Olen ks. bändin jonkinsorttinen fani. Ainakin Humanin ja Symbolicin perusteella mitkä ovat aivan mestariteoksia, mutta kävin ostamassa tuon Individual thought patternsin ja se sai minut karvan verran pettymään, vaikka se tuleekin soimaan pitkään ja hartaasti. Kaikki on loistavaa levyllä mutta se on mielestäni ehkä pikkaisen hajanainen.
Kysyisin vain että mitä mieltä muut ovat ks. levystä..tai ylipäätänsä bändistä? Parantuukohan levy vielä monilla uudelleenkuuntelemisilla?
Death
6
327
Vastaukset
- Mentally Blind
Parantuu. Mun mielestä Individual on melkein paras levy. Overactive Imagination, Trapped In A Corner, Everything is Nothing ja Philosopher on ihan hittikamaa tai no koko levy on hyvä. Avautuu ehkä hitaammin, mutta huiippukamaa. Ko. levyllä paras Death-kokoonpano.
- \,,//
on iskenyt ainoastaan Human levy.
Ehkä yksi kaikkien aikojen parhaista metallilevyistä!
SECRET FACE!!
- Daem
Individual Thought Patterns on kyllä yksi deathin parhaista! Itselle kolahtaa kaikki Humanista eteenpäin levyt...
Kuuntele myös Sound Of Perseverancea
Chuck Schuldiner R.I.P. - Death -fani
Itelläni on kyseisen bändin miltei koko tuotanto.
Ainoastaan Live in Eindhoven ja Spiritual Healing -levyt puuttuu.
En oo kyllä parempaan yhtyeeseen vielä törmännyt.
Kaikki bändin levyt vaatii mun mielestä jonkin asteista syventymistä, ennen ku ne aukeaa kuuntelijalle.
Jaksat vaan kuunnella levyä, kyllä sieltä löytyy positiivisia puolia paljon enemmän kuin negatiivisia.
Oon myös soittanut Deathin biisejä vanhan bändin kanssa.. ei oo kyllä helppoa tavaraa vaikka oon useemman vuoden rumpuja ja kitaraa soittanutkin.- Hell
... hommata se Spiritual Healing! Kuuluu bändin parhaimmistoon ehdottomasti!
- Leprosyspiritualheal
Leprosy, koska mielestäni deathin raa'empi 1980-luvun tuotanto on parasta. Myös 1990-luvun tuotanto on hyvää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059