California Nails, Hakaniemi (HKI)

lamenta

Onko kenelläkään kokemuksia? Hinnat näyttäisi olevan hulvattoman halpoja, mutta miten on laatu esim. manikyyrissa tai pedikyyrissä?

76

8972

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lainentaja

      kyllä siellä ollaan oltu käymässä!
      Todella ystävällistä palvelua ja olen todella tyytyväinen minun manikyyriin ja ripsenpidennykseen!
      Suosittelen käymään täällä kun on kerran Halpaakin ja laadukasta!

    • lp

      itse en ole ollut erityisen tyytyväinen paikasta hankkimiini ripsenpidennyksiin. Ainakaan ripsien laatu on kaikkea muuta kuin laadukasta. Ripsiä laitetaan omaan ripseen montakappaletta ja omat ripset lähtee sitten juurineen.. ei hyvä.
      kaverillani ripset oltiin pistetty todella huonosti. Kaverini sanoi että joko teette uudet kunnolliset tai pois kokonaan no ne otettiin sitten repimällä juurineen vaikka olisi pitänyt liottaa....

      • Valoja..

        Nytkin saa käyttää aivoja. Mihin sitten ripsiPIDENNYKSET laitetaan jos ei omiin ripsiin/ripsien juureen?? Mihin hiustenpidennykset laitetaan? Hei haloo :D
        Ja mitä luulet oikeasti saavasi tolla hinnalla pidennyksistä? Odotatko, että ne on huippuluokkaa ja kestävät yli 4vk? Valoja.. Eiköhän se hinta kerro yleensä laadusta? ;)


    • gaefj

      Kävin huollattamassa geelikynteni kyseisessä paikassa, enkä todellakaan ole tyytyväinen. Ensinnäkin, omasta kynnestä hioivat PALJON pois.. nyt oma kynsi punoittaa ja hyvin ruman näköinen kasvu! Lisäksi väittivät kovasti, että tekivät geelikynnet mutta geeliä ei ole kyllä nähnytkään. Muutoinkin on todella epäsiististi tehty, kuplia välissä ja ranskalaiset ”tipit” on ihan vinossa ja epätasaiset. Jokainen kynsi on eri pituinen (isojakin eroja) ja eri mallinen. Itse en ainakaan mene enää ikinä kyseiseen paikkaan!!!

      • puuterigeeli

        california nails käyttää PUUTERIGEELIÄ.. se siis näyttää täysin samalta kuin akryyli mutta on geelivalmisteista!


    • sjoe

      itse kävin ensimmäistä kertaa kyseisessä paikassa halpojen hintojen perässä, ja kynnet ovat olleet siis minulla vasta muutaman päivän eli en osaa sanoa vielä "tuomiota" paikalle.
      Mutta ainakin väki oli ystävällistä ja tekivät minusta hyvin nämä akryylit. geeliä en pyydä koska sitä ei sieltä kyllä saa, tai uskon että huijaavat vain rahat.
      JA teko ei sattunut yhtään toisin kuin itäkeskuksen world nailssissa poraaminen teki kipeää ja koko päivän kynsiini jomotti ja kuumotti. Jos nämä kynnet pysyvät hyvin aijon kyllä jatkossakin käydä kyseisessä paikassa :)

    • baabelsson

      ripsienpidennykset otin, ja tosi nätit oli aluksi, sitten tooosi paljon lähti, vaikka kuivatin tosi tunnollisesti kaksi päivää kostuttamatta ja hikoilematta. noo nyt ollut kolme viikkoa ja aika hyvän näköiset. frendillä hullusti kalliimmat ripset, ja huomattavasti tuuheemmat vaikka 4vk mennyt. siltikin, ei tää kauheen paha ole. mutta ihan kahden vaihella oon, ottaakko seuraavaksi huollon vai pois ripset?

      oon tosi ihastunut ollut näihin, ja ihmiset kehunut... paitsi mitä nyt jotkut mimmit vikissyt luonnollisuudesta ja tarkkaavaisina huomauttaneet feikkiydestä ;)
      on nää ärsyttävät, ja kääntyilee ajoittain, ja jotkut on tarttuneet toisiinsa, ja jää vähän niinkuin ilmaan leijumaan . ne joilla pidennykset ainakin varmasti ymmärtävät. :) saa nähdä mitä päätän. california nailssistä ainakin saa jonkin moiset ripset, ihan jees osiota, mutta tottakai rahalla saisi varmasti paremmat, kuinkas ollakkaan. ainoa mitä jännitän, on se missä kunnossa ripset paljastuvat pois oton jälkeen tästä puljusta? yksi kommentti löytyikin, että oli revitty pois??? huiii?? mutta muilla vielä siitä kokemusta??

      • lfdkj

        tiedätkö missä ystäväsi kävi laittamassa ripsenpidennykset?


    • sjoe

      Kannattaa varmaa ihan ootella että ne ripset itse tipahtavat pois, ei niitä kuuluis repiä :)

      Itse kävin huollossa 4 viikon jälkeen ja olen taas todella tyytyväinen. Minulle osui sattumalta sama tyttö kuka teki ensimmäiset kyntenikin, ja tykkään tästä tytöstä, tekee minusta hyvin. Otin akryylit liukuväriglitterillä ja vaan 47e! kun siellä on ne alennukset. Kynnet eivät kylläkään minun omassa käytössä pysy edes tuota 4 viikkoa (oli 3 kynttä jäljellä kun saavuin huoltoon) koska kuitenkin kahden lapsen kanssa tulee touhuttua aika lailla ja käsiä pesen koko ajan ja kaikki muutkin kotiaskareet. Mutta paikasta tykkään ja tyytyväinen taas siis olen!

    • kikfjojf

      Todella huonoa palvelua! Otin akryylitkynnet california nailsissa... Teknikko hioi minun kynsinauhani aivan vereslihalle. Yritin monta kertaa sanoa, että sattuu, mutta hän vaan naureskeli (ei ilm ymmärtäny sanaakaan suomea). Huomautin myös monta kertaa, että haluaisin kyhyemmät kynnet, mutta ei! Kynsistä tuli todella ruman malliset, liian pitkät, kaikki kynnet oli eri pituiset jne. Kynnet kyllä pysyivät yllättävän hyvin, mutta mitään muuta hyvää sanottavaa ei ole!

    • ripsityyppi

      Ripset on ihan kauhea katastrofi, näyttää upealta mutta tippuu omat ripsetkin päästä! Ja kokemusta on itsellä ja tiedän mistä puhun sillä teen ripsipidennyksiä ja rakennekynisä.

      Ripsiä teki kaksi eri tyyppiä, vaihtoi kesken kaiken tekijää kun toinen sai niin hirveän jonkun allergisen "flunssan" keskenkaiken, eli liimoissa liikaa vaarallista höyryä. Kaveri otti samaa aikaa niin ripset valahti niin että niitä sai pidellä

    • pettynyt87

      siis aivan järkyttävä paikka.. varotuksen sana siis kaikille.
      menin sinne ottamaan ripsipidennyksiini huoltoa. minut laitettiin makaamaan penkille ja laput silmille ja tekijä häipyi paikalta.. odottelin siinä puolisen tuntia ilman minkään näköistä palvelua. yritin huudella hänen perään mutta turhaan. kun hän vihdoin saapui paikalle yritin kysyä mitä tässä oikein tapahtui, mutta hän ei vastannut (ei ilmeisesti puhunut sanaakaan suomea), toisti vain sanaa "ruuhka" uudestaan ja uudestaan. he repivät vanhoja pidennyksiä irti niin että sattui, ja omat ripseni lähtivät juurineen! jälki näytti kyllä ihan hyvältä, mutta he laittoivat monta pidennystä samaan ripseen, eli vähän tökköisen näköisesti.. ainoa hyvä asia koko paikassa on halvat hinnat, mutta vastaisuudessa maksan hieman enemmän hyvästä palvelusta ja laadusta, kun pilaan omat ripseni kivuliaasti.

    • Divinee

      Kävin laitattamassa akryylikynnet tässä paikassa. En ole koskaan saanut niin paksuja ja rumia kynsiä. Lisäksi tarjoushinnat eivät pitäneet paikkaansa, mutta en jaksanut edes yrittää keskustella hinnasta, koska kukaan ei puhunut juurikaan suomea. Sormet olivat todella kipeät kaksi päivää (ei ole koskaan käynyt näin aiemmin). Meni varmaan alle viikko, kun kynnet alkoivat "irtoilla" reunoilta. Muualla, kun olen laitattanut, kynsien irtoilemiseen menee n. neljä viikkoa, jos ei ole käynyt huollattamassa.
      En suosittele enkä menee enää itse uudestaan!

    • utelias......

      Hei oliskos kenenlläkään tietoa tästä california nailsin nettisivuista.Olen talvella viimeksi siellä vieraillut mutta nyt ei tunnu löytyvät sitten mitenkään..?
      Oliskos kenenlläkään vaikka numeroa heille jos ovat viellä pystyssä koko paikka..?

    • Karsee paikka..

      Itse otin kyseisessä paikassa ripsienpidennykset ja oli ehkä järkyttävin kokemus ikinä. Tekijä oli kovakourainen ja keskittynyt aivan johonkin muuhun. Yritin sanoa, että sattuu mutta ei ymmärtänyt. Ripset oli liimattu klöntteinä ja silmät todella arat käsittelyn jälkeen. Poistatin ripset seuraavana päivänä toisessa paikassa, jossa palvelu hieman eri kaliiberia. Sanoi itsekkin, että huonosti laitettu. Vaadin rahoja takaisin ja vänkäämisen jälkeen onnistuinkin saamaan korvauksen.

      • Möö

        Kenties kyseessä oli ensimmäiset ripsipidennykset? Jos oli niin tietenkin silmät ovat arat pidennysten laiton jälkeen. Silmä ei ole tottunut niin "vahvaan" aineeseen eli liimaan ja suht "painaviin" ripsiin.
        Muutaman päivän päästä silmät on tottunut ripsiin eikä paina eikä satu milläänlailla.
        Oma vika jos olet noin äkkipikainen.


    • dck

      Kannattaa oikeasti miettiä missä teetätte kyntenne ja ripsenne.Kyseessä on kuitenkin silmänne. Halvalla ei voi saada hyvää!!? Itse ainakin maksan muutaman euron enemmän siitä tekijä edes ymmärtää äidinkieltäni. Eikö näistä paikoista jo varoiteta tälläkin palstalla ihan tarpeeksi? Hygienista puhumattakaan, en astuisi näihin tehtaisiin jalallanikaan.

    • Kynsifriikki

      Itselläni on ollut rakennekynnet lukuisia kertoja ja kymmeniä eri paikkoja on tullut testattua.

      California Nails:ssa olen käynyt viime maaliskuusta saakka ja koskaan en ole ollut kynsiini tyytyväisempi kuin nykyään.

      Huonoimmillaan aiemmissa paikoissa kynsien reunat ovat irronneet 5-7 päivässä. Ja huolto on ollut pakko tehdä vähintäänkin 4 viikon välein.

      En tiedä mitä he CN:ssa kynsille "taikovat", mutta kynteni ovat aivan loistokunnossa vielä 8 viikonkin jälkeen - tosin kasvurajahan rumentaa, mutta sitäkin saa fiksattua varovasti viilaamalla ja värittömällä lakalla paikkaamalla.

      Itse olen paikkaan erittäin tyytyväinen, mutta toisaalta turha on ihmisten mielipiteitä kysellä, sillä aina osa haukkuu ja osa kehuu :)

    • cyb

      joo no.. kaikki -30% lukee joka päivä ständissä ko. liikkeen pihalla. Kuitenkin uudet akryylit maksoivat melkeen 50e, glitterillä tosin, mutta ei siitä 15e lisää kait pitäis tulla.. Kummiskin tosi edulliset vaikka 50e maksaisikin, kun miettii hintaa minkä suomalaiset tytöt veloittavat.
      Muuten olen ollut tyytyväinen kynsiin, 5x oon käynyt kynnet huollattamassa, 2 kertaa laittanut uudet..

      • Kynsifriikki

        Glittereistä tulee kyllä tuo 15 euron lisähinta - itse otan nimittäin lähes aina glitterikärjet :) Se mainostettu alkaen hinta on se perusversio eli ilman glitteriä tai ranskalaista - muutaman kerran olen ottanut sellaiset ja lakkaillut itse kynsiä kotona :)


    • ei California Nails

      On huonoja kokoemuksia ainakin ripsien pidennyksistä. Ripset tippuivat 3 kertaa viikossa pois (kävin reklamoimassa, tekivät aina uudestaan mutta huonosti) Ne mitkä jäi silmiin olivat liimautuneet useisiin omiin ripsiin ja pidennyksiin klimpeiksi. Jotka olivat kivuliaita lähtiessään pois.

      He myös laittavat ripset jokaripseen, mikä on kiva 1-2vko, mutta sitten kun ripsi kasvaa pituutta näyttää todella tyhmältä. Ja kun kasvavaan ripseen laitettu ripsi on myös lepovaiheen ripsessä joka lähtee irti, se rupeaa painamaan silmää ja lähtee lopulta pois repästen myös kasvuvaiheessa olevan ripsen mukanaan.

      En suosittele kenellekkään! Tekevät nopeasti mutta huolimatonta työtä!

      • newer ever

        tämä se mesta siinä "kongissa" mäkkärin vierssä? siellä kävin huollattamassa ripset jotka olivat olleet 5viikkoa ja edelleen pitokunnossa jotka oli siis muualla laitettu.

        Huollon jäljiltä oli silmät "arat" pari päivää, mikä oli yllätys koska laittamisen jälkeen eri paikassa mitään arkuutta ei tullut. Tulos kuitenkin tuuhea ja upea, noin viikon! 2viikkoa huollosta ja ripset olivat hajallaa, sojottivat miten sattuu jne - tuumarin, että taisivat laittaa liikaa ripisä ja liikaa liimaa. Ajattelin että käyn reklamoimassa että pysyivät hyvänä alle 2viikkoa (kun alkuperäisen laiton jäljitlä olivat kunna yli 4viikkoa).

        Sanoi siellä vietnamilainen (josta kai kaikki ovat) että 2viikkoa ok, että se on se huoltoväli heillä. ja että hänen mielestään ripseni olivat ihan siinä kunnossa kun tuon ajan puitteissa pitääkin. Itse olin erimieltä, en kuitenkaan saanu mitään hyvitystä tms vaan kysyi varataanko uutta aikaa - NO EI TODELLAKAAN!

        en mene tuonne ja tuon huonon keston vuoksi en uskalla laittaa kai muuallakaan vietnamilaisten halvoissa mestoissa (niitähän on useita!). Ystäväni kävi tuolla laittamassa ripsipidennykset (siis laittamassa, ei huoltoamassa) ja halusi lyhyet mutta sai pitkät. kun sitten sanoi laitoin jälkeen että hän ei halunnut pitkiä niin laittaja otti sakset ja leikkasi ne lyhyeksi (eli oli aika näky, kun oli sitten leikatut ripset eli ei tavutuskärkeä eikä kaventuneet kärkeä kohti).

        Meille kummallekin siis huonot fiilikset tästä paikasta, ripsipidennysten huollon sekä laadun laitosta ja asiakaspaveluasenteesta (jota ei siis taida näillä tyypeillä edes olla)


    • Marjutp88

      akryylikynsiä kyseinen paikka tekee erinomaisesti, käyn huoltamassa 7-8 viikon välein ! Toki kynnet näyttävät kasvuosasta rumalta mutta tuunailun jälkeen ne ovat kuin uudet! Tänään kävin ripsetkin laittamassa pienen pohdinnan jälkeen, no ihan hienothan niistä tuli, mutta pidemmät olisivat olleet kivat, sillä nyt näytän ihan surulliselta kun tuntuu että silmäkulmiin ois laitettu ripsiä enemmän kuin sitten keskemmälle silmää. Ovathan nämä ihan hienot, mutta california nails, nimensä mukaisesti tekee paljon paljon parempia kynsiä kuin ripsiä! :) saas nähä missä kunnossa nämä ripset ovat huomenna, tai saati sitten viikon päästä...

    • cf

      Itse olen käynyt huoltamassa kynsiä California Nailsissa n. puolen vuoden ajan. Paikan hinta-laatu suhde on kohdillaan. Halvalla hinnalla saa hyvännäköiset kynnet, jotka kestävät. Eli jos työntekijöiden keskinäinen jutustelu omalla kielellään, ja se että vain pari työntekijää puhuu suomea ei häiritse, suosittelen paikan rakennekynsiä. Käyn huollossa n. 5 viikon välein, ja lähes aina kaikki kynnet ovat pysyneet paikoillaan, enimmillään niitä on 5 viikossa irronnut pari. Laitan täällä aina "geeli" kynnet, olen kokeillut myös paikan akryylia, mutta nämä "geelikynnet" kestävät huomattavasti paremmin kuin akryyli, eli jotain eroa niillä on keskenään vaikka mielestäni heidän geelikynneksi kutsuma kynsi ei ole varsinainen geelikynsi, vain hieman kalliimpi akryyli. Ripsiä en tässä paikassa itse ottaisi, hygienia vaikuttaa varsin mitättömältä, sillä ripsiä laitetaan samassa tilassa (käytävällä!) kuin kynsiä, ja voisi kuvitella että kynsistä hiottava pöly leijailee ympäriinsä liikkeessä. Olen myös kuullut että joku olisi saanut täältä silmätulehduksenkin. :/ Palvelu on ihan ok, ainakin niillä parilla suomea puhuvalla naisella. Muut lähinnä vain tekevät työn ja puhuvat omalla kielellään muiden työntekijöiden kanssa. Ripsiä en siis suosittelisi, mutta paikasta saa kestävät ja kauniit kynnet.

    • Katarina

      Kävin huollattamassa viime joulukuussa geelikynteni Californian Nailsissa. Halusin uv-geelikynnet, mutta jälkeenpäin paljastuikin, että kyseessä oli akryylit.

      • Tuskin on huijattu

        Miten se paljastui? Jos joku kertoi sinulle jälkikäteen, että jauheella ja nesteellä tehty kynsi on aina akryylikynsi, niin se on puppua ja tietämättömyyttä tai kateellisten kilpailijoiden panettelua. California Nails vaihtoi geelitekniikkaa marras-joulukuussa valmiista uv-geelistä geelijauheeseen, joka ei vaadi uv-valoa. Todellakin on olemassa geelijauhetta, joka ei vaadi uv-valoa, ja näppärä kynsien laittaja saa sillä aikaan hyvät kynnet nopeasti ja edullisesti. Päälle tulee uv-kovetteinen geelilakkaus.

        Suomessa suurin osa kynsistudioista käyttää valmiiksi sekoitettua geeliä, joka ei vaadi niin suurta käsityötaitoa, mutta tulee kalliiksi, koska raaka-aine on valmiiksi sekoitettuna geelinä pikkupulllossa.

        Geelikynnen ja akryylikynnen ero on joustavuus: geeliknsi kestää pitempään kuin akryylikynsi, koska se on sitkeä ja joustava. Akryylikynsi on hauraampi ja napsahtaa helpommin poikki.


      • halpaa on geelikin
        Tuskin on huijattu kirjoitti:

        Miten se paljastui? Jos joku kertoi sinulle jälkikäteen, että jauheella ja nesteellä tehty kynsi on aina akryylikynsi, niin se on puppua ja tietämättömyyttä tai kateellisten kilpailijoiden panettelua. California Nails vaihtoi geelitekniikkaa marras-joulukuussa valmiista uv-geelistä geelijauheeseen, joka ei vaadi uv-valoa. Todellakin on olemassa geelijauhetta, joka ei vaadi uv-valoa, ja näppärä kynsien laittaja saa sillä aikaan hyvät kynnet nopeasti ja edullisesti. Päälle tulee uv-kovetteinen geelilakkaus.

        Suomessa suurin osa kynsistudioista käyttää valmiiksi sekoitettua geeliä, joka ei vaadi niin suurta käsityötaitoa, mutta tulee kalliiksi, koska raaka-aine on valmiiksi sekoitettuna geelinä pikkupulllossa.

        Geelikynnen ja akryylikynnen ero on joustavuus: geeliknsi kestää pitempään kuin akryylikynsi, koska se on sitkeä ja joustava. Akryylikynsi on hauraampi ja napsahtaa helpommin poikki.

        heh heh.. vai tulee valmis uv geeli kalliiksi. kamaa saa kiinasta suomeen postareineen tilattua hintaan n. 1,5usd/uv geelipurkki. Eli ei tuo uv geeli kyllä kallista ole! Ja nämä vietnamilaiset ei varmaan osta kamojaan suomen tukuista vaan tilaavat varmaan tuolta liikeeltä kotimaataan josta sitä saa liki ilmaiseksi.


    • Tyytymätön

      Aika helvetin epäsiisti, eikä hygieniasta tietoakaan. Pöydät suditaan puhtaaksi samalla harjalla, jolla asiakkaan käsistä huiskitaan pölyt pois.

    • Kynnet on hyvät

      Olen käynyt ottamassa sekä kynnet että ripset pari kertaa. Paikka on halpa ja nopea. Kynnet ovat siistit ja pysyvät erittäin hyvin, paremmin kuin ne, mitä ennen otin ja maksoin tuplahinnan. California Nailsissa työskentelee yleensä kuusi thaityttöä.

      Tietysti työtä tehdään vähän liukuhihnalta, yksi tyttö putsaa vanhat pois, toinen levittää uudet massat ja kolmas viimeistelee. Välillä ajat ovat myöhässä koska jos joku työntekijöistä joutuu olemaan pois, ei aikoja peruta vaan muut yrittävät tehdä töitä vieläkin nopeammin. Palvelu on kuitenkin ollut erittäin ystävällistä ja jos joku ei osaa suomea kovin hyvin, niin toinen tyttö kääntää. Lopputulos on ok mutta viimeistelen viilausta ja muotoa itse jälkeenpäin - tosin niin tein kyllä niille tuplasti kalliimmillekin kynsille.

      Riripsiaines on kovaa tekokuitua, ei minkkiä tai silkkiä niin kuin kalliimmissa paikoissa, ja liima tuoksuu tosi voimakkaalle. Aina saa valita, ottaako pidemmät vailyhyemmät ja onko pisin kohta keskellä vai nurkassa. Ripset saa myös aika edullisesti ja ne näyttävät aika hyviltä. En tiedä mitä kilpailijoitten rienauskirjoituksia nuo aiemmat väitteet irtirepimisistä olivat. Ei siellä mitään revitä. Olen ollut paikalla kun California Nailsiin tuli rouva, joka oli ottanut ripsenpidennykset muualla ja ne satuttivat häntä; hän halusi pidennyksistä heti eroon, ja California Nailsissa ne poistettiin liottamalla. Mitään kovin suurta yksityisyyttä niitten rullaverhosermien takana ei siis saa. Paikan ilmapiiri on pikeminkin yhteisöllinen kuin intiimi. Asiakkaat juttelevat usein toistensa kanssa kynsitiskin ääressä. Paikka sopii nuorekaille ja reippaille, jotka arvostavat nopeutta ja edullista hintaa.

    • Minnamamma

      California Nails on vähän niinkuin muutkin liikkeet tossa Hakaniemen bussipysäkin tutumassa, siinähän on Specsavers, Seppälä, Mäkkäri jne. Eli ei mitään luksuspaikkoja mutta ihan ok käyttölaatua. California Nailsissa on sama suhteutettuna kynsialaan: sieltä saa ihan käyttökelpoiset ja hyvin pysyvät kynnet ja palvelu on ystävällistä, mutta ei siellä mitään kalliin salongin kiireettömyyttä tai luksuskohtelua ole.

      Kun ymmärtää että Ladan hinnalla ei saa Mersua, niin ei pety.

    • Ihan okei, halpa

      Minä olen ollut tyytyväinen California Nailsiin. Ennen kävin Kampissa, jossa venäläistaustainen kynsiteknikko teki saman homman tuplasti kalliimmalla. California Nailsin kynnet on pysyneet jopa paremmin, huoltoväli 4-5 viikkoa nyt kun ennen oli 3-4 viikkoa. Säästyy aikaa ja rahaa.

    • Virginia

      Kävin ennen Tikkurilassa asti kynsistudiossa joka oli aika kallis.Sain vihjeen California Nailsistä ja olen todella tyytyväinen heidän työhönsä.Otin heti uuden ajan
      ja tulen käyttämään tämän kynsistudion palveluja.Hinnat pitivät paikkansa ja kielionglemia ei ollut , tosin puhun kyllä englantia jos olis ollut tarvista.Suosittelen !

    • ärsyyntynyt

      Varasin itekkin ajan tonne halpojen hintojen vuoksi. Minua alkoi kuitenkin heti epäillyttää kun tekijä ei ymmärtänyt minua edes puhelimessa. Menin paikan päälle, liikkeessä oli järkyttävän voimakas kynsilakanpoistoaineen ja kynsilakkojen väkevän sekoituksen haju. Meinasi tulla oikein huono olo sitä haistellessa. Poikakaverinikin - joka odotti minua siinä, joutui välillä lähtemään ulos. Ihme kun ei päätä alkanut särkeä. Jonkinlainen ilmastointi olisi ihan hyvä keksintö siihen paikkaan.

      Tekijä antoi minulle pari taulua, joista sitten valkkasin haluamani geelikynnen. Kysyin useasti, että onhan tämä varmasti sen 39e, mitä netissä mainostettiin geelikynsien hinnaksi. Hän vain nyökkäili. Kynteni näyttivät kamalan keskeneräisiltä , kun hän kysyi haluanko niihin koristeita. Vastasin, että kyllä, samanlaisen kynnen minkä valkkasin taulusta.Ihan vain senkin takia vastasin myöntävästi kun pelkäsin et ne jäävät sellaisiksi. Laitettiin sitten, jonka jälkeen menin kassalle ja järkytyin, kun hinnaksi tulikin 61e. Tottakai oletin että valitsemani kynsi olisi ns. se 'koko paketti' , sen 39e. En nyt arvannut että olisi pitänyt tajuta itse laskeskella: aha,tähän laitettiin kaksi timanttia,hintaa lisää. Puhumattakaan siitä, että pari timanttia maksoi yli 20e. En siinä sitten viittinyt ruveta inttämään, kun ei edes osannut suomea. Otti kyllä pattiin pirusti. Enkä koe, että se olisi ollut oma vikani,koska kuitenkin kysyin monesti hinnasta.

      Itse kynsistä ei kyllä sinänsä ole huonoa sanottavaa. Ovat hienot ja pysyneet visusti kiinni, vaikka epäilinkin. Hinta vaan yllätti huonolla tavalla, ja se ärsytti etteivät ymmärtäneet mitään. Eihän sitä kai mistään nykyään 60e.llä saa geelikynsiä, mutta kun olin varautunut siihen 39e niin siksi olin järkyttynyt. Olivat he myös nopeita, kun minulla aiemmin olleissa kynsissä kesti yli 3h, ja nämä tekivät tunnissa.
      Kyllä silti tähän loppuun totean, että täst edes menen suomalaisiin paikkoihin, ei tule ainakaan väärinkäsityksiä hinnoista ym. Varoitus vaan teillekin, täysin koristeettomat kynnet ovat sen 39e,vaikka minkä valitsisitte!

    • dsfgdghgfhd

      heippa, suunnittelin californianailssiin menemistä. Ajattelin laittaa rakennekynnet. Onko paikka hygieeninen, ettei voi mitään tauteja sieltä saada? Olen nimittäin kuullut että jokut ovat saaneet mitä eriskummallisimpia tauteja rakennekkynsien ansiosta. Eli putsataanko välineet aina ennen aloittamista?

      • obs hygienian

        paikasta riippumatta rakennekynsissä piilee aina riski kynsisieneen -toki sen voi saada muutenkin, mutta rakennekynsien käyttäjillä riski on suurempi. Jos kynsiä ei hoideta ja huolleta asianmukaisesti, saattaa alla päästä muhimana ja pesimään hyvän aikaa bakteerit ja lopputulos olla omalle kynnelle aika karsea (näitä on meilahden sairaalassa nähty). Kannattaa siis tosiaan katsoa että paikan hygienia on hyvä (omat viilat jne joka asiakkaalle) ja itse pitää huolto että hoitaa ja huollattaa kynnet oikein ja ajallaan.

        Tätä paikkaa en siis arvostele kun ei kokemusta ole, totenpahan vain yleensä että rakennekynsissä piilee ikävä riski.


    • kokemustaon!

      Mä olen ite käynyt jo 2 vuotta kyseisessä paikassa ottamassa kynnet, parasta palvelua mitä olen saanut. Ihania tyttöjä töissä ja aina niin iloisia ja kilttejä! Ripsiä en ole ottanut koska minulla ei siihen tarvetta, mutta aina olen saanut kehujani kynsistäni ulkomaailmassa kun olen californian nailsissa käynyt. SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!!!

    • OPQR

      Olen käynyt kaksi kertaa: ensimmäisellä kerralla sain ihan ok kynnet, eri hinnalla tosin kuin mitä ständissä luki (kyseessä oli siis geelikynsien huolto - tosin akryyliä laitettin!). Toisella kerralla henkilö hioi vanhaa pintaa pois niin, että poltteli. Kun yritin huomauttaa asiasta, sain vastauksesta tiuskimista. Ja perushuoto maksoi yllättäen parikymppiä (!) enemmän kuin edelliskerralla. En mene uudelleen.

    • Kokemustakerrasta!

      Kävin ottamassa California Nailsissa paripäivää sitten geelikynnet. Ja paikassa kyllä huijataan hinnoissa jonkin verran. Jos haluat vähänkin koristelua kynsiisi, se maksaa heti lisää. Itse otin TODELLA pienet "timantit" pariin kynteeni ja yhdellä "timatilla" hintaa oli 50 snt, eli todella paljon. Kynsissäni tipit on laitettu liian ylös (ne näkyvät läpi, koska minulla on ns. ranskalainen manikyyri) ja ne ovat aivan eri pituisia.

      Mielestäni se on ärsyttävintä, että kynnet ovat aivan selvästi akryylit vaikka pyysin geelejä. Ja kynsistä otettiin geelien hinta. En kyllä suositele kenellekkään ripsien pidennysten ottamista paikassa, koska hygienia taso on olematon.

      Suosittelen paikkaa henkilöille, jotka haluavat akryylikynnet ja jotka eivät välitä siitä, että kynnet eivät ole kyllä kovin huolellisesti tehty.

    • hspp

      Itse olen ottanut puolentoista vuoden aikana California nailsissa sekä akryyli- että geelikynsiä, ensin aina akryylejä, mutta kerran sitten kokeilin geelikynsiä ja akryyleihin en enää vaihda. Viimeisimmät olivat mulla 5 viikkoo, kun akryylit pysyivät hyvinä noin 3 viikkoa :) että kyllä niissä materiaaleissa eroja on. Olen ottanut kyseisessä paikassa myös ripsipidennyksiä viime vuonna muutaman kerran ja hyvät olivat, maanantaina olen taas menossa ekaa kertaa tälle vuodelle. Toki tuolla paikassa on toisinaan kommunikointiongelmia, työntekijät juttelevat paljon keskenään työn lomassa ja hommia tehdään vähän liukuhihnatyönä, mutta itseäni ei haittaa koska hinnat eivät ole pahat ja työt hoituvat nopeasti.

    • En suosittele ENÄÄ

      Kävin jopa parin vuoden ajan California Nailisissa laittamassa kynsiä, että välillä myös ripsiäkin. Olin ihan tyytyväinen hinta-laatu suhteeseen ja ei ollut mitään valittamista. Suosittelin paikkaa myös monelle muulle, jotka alkoivat käymään siellä.
      Aloin joissain vaiheessa huomata, että "hoidot" kestävät pidempään ja ajat myöhästelivät ja ihmisiä vaan lappasi ovesta sisään.
      Mietin jo yhden kerran odotettuani yli puoli tuntia myöhässä olevaa aikaa, että tänne en enää tule, mutta päätin antaa vielä mahdollisuuden. Viimeinen niitti oli se, kun ensinnä aika oli myöhässä ja sen jälkeen varmaan kolme eri ihmistä teki kynsiäni ja minut jätettiin yli puoleksi tunniksi yksin kynsien kuivaimeen. Tähän mennessä perushuoltoon oli kulut jo lähes 2h. Siinä vaiheessa tajusin, että he ovat tulleet liian ahneiksi asiakkaiden suhteen, koska hinnat ovat halpoja ja asiakaspalvelusta ei ollut enää vähääkään tietoa. Lähdin kesken menemään, maksoin ja päätin etten enää mene.

    • seirita

      Lamenta,olen käynyt pedikyyrissä,ei ihan klassinen jalkahoito,eli teen itsekin paremmin.

    • Poltaaa ....

      Olen käynyt ko. paikassa nyt 5 kertaa. Tänään vanhan akryylin poisto taas sattui (poltti), niin paljon, että refleksinomaisesti nykäisin parikin kertaa käden pois. Siitä sitten tietenkin sain "murhaavan" katseen ja ihmetyksen, että miksi niin teen. Englanniksi sitten selitin, että hionta polttaa ja että kynteni on niin herkkä.

      Edellisellä kerralla kävi samoin, mutta myös kynsinauhoja hiottiin niin, että ne verestivät (neljässä sormessa).

      Hieman myös ärsyttää näiden vietnamilaisten asenne, nyrpeys ja jonkin sortin nokkavuus (tilanteessa kun polttavat kynttä hionnassa).

      Paikka on halpa ja työn jälki on ollut tähän asti ihan hyvä. Hinta- laatusuhde OK.

      Onko muuten kenenkään muun kynsiä "poltettu" hionnassa vai olenko ainoa laatuaan?

      • parpigöörl

        "Onko muuten kenenkään muun kynsiä "poltettu" hionnassa vai olenko ainoa laatuaan? "

        Et ole ainut. :/ Minulle kävi niin, että tekijältä lipesi hiontapora kynsivalliin ja sain siis ihan kunnon haavan. Siinä vaiheessa kyllä kylmäsi, että saanko tällä reissulla upeiden kynsien lisäksi hepatiitin... Kynnet toki olivat aina hienot ja kestävät, samoin ripset mutta hygieniapuutteiden takia en halua enää siellä käydä.


    • ohi kassan

      Mä oon ollut kynsiini íhan tyytyväinen, mutta se mikä muo on alkanut häiritsemään on, että kesästä lähtien ei maksupääte ole enää ollut toiminnassa, eli vain käteinen kelpaa. No sekin vielä menettelis, mutta viimeeksi huomasin, että eivät lyö myyntejä kassaan. He ensin avaavat kassakoneen laatikon ja sen jälkeen vain näppäilevät siihen summan, eli eiä 'lyö' sitä koneelle. No seuraavalla kerralla (siihen saakka kun löydän toisen sopivan kynsihoitolan) aion pyytää kuitin, niin ainakin sitten joutuvat toimimaan kaikkien sääntöjen mukaisesti. Saattaahan olla, että mun kohdalla oli poikkeus, mutta kandee seuraa

      • cyb

        oon kanssa huomannut että kassan kanssa varmaan huijaavat, kaikista käteisellä maksetuista ostoista kun lain mukaan on tarjottava kuitti.
        Alkaa pikkuhiljaa mennä mullakin maku kyseiseen paikkaan, varsinkin niihin ihan uusiin tyttöihin ketkä siellä ovat alkaneet tekemään kynsiä. Useasti hiovat liian kovakouraisin ottein ja keskittyvät enemmän höpöttämiseen toisten kanssa.
        Viime kerralla kynsien tekijä onnistui tekemään minullekin haavan hiontaporalla kynsivalliin, oli kyllä ihan aidosti pahoillaan, sanoi että tämä on ensimmäinen kerta kun hänelle näin käy ja hän kyllä tietää miten paljon se sattuu. Ja kyllä sattuikin, särkylääkkeen voimalla vaan jatkoin menoa, olin menossa töihin jossa teen käsillä kokoajan jotain. täytyy toivoa ettei tule muita seuraamuksia.


    • minttunen3

      California Nailsin taso on todella laskenut. Halvalla ei vaan saa hyvää. Olen itse käynyt paikassa n. 1,5v, ja kynnet ovat lähes aina olleet hienot, mutta palvelu on aina tympeää ja nokkavaa. Tämän olen edullisuuden vuoksi vielä sietänyt. Viimeksi tekijä veti minulle kynnen hiojalla syvän haavan etusormeen, oli joku uusi tyttö ilmeisesti. Vaikka mainostavat geelikynsiä, ei niitä täältä saa. Tajolla on akryyli, ja "geeli" joka tehdään myös jauheesta, eli on ilmeisesti joku akryylin kaltainen aine, mutta geeliä se ei ole nähnytkään. Geeliä ei IKINÄ sekoiteta jauheesta, vaan otetaan valmiina massana suoraan purkista. Myös hinnat ovat hieman hämärät, ja nuo halvat kynnet mitä mainostavat ovat vain tavalliset kynnet ilman mitään lakkaa tms. Lakka maksaa 5e ja ranskalainen manikyyri 10eur lisää.
      Olen myös huomannut että paikassa jo pitkään on ollut maksupääte rikki, ja myynnit menevät ohi ilmeisesti ohi kassan, eli PYYTÄKÄÄ KUITTI jos vielä täällä käytte, ei tueta harmaata taloutta. Itse en aio edellämainitusta syystä paikan palveluja enää käyttää.

    • jolie30

      Olen käynyt noin vuoden California Nailsissa, mutta eilinen kerta jää taatusti viimeiseksi. VAROITUKSEN SANA KAIKILLE SIELLÄ KÄVIJÖILLE! Kynsimuotoilijalta lipesi eilen kynsiäni tehdessä ote sähkökäyttöisestä kynnen hiojasta sillä seurauksella että peukolostani lähti irti iso palanen!! Peukalo vuosi verta melkein tunnin ennenkuin tyrehtyi, ja nyt kynnen vieressä on vain iso lovi joka on ihan pirun kipeä! Kyseinen kynsimuotoilija puhui hieman suomea, mutta hän ei edes pyytänyt tapahtumaa anteeksi. Ihan uskomatonta! Hän laittoi verta vuotavaan haavaan jotain desinfiointiainetta jonka pitäisi tyrehdyttää verenvuoto, mutta aine ei tehnyt muuta kuin kirveli. Tuohon desinfiointipullon päähän tarttui sormestani verta, mutta nainen ei putsannut tuota desinfiointiainepulloa mitenkään, laittoi vaan korkin verisen purkin päähän! Sanoin että pitäisi varmaan vaihtaa tuo pullo uuteen, mutta eipä tainnut vaihtaa. Hygieniataso on siis paikassa TÄYSIN olematon. Normaalisti kynsihuoltoon menee n. 1h, mutta eilen istuin siellä pari tuntia tämän episodin vuoksi. Kukaan ei pahoitellut asiaa mitenkään, teknikot puhuivat vaan omaa kieltään joten sanaakaan en ymmärtänyt. Olisin odottanut saavani kynnet vähintään -50% alennuksella, mutta ei. Sain hinnasta huimat 5eur pois, ja sekin piti itse pyytää!! Niin, ja paikassa oli edelleen "maksupääte rikki".... Eli jos joku tämän lukenut siellä vielä asioi, niin pyytäkää ainakin kuitti mukaan.

      • cyb

        tosi surullista, kolme viimestä tekstiä ja kaikki ovat saaneet haavoja. minnehän tosta hygienian puutteesta vois reklamoida?


    • hodehodehodehode

      Huhhuh. Reklamoisin varmaan johonki helsingin kaupungin terveystarkastajalle tai eviraan tai jonneki. Näin mainoksen Metrossa mutta en sittenkään ehkä taida uhrautua halvan hinnan vuoksi :((

    • Anon

      Olen ollut vuoden kyseisen yrityksen asiakas, ja ollut suht tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen. Kävin äsken kynsihuollossa ko. paikassa, ja jatkossa menen muualle. Sormiini tehtiin sähköisellä ja tavallisella kynsiviilalla kolme verta vuotavaa haavaa. Itse en liikuttanut viilaamistilanteessa sormiani, mutta kynsiä hoitaneella henkilöllä tuntui olevan hoppu. Maksutilanteessa kysyin, voiko haavoista saada jtn hyvitystä huollon lopulliseen hintaan. Minusta esim. ilmainen lakkaus olisi ollut kohtuullinen korvaus. Vastaus oli kieltävä.

    • jdsvbjksvsjlkbn

      Soittakaa terveystarkastajat tuonne.Ties mitä muuta vilunkia harrastavat,ohi verot jne.

    • Suppis5

      Itse kävin juuri laittamassa akryylit. Pyysin mustia, mutta heillä ei mustaa akryyliä ole vaan tekivät värittömät akryylit ja niiden päälle mustan geelilakkauksen. Kuulosti mielestäni erikoiselta.
      Työntekijä oli kovakourainen ja veti poralla kynsinauhaa ja kun hätkähdin, niin toinen työntekijä sanoi suomeksi, että tuolissa pitää istua rauhallisesti ja paikoillaan (juttelin ystävättäreni kanssa).
      Hinta oli 45€. Jälki on ihan siisti, mutta katsotaan nyt kuinka kauan nämä kestää.
      Sanoin kaverilleni, etten enää mene kyseiseen paikkaan mutta riippuu varmaan miten nää pysyy...

    • Kaisa16

      Voi nyt täytyy kyllä antaa myös kehuja.
      Paikassa ei mitään vikaa. Halusin akryylikynnet ja sain ne ja juuri sen muotoiset kun halusin. Nyt olleet minulla viis viikkoa ja menen myös huoltoon sinne.
      Kun laiitatin kynnet siellä kerkesin haastatella neljää naista jotka olivat huollossa siellä ja kaikki kehuivat paikkaa. Jälkeenpäin kuullut muutamilta tutuilta että ovat olleet tyytyväisiä paikkaa.
      Ja mitä hintaan tulee, siinä paikassa tehdään duunia kokoajan.Toisissa paikoissa istuskellaan tuntitolkulla yhtien kynsienkanssa ja sit saattaa olla monta tuntii tyhnää. Nämä tekee tällä hinnalla varmaan päivän kassan, koska asiakkaita riittää.

      Minä olen myös kauneudenhoitoalalta

    • Laura ahola

      Kävin siellä laittamassa akryylikynnet, mutta en TODELLAKKAAN ollut tyytyväinen.
      Kynsinauhani hiottiin punaisiksi ja ohuiksi. Sekä kynsiin alkoi tulla ilmaa seuraavana päivänä. Kolmantena päivänä irtosivat. . Eikä välineitä missään välissä desinfioitu. Kävin Shining Nailsissä jossa oli todella hyvä ja osaava palvelu. Tekivät minulle akryyli glitteri kynnet ja ovat ollut nyt 4vk ja menen seuraavaan huoltoon sinne. Tyytyväinen asiakas. Voin suositella http://www.shiningnails.fi/

    • Boikottiin!!

      En suosittele missään nimessä!!! Halvan hinnan vuoksi kenenkään ei tulisi ottaa sitä riskiä että täällä käy. Paikassa on erittäin huono hygienia , välineitä ei putsata lainkaan asiakkaiden välissä. Kynsien tekeminen sattuu, sillä tekijöillä ei pysy sähköviila kädessä. Edellisestä käynnistä puoli vuotta, ja sormessani on ruma arpi muistuttamassa viimeisestä käynnistäni tässä paikassa, silloin minulle tehtiin sähköviilalla erittäin kipeä ja iso haava sormeen, josta en muuten saanut mitään hyvitystä saati sitten pahoitteluja. Nyt tuo ruma arpi muistuttaa minua aina siitä virheestä että olin hetken aikaa California Nailsin asiakas. Itselläni ei ole paikan ripsistä henk. koht. kokemusta, mutta ystäväni sai paikasta silmätulehduksen, joten hygienia ei silläkään puolella ole sen parempi. Työn jälki on ihan ok, mutta KAIKKI muut asiat paikassa kusee todella pahasti!

      • 68tyfh09+

        Ettekö te jo ovelta näe ettei kannata mennä? Pelkän aloituksen perusteella olisin karttanut tuollaista paikkaa. Mitä ripsenpidennyksiin tulee, oletteko tosissanne ja toisekseen silmätulehdusvaara yms. Miettikää vähän millaisten mainostusten perässä kipitätte kiltisti.


      • badaja
        68tyfh09+ kirjoitti:

        Ettekö te jo ovelta näe ettei kannata mennä? Pelkän aloituksen perusteella olisin karttanut tuollaista paikkaa. Mitä ripsenpidennyksiin tulee, oletteko tosissanne ja toisekseen silmätulehdusvaara yms. Miettikää vähän millaisten mainostusten perässä kipitätte kiltisti.

        mutta kun se on halpa. Ja ku on halpa ni sen kestää vaikka sattuis tai tulis tulehdus.


    • kiikun kaakun

      Itse en ole ollut erityisen tyytyväinen paikasta hankkimiini ripsenpidennyksiin. Ainakaan ripsien laatu on kaikkea muuta kuin laadukasta. Ripsiä laitetaan omaan ripseen montakappaletta ja omat ripset lähtee sitten juurineen.. ei hyvä.
      kaverillani ripset oltiin pistetty todella huonosti. Kaverini sanoi että joko teette uudet kunnolliset tai pois kokonaan no ne otettiin sitten repimällä juurineen vaikka olisi pitänyt liottaa....

    • NailQueen

      Asenne työntekijöillä on ylimielinen ja olen varma, että omalla kielellään vittuilevat hölmöille suomalaisille, jotka tulevat ottamaan halvat ja huonot kynnet/ripset.

    • Pelottavaa

      pitäis huomenna mennä laittamaan ripsienpidennykset, mutta taitaa jäädä väliin. Onneksi tarkistin, että minkäslainen paikka California nails on!

    • vihainen asiakas

      Itse kävin 23.12 poistattamassa vanhat kynnet kokonaan, sillä tipit oli pysyny melkein 3kk samoina, uups ;D Mulle laitettiin uudet akryylikynnet läpinäkyvillä tipeillä, joihin sit tehtiin ranskalainen maalaus. Oon tässä paikassa käyny muutaman kerran aiemminkin ottamassa ripset ja kynnet, ja kynsistä on aiemmin ollu vaan positiivista sanottavaa. Ripset tosin lähtenyt kokonaan muutamassa päivässä vaikken nitä vuorokauteen teon jälkeen kastellu olekaan, niinkuin ohjeeksi annettin.. Nyt tällä kertaa kynnet tehtin hutiloiden ja jäi tosi paakkusiksi ja epäsiistin näköseks.. :( Normaalisti kynsien huolto on maksanut ranskalais tai glitter maalauksella 45 ja vanhojen kynsien poiston kera plus 10 euroo maksimissaan. No maksuvaiheessa mulle sitten hinnaksi sanottiin 65 euroa ihan vaan sen takia että seurava asiakas oli joutunut odottamaan yli puol tuntia.. Perhana että ärsytti... Mitäs ite varavaat aikoja liian tiukalla aikataululla :D ja siitäkin piti vielä maksaa 5 e lisää että olin ite 7 min myöhässä varatusta ajasta :DDD

      • vihainen asiakas

        Ja jatkoa vielä edelliseen... Kynsien tekjä oli kokoajan tosi töykeä ja ja poisti vanhoja kynsiäni niin että melkein kyneleet valu silmistä.... Ei anteeksipyyntöä, eikä mitään yritystä edes varovaisempiin otteisiin... tuskin edes veroja maksavat


    • Kerminen

      Kuittia ei saa. Kerran pyysin ja meni niin hankalaksi joten annoin olla. Ja vaihdoin kynsimestaa.

    • tikkariliemi

      Onpa hyvä, että löysin tämän keskustelun. Sain kotiin jotain kuponkeja, jolla kyseisestä paikasta saa ripset 40e:llä. Googletin mestan nimen ja tulikin tämä keskustelu, jonka jälkeen en aio kyllä kyseiseen paikkaan mennä!!

    • EvangelineMuensterma
    • johanna5

      Olen käyttänyt kyseistä paikkaa jo monta vuotta ja olen tyytyväinen työhön ja palveluun. Kaikki ei ymmärrä suomea mulla itsellani ei ole ollut ongelmia , koska
      osaan englantia.Käyn laittamassa kynteni joka 3. viikko ja kaikki ok. Koskaan en ole ollut tyytymätön.Samaa paikkaa käyttää myös sisareni ja monet ystävättäret.
      Olen 61 vuotias helsinkiläinen nainen ja ehkä en ole ikäni puolesta oppinut niuhottamaan turhista asioista: sattuu , ai, ai tai ei osata suomea.Kuka meistä osaa vietamia : ei kukaan.Haloo , älkää käykö jos ei miellytä.

      • Olen 100-vuotias

        Kuka meistä on vietnamissa asiakaspalvelutyössä ja puhuu vain suomea: ei kukaan. Ihan ymmärrettävää, että huomautetaan tällaisella keskustelupalstalla, että työntekijät eivät puhu suomea. Ole vain 61-vuotias, päätit silti tulla tänne keskustelupalstalle valittamaan siitä, että täällä sanotaan varoituksen sanoja ihan aiheesta. Pala irti peukalosta tai silmätulehdus nimittäin eivät ole mitään "turhia asioita". :)


      • Juuliska1
        Olen 100-vuotias kirjoitti:

        Kuka meistä on vietnamissa asiakaspalvelutyössä ja puhuu vain suomea: ei kukaan. Ihan ymmärrettävää, että huomautetaan tällaisella keskustelupalstalla, että työntekijät eivät puhu suomea. Ole vain 61-vuotias, päätit silti tulla tänne keskustelupalstalle valittamaan siitä, että täällä sanotaan varoituksen sanoja ihan aiheesta. Pala irti peukalosta tai silmätulehdus nimittäin eivät ole mitään "turhia asioita". :)

        Naulan kantaan! Naurettavaa edes verrata asioita toisiinsa, että osataanko Suomessa puhua vietnamia kun valitetaan, että Suomessa asiakaspalvelualalla työskentelevät eivät osaa suomea. Miksi Suomessa pitäisi osata vietnamin kieltä..? täysin eri juttu. Naurettavaa on myös se, että johanna5 vetoaa siihen, että on 61-vuotias ja siksi ei valita turhista asioista. Päätti sitten kuitenkin tänne tulla marmattamaan. Ja ei todellakaan ole turha asia, että kerrotaan, että California Nailsissa sattuu. Miksi ihmeessä pitäisi hyväksyä kipu, puhumattakaan verenvuodosta, silmätulehduksista ja huonosta hygieniasta, kun kynsiäkin pystyy laittamaan kivuttomasti!

        Mutta hei johanna5, hyvä että oot jo 61! Saavutushan sekin on, näköjään hirveästi muuta et ole saavuttanut, kun jaksat tuonkin ikäisenä roikkua tällaisella keskustelupalstalla kyrpä otsassa siksi kun jotkut kertovat suorasanaisesti kokemuksistaan sinun lempparipaikasta. Voi anteeksi, taisi olla liian henkilökohtaista!


    • jalkahoitoon

      onko kukaan ottanut paikassa jalkahoitoa?

    • Nopeasti

      Kävin kokeilemassa ks. paikaa ja huollatin kynteni. Oma vakituinen kynsihuoltajani oli sairastunut, joten aika piti saada nopeasti. Akryyli kynnet tehtiin nopeasti ja huolella. Siihen kiinnitin huomiota, ettei missään vaiheessa pesty tai desinfioitu käsiä. Olen tottunut että jollin tasolla kädet puhdistetaan ainakin ennen huollon aloittamista. Kiinnitin myös huomiota siihen, ettei välineitä puhdisteta asiakkaiden välissä, sillä kaikki oli sotkuisia ja pölyisiä kun huolto aloitettiin. Hintataso on liiankin edullinen pääkaupungin hinnoissa, joten herää kysymys miten on verojen maksun laita?! Ja kertoohan se jotain, että maksu vain käteisellä. Missään nimessä en ottaisi ks. paikassa ripsiä! Jos puhtaus on tuota luokkaa, ja hurjia kokemuksia teillä on ripsien "repimisestä". Ymmärrän kuitenkin sen, että hinta houkuttelee. Kolmasosa edullisempi hinta, ja täytyy myöntää että omalla kohdallani jälki oli ihan ok. Itselläni on ollut rakennekynnet jo yli 15 vuotta, ja kokemusta erilaisista tekijöistä runsaasti. Palaan kuitenkin omalle tutulle tekijälle.

    • merkkari2

      Kerran tänne erehdyin, mutta en tule enää tätä virhettä toistamaan. Kynsien teon yhteydessä sormeeni tuli kivulias vertavuotava haava johon pistettiin jotain kirvelevää vihreetä ainetta likaisen näköisestä pullosta! Kun maksun aika tuli, vain käteinen kävi ja kuittia ei saanut vaikka pyysi. Rahat menee siis kassasta suoraan omaan taskuun, ja veroja ei makseta. Harmittaa todella paljon että ikinä tuolla tuli käytyä. Kuten eräällä aiemmalla kommentoijalla, myös minulla on sormessa arpi muistuttamassa käynnistäni California Nailsissa.. :(
      Minulla ei ole paikasta mitään positiivista sanottavaa, enkä voi suositella paikkaa kenellekään.

      • Rreipas112

        Hitsit... Mä kävin just laittamassa kynnet, ja oon kyllä todella tyytyväinen :) nihkeetä että teillä on noin paljon huonoja kokemuksia, mutta mä oon ainakin omiini hyvin tyytyväinen. Sopivan mittaiset, tekijä oli tosi ystävällinen ja varoittelin koska mulla on heikot omat kynnet ettei hän kauheesti viilaa pintaa niin hän viilasi todella hellästi ja kysyi koko ajan ettei vaan satu tai tunnu oudolta. Siellä oli yksi nainen ennen mua ja hän sanoi käyvänsä jatkuvasti california nailssissa laittamassa kynnet, ja kun olin melkein valmis viereeni istui vanhempi rouva joka sanoi käyvänsä aina 4 vkon välein. Varmuuden varalta kannattaa sanoa että laittaa helläksi eikä missään nimessä kitistä sitten huonosta palvelusta vaan pitää olla jämäkkä jos ei olekaan tyytyväinen. Vähän selkärankaa naiset. :) pyytäkää kuitti jos te sen haluatte, jos ette saa, ilmoittakaa verottajalle tai teeskennelkää olevanne verottaja niin varmasti saatte kuitin.
        Hyvää työtä ne kuitenkin tekee ja jos et olekaan tyytyväinen niin ole hyvä avaa sanainen arkkusi paikan päällä, tod näk saat siitä vielä jotain ekstraa.


    • Huokeaa

      Kävin just jalkahoidossa ja varpaankynsiin laitettiin geelilakka. Olen todella tyytyväinen.

    • Utelinvähän

      Kuulin, että siellä vaihtui omistaja noin vuosi sitten. Liikettä ei meinaa tunnistaa entiseksi remontin jälkeen ja uusi omistaja on todella mukava, vaikkei suomea kovin hyvin osaakaan, mutta englanti sujuu senkin edestä! Todella tyytyväinen ollut hänen tekemiinsä kynsiin ja ripsiin, 6/5!

    • Anonyymi

      jeps omistaja on nuori ja mukava nainen ;)

    • Anonyymi

      Yleensä ok kynnet mutta viimeksi sain todella huonosti tehdyt.. kaikki kynnet eri pituisia ja vinossa.. reklamaation eivät vastaa mitään (edes kanta asiakkaille jotka ovat käyneet yli 7 vuotta). :D en voi suositella ..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3518
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      192
      1621
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1307
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1182
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      835
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      799
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      50
      793
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe