Death

Mr.

Olen ks. bändin jonkinsorttinen fani. Ainakin Humanin ja Symbolicin perusteella mitkä ovat aivan mestariteoksia, mutta kävin ostamassa tuon Individual thought patternsin ja se sai minut karvan verran pettymään, vaikka se tuleekin soimaan pitkään ja hartaasti. Kaikki on loistavaa levyllä mutta se on mielestäni ehkä pikkaisen hajanainen.

Kysyisin vain että mitä mieltä muut ovat ks. levystä..tai ylipäätänsä bändistä? Parantuukohan levy vielä monilla uudelleenkuuntelemisilla?

6

414

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mentally Blind

Parantuu. Mun mielestä Individual on melkein paras levy. Overactive Imagination, Trapped In A Corner, Everything is Nothing ja Philosopher on ihan hittikamaa tai no koko levy on hyvä. Avautuu ehkä hitaammin, mutta huiippukamaa. Ko. levyllä paras Death-kokoonpano.

• \,,//

on iskenyt ainoastaan Human levy.
        Ehkä yksi kaikkien aikojen parhaista metallilevyistä!

SECRET FACE!!

• Daem

Individual Thought Patterns on kyllä yksi deathin parhaista! Itselle kolahtaa kaikki Humanista eteenpäin levyt...

Kuuntele myös Sound Of Perseverancea

Chuck Schuldiner R.I.P.

• Death -fani

Itelläni on kyseisen bändin miltei koko tuotanto.
      Ainoastaan Live in Eindhoven ja Spiritual Healing -levyt puuttuu.
      En oo kyllä parempaan yhtyeeseen vielä törmännyt.
      Kaikki bändin levyt vaatii mun mielestä jonkin asteista syventymistä, ennen ku ne aukeaa kuuntelijalle.
      Jaksat vaan kuunnella levyä, kyllä sieltä löytyy positiivisia puolia paljon enemmän kuin negatiivisia.
      Oon myös soittanut Deathin biisejä vanhan bändin kanssa.. ei oo kyllä helppoa tavaraa vaikka oon useemman vuoden rumpuja ja kitaraa soittanutkin.

• Hell

... hommata se Spiritual Healing! Kuuluu bändin parhaimmistoon ehdottomasti!

• Leprosyspiritualheal

Leprosy, koska mielestäni deathin raa'empi 1980-luvun tuotanto on parasta. Myös 1990-luvun tuotanto on hyvää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      421
      2125
    2. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      213
      1819
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      152
      1562
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      123
      1406
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1246
    6. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      259
      1075
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      114
      958
    8. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      18
      922
    9. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      75
      868
    10. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      26
      735
    Aihe