Kuka muistaa tän purkkapopbiisin 70-luvulta:
La haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, la la laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sokeri vauva rakkaus
Sokeri vauva rakkaus
En tarkoittanu loukata....
Vinkki, sen englanninkielistä alkuperäisversiota on soitettu Ylen "Entisten nuorten sävellahja"-ohjelman mainoksessa
Tulevien vanhusten sävellahja
3
450
Vastaukset
- sugerr
on se alkuperäinen, olisiko Aki ja Turo vääntäny siitä huumoriversion.
http://www.youtube.com/watch?v=ACCsnXHH9Vk&feature=fvst- tuleva eläkeläinen
ja alkuperäinen biisi Sugar Baby Love (eli sananmukaisesti suomennettuna Sokeri Vauva Rakkaus).
Markku Aro teki siitä suomenkielisen version Oma kultasein.
Siitä huumoriversiosta en ole varma, koska oman mielikuvan mukaan sen olisi tehnyt Kontra...voin muistaa kyllä väärinkin.
No ei muuta kuin babduadi babsuadi laa laa laa laa ;D - tää on nähty
http://www.youtube.com/watch?v=LU7Ws0UbRwM
Ja oltiin paikan päällä Kaivarissa katsomassa, paikalla oli 29.998 muutakin ihastunutta!!! Vuosi oli 1988
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984