Järkyttävä treffi kokemus treffipalstalla tavatun miehen kanssa!

todellaJÄRKYTTYNYT

Profiilissaan mies sanoi ettei polta taikka juo, ei harrasta yhden illan juttuja. Juttelimme jonkin aikaa viesten treffipalstan kautta,puhuimme mesessä ja viestittelimme puhelin välityksellä. Sitten päätimme nähdä leffan merkeissä hänen luonaan saisin kuulemma olla yötä. Kaikki alkoi luupavasti juttelimme aluksi,silloin istuimme eri sohvilla. Alettiin sitten katsomaan leffaa itse istuin sohvalla ja mies lattialla. Leffan edetessä mies tuli sohvalla ja nappasi kainaloon ja helli silloin ajattelin ettei kuinka noin ihanaa miestä voi ollakkaan. Noh yhtäkkiä kyseisen jätkä alkasi suudella mua kielisuudelmin tät kesti aina silloin tllöin koko elokuvan ajan. Elokuvan välissä juotiin kahvit,ihmettelen kuinka miehellä on olutta jääkaapissa jos se niin harvoin juo...Mies tosiaan halus heti seksiä vaikka en edes sen nimee viel tienny. Lopulta tilanne kuitenkin päättyi siihen että en jaksanu laittaa vastaan vaikka en olis halunnu seksiä. Seksin jälkeen mies käänsi kylkensä ja alkoi kuorsaamaan. Ennen seksiä oli ihanaa läheisyyttä. Yöllä kun herättiin niin mies taas halus,en laittanu vastaan mies vaan työtyi sisään. Miehellä oli todella pieni ei tuntunu että mitään olis ees ollu sisällä. Seksin jälkeen mies keittikahvit ja puhu vain panemisesta ja pillusta kahvin juonnin yhteydessä. Jossakin kuvassa olleita naisia haukkui hyi helvetti kolmella oli kuulemma liian pienet tissit ja neljännellä etureppu,loukkaavinta tässä oli ehkä se että itsekkin olen pyöreä,mutta pituus ja paino oli näkyvillä treffiprofiilissa. Mies myös tupakoi monta kertaa minun ollessa sielä. Sitten kun meni töihin ja jätti mut huoltoaseman pihaan niin se sanoi vain että haetkompari pizzaa amupalaksi ja et katsellaan. Jäi paska maku suuhun ja oon kyllä varma että ikinäen enää miehen kanssa näe,ei tullut kovin hyvää kuvaan. Mielipiteitä?

33

7246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajoojoo :D

Et tiennyt edes miehen nimeä ja menit hänen kotiinsa ensitreffeille? Et halunnut seksiä hänen kanssaan, mutta annoit kahdesti? Voi hyvää päivää.
      Olen pahoillani kun sanon näin, mutta oletpa tyhmä tyttö.

Miehestä sen verran mielipidettä, että osasipa käyttää hyväkseen äärettömän naiivia tyttöstä.
      Typerältä tuntuu tämä mieskin, tällaiset kun saataisiin treffipalstoilta pois.

Lue oma tekstisi läpi ja mieti uudemman kerran, kuinka typerästi ja vastuuttomasti oot toiminut, ehkä saat jotain oppia tulevaisuutta varten.. Parempaa ensi vuotta!

• todellaJÄRKYTTYNYT

Kyllä mä miehellä useamman kerran sanoin etten halua,mutta eipä se paljoo vaikuttanu. Joo voin toimia typerästi,mutta kun en ensiksi seksiin suostunut niin mies suuttui,oleppa sielä sitten yötä. Eipä ainakaan tarvi toiste mennä!

• mene tapaamaan
        todellaJÄRKYTTYNYT kirjoitti:

Kyllä mä miehellä useamman kerran sanoin etten halua,mutta eipä se paljoo vaikuttanu. Joo voin toimia typerästi,mutta kun en ensiksi seksiin suostunut niin mies suuttui,oleppa sielä sitten yötä. Eipä ainakaan tarvi toiste mennä!

ensikertaa kenenkään k o t i i n tai muihin yksityisiin tilloihin vaikka kuinka olisit jutellut mesessä, puhelimessa jnejnejne!!!!!

Ensitapaaminen AINA ihmisten joukossa ja suojele myös henkilöllisyyttäsi - ensitapaaminen kertoo jo paljon millaisesta ihmisestä on kyse. Sen jälkeen voit päättää jatkosta...

Muista myös, jos et halua seksiä, sinulla on aina mahdollisuus kieltäytyä.

Mies oli moukka, ja käytti sinua hyväkseen. Opi tästä, lupaa itsellesi; ei koskaan enää vastaavaa!

• dfhshs

Joko tämä on provo tai muuten olet todella nuori ja aika vietävissä sekä helppo...

Minä en koskaan menisi ensitreffeille miehen kotiin, siis TUNTEMATTOMAN miehen kotiin, josta et tiedä mitään!!! Et voi muuta kuin syyttä itseäsi ja ottaa opiksi, netti on täynnä valehtelijoita, koskaan ei kannata uskoa mitä tonen kertoo itsestään, se saatta olla suuri vale ja siinä voi käydä huonostikin.

Jos harrastat seksiä tuntemattoman miehen kanssa heti, niin eipä siinä voi muutakaan odottaa, mies tahtoi vain seksiä ja thats it, sai sulta joten pääsi päämääräänsä. Sellaisia ne miehet ovat.

• ...

ja lähtenyt menee. Kuinka joku voi olla noin yksinkertainen, että menee jonkun himaan ekoille treffeille?

• 19+18

Arvaanko oikein, että mies ei halunnut käyttää kumia joten annoit paljaalla?

Toivottavasti selvisit säikähdyksellä ja sait opetuksen. Ei koskaan kotiin ensimmäisellä tapaamisella, ei koskaan autoon. Aina julkinen paikka. Eikä alussa pidä muutenkaan joutua tilanteeseen, jossa on riippuvainen toisesta eli ei esimerkiksi pääse pois asunnolta tai kesämökiltä heti halutessaan.

Teetä kaikki sukupuolitautitestit.

• todellajärkyttynyt

En mä taas niin tyhmä olisi että paljaana olisin antanu!!!

• äkkää

Kyllä täytyy uskaltaa sanoa EI. Yöksi jääminen ventovieraan luokse ja seksi ekakerralla on kamala
        yhdistelmä. Olisi kannattunut tehdä katoamistemppu jo siinä vaiheessa, kun huomasit, ettei
        kaikki ole kohdallaan, tai ainakin silloin, kun hän käänsi selkänsä ja alkoi kuorsaamaan.

Taidat olla viellä aika nuori, joten kun jatkossa haluat välttyä itkulta ja hammasten kiristykseltä,
        niin ota hyvä ihminen nyt neuvosta vaarin. Eka kerta/kerrat vaikka sokoksen baarissa. Tämä ei ole
        pelottelua, vaan tosi asia. Maailmaan mahtuu monenlaista häirikköä ja väkivaltaisuutta.

Tosin monet ihmiset osaa vetää roolia, niin ettei heistä ota pirukaan selvää...

• olet todella tyhmä.
        todellajärkyttynyt kirjoitti:

En mä taas niin tyhmä olisi että paljaana olisin antanu!!!

Kyllä olet tyhmä vaikka muuta väität. annoit pil..lua kahdesti , menit sen luo tietämättä nimeä edes. se olis voinut olla joku murhaaja ja raiskaaja.

• Joku vaan

Kirjoittamaan voisit opetella.

• Ullastiina*

No eipä tuossa mitään kauhean kamalaa ole tapahtunut mielestäni.

• NGFJNFG

Raiskausko ei ole järkyttävää?

• thfgggggggggggggggg
        NGFJNFG kirjoitti:

Raiskausko ei ole järkyttävää?

No niin, tiedoksi sinulle, että jos MOLEMMAT osapuolet SUOSTUVAT seksiin, kyse ei ole raiskauksesta!!! Jos neitoa ei haluttanut vaikka antoikin, niin SE EI OLE RAISKAUS, ellet sitä tiennyt pösilö!!!

• bier

Joo ei pidä koskaan uskoa mitä vieras ihminen antaa itsestään ymmärtää. No ,kuitenkin suostuit kaikkeen siihen mitä hän halusi joten siitä on enään turha puhua. Seuraavan kerran jos sovit ko.treffejä niin sovi ne ekat aina jonnekkin julkiselle paikalle,äläkä kerro itsestäsi liian paljon. esim. missä asut,olet töissä jne...Jos ne on susta kiinnostuneet niin tulevat kyllä pitkänkin matkan päästä treffaamaan.Älä itse lähde kotikaupungista suuren onnen ja autuuden toivossa.Nää tyypit kertoo itsestään sen mitä naiset haluaa niistä kuullakkin. Järki matkaan ja muista myös arvostaa itseäsi ; )) Tsemppiä sulle ,mutta älä ole liian sinisilmäinen

• takakansiteksti

Niitähän kaipasit. Mun mielestä sulla on kirjallisia lahjoja ja hyvä tilannetaju. Juttu oli siis oikein hauska ja siinä kuvattiin hienosti se epäsuhta odotuksissa ja käyttäytymisessä mikä nettideiteissä monella tulee. Tässä hölmö oli nainen - epäilen siis mieskirjoittajan olleen asialla.

Nykyajan satu: Päähenkilö tilaa postimyynnistä prinssin ja saakin rentun.

• Ota nyt opiksesi

Minusta sinun kannattaisi pitää taukoa miehistä siihen asti, että opit pitämään huolta itsestäsi ja tekemään itse omat päätöksesi. Jos et halua seksiä, älä harrasta sitä. Et vaikka ukko kuinka ruinaisi. Jos mies alkaa siitä raivoamaan, tai ylipäätään mistään raivoamaan, niin kengät jalkaan ja kohti omaa kotia. Vaikka taksilla, jos et muuten pääse. Raivoavan, lähes tuntemattoman miehen luokse et koskaan jää.

Ja se paras vinkki: Älä mene heti ekalla tapaamisella yöksi mihinkään, vaan tapaa mies aina ensin paikassa, jossa on muitakin ihmisiä ja josta pääset helposti pois, jos mies ei olekaan sitä mitä piti. Eihän se mieskään oikein toiminut, mutta aikuinen ihminen on aina ensisijaisesti itse vastuussa itsestään. Entäs jos se mies olisikin alkanut väkivaltaiseksi? Ethän sä sitä pelkän nettikirjoittelun perusteella vielä tuntenut.

Ota vastuu itsestäsi ja opettele pitämään puolesi. Ei ole pakko suostua mihinkään sellaiseen mitä et itse halua. Ei edes miehen miellyttämiseksi.

• almaelma

vastasit jo itse itsellesi ja heittäydyit itsekin seksiin heti.....mitäpä tässä, unohda koko tyyppi.

• hihihihiihihihihh

toi vika sanasi paljastaa kaiken.selvä provo

• Ilahtunut mies

Hei Järkyttynyt!

Oikein hyvä mieli tuli lukiessani viestiäsi. Usein näitä nettitreffipalstoja kahlatessa ja vastauksia lähettäessä alkaa tuntuu välillä toivottomalle, mutta viestisi sai taas uskomaan. Taas jaksaa varmasti yrittää hetken aikaa.

Usein naiset ovat todella tiukkoja ekoilla treffeillä: vaikka miehen kuinka seksiä tekee, niin eivät anna. Vähintään toiset treffit pitää sopia ja kaikenmoista lupailla ja uskotella. Onneksi on vielä sinunlaisiasi naisia olemassa.

Välillä tuntuu, kun käy saman viikon aika parinkin tällaisen hankalamman naisen kanssa ilman seksi, että hommassa ei ole mitään tolkkua. Onneksi välillä käy parempikin tuuri ja saattaa jopa saman päivän aikana onnistaa vaikka kaksikin kertaa.

Ja sinunlaiset naiset ovat kyllä helmiä tuolla treffipalstoilla. Teidän tunnistaminen suuresta joukosta on tietenkin aina haasteellista, mutta annoit taas uskoa meille kunnon miehille!

• urpoja

Mä olen naisena ennemin järkyttynyt siitä ettet osannut lähteä ajoissa kotiin ja siitä että yleensä menet tuntemattoman ihmisen KOTIIN??? tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja turhaan enää ruikutat että tuli annettua 2 kertaa idiootille...ja tilannehan ei tod ollu mikään raiskaus kun sähän et sanonukaan sille reilusti ja suoraan ja uskottavasti ettei paneskella!
        ja musta on tosi tyhmää laskea kertoja monetko treffit pitää käydä läpi tai montako kertaa pitää tavata sama mies ennenku harrastaa seksiä! tyhmää,sitä kemiaa joko on tai ei ole,kyl mä voin harrrastaa seksiä ekoilla treffeillä jos tunnen niin....siis tuntee jotain aitoa sitä ihmistä kohtaa,on esim jutellut mesessä tai puhelimessa pitkään ja tuntee tuntevansa sen silloin se on ihan jees,enkä laske monetko treffit on takana...ja jos miehet puhutte vaan ANTAMISESTA että me annetaan teille pillua,ostakaa tekovehe eiks se oo ihan sama..jos se telineki on sama missä se pillu roikkuu?
        osoittaa vaan miten tunteettomia miehet voi olla kun jahtaavat vain sitä naisen alapäätä,vai vielä pitää lupailla ja puhella jotain paskaa ennenku ANNETAAN voi hyvä luoja...
        osta tekopillu ja ole sen kanssa onnellinen

• kypsätäti
        urpoja kirjoitti:

Mä olen naisena ennemin järkyttynyt siitä ettet osannut lähteä ajoissa kotiin ja siitä että yleensä menet tuntemattoman ihmisen KOTIIN??? tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja turhaan enää ruikutat että tuli annettua 2 kertaa idiootille...ja tilannehan ei tod ollu mikään raiskaus kun sähän et sanonukaan sille reilusti ja suoraan ja uskottavasti ettei paneskella!
        ja musta on tosi tyhmää laskea kertoja monetko treffit pitää käydä läpi tai montako kertaa pitää tavata sama mies ennenku harrastaa seksiä! tyhmää,sitä kemiaa joko on tai ei ole,kyl mä voin harrrastaa seksiä ekoilla treffeillä jos tunnen niin....siis tuntee jotain aitoa sitä ihmistä kohtaa,on esim jutellut mesessä tai puhelimessa pitkään ja tuntee tuntevansa sen silloin se on ihan jees,enkä laske monetko treffit on takana...ja jos miehet puhutte vaan ANTAMISESTA että me annetaan teille pillua,ostakaa tekovehe eiks se oo ihan sama..jos se telineki on sama missä se pillu roikkuu?
        osoittaa vaan miten tunteettomia miehet voi olla kun jahtaavat vain sitä naisen alapäätä,vai vielä pitää lupailla ja puhella jotain paskaa ennenku ANNETAAN voi hyvä luoja...
        osta tekopillu ja ole sen kanssa onnellinen

Hei oikeesti, eihän nyt ykskään blondibimbo ole noin pöljä, että tollaista voisi tapahtua. Vähän nyt laatua ja uskottavuutta lisää näihin provoihin, please.

• En voi muuta sanoa. Taisit haluta kuitenkin, kun annoit. Tätäpä se nykyään on, siksi monet miehet on netissä, vaan sitä yhtä asiaa vasten. En ole itse henk.koht. siellä muita tavannutkaan kuin juoppoja, valhetelijoita ja seksin perässä olevia äijiä, jotka todella törkeitä. Karu totuus. Kun ne kunnolliset ja hyvät on kaikki jo varattu ja viety, ne kunnolliset on kunnollisesti naimisissa/kihloissa perheidensä luona. Samoin siellä myös naisten kohdalla. Turha sieltä on mitään muuta etsiäkkään, kun just niitä "jätöksiä". Ihme kun muut ei ole sitä vielä tajunneet/huomanneet.
      Ensinnäkään, itse en olisi mennyt ensi treffeille miehen kotiin. En ikinä. Tiedä vaik ne tappaa, tai vähintään raiskaa, jos ei annakaan. Toisekseen, en edes etsisis miestä mistään netistä. Kuka nyt ei jo tiedä mitä ne siellä on. Sekin sen sortin sairaus, ett se käy jo monelle harrastuksena. Voin kertoa, että yhen tuttavani (nainen) on tavannut monta miestä netin kautta, yhenkään kans ei ole ollut kuukautta kauempaa. Naurettavaa, lapsellista, säälittävää, harrastus, jota monet vaan harrastaa.
      Ja naiset on niin tyhmiä, ett ne antaa niille sioille ja ruokkivat lisää niiden "intoa" tehdä niin. Voi, että te ootte tyhmiä. En tajua miten naiset on nykyään niin tyhmiä. Jostain kielisuudelmista ja muista "hellyydenosoituksistako" sen tietää, ett mies on joku ihana. Ei voi tietää. Eiköhän ne puheet ja teot ratkaise enemmän, ja se meneekö ne jutut yks yhteen! Voi jestas, otan osaa, ett joku äijänkäppänä taas sai yhden hönäytettyä...Se tuskin jää sinunkaan kohdalla tähän, on jo monen miehen tiedossa miten olet antanut jne...joten kaikki sitten tekevät niin. Ja näinhän se menee, jos antaa, on kiinnostava kaikille niille sioille jotka vähänkään pystyvät/haluavat panna sua, ja jos et anna, ketään ei kiinnosta. Näin se menee.

• tööt tööt

Nyt ei voi muuta sanoa ap, kuin miksi edes kehtaat tunnustaa moisen asian. Itse pysyisin hiiren
        hiljaa koko jutusta.

• Elämä on

Mitä ihmiset riehuvat täällä. Odotit varmaan enemmän tältä mieheltä, mutta sait pelkkää seksiä. Sen takia tuli tämä pettymys.

• miten olis

Mua panettaa. Tavataanko ja harrastetaan seksiä sitten. ? Voit tulla vaikka mun luo. Tosin en ole niin järkyttävä mies kun tuo kuvailemasi. Mut jos annoit tollaselle miehelle niin voit varmaan antaa mullekkin. Mä olen sentään herrasmies, osaan käyttäytyä, olen ystävälline ,en jätä, en polta, enkä heitä pihalle heti kun ollaan pantu.

• Anonyymi

Ai kauheeta 😳. Ei ois kyl miehellä varaa arvostella ketää. Hänen oma käyttäytyminen sua kohtaan oli ala-arvoista. Mut mistä näistä tietää. Tännehän voi miehet kuin naisetkin kirjoitella mitä tahansa itsestään vaikka ovat kaikkea muuta.

• Anonyymi

Taidat kuulua niihin jotka kotona on kasvatettu kilteiksi tytöiksi. Asiasta on tehty jo vuosia sitten tutkimuksiakin ettei vanhemmat saa pakottaa lapsiaan olemaan kilttejä, ottamaan vastaan kritiikitöntä käskytystä jne. koska aikuistuttuaan tällaisen lapsuuden eläneet eivät osaa sanoa EI oikein missään asiassa.
      Suosittelen terapiakäyntejä joissa itsevarmuutta ja rohkeutta vastaansanomiseen pönkitetään.

• Anonyymi

Joo, en minäkään juo alkoholia, mitä nyt joskus kovassa krapulassa täytyy ottaa muutama tasoittava

• Anonyymi

Tutustuin eräällä hyvämaineisellä treffipalstalla mieheen, juteltiin viestein 5 viikkoa ja sitten tosiaan lähdin hänen mökille jonne matkaa reilusti, junalla menin. Meillä oli yhteisiä tuttuja turvallisessa yhteisössä joten uskalsin mennä, oikeastaan olin jo siinä vaiheessa umpirakastunut. Ei ollut seksiä ja nyt ollaan oltu aviossa muutama vuosi.

• Anonyymi

Monikin nainen menee raflaan ja iskee sponsorin miehen ja osattaa drinksuja ja maksattaa taksit, vie kämpileen ja nai. ja kaikki tämä ettei tiedä jätkästä yhtikäs mitään, no ei tiedä jätkäkään. no sitten aikan päästää porataan, ett joo en mä ois silloin halunut yms. skeidaa. miehen syytä kaikki.. voi elämä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1729
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1493
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      874
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      819
    Aihe