Uuden vuoden lupaukseni

Naisasialooseri.

on, että aion kirjata ylös kaikki baarissa saamani pakit, alkaen tästä illasta. Julkistan tuloksen sitten vuoden päästä ja ehkä jossain vaiheessa ilmoitan osavuosituloksen. Ja pakeiksi lasken mm. sen kun nainen ei anna puhelinnumeroaan, ei lähde tanssimaan, ei halua jutella tai tulla pöytääni istumaan.

25

478

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdadasdasdad

      Miksi? Ketä kiinnostaa?

      • Naisasialooseri.

        kiinnostaa mikä se luku tulee vuoden päästä olemaan, veikkaan ettei ihan pieni.


      • adasdasdadas
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        kiinnostaa mikä se luku tulee vuoden päästä olemaan, veikkaan ettei ihan pieni.

        Eli jatkat saman paskan suoltamista mitä tähänkin asti?


      • Naisasialooseri.
        adasdasdadas kirjoitti:

        Eli jatkat saman paskan suoltamista mitä tähänkin asti?

        yksi vuosi takana, toinen edessä! Siis elämää alemman tason miehenä


    • Niinjajoo

      Sinä tai joku muu palstakainen lupasi samaa viime vuonna. Ei ole raporttia näkynyt.

      • Naisasialooseri.

        eiliset vuoden ekat pakit ovat jo kännykässä ylhäällä


    • työtön ATM

      Hyvä idea. Minua ainakin kiinnostaa.

    • Tulevana vuotena en aio tehdä yhtään aloitetta. Poikkeuksena on tietenkin erityinen tilanne jos sattuu sopiva tulemaan kohdalle. Eli passiivisesti katselen, viettäen helppoa sinkkuelämää murehtimatta huomista.
      Ts. Sinkkuna vielä vuoden päästäkin :)

      • Vähän päivitystä että tää on muuten pitänyt paikkansa livessä.

        Et kyllä sinkkuna edelleen ollaan ja tuskin voi mikään muuttua päivässä. No huomenna tää lupaus menee umpeen joka tapauksessa.


    • ...

      Ei niitä vuosia niin monta ihmisen elämässä ole. Ennen kuin huomaatkaan niin elämäsi parhaat vuodet on jo takana, ja murehdit tekimisiäsi ja tekemättä jättämiäsi asioita.

      • työtön ATM

        Näin se on mullakin :-(


      • v.v.v.v
        työtön ATM kirjoitti:

        Näin se on mullakin :-(

        Kun baarissa huomaan saman miehen kiertävän naiseen luota seuraavan luo se ei herätä kiinnostusta. Jokaista yrittää vuorollaan pyydellä pöytään ja tarjota drinkkiä. Jotkut oikeen ottaa kädestä kiinni tai tunkee liki. Se paljastaa ikävällä tavalla että mies ei ole kiinnostunut itse naisesta henkilönä vaan tarve olis päästä pukille ja ihan sama kuka se sattuu olemaan kunhan suostuu.

        Tolla pelillä jääkin ilman.


      • .................
        v.v.v.v kirjoitti:

        Kun baarissa huomaan saman miehen kiertävän naiseen luota seuraavan luo se ei herätä kiinnostusta. Jokaista yrittää vuorollaan pyydellä pöytään ja tarjota drinkkiä. Jotkut oikeen ottaa kädestä kiinni tai tunkee liki. Se paljastaa ikävällä tavalla että mies ei ole kiinnostunut itse naisesta henkilönä vaan tarve olis päästä pukille ja ihan sama kuka se sattuu olemaan kunhan suostuu.

        Tolla pelillä jääkin ilman.

        Jos joku pelle ämmä antaa pakit, niin pitäiskö siis koko loppuilta olla yksin, ettei olis "kalastaja"?


      • bgvfx
        ................. kirjoitti:

        Jos joku pelle ämmä antaa pakit, niin pitäiskö siis koko loppuilta olla yksin, ettei olis "kalastaja"?

        kyllä se näin menee, naisten miälestä.


      • jaahas.
        v.v.v.v kirjoitti:

        Kun baarissa huomaan saman miehen kiertävän naiseen luota seuraavan luo se ei herätä kiinnostusta. Jokaista yrittää vuorollaan pyydellä pöytään ja tarjota drinkkiä. Jotkut oikeen ottaa kädestä kiinni tai tunkee liki. Se paljastaa ikävällä tavalla että mies ei ole kiinnostunut itse naisesta henkilönä vaan tarve olis päästä pukille ja ihan sama kuka se sattuu olemaan kunhan suostuu.

        Tolla pelillä jääkin ilman.

        Eivät miehetkään ole mitään ajatukselukijoita, jotka osaavat päätellä vain ulkonäöstä, kuka on miellyttävä ja fiksu nainen ja ketä heistä mies itse saattaisi kiinnostaa. Oletko tosiaan sitä mieltä, että se on huono tapa ottaa selvää, olisiko se oman tyyppinen nainen, että käy vähän jututtamassa ja kuuntelemassa? Että pelkällä pärstäkertoimella arpomalla selviää paremmin? Aika pinnallisia olette.


      • 14
        jaahas. kirjoitti:

        Eivät miehetkään ole mitään ajatukselukijoita, jotka osaavat päätellä vain ulkonäöstä, kuka on miellyttävä ja fiksu nainen ja ketä heistä mies itse saattaisi kiinnostaa. Oletko tosiaan sitä mieltä, että se on huono tapa ottaa selvää, olisiko se oman tyyppinen nainen, että käy vähän jututtamassa ja kuuntelemassa? Että pelkällä pärstäkertoimella arpomalla selviää paremmin? Aika pinnallisia olette.

        Onko jokainen pakit antanut pelle ämmä? Ja vain sen perusteella ettei kiinnostunut sinusta?
        Olen oppinut että miehelle on samantekevää kenen kanssa ne panee, toisaalla jopa kelpuutettiin homomiehiä heteroille. On se kumma ettei yhteisillä kiinnostuksilla ja harrastuksilla ole mitään merkitystä miehille. halutaan helppo saalis mutta vain itselle helppo. Muuten nainen onkin huora ja jakorasia jos lähtee ekana iltana jonkun muun kuin JUURI SINUN kanssa.

        Mahdoton yhtälö.


    • Utelias Htillleeerss

      Tätä odotellessa. Huomennako rapsahtaa raporttia?

      • Naisasialooseri.

        En ollut unohtanut lupaustani. Tosin olen tänä vuonna ollut baarissa(kännissä)vain viisi kertaa eli aika raittiina olen mennyt. Siitä syystä pakkejakaan ei ole päässyt kasapäin kertymään.

        Olen saanut viidet baaripakit, jotka muuten taisivat olla viime uutena vuonna vuoden vaihduttua. Nettideiteissä kolmet pakit(pakeiksi siis lasken ne jos olemme naisen kanssa mesessä jutelleet, mutta ei ole tullut treffejä) ja sitten yhdeltä naiselta jonka numeron pyysin baarissa selvinpäin, ja jota sittemmin piinasinkin.

        Sitten sain pakit myös eräältä yh:lta, jonka näin baarissa kesällä ja ongin hänen numeronsa selville.Niin ja yksi nainen kielti ottamaan yhteyttä ja sanoi etteivät"kemiat"kohdanneet, häneen siis olin tutstunut jo kesällä 2010. Ei ollut kummoisen näköinen, joten en kehdannut stalkata häntä.

        Eli tuostahan kertyy yhteensä vain vaivaiset kymmenet pakit. Parhaimmillaan olen saanut niitä enemmän kahdessa viikossa.


      • Uuden vuoden haltia
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        En ollut unohtanut lupaustani. Tosin olen tänä vuonna ollut baarissa(kännissä)vain viisi kertaa eli aika raittiina olen mennyt. Siitä syystä pakkejakaan ei ole päässyt kasapäin kertymään.

        Olen saanut viidet baaripakit, jotka muuten taisivat olla viime uutena vuonna vuoden vaihduttua. Nettideiteissä kolmet pakit(pakeiksi siis lasken ne jos olemme naisen kanssa mesessä jutelleet, mutta ei ole tullut treffejä) ja sitten yhdeltä naiselta jonka numeron pyysin baarissa selvinpäin, ja jota sittemmin piinasinkin.

        Sitten sain pakit myös eräältä yh:lta, jonka näin baarissa kesällä ja ongin hänen numeronsa selville.Niin ja yksi nainen kielti ottamaan yhteyttä ja sanoi etteivät"kemiat"kohdanneet, häneen siis olin tutstunut jo kesällä 2010. Ei ollut kummoisen näköinen, joten en kehdannut stalkata häntä.

        Eli tuostahan kertyy yhteensä vain vaivaiset kymmenet pakit. Parhaimmillaan olen saanut niitä enemmän kahdessa viikossa.

        Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Täältä tullaan 2012!


      • nöösi_poika
        Uuden vuoden haltia kirjoitti:

        Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Täältä tullaan 2012!

        Aamen.


    • Reipas Mies

      Kyllä minusta miehen, joka yrittelee baareissa naisia, tulisi kehittyä asiassa kun hyvää käsikirjamateriaalia on nykyään jokaisen saatavilla.

      En usko miehen "naama karmaan" ettei koskaan natsaisi naisen kanssa.

      Syynä on vain huono supliikki ja se että tekee jotain tosi väärin. Tarkoitan että panoeino lähestyminen ei sovi petteri-tavikselle, eikä jännän miehen eleet sille valkokaulus mikrotuki-miehelle. Koetan hahmottaa että lähestymisissä tulisi oma konsepti miehenä olla kasassa ja tietää rajoituksensa. Se on muuten jännää.

      Kun muuttaa iskemisen loosereiden P:n saannin epätoivosta smoothiksi tavaksi miehekkäitä lähestymiseleitä, ilmeitä, hymyjä ja kiinnostusta naisen persoonasta jotka tuottavat sen hyvän olon tunteen heti naiselle ja se merkkaa. Ei nainen ole automaatti joka jakaa sitä kun vain uskaltaa suoraan töksäyttää.

    • Minä lupaan

      Mun uuden vuoden lupaukseni on että en mene baariin koko vuotena. Ihan turha ja masentava paikka koko baari.

    • realismus

      Miksi ylläpito ei tee vastalupausta ja bannaa tuota? Ja miten ihmeessä tuo ylipäätään on vielä vapaana???

    • Reipas Mies

      Persoona pronominit hakusessa?

      Se että yksinkin mies joka altavastaajana nöyryyttää itseään baariasiamestareiden varjoon jääden baareissa ei voi tehdä parempaa ratkaisua kuin raitistua ja lopettaa baareissa kärvistelyn kun siitä ei mitään muutenkaan tule.

      Maailmassa on tuhansia fiksumpia asioita, joita meillä ei kulttuuri sidonnaisesti saa pitää kumppanin etsintä platformina.

      Silti se tuska mitä baareissa epäonnistuminen tuo on turhaa, koska aikansa ja rahansta voi käyttää fiksummin.

      Niilläkin vuoden baari rahoilla reissaa vaikka miten kauas- ellen sanoisi paremmin natsaaviin mestoihin.

    • There Is a Star

      Jätkä! Sä olet tän palstan todellinen Strara.

      Harmi vain kun emme saaneet maanantaina nauttia näistä "viisauksistasi", joten pitää nyt yön kunniaksi nostaa muutama vanhempi helmi keskusteltavaksi.

      http://www.youtube.com/watch?v=T7zAn8SW2Dc

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      295
      9606
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      67
      2173
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      41
      1970
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      31
      1817
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1808
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1746
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1308
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1262
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      48
      1175
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      48
      1164
    Aihe