Kun ilmeisesti nykyaikana yli kolmekymppinen, ylipainoinen ja tavallisen näköinen nainen ei kuuleemma enää kelpaa yhdellekään miehelle, niin kertokaapas sitten, että miten niistä seksi- ja parisuhdehaluista pääsisi eroon mahdollisimman helposti.
Ei tässä enää laihduttaminenkaan auta, kun on kuitenkin jo auttamattomasti liian vanha. Siis ihan oikeasti pelkään tulevaa. Mitä, jos minulla on seksuaalisia ja parisuhdetarpeita vielä vaikka 50 vuotiaana, ja kuitenkaan en kelpaa yhdellekään miehelle.
Miten eroon seksihaluista
9
718
Vastaukset
- Suxhux
Ajatuksesi pyörii koko ajan sen ympärillä, että elämässäsi ei ole parisuhdetta..ei seksiä.
Mitä enemän ajattelet - sitä enemmän haluat.
Järkkää jotain mielekästä puuhastelua, joka tuo hyvää oloa ja muutakin ajateltavaa.
Tuskailu parisuhteen puuttumisesta tuo ahdistuksen tunteen.
Ahdistushormoni on yksyhteen haluhormonin kanssa.
Mitä enemmän ahdistaa..sitä enemmän haluttaa.
Toisaalta kyllä vakka kantensa löytää...vai miten se meni.
Eli ei kirvestä kaivoon vielä. - vanha haaska
Minä olin noin 39 vuotiaaksi asti ylipainoinen, ikisinkku niinsanotusti.. Satunnaisia lyhyitä suhdeyrityksiä oli, mutta kaikki kaatuivat aina, tiedä sitten mihin, huonoon itsetuntooni vai mihin? Minua ei sillon kauheasti kiinnostanutkaan seurustelu, läheisyyttä ja seksiäkin toki olisin joskus kaivannut, mutta sitten vaan yritti rämpiä niistä mietteistä pois tekemällä jotain muuta..
No innostuin sitten laihduttamaan ja nyt olenkin normimitoissa, innostuin samalla myös enemmän liikkumaan ulkona (baareissa mm) ja miehetkin alkoivat kummasti pyörimään ympärillä vaikka "vanha haaska" olinkin ;)
Ja löytyihän (ihan sieltä baarista muuten) sitten mukava mies jonka kanssa nyt ollaan oltu jokunen aika kimpassa ja mukavaa on!
Itseäni jäi harmittamaan, miksen laihduttanut aiemmin, tuntuu, että meni monta vuotta hukkaan lihavuuden ja huonon itsetunnon kanssa..
Mutta jokainen tekee niinkuin itse parhaaksi näkee, minun tapani ei välttämättä ole sinulla hyvä..Eikä se lihavuus tai ikä kaikkia miessuhteita poissulje, riippuu pitkälti muistakin asenteista. Itselleni ei lihavuus mitenkään sopinut, toiset naiset voivat olla kuitenkin upeita ja haluttavia isoinakin (riippuu pitkälti siitä itsetunnosta)! - Catariiiiina
neiti ei ole tajunnut istuvansa pankkinsa päällä...! vähä seksyä vaatetta päälle ja meikkiä naamaan niin siitä se lähtee... varmasti kelpaat. Olet nuori
- miten itsesi
näet. Kun arvostat itseäsi ja olemustasi kokonaisuutena on helpompi kohdata vastoinkäymisetkin. Huonolla itsetunnolla tyytyy helposti huonoon mieheen - älä mene siihen lankaan.
Laihtuminen ei ole ainoa keino, vahvista itsessäsi niitä alueita jotka katsot olevan hyviä puoliasi. Saat siitä uskoa itseesi. Kaikella on tarkoituksensa - jos olet nyt yksinäinen, on se kasvamisen paikka. Aikanaan sitten osaat arvostaa hyvää parisuhdetta ja toimia siinä rakentavalla ja rakastavalla tavalla.
Tsemppiä ja hyvää Uutta Vuotta
- almaelma
että yli kolmekymppinen on vanha.....ja olet iskostanut päähäsi että et kelpaa kenellekään..miksi? ei kaikki miehetkään prad pittejä ole! Älä pakonomaisesti hae kumppania vaan tutustu muuten ja nauti elämästäsi. Kyllä se oikea kohdalle tulee kun on aika.
Terv yli 40 ja monesti ilman seksiä...maailmassa on muutakin : ) - tsemppiääääääää
edelleen sinkku, ja vientiä on :)
- Ei noin
Psykoosilääkkeet vetää sen verran hyvät jumit päälle että parisuhde tai seksi ei varmasti kiinnosta. Ei kyllä mikään muukaan mutta kaikista vähiten parisuhde tai seksi.
- Mikko*
Pitääpäs hommata Psykoosilääkkeitä.Kiitos mahtavasta vinkistä.
kun moni äänekkäämpi mies kilpaa huutaa, että jos et ole hänen mielestään panettava, muka oma on ongelmasi.
Tämähän se on jolla naista lyödään. Jos sinulla parisuhteessa halut lopahtavat, sehän on sitä että et herätä miehessä ”panetusta”. Samoin jos olet ”vanha” se on ilman muuta syy, että miestä ei haluta.
Kun nainen on kypsimmillään seksuaalisesti vasta noin 30 v jälkeen, niin se tarkoittaa, etteivät jotkut miehet haluakkaan hyvää seksiä. Ne naiset joilla on tyydyttävä seksielämä, ovat halukkaita pitkälti yli 60 v. Eli missähän on vika?
Näin vanhempana naisena sanon, että kulje noiden miesten ohi, joilla halut ovat vain itsensä tyydytykseen. He hakevat naista, joita he ehkä kuvittelevat tyydyttävänsä. Et sinä heistä saa yhtään mitään. Olemassa on miehiä, jotka ovat tyytyväisiä ja luottavat itseensä ja he tykkäävät enemmän paremmasta seksistä.
Jos etsit vakaata suhdetta, ei itseään kannata myydä näille ”markkinapelleille”. Eivät he etsi ihmistä vaan välinettä. Sinä kelpaat kun vain päätät, että olet ihan hyvä. Ja että sinä etsit sen, joka kelpaa sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342625- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512171Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201799- 861622