Haluaisin taas rekisteröityä, mutta missä ja miten.
Olen sen ennenkin tehnyt, ja myöhemmin hävittänyt niccini.
Nyt en tiedä, mikä minua vaivaa, mutten löydä paikkaa, jossa rekisteröityä.
Älkää naurako, vaan neuvokaa, please! :))
Rekisteröinti.
12
416
Vastaukset
- lovemeorleaveme
Noinko helppoa se on nyt?
Viimeksi, minusta tuntuu, siinä oli sen satakin kysymysta ja kohtaa täytettävänä.
- SAS*
Muutoksia on tullut, ei ole galleriaa, vaan joku minä-juttu.
Olen rekisteröitynyt, mutta en saa niitä sivuja toimimaan, en saa edes kuvaa liitettyä.
Toimii tämä keskustelu muutoinkin... pitäköön minä-sivunsa(:- l-o-l-m
Minullekin riittäisi vain rekattu nikki, itse tiedän minuuteni. :))
- FF 58
Nappaise tuota oikealla yläkulmassa olevaa sinistä laatikkoa jossa lukee KIRJAUDU SISÄÄN. Siten lue ruudultasi LIITY JÄSENEKSI-kohta. Sen jälkeen seuraat ohjeita ja ei kun keksimään uutta nikkiä :))
- l-o-l-m
näyttääkin olevan.
Minulla on ollut kuvaruudun näkymä niin kapealla, ettei se ole näkynyt lainkaan.
Kiitos sinullekin!
- l-o-l-m
Olen tehnyt omasta mielestäni sata kertaa, niin kuin pyydetään.
Silti ei tapahdu muuta, kuin kone huomauttaa "täytä kaikki tähdellä merkityt kohdat".
Sen kyllä olen tehnyt.
Tähtiä ei näy pian kuin päässäni.
Mikä kaihertaa?- l-o-l-m
minttupuu kirjoitti:
toista selainta!
onnistuihan se, kun otti silmän käteen. :)
- l-o-l-m
Sain tehtyä rekkauksen, mutta, mutta, miksi kone on pannut sukupuolekseni vastakkaisen, kuin olen?
Kai hermostuksissani laittelin sitä sun tätä, mutta kun oikeasta nimestäkin on sukupuoleni hyvin havaittavissa. Vai eikö kone viisaudessaan sitä lue.
Miten saan korjattua, ja saanko mitenkään?
Voihan nenä sentään. :((laita siellä täppä kohtaan:sukupuoleni "älä näytä profiilissa"
Tuskinpa sitä enää pois saa, mennyt mikä mennyt.- l-o-l-m
minttupuu kirjoitti:
laita siellä täppä kohtaan:sukupuoleni "älä näytä profiilissa"
Tuskinpa sitä enää pois saa, mennyt mikä mennyt.elekee hermoontuku!
Käytössäni on nyt miniläppäri, ja oikealta ei näy, jos ei aseta näytille.
Löysin oikean paikan. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706504
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283078- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431211