Museoikää lähestyvä Opel Ascona
8
1247
Vastaukset
- -----
ne kaikki nettiautossa,ja muuallakin ,myytävät autot lähesty museo ikää.
- Sata mailia päivässä
Moneskohan kierros menossa? Olisi edes takaveto, mutta kun ei.
- jonannes
Jees, sellanen juttu vielä, että mittarilukemaa ei ole peukaloitu vaan tuo pitää paikkansa. Auto ollut koko ikänsä yhdellä omistajalla, joka ajoi sillä lähinnä vain kesäisin. Muuten seisoi autotallissa. Nyt pappa on poistunut keskuudestamme ja papan "silmäterä" jäi sitten perikunnalle.
- ooppelit sucks
jonannes kirjoitti:
Jees, sellanen juttu vielä, että mittarilukemaa ei ole peukaloitu vaan tuo pitää paikkansa. Auto ollut koko ikänsä yhdellä omistajalla, joka ajoi sillä lähinnä vain kesäisin. Muuten seisoi autotallissa. Nyt pappa on poistunut keskuudestamme ja papan "silmäterä" jäi sitten perikunnalle.
Ei tollasella paljoa enempää ajellakkaan...paska mikä paska.
- th rher
Toivottavasti saat auton kaupaksi. Olen erittäin pahoillani tämän ketjun tilasta. Sen verran vähän kouluja käyneitä, sivistymättömiä kädellisiä Suomi24:llä liikkuu.
- 19
Niinpä, valitettavasti Suoli24 vetää kaikenmaailman ääliöitä puoleensa kuin paska kärpäsiä.
Tuollainen Ascona ansaitsee asiaa ymmärtävän harrastajan omistajakseen, käyttöpeliksi sitä ei saisi missään nimessä kaupitella.
Itellä uutena ostettu 1987 mallin Ascona 1.6, ajettu 260 000 kilsaa ja kunto edelleen uudenveroinen.
Toki autoa on hoidettu ja ruostesuojattu hyvin, nyt harrasteautona kun ei tuollaisesta helmestä raaski luopua. - 37v vaari vaan
"th rher"
joopa joo, olisiko itsetutkiskelun paikka,
jotta ei tuntisi itseään yli-ihmiseksi.
- 1986 myynyt
alä vaan yritä huijata että mittarilukema olisi ajokilometrimäärä, jos se ei todella ole.
sillä sillä perusteella on helppo purkaa kauppa ja vaatia kulukorvauksia käräjillä,
tapauksia on.
asconassa on 99 999 mittari, eikä laki edellytä sen tarkistamista rekisterikeskuksesta ja toisaalta, nimenomaan asconan mittaria voi kiertää helpolla molempiin suuntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904