Olen tutustunut ihastunut mieheen ja alkava seurustelusuhde on parin kuukauden ikäinen. Olemme keski-ikäsiä (40 ) eli ei ole kyse nuorista ja kokemattomista. Viihdyn sen seurassa, mutta huomaan, että en tykkää hänen tuoksusta. Kyse ei ole mistään peseytymättömyydestä tms hygienia ongelmasta. Olen miettinyt, voisiko se olla jokin vaatteiden pesun huuhteluaine yliannostettuna, mutta eipä taida olla. Ihmisellä on kaikilla kuulemma oma tuoksu, ja en voi sille mitään, että tunnen sen häiritsevän kun istumme vierekkäin, pussailemme ja halailemme, tai joskus vietämme pidemmän ajan yhdessä. Emme ole harrastaneet muita puuhia ja jotenkin mulle tule este vartalo kontaktin suhteen. Hän on muuten sytyttävä, hyvä keskustelija ja meillä synkää monella tasolla. Se on asia, mitä en millään pystyisi ottamaan puheeksi hänen kanssa, ei ainakaan tässä vaiheessa.
Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia?
Pyydän jättämään väliin irvistelevät haukut, sillä tämä ei ole provo.
Miehen tuoksu
16
2159
Vastaukset
- kyse ^^
tuoksusta vai hajusta? Tuon selvittäminen voisi selvittää asiaa sinulle itsellesikin. Tämä vain siksi, että nykyisin puhutaan pahoista hajuistakin tuoksuina.
Joskus ihmisessä haisee hänen kotinsa/asuntonsa haju, sellainen yleislöyhä, joka ei pesemisestä muutu. Itse ainakin haistan, jos ihmisen koti on kosteusvaurioinen vanha omakotitalo, jota ei edes lämmitetä kunnolla; se haju tarttuu, ja kieltämättä koen hajun epämiellyttävänä. Samoin, jos kotona/asunnossa on tupakoitu, se pintyy ihmiseen, vaikka itse ei tupakoisi. Jne. - yökkiskyökkis
Syömiset ja juomiset vaikuttavat myös, joku haju saattaa tulla hien mukana ulos.
- tuoksu ratkaiseen
Ihmiset tuntevat toisiinsa seksuaalista vetoa tuoksun perusteella. Jos hänen ominaistuoksunsa ei miellytä sinua, mitään ei ole tehtävissä. Kehosi tietää miehen olevan sinulle geneettisessä mielessä epäsopiva ja siksi et tule koskaan häntä haluamaan.
- Voi herran jumala
Vittu näitä juttuja.
Auta armias kun joku pelle tekee tutkimuksen aiheesta niin nyt tätä uskomatonta paskaa jauhetaan joka paikassa.
Todellakin, miehen ominaistuoksun täytyy olla väärä eli nainen haistaa miehen feromoninit.
tuossa vähän oikeaa asiaa:
http://www.tiede.fi/artikkeli/1061/unohda_feromonit_meita_houkuttavat_kemosignaalit
"- Kaiken kaikkiaan kemosignaalit vaikuttavat niin vienosti, etteivät ne vääjäämättä aja pareja yhteen saati alttarille asti. Kulttuuriset ja sosiaaliset tekijät ohittavat ne helposti, Woodley summaa. " - ååååååååååååååtttttt
Voi herran jumala kirjoitti:
Vittu näitä juttuja.
Auta armias kun joku pelle tekee tutkimuksen aiheesta niin nyt tätä uskomatonta paskaa jauhetaan joka paikassa.
Todellakin, miehen ominaistuoksun täytyy olla väärä eli nainen haistaa miehen feromoninit.
http://www.tiede.fi/artikkeli/1061/unohda_feromonit_meita_houkuttavat_kemosignaalit
"- Kaiken kaikkiaan kemosignaalit vaikuttavat niin vienosti, etteivät ne vääjäämättä aja pareja yhteen saati alttarille asti. Kulttuuriset ja sosiaaliset tekijät ohittavat ne helposti, Woodley summaa. "itsekin erään miehen tuoksu ei tuntunut sillä hetkellä oikealta, mutta se saattoi johtua miehen dödöstä yms.
Toisen miehen tuoksu teki taas ihan hulluksi vaikka oli ihan natural... - **
Voi herran jumala kirjoitti:
Vittu näitä juttuja.
"- Kaiken kaikkiaan kemosignaalit vaikuttavat niin vienosti, etteivät ne vääjäämättä aja pareja yhteen saati alttarille asti. Kulttuuriset ja sosiaaliset tekijät ohittavat ne helposti, Woodley summaa. "erittäin ihastunut mieheen jota en ole koskaan haistanut. Olen jutellut ja kirjoitellut. Mitä mahtaakaan tapahtua, kun on jo tietty mielikuva ja jos joskus asia etenisi siihen pisteeseen, että tutustuisimme livenä eli haistaisimme puolin ja toisin. Tutkijat hoi
- ,,,
** kirjoitti:
erittäin ihastunut mieheen jota en ole koskaan haistanut. Olen jutellut ja kirjoitellut. Mitä mahtaakaan tapahtua, kun on jo tietty mielikuva ja jos joskus asia etenisi siihen pisteeseen, että tutustuisimme livenä eli haistaisimme puolin ja toisin. Tutkijat hoi
Tuskinpa eteenee haistamisvaiheeseen. Tässä vähän esimakua!!
http://www.youtube.com/watch?v=vG0_05Udm2U
- tarja......
Itse muistan äitini selittäneen että isäni haisi pahalle kun he vielä tapailivat, syyksi paljastui myöhemmin se että isäni säilytti puhtaita vaatteitaan jossain komerossa josta tuo paha haju sitten tarttui noihin vaatteisiin. Tämä on tosin tapahtunut 70-luvulla maaseudulla, ja nykyään ne kaapitkin ovat varmaan jo vähän parempia kuin silloin...
- Mr Nose
Ainakin minulle. Kaksi alkavaa seurustelusuhdetta pistin poikki, koska naiset tuoksuivat niin epämiellyttävälle, suorastaan pahalle. Halu intiimiin kanssakäymiseen laimeni aika nopeasti ja suhteet kuolivat heti alkuunsa. Eihän seksi voi toimia, jos toinen tuntuu epämiellyttävältä.
- D.S.
Itsellä oli taasen haisevan vastakohta.
En haistanut minkäänlaista tuoksua miehessä, kysyinkin suoraan että käyttääkö mitään mutta vastaus oli että ei koska hän haluaa tuoksua omalta itseltään.
Itseäni tämä kieltämättä hiukan kummastutti, koska kaikki miehet joiden kanssa olin seurustellut/tapaillut olivat tuoksuneet joltain. Selitin kyllä miehelle (tai lähinnä totesin) että menen aika paljon aistien varassa ja luon niiden avulla tiettyjä mielikuvia, muistoja ja niiden kautta tunteita (enkä varmaan ole ainoa joka tekee näin).
Käytti kyllä dödöä, mutta ilmeisesti niin vähän ettei se tuoksunut yhtään. Loppuvaiheessa ehkä lisäsi sitä, koska tuoksui joltain (ei kylläkään sellaiselta joka olisi jäänyt mieleen).
Tai sitten oli laittanut enemmän pesuainetta pyykin sekaan;D
Häiritsi itseä tuo homma niin paljon, etten saanut loppuviimein mitään selvää kys.miehestä ja homma ei edennyt alkua pidemmälle. - mimosa....
Edellisessä suhteessa mies ei tuoksunut oikeastaan millekään ja syyksi paljastui se että hänellä oli herkkä iho eikä hän kovin helposti hikoillut. Tuon takia hän käytti hyvin mietoa dödöä ja pyykinpesussakin oli käytössä jokin mietohajuinen allergiapesuaine. Suhteen aikana ostin hänellä pariin otteeseen jotain hyvä hajuista partavettä, mutta toista hän ei voinut käyttää kun siitä tuli naama punaiseksi ja toisen haju hävisi hyvin nopeasti.
Miehestä lähti selvästi tuoksua vain jonkin pitkän juoksulenkin jälkeen ja joskus iltaisin jos hän ei ollut käynyt kahteen päivään suihkussa.- gegirl
Itse taas huomaan helposti nykyisen poikakaverini ominaistuoksun. Se ei ole mitään dödöä eikä hajustetta, vaan ihan itsensä haju, mikä saa aina hyvänolon tunteen. En tiedä huomaako muut tuota niin.
- 4+14
gegirl kirjoitti:
Itse taas huomaan helposti nykyisen poikakaverini ominaistuoksun. Se ei ole mitään dödöä eikä hajustetta, vaan ihan itsensä haju, mikä saa aina hyvänolon tunteen. En tiedä huomaako muut tuota niin.
Minä olen aina kiinnittänyt huomiota miehen ominaistuoksuun. Vaikka olisi kuinka komea, fiksu ja filmaattinen, niin jos en pidä hänen ominaistuoksustaan, niin muukaan ei toimi. Seksissä varsinkin kun ollaan ihan liki, jos toisen tuoksu ei miellytä, niin ei kyllä pahemmin panetakaan. Uskon ihan täysin tuohon tuoksujen perusteella ihmisten yhteensopivuuteen. Jos kumppanini iho ilman saippuoita ja dödöjä on mielestäni ihana, niin silloin myöskään kyseisen miehen hiki ei haise nenääni pahalle. Edes vanha sellainen.
- Dödötti
heti jos mies haisee hieltä. Se kertoo minusta siitä että ei ole peseytynyt, ei halua huolehtia itsestään yms. Puhdas kainalo ei haise vaikkei käyttäisi dödöjä, pesemätön haisee. En väitä itsekkään olevani hajuton jos suihkussakäynnistä on pari päivää, mutta jos mennään vaikka treffeille, eikö silloin huolehdita puhtaudesta?
- huizkiz
Olen samaa ikäryhmää ja minulla on aina ollut se ongelma että jos miehellä on sopimaton ominaistuoksu, niin en takuulla viihdy hänen seurassaan pidemmän päälle. Tai liekö se nyt ongelma... Eihän sitä tiedä miltä kaikelta säästyy jos ei ala suhdetta jonkun kanssa ollenkaan.
Yritin taannoin tapailla yhtä miestä jonka haju alkoi ärsyttää aina vaan enemmän ja enemmän. Hänen kohdallaan kyse taisi olla jostain ekopesuaineesta jolla piti lotrata kaikki, pitkä tukka ja keho, vaatteet ja jopa astiat. Jos hän olisi muuten miellyttänyt, olisi ollut pakko sanoa jossain vaiheessa että nyt se litku helvettiin niin kuin olisi jo.
Mies johon ihastuin palavasti joskus vuosia sitten oli täysin hajuttoman oloinen. Minulle se että mies ei haise millekään tai on pesunraikas on aina ollut melkoisen voimakas yllyke...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011185
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka40890Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!37884- 102868
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56698Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa44697- 34596
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r60593Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s59593- 52536