Miksi miehet eivät osaa metsästää?

lupa on

Yksin (koiran kanssa) saa juosta metsäsikojen perässä, kun miehet pelkäävät koskeakaan aseisiin.

5

281

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipä---------------

      Eipä ole tosiaankaan minua koskaan aseet ja metsästykset kiinnostaneet, ei edes naisten metsästys. Minun on vaikea käsittää miksi ihmisiä kiinnostaa elukoiden perässä metsäsässä juokseminen ja niiden tappaminen kun ruokaa saa mielin määrin kaupastakin. Jos elukoiden tappaminen kiinnostaa niin miksi ei hakeudu ennemmin esim. johnkin teurastamoon töihin.
      Kyllä minä hyvin muistan kun pikkupoikana monet ikäiseni kaverit tykkäsivät aina sotaleikeistä ja minä vastentahtoisesti niihin osallistuin. Se että armeijassa sai oikeita aseita käsiteltäväkseen oli myös monelle miehlle iso juttu, mutta minulle vastenmielinen kokemus. En ole innostunut aseista edes teknisessä mielessä vaikka useammankin lajin tekniikasta olen ollut kiinnostunut ja olen vieläkin tosipaljon kiinnostunut tietyistä jutuista.
      Tiedä sitten josko tämä minulla johtuu siitä kun lapsena maatalossa joutui katselemaan teurastuksiakin ja ne jäivät mieleen jotenkin hyvin ikävinä juttuina. Sitten oli vielä faija joka uhkasi tappaa muijansa(koska muija ei ollut hänen mielestään riittävän tasokas lähinnä varallisuuden suhteen) ja ainakin minut myös ja aseita piti aina kätkeä niin että ne eivät olisi olleet heti hänen saatavillaan kun hän raivostui, ja että siis ehti pakenemaan ennenkuin hän aseen käteensä sai.

      • lupa on

        Tuohan kuulostaa jo vakavalta traumatisoitumiselta. Sellainen estää hyvään tai edes parisuhteeseen hakeutumisen.


    • Se on ihan mukavaa puuhaa, jos varautuu hirvikärpäsiin niitä nimittäin on kesä/syksy aikaan paljon. Todella inhottavia kun eivät kuole millään ja tunkeutuvat joka paikkaan. Mutta muuten metsässä on mukava liikkua, jos käyttää tehokasta hyttyskarkotinta.

    • Ei halua Ei kiinnost

      Olet jotenkin vinksahtanut, kun pitää metsän eläimiä päästä tappamaan, moni viaton eläin jää aina välillä haavoittuneena kitumaankin sinne.
      Aseita löytyy itseltäkin, mutta jo alle 18 v. henkinen kasvu vieroitti ammuskelemasta eläimiä, eikä tuota lihaakaan muuten tule paljoa syötyä.

      • allmächt'ge jungfrau

        "moni viaton eläin jää aina välillä haavoittuneena kitumaankin sinne"

        Tämän takia metsästäjillä tulisi AINA olla koira mukana. Koiran kanssa haavoittuneen eläimen kitumaan jäämisen todennäköisyys on häviävän pieni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      295
      9576
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      67
      2173
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      41
      1960
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      30
      1810
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1808
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1736
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1308
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1252
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      48
      1175
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      45
      1156
    Aihe