Vuokrapuvut luusereille

vuokrapuvut roskiin

Vuokrapuvut on vain sivistymättömille luusereille. Kyllä tosimieheltä pitäisi kaapista löytyä juhlapuku ja mahdollisesti myös joku hieman arkisempi puku.

Vuokrapuvut on myös likaisia. Niihin on mahdollisesti kustu, paskottu, oksennettu ja ehkä vielä tehty jotain hirveämpääkin.

Nauran teille kaikille köyhille sivistymättömille luusereille.

4

567

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osta sinä omaksi

Naura vaan kaikessa rauhassa, mulla on elämässä muitakin naurunaiheita kuin pukuvuokraus.....

• zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Mikä on tosimies? Onko hän juuri luuseri se joka kusee ja paskoo niihin pukuihin .... Ei puvun omistaminen ole nykyään mikään meriitti. Puku on pakollinen harmi joissain tilaisuuksissa, mutta muitakin vaihtoehtoja on. Jos pukua ei usein tarvitse niin se kannattaa vuokrata. Määritelkääpä muuten tosimies, ette taida pystyä...

• Asia on näin

Kunnon mies kyllä on sen verran tyylitajuinen, että omistaa puvun. Naisetkin tykkäävät paljon enemmän, kun mies ei ole mikään juntti, joka pukeutuu aina vaan farkkuihin ja jonkun bändin T-paitaan.

• fbgfghdf

Tai sitten fiksut naiset katsovat pinnan alle eivätkä välitä pelkistä jäykistä puvuista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      85
      2182
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      63
      771
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      767
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      20
      676
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      505
      668
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      610
    8. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      550
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      541
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47