hitto aika lentää

parituntia sitte aloin syödä pizzaa ja kolmea kyljystä niin nyt kello onkin jo 21:00 ei hemmetti pakko juoda kahvi täs välissä ja mussuttaa sulkaata, ai niin kermatorttua on jääkaapis
4124
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Etkä ole edes päässyt vielä lähellekään 30 000 kcal, kuten lajissa sinua paremmin pärjäävät. Treeniä, treeniä lisää.

Äänestä
  • Jenkeissä naisetkin syövät enemmän.

Äänestä

• Aloittaja

24 tuntia edellisestä ruokatuokiosta.
    vakavampi asia on se et mun hybridirusakko on kadonnut perjantaina näin täysrusakon pihallani, mut hybridi missä se on???

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

24 tuntia edellisestä ruokatuokiosta.
    vakavampi asia on se et mun hybridirusakko on kadonnut perjantaina näin täysrusakon pihallani, mut hybridi missä se on???

että joku nälässä oleva on pupeltanut monten pupujussin, ellei monte itse jaksa syödä niitä.

Vahiko, että citykaneja saa pyydystää vain siihen palkatut metsästät.

minun harppuunani olis iäänetön ja tehokaskin kanien metsästyseen. Ilmassa ammuttuna nuoli menee ihmisenki läpi.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

monte24 kirjoitti:

parituntia sitte aloin syödä pizzaa ja kolmea kyljystä niin nyt kello onkin jo 21:00 ei hemmetti pakko juoda kahvi täs välissä ja mussuttaa sulkaata, ai niin kermatorttua on jääkaapis

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu