy heti yhteen pötköön peräkkäisinä päivinä, minä jos joku tiedän ettei jälki ole sitten yhtä hyvä...


      • jenna

        Ei se solarium niin huoletonta ole...vaikutukset tulee näkyviin pitkällä aikavälillä. 10x/vuosi on vielä ihan ok. Mutta jos vaaleaihoinen, joka ei rusketu auringossakaan menee solariumiin, niin ei se ihmeitä tee. JOs iho palaa auringossa, palaa se tod.näk. myös solariumissa. Siinähän maataa suorassa uv-säteilyssä. En ole solariumun vastustaja, käyn itsekin muutaman kerran keväisin. Mutta oma ihotyyppini ei pala juuri koskaan.


    • Popkorni93

      HEippa, ajattelin käydä solariumissa. ja mietin että tuleeko 1 kerratsa yhtään väriä iholle ? Kun se kestää 20min ja maksaa 7e niin onko se sen arvoista maksaa siitä 7e ? jos 1 kerrasta ei tule mitäään väriä ? Kiitos jos tiedätte tuleeko ja kiitos vastauksesta :)

      • solariumininnuska

        Noheii!

        ... ei vielä iholla näy. Kannattaa vaikka hankkia sellainen 5 kerran kortti (n20-30e)
        Jos haluut vaaleemman rusketuksen ni 4 kertaa on ihan hyvä, yli 5 kertaa kun käy ni sa ajo kivan näkösen rusketuksen. :) Yhtä kertaa ei kannata ostaa ellei ole esimerkiksi seuraavalla viikolla menossa uudestaan.

        Kokemuksesta tiedän, itse aloin 2 viikkoa sitten käymään.


      • rrrrrrrrrrusketus!
        solariumininnuska kirjoitti:

        Noheii!

        ... ei vielä iholla näy. Kannattaa vaikka hankkia sellainen 5 kerran kortti (n20-30e)
        Jos haluut vaaleemman rusketuksen ni 4 kertaa on ihan hyvä, yli 5 kertaa kun käy ni sa ajo kivan näkösen rusketuksen. :) Yhtä kertaa ei kannata ostaa ellei ole esimerkiksi seuraavalla viikolla menossa uudestaan.

        Kokemuksesta tiedän, itse aloin 2 viikkoa sitten käymään.

        riippuu ihan omasta ihosta, kyllä musta tuli ihan älyttömän ruskea ekan kerran jälkeen!! mulla on luonnostaan vähän tummempi iho eikä se pala ollenkaan niin tarttui nopeasti :) olen tosin 30min aina. tänä keväänä olen käynyt ehkä 5 kertaa, enempää en käy kun on nyt sopiva väri :D

        mutta siis lopputulos riippuu omasta ihosta, sen luonnollisesta väristä ja auringon kestämisestä, niin voi olla että ekan kerran jälkeen näkyy tai sitten ei, ei tässä voi kukaan antaa oikeaa vastausta!


    • Jela
    • Anonyymi

      onko normaalia että puolenvuoden jälkeen solariun kerrasta jossa paloin selästä on mulla edelleen perseessä ja selässä alusvaate rajat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      735
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      68
      627
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe