hitto oon juonut jo monta kuppia kahvia ei tipattomuudesta tietoakaan.
saakos tipattomassa tammikuussa käydä edes suihkussa?tai pestä edes hampaita
tipaton tammikuu
13
207
Vastaukset
- ...
touhutippa? onko se sallittu?
- kirpela
monte24 kirjoitti:
jeesusteipilläkö???
on joka tytön pakollinen vaatteiden hätäkorjaussarja :)
kirpela kirjoitti:
on joka tytön pakollinen vaatteiden hätäkorjaussarja :)
pomo vittuilee vielä vuosienkin päästä ku kerran pyysin hakemaan k-raudasta
- kirpela
monte24 kirjoitti:
pomo vittuilee vielä vuosienkin päästä ku kerran pyysin hakemaan k-raudasta
*irtos aamuvirne*
- kirpela
Mie kiskon muki tolkulla :)
Mut enään ei mee colaa :)- kirpela
monte24 kirjoitti:
sehän juo kola juomia mielettömiä määriä :)
mir en juo enää. Olen saanut itteni vierotettua jo niistä. Vuos sit meni varmaan muutama litra päivässä, liioittelematta *taivas* Nytmenee enää muutama muki kahvia :)
Siksei kai nälkä ookkaan...
- Tuoremehua, vettä,
kahvia.
Tipaton tammikuu on sama oli sitä tai ei, koska en tipottele muutenkaan.
Ei onkelmia. Tulipa mieleeni oikeasta tipattomasta tammikuusta:
Minusta tipaton tammikuu jo ajatuksena on niin hölmö, että ihmettelen sen suosiota. Sehän on sama kuin tupakkalakko tai pikadietti. Sitten jälleen jatketaan entiseen malliin ja tulokset häviävät saman tien. Ennemmin pitäisi pyrkiä kohtuudessa pysymiseen ja pysyviin elintapojen muutokseen. Mutta onhan se tietysti mukavampaa jälleen aloittaa helmikuu parin päivän rännillä. ;-)- uityiutyuity
"- Se on sellaisten ihmisten kosmetiikkaa, joille alkoholi ei ole ongelma. Se on meidän kohtuukäyttäjien morkkista, vähän kuin normaalipainoisten ihmisten laihdutustempaukset näin joulunpyhien jälkeen. "
Maalaislääkäri Kiminkinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333004Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431511Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19961Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32939Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22918- 56914
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37830Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36793Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48699