Tällainen olisi ihana tyttöystävä

Voikunlöytäisin...

Minun ihannetyttöni:

- Ei käytä mitään päihteitä/juo/polta
- Olisi noin 160-170cm pitkä
- Mieluiten normaalipainoinen, ei liian laiha.
- Harrastaisi usein urheilua
- Pitkät hiukset (värillä ei väliä)
- Yleensäkin naisen näköinen, en kaipaa miestä muistuttavaa tyttöä :D
- Hänellä olisi samoja kiinnostuksenkohteita kuin minulla (musiikki, urheilu, luonto, tietokoneet...)
- Olisi rauhallinen, luotettava, lempeä, hellä, huumorintajuinen sekä ymmärtäväinen minua kohtaan
- Ei kinuaisi seksiä, sillä kaipaan vain läheisyyttä ja toivoisin häneltä samaa
- Hän yrittäisi auttaa minua ongelmissani ja kannustaisi
- Tykkäisi koti-illoista
- Olisi terve ja elämäniloinen tyttö :)
- Asuisi Kuopiossa

Muuta en vaadi, mutta taitaa olla mahdotonta löytää tästä maasta juuri näihin sopivaa... Tarvittaessa voisi joistain kohdista tietysti joustaa ;D

251

16073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...!

Olet rehdin tuntuinen suomalainen! Älä välitä näistä toistaitoisten vastauksista. Heillä ei ole ELÄMÄÄ! Kyllä varmaan saat kunnollisen ja mukavan tyttöystävän! Sinunkaltainen on todennäköisesti monen haave. Loppujen lopuksi hän voi tulla vastaan yllättäen ja vähiten, kun sitä odottaa! Hyvää uutta vuotta!

• :DDDDD

Tosi lohduttavasti ja ihanasti sanottu! Kiitos sulle ja hyvää uutta vuotta! :D

• ei....

halua tohvelisankaria vaan todellisen miehen .

• aeryqa5yu
        ei.... kirjoitti:

Ehkä sinuakaan ei ole huolittu ja yrität toista tietä! Mee jo helevettiin täältä...

• ...........
        aeryqa5yu kirjoitti:

Ehkä sinuakaan ei ole huolittu ja yrität toista tietä! Mee jo helevettiin täältä...

ei ole huolittu no olet kyllä väärällä foorumilla siitä kertomassa.Pysy poissa täältä vinkumasta

• ...!
        :DDDDD kirjoitti:

Olet tämän ketjun sydämen ihminen, joka ymmärtää elämästä jotain! Tulet vielä jossain vaiheessa näkemään, että samoja arvoja kunnioitetaan! Tämän ketjun lapseksi jääneet eivät tätä tajua, mutta suotakoon se vajavaisuus heille! Hyvää ja onnellista uutta vuotta siis sulle ja kaikkea hyvää elämääsi. Hyvää yötä!

• ...
        ei.... kirjoitti:

joku suomalaisen todella naisellisen naisen asiantuntija?! Sopii epäillä eli missään tapauksessa et ole! Olet vain kateellinen aloittajalle, jolla on todellinen elämä ja oikeat elämänarvot. Kukaan todellinen suomalainen nainen ei halua kaljankittaajaa ja seksisairasta potilasta! Näkemiin!

• nainen....
        ... kirjoitti:

joku suomalaisen todella naisellisen naisen asiantuntija?! Sopii epäillä eli missään tapauksessa et ole! Olet vain kateellinen aloittajalle, jolla on todellinen elämä ja oikeat elämänarvot. Kukaan todellinen suomalainen nainen ei halua kaljankittaajaa ja seksisairasta potilasta! Näkemiin!

haluaa oikean miehen eikä mitään lapasta tai äidinpoikaa.Ei taida olla sinulla kokemusta naisista .Kuka nyt tuollaiselle olisi kateelinen:))))))

• nainen.... kirjoitti:

haluaa oikean miehen eikä mitään lapasta tai äidinpoikaa.Ei taida olla sinulla kokemusta naisista .Kuka nyt tuollaiselle olisi kateelinen:))))))

..ja eri mieltä tuosta "nainen haluaa tosimiehen"-ajattelusta. Valitettavan moni mies näin luulee, että on olevinaan niin "tosimies" kun on renttu, töykeä, kaljankittaaja, huonokäytöksinen, rääväsuinen, epäluotettava yms. vastaavaa. Todellisuudessa varmasti suurin osa meistä naisista haluaa juuri sinunlaisen aidon miehen, joka uskaltaa olla oma itsensä ja on luotettava. Sellaisen joka pitää omastaan hyvää huolta. Ei siinä kyllä todellakaan ole mitään väärää että etsit naista joka ei mm. vonkaa seksiä, varmasti kuopiostakin löytyy sellaisia tyttöjä vaikka kuinka monta, ne vaan on piilossa ;) Minulle ainakin tärkeintä miehessä on hellyys ja luotettavuus, tämän ketjun "tosimiehet" saa tyrkyttää itseään niille aivottomille bimboille joille ainoastaan todellisuudessa kelpaavat. Fiksummat naiset tuskin tuollaisiin koskee, tai jos koskeekin, älyää varmasti lopettaa hyvän sään aikana. Tsemppiä sulle, jatka samaan malliin vaan :)

• Tuskin aloittaja tarkoittikaan ettei seksiä voisi KOSKAAN olla. Kysehän oli ettei hän halua naista jolle seksi on se ykkösjuttu, eli kannattaa lukea paremmin ennenkun lähtee tuollalailla kommentoimaan.

• 92437829870136
        dramaqueen- kirjoitti:

Tuskin aloittaja tarkoittikaan ettei seksiä voisi KOSKAAN olla. Kysehän oli ettei hän halua naista jolle seksi on se ykkösjuttu, eli kannattaa lukea paremmin ennenkun lähtee tuollalailla kommentoimaan.

Juuri näin :P Enkä todellakaan siis halua, että se seksi olisi tuollaista ''hardcore panemista'', ei todellakaan. Sen pitää olla tunteellista ja hellää. Niin että kumpikin siitä nauttii ja tuntee toisen omakseen. Näin minä ajattelisin.

• jtgyjytjyujyt

kun ruetaan heti vaan vittuilemaan. Tuo on hänen ihannenaisensa, ei sinun. Ei luulisi olevan sinulta pois, jos haet erityyppistä senkin mölli.

• YeSMam
        ei.... kirjoitti:

todellinen mies on joillekin meistä juuri kaikkea muuta mitä sinä edustat. sinä edustat todennäköisesti omasta mielestäsi "kunnon miestä", mutta aika säälittävältähän lopulta meidän naisten silmissä tuo machoilusi vaikuttaa. onnea "kunnon naisen" etsintään.

• 28
        ei.... kirjoitti:

suomalaiset todellisia miehiä hah haha haha hahahahhahahahaha
        päivän vitsi, vittu mikä pelle

• hauska....

Mitä yhteistä on Bemarilla ja alushousuilla -Kummankin sisällä on mulkku :D

• joku ihan tyhmä
        ...! kirjoitti:

Olet tämän ketjun sydämen ihminen, joka ymmärtää elämästä jotain! Tulet vielä jossain vaiheessa näkemään, että samoja arvoja kunnioitetaan! Tämän ketjun lapseksi jääneet eivät tätä tajua, mutta suotakoon se vajavaisuus heille! Hyvää ja onnellista uutta vuotta siis sulle ja kaikkea hyvää elämääsi. Hyvää yötä!

Ehkä ongelma on juuri tuo listaus halutuista piirteistä.
        Monet ihmiset on vaan omalla ainutlaatuisella tavallaan viehättäviä. On vähän surullista että et osaa antaa naisten vaan olla kauniita ja upeita juuri sellaisina kuin he ovat, voi olla että sulta jää huomaamatta mahtavia persoonia ja ties kuinka hienoja ihmisiä, koska seuraat listaasi.
        Itse ainakin olen huomannut että jotkut ihmiset saattavat päästellä sammakoita suustaan, mutta tutustuessa huomaankin heidän olevan todella ystävällisiä muuten ja huumorintajuisia.
        Ja tunnen erään naisen, joka on erittäin tyhmä. Hänelle pitää selventää paljon asioita, mutta hän on silti tosi mukava ja leppoisa ihminen vaikka ei ole kovin fiksu.
        Ja miksi naisen pitää omaa samoja mielenkiinnonkohteita? Entä jos tapaat jonkun joka pitää esim. purjehduksesta. Sitten voisitte mennä purjehtimaan kesäisin. Mutta ei, sinä haluat naisen joka tykkää tietokoneista, jotta voitte korjailla niitä yhdessä? :D
        Yritän siis sanoa, että unohda listaamiset ja tutustu ihmisiin ilman ennakkoluuloja. Voit tavata jonkun joka ei päde kuin yhteen listasi piirteeseen, mutta voi olla maailman kaunein ja ihanin ihminen.

• XZ
        dramaqueen- kirjoitti:

..ja eri mieltä tuosta "nainen haluaa tosimiehen"-ajattelusta. Valitettavan moni mies näin luulee, että on olevinaan niin "tosimies" kun on renttu, töykeä, kaljankittaaja, huonokäytöksinen, rääväsuinen, epäluotettava yms. vastaavaa. Todellisuudessa varmasti suurin osa meistä naisista haluaa juuri sinunlaisen aidon miehen, joka uskaltaa olla oma itsensä ja on luotettava. Sellaisen joka pitää omastaan hyvää huolta. Ei siinä kyllä todellakaan ole mitään väärää että etsit naista joka ei mm. vonkaa seksiä, varmasti kuopiostakin löytyy sellaisia tyttöjä vaikka kuinka monta, ne vaan on piilossa ;) Minulle ainakin tärkeintä miehessä on hellyys ja luotettavuus, tämän ketjun "tosimiehet" saa tyrkyttää itseään niille aivottomille bimboille joille ainoastaan todellisuudessa kelpaavat. Fiksummat naiset tuskin tuollaisiin koskee, tai jos koskeekin, älyää varmasti lopettaa hyvän sään aikana. Tsemppiä sulle, jatka samaan malliin vaan :)

...ja valitettavan usein nainen juuri lyhytjänteydessään ottaa mieluummin sellaisen tatuoidun, pitkän kaljankittaajan ja sitten myöhemmin maristaan tällaisista "renttutosimiehistä".

• Mulkku mikä mulkku
        hauska.... kirjoitti:

Mitä yhteistä on Bemarilla ja alushousuilla -Kummankin sisällä on mulkku :D

Nykyään ne ajaa audilla, audi ja alushousut sointuukin paremmin yhteen.

• hahaaa77394
        :DDDDD kirjoitti:

et sä mitään naista saa tuhkamuna, jatka vaan jallun kanssa runkkaamista.

• hgfdsdfghjkjhgf
        YeSMam kirjoitti:

todellinen mies on joillekin meistä juuri kaikkea muuta mitä sinä edustat. sinä edustat todennäköisesti omasta mielestäsi "kunnon miestä", mutta aika säälittävältähän lopulta meidän naisten silmissä tuo machoilusi vaikuttaa. onnea "kunnon naisen" etsintään.

Olet varmasti alkkis.

• nynfomaani olis ihku
        dramaqueen- kirjoitti:

Tuskin aloittaja tarkoittikaan ettei seksiä voisi KOSKAAN olla. Kysehän oli ettei hän halua naista jolle seksi on se ykkösjuttu, eli kannattaa lukea paremmin ennenkun lähtee tuollalailla kommentoimaan.

asiansa, yleensä noi vaatimukset muuten omaava nainen aistii myös erotiikan ja haluaaa lapsia

• omat toiveeni

Minun ihannetyttöni:

- Ei käytä mitään päihteitä(juo/polta?)
      - Harrastaisi(usein) urheilua,luonnossa liikkumista(ja kalastusta?
      - Pitkät hiukset (värillä ei väliä?)
      - Yleensäkin naisen näköinen, en kaipaa miestä muistuttavaa tyttöä !
      -(Hänellä olisi samoja kiinnostuksenkohteita kuin minulla?)(musiikki, urheilu, luonto, tietokoneet...)
      - Olisi rauhallinen, luotettava, lempeä, hellä, huumorintajuinen( sekä ymmärtäväinen minua kohtaan?)
      - Ei kinuaisi seksiä,( sillä kaipaan vain läheisyyttä ja toivoisin häneltä samaa?)
      -(Hän yrittäisi auttaa minua ongelmissani?) ja kannustaisi
      - Tykkäisi koti-illoista
      - Olisi terve ja elämäniloinen tyttö :) Nainen!
      - Asuisi(Kuopiossa?)
      Ei silikoonia! Mieluummin pienet rinnat, kuin tekotissit!

• PENTU...

polonen että tämä ei ole seuranhaku palvelu ja täällä ei jaeta säälipisteitä sinulle.

• 13613wfgwrg
        PENTU... kirjoitti:

polonen että tämä ei ole seuranhaku palvelu ja täällä ei jaeta säälipisteitä sinulle.

Taidan jäädä ilman kultaa...

• Näin marjanen
        13613wfgwrg kirjoitti:

Taidan jäädä ilman kultaa...

Olisin juuri toivomasi kaltainen nainen, mutta en asu Kuopiossa ja olen varattu. Olet hieno ihminen ja kiitos aloituksestasi. Hienoa, kun toit esille todellisen miehen ajatuksia ja toivomuksia.
        Hyvää Uutta Vuotta sinulle minunkin puolestani. Kyllä toivomasi kaltaisia naisia on olemassa. Toivomuksesi toteutuu kun uskot siihen vahvasti.

• hehehhe
        PENTU... kirjoitti:

Varmaan olet pentu, tai muuten vain vajaa. Vastasit minulle, et avaajalle. Minulla on jo nainen, mutta onhan tuo ihan hyvä, että joku tietää mitä haluaa. Toivotaan, että kasvat ja viisastuisit, pentu.

• Arja71

Vaatimuksesi naisen suhteen ei ole mahdottomuus.Minä muuten kävisin mutta olen normaalia painavampi(en
        ole siis tikkulaiha) Ja en asu Kuopiossa vaan pohjoisempana ja viimeisen minä olen tällä hetkellä varattu.ja viimeiseksi mulla on luomut ja isokokoiset rinnat eli puolet `sun vaatimuksista ` ei nyt täsmänny minun,sori..Kyllä sä löydät vielä rinnallesi naisen ,kunhan et etsi vääristä paikoista.Kyllä se vielä vastaan tulee usko .pois.Tsemmiä sulle !

• elite,,

ei tykkää nannaaa..

• on...

minulla.

• SELLAISEN LÖYDÄT

VAIN SEURAKUNTANUORISTA TAI HELLUNTAISEURAKUNNASTA!

• 243twetyw4

Olen joskus aikanaan käynyt seurakunnissakin mutta ei sieltäkään mitään löytynyt. Ja kaiken lisäksi seurakunnat tai kirkot EIVÄT OLE mielestäni mitään seuranhakupaikkoja, korjatkaa jos olen väärässä?

• 092917830935
        243twetyw4 kirjoitti:

Olen joskus aikanaan käynyt seurakunnissakin mutta ei sieltäkään mitään löytynyt. Ja kaiken lisäksi seurakunnat tai kirkot EIVÄT OLE mielestäni mitään seuranhakupaikkoja, korjatkaa jos olen väärässä?

Kiitos kovasti teille jotka olette puolellani ja kannustatte! Olisi sitten kaiken päälle kiva kuulla teiltä jotka minua vastaan olette teidän omat mielipiteenne, millainen on hyvä tyttöystävä...

• Voisentään
        092917830935 kirjoitti:

Kiitos kovasti teille jotka olette puolellani ja kannustatte! Olisi sitten kaiken päälle kiva kuulla teiltä jotka minua vastaan olette teidän omat mielipiteenne, millainen on hyvä tyttöystävä...

Ompas tässäkin ketju, seuranhakua maailman murheiden keskellä...

• vääräseura
        243twetyw4 kirjoitti:

Pitää mennä Lestis- seuroihin jos haluaa löytää kunnon naisseuraa !
        Tekeyduppäs uskovaiseksi ja suuntaa kulkusi suviseuroihin niin sieltä löytyy kaipaamasi naisihanne !

Niinpä tein minäkin ja sieltä löysin omani, mutta aikoihin en ole seuroissa käynyt ja tuskimpa tulen niissä koskaan enää käymäänkään , naissuhteeni sitävastoini jatkkuu ja jatkkuu , kai hamaan loppuuni saakka !

• Uskova
        243twetyw4 kirjoitti:

Minusta seurakunnan tilaisuudet ovat todella hyviä paikkoja etsiä itselleen kaveria. Suurimpaan osaan entisistä tyttöystävistäni törmäsin juuri seurakunnan tilaisuuksissa. Sieltä löysin myös nykyisen vaimoni. Ei kapakoista ja tanssipaikoilta löydy sellaisia naisia kuin seurakunnan tilaisuuksista. Sitä paitsi suurin osa tilaisuuksiin osallistujista on naisia, joten valinnanvaraa pitäisi löytyä. Siunausta kaikille ja rukoillaan Jumalan johdatusta puolisoiden valinnassa.

• teetotaller90

En ole kummastakaan, ja täytän lähes kaikki kohdat...(mm. en juo enkä polta).Lisäksi monet ystävistäni ovat samanlaisia kuin minä.

• tulit kai tietämään
        243twetyw4 kirjoitti:

sen, että Jumalan lupaukset ovat varmat, ja yksi niistä on, että Hän lupaa antaa kaiken mitä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, siis myös sen tarvitsemasi vaimon, ja sellaisen vaimon joka ei ole ryvettynyt tämän maailman ryteiköissä.

Palaa seurakuntaan takaisin, etsi avoimin, vilpittömin mielin Yhteyttä Jeesukseen. Olen varma, ja tiedän omasta ja läheisteni kokemuksesta, että Jumala johdattaa omiaan ja täyttää tarpeemme. Hän, joka meidät on luonut, tietää tarkalleen millainen puoliso meille sopii. Ja esim nuorten kokoontumisissa, mikä estää sinua katselemasta miellyttäviä tyttöjä ja tutustumista heihin. Yleensäkin Suomen seurakunnissa on huomattavasti enemmän yksinäisiä naisia, kuin miehiä. Rukoillen ja Jumalan johdatukseen luottaen he etsivät puolisoa rinnalleen. Ole rohkea...

• Joskiinnostaa
        Uskova kirjoitti:

Minusta seurakunnan tilaisuudet ovat todella hyviä paikkoja etsiä itselleen kaveria. Suurimpaan osaan entisistä tyttöystävistäni törmäsin juuri seurakunnan tilaisuuksissa. Sieltä löysin myös nykyisen vaimoni. Ei kapakoista ja tanssipaikoilta löydy sellaisia naisia kuin seurakunnan tilaisuuksista. Sitä paitsi suurin osa tilaisuuksiin osallistujista on naisia, joten valinnanvaraa pitäisi löytyä. Siunausta kaikille ja rukoillaan Jumalan johdatusta puolisoiden valinnassa.

Pitäisikö sitä käydä plokkaamassa vaimo seurakunnanbileistä, vaikka en uskossa olekaan :D
        Voisi kokeilla eri vaimoehdokkaita, kuka tietää ehkä sitä alkaa yht'äkkiä uskomaan.

• maxinil
        092917830935 kirjoitti:

sul sexin haku tarve oot ihana

• voisi sopia

tuohon formaattiin, nainen haluaa haasteellisen miehen, joka ei anna periksi joka asiassa, hänen pitää saada käyttää tunnepuolta koko laajuudessaan, jos yhdessä olo menee vaan hyssytelyksi, ja ns: kukkaa kämenellä pitämiseksi ei suhde kauan kestä.

• 234626efg

No sulla on elämä ilmeisesti ihan paskana sen 90-vuotiaan naises kanssa...

• opit,
        234626efg kirjoitti:

No sulla on elämä ilmeisesti ihan paskana sen 90-vuotiaan naises kanssa...

kun tunnet naisia enemmän.

• Joo lopettakaa tuo!

Painukaa jo kaikki rikolliset, huumeveijarit, mielisairaat, juopot, prdofiilit ja pervot pois täältä ihanalta palstalta! Kaveri yrittää hakea seuraa epätoivoisesti ja te vaan vittuilette! Miettikää nyt jos itsellänne olisi sama tilanne... Ehkä teillä onkin! Häh?

• Lihava Otto 64v(kok)
        Joo lopettakaa tuo! kirjoitti:

Painukaa jo kaikki rikolliset, huumeveijarit, mielisairaat, juopot, prdofiilit ja pervot pois täältä ihanalta palstalta! Kaveri yrittää hakea seuraa epätoivoisesti ja te vaan vittuilette! Miettikää nyt jos itsellänne olisi sama tilanne... Ehkä teillä onkin! Häh?

Otatko vai et?

• maxini
        Joo lopettakaa tuo! kirjoitti:

• 3573573
        maxini kirjoitti:

En hae seksiä, valitan...

• puoli korvaa lasissa

Minun ihannetyttöni:

- juo ihan mitä vaan, hyvä viinapää!
      - olisi joko kääneltävä 150 tai mallipituinen 180-
      - mieluiten todella laiha, aneemisen näköinen, vähintään kylkiluut näkyvissä
      - harrastaisi ei mitään tai jotain laitonta
      - ei hiuksia ollenkaan tai pitkät, mieluiten pers. asti mustat ja takkuiset hiukset
      - yleensäkin hiukan oudon näköinen, ei mikään naapurintyttö
      - hänellä olisi samoja kiinnostuksen kohteita kuin minullakin, eli juominen, polttaminen ja näiden asioiden opiskelu, muttei tietokoneella vaan vanhoista hieroglyfeistä vapaasti kääntäen
      - olisi ankea ja muutenkin tylsistyneen näköinen ja ei ymmärtäisi muuta kuin aatetta
      - kinuaisipa sm-leikkeihin ja muuhun kinkyyn
      - voisimme olla yhdessä ongelmaisia aatteen mukaisesti
      - tykkäisi illoista hautausmailla
      - olisi sairaan näköinen ja itsetuhoon taipuvainen ja ennenkaikkea muuta kuin mikään perusnainen
      - asuisi Transylvaniassa tai muussa itäblokin syrjäisessä maassa

• Olenia-Miranta

Mina on huva naine Romaniasta. On iso pillu ja pieni kikkeli. Musta tuka, lehman kusella pestu. Poltan piipussa opiumia ja kamelin paska.

• 24724724724727272727
        Olenia-Miranta kirjoitti:

Mina on huva naine Romaniasta. On iso pillu ja pieni kikkeli. Musta tuka, lehman kusella pestu. Poltan piipussa opiumia ja kamelin paska.

Käy paskalla ja haistele pönttöö sen jälkeen koko ilta sen sairaan ja itsetuhosen tyttöystäväs kanssa! Voitte vielä päälle syödä iltapalan sieltä pöntöstä! Hyi saatana...

• Alottaja...
        24724724724727272727 kirjoitti:

Käy paskalla ja haistele pönttöö sen jälkeen koko ilta sen sairaan ja itsetuhosen tyttöystäväs kanssa! Voitte vielä päälle syödä iltapalan sieltä pöntöstä! Hyi saatana...

On muuten hieman yllättävää, kuinka minun aloittamassani ketjussa on jo puolensataa viestiä... Tosin vain 4-5 ovat asiaankuuluvia ja loput joutaisivat suojelupoliisin tietoon.

• kenkään unelma...
        Alottaja... kirjoitti:

On muuten hieman yllättävää, kuinka minun aloittamassani ketjussa on jo puolensataa viestiä... Tosin vain 4-5 ovat asiaankuuluvia ja loput joutaisivat suojelupoliisin tietoon.

Ei kukaan voi, eikä tarvi olla kenekään unelma.....älyttömiä vaatimuksia ei ihme jos on yksin.....

• Juoppo?...
        kenkään unelma... kirjoitti:

Ei kukaan voi, eikä tarvi olla kenekään unelma.....älyttömiä vaatimuksia ei ihme jos on yksin.....

Nyt en ymmärtnyt... Oletko humalassa?

• uusavuttomat natsit

ja pitäishän muijan olla myös hyvä kokki, mikä tarkoittaa nykykriteereillä sitä, että osaa mennä dösällä raksiin tai mäkkiin, tai sitten osaa lämmittää edes sen einespitsan..

sekin on jo kai liikaa vaadittu..

• 86ktuktyuktu
        uusavuttomat natsit kirjoitti:

ja pitäishän muijan olla myös hyvä kokki, mikä tarkoittaa nykykriteereillä sitä, että osaa mennä dösällä raksiin tai mäkkiin, tai sitten osaa lämmittää edes sen einespitsan..

sekin on jo kai liikaa vaadittu..

Minä olen avuton, osaan korjata tietokoneita ja pelata schakkia, mutta ruoan tekeminen mikrossa tuottaa jo hieman vaikeuksia. Saati sitten sen ostaminen...

• 3+15
        86ktuktyuktu kirjoitti:

Minä olen avuton, osaan korjata tietokoneita ja pelata schakkia, mutta ruoan tekeminen mikrossa tuottaa jo hieman vaikeuksia. Saati sitten sen ostaminen...

maksalaatikon laittaminen mikroon (sian ruokaa) on helppoa, mutta sen maustaminen onkin jo vaikeeta. kun on niin uusavuton, että ei tiedä pitäskö siiheen lootaan laittaa sinappia vai ketsuppia, jossain välissä kai se pitäs lämmittääkkin

• 357357573737357
        3+15 kirjoitti:

maksalaatikon laittaminen mikroon (sian ruokaa) on helppoa, mutta sen maustaminen onkin jo vaikeeta. kun on niin uusavuton, että ei tiedä pitäskö siiheen lootaan laittaa sinappia vai ketsuppia, jossain välissä kai se pitäs lämmittääkkin

No Ei Se Nyt Niin Helppoo Kaikille Oo...

• virheistäoppinut

yleistä tuollainen anorektikko pimu! eipä tuossa paljon haastetta ole.
        Enemmän on miehelle haastetta pitää kiinni tasostaan ja etsiä sellainen nainen joka on oikeasti nainen eikä lunttu.

• .
      • 44864684684

Nätti tyttö, mutta liian sexpommimainen... Haluisin maanläheisen ''kirjastotytön'', joka olis tosi hellä :)

• 1+15

onko tuo joku uus barbie? leluhyllystä ostettu?

• 13+3
        44864684684 kirjoitti:

Nätti tyttö, mutta liian sexpommimainen... Haluisin maanläheisen ''kirjastotytön'', joka olis tosi hellä :)

kaikkea voi haluta, mutta mitään ei pelkästään haluamalla saa..

turpaansakin saa vain kerjäämällä

• tjtjrtrast
        1+15 kirjoitti:

onko tuo joku uus barbie? leluhyllystä ostettu?

Varmaan teitä juoppoja ei mikkään muu kuin naisen paneminen kiinnosta, täh?

• 373573573573

Mut taitaa olla vähän liian vanha mulle... Olen 18 :P

• Keksikääjotainmuuta
        373573573573 kirjoitti:

Mut taitaa olla vähän liian vanha mulle... Olen 18 :P

Tunnen itseni vähän hulluksi teidän sekopäisien juttujenne keskellä...

• Ei kohtuutonta

Aloittajan lista on aika tavanomainen eli peruskamaa. Tuollaisia tyttöjä,naisia löytyy vaikka kuinka.
        Ainoa mikä poikkeaa on tuo Kuopio, tosin on niitä sielläkin, mutta tarkoitin näitä tuntemiani.

• 13513
        Ei kohtuutonta kirjoitti:

Aloittajan lista on aika tavanomainen eli peruskamaa. Tuollaisia tyttöjä,naisia löytyy vaikka kuinka.
        Ainoa mikä poikkeaa on tuo Kuopio, tosin on niitä sielläkin, mutta tarkoitin näitä tuntemiani.

Jep. Meinaan muuten jo pyörtyä kun kuvittelen, että vieressäni on minusta välittävä ihana tyttö :D Jospa tämä haave vielä joskus käy toteen... Olen saanut viime päivinä näiltä palstoilta niin paljon lisää kannustusta (mutta myös paskanjauhantaa), että mielialani on selvästi noussut! Kiitos :D

• 335357357537
        13513 kirjoitti:

Jep. Meinaan muuten jo pyörtyä kun kuvittelen, että vieressäni on minusta välittävä ihana tyttö :D Jospa tämä haave vielä joskus käy toteen... Olen saanut viime päivinä näiltä palstoilta niin paljon lisää kannustusta (mutta myös paskanjauhantaa), että mielialani on selvästi noussut! Kiitos :D

Minun elämäntilanteessani on todella vaikeaa muuttaa kenenkään perässä minnekään tai edes tavata kovin usein... Tulee tuo taloudellinen puolikin jo vastaan. En myöskään halua ketään pakottaa tekemään näitä asioita minun vuokseni, koska en itse pysty niihin. Haluan että kaikki ovat onnellisia ja hyvillä mielin. Siksi etsin vain ja ainoastaan kävelymatkan säteeltä :D

• 455735757335357375
        335357357537 kirjoitti:

Minun elämäntilanteessani on todella vaikeaa muuttaa kenenkään perässä minnekään tai edes tavata kovin usein... Tulee tuo taloudellinen puolikin jo vastaan. En myöskään halua ketään pakottaa tekemään näitä asioita minun vuokseni, koska en itse pysty niihin. Haluan että kaikki ovat onnellisia ja hyvillä mielin. Siksi etsin vain ja ainoastaan kävelymatkan säteeltä :D

Onko muuten yleensäkään mahdollista ''seurustella'' kenenkään kanssa, joka asuu satojen kilometrien päässä? Jos vielä näkevät toisiaan todella harvoin? Voiko tätä edes kutsua miksikään seurusteluksi, saati sitten rakkaudeksi???

• Kauko Kaukainen
        455735757335357375 kirjoitti:

Onko muuten yleensäkään mahdollista ''seurustella'' kenenkään kanssa, joka asuu satojen kilometrien päässä? Jos vielä näkevät toisiaan todella harvoin? Voiko tätä edes kutsua miksikään seurusteluksi, saati sitten rakkaudeksi???

Vaatiiko todellinen rakkaus jatkuvan fyysisen läsnäolon? Edellyttääkö seurustelu fyysistä tapaamista päivittäin?

• efefewf
        Kauko Kaukainen kirjoitti:

Vaatiiko todellinen rakkaus jatkuvan fyysisen läsnäolon? Edellyttääkö seurustelu fyysistä tapaamista päivittäin?

Minun kohdallani kyllä!

• Läpeensä tyytyväinen

Minun ihannetyttöni:

- Ei käytä mitään päihteitä/juo/polta - Juo viiniä ruoan kanssa ja joskus jopa konjakkipaukun kylmänä iltana
      - Olisi noin 160-170cm pitkä - on 168
      - Mieluiten normaalipainoinen, ei liian laiha. - painaa 60kg
      - Harrastaisi usein urheilua - lenkkeilemme joka päivä
      - Pitkät hiukset (värillä ei väliä) - lyhyet hiukset
      - Yleensäkin naisen näköinen, en kaipaa miestä muistuttavaa tyttöä :D - Näyttää NAISELTA!
      - Hänellä olisi samoja kiinnostuksenkohteita kuin minulla (musiikki, urheilu, luonto, tietokoneet...) -Harrastamme yhdessä vaikka mitä, mutta suomme toisillemme myös omaa aikaa
      - Olisi rauhallinen, luotettava, lempeä, hellä, huumorintajuinen sekä ymmärtäväinen minua kohtaan -ON!
      - Ei kinuaisi seksiä, sillä kaipaan vain läheisyyttä ja toivoisin häneltä samaa - Kinuaa sopivasti ;-)))
      - Hän yrittäisi auttaa minua ongelmissani ja kannustaisi -Mikä on ONGELMA??
      - Tykkäisi koti-illoista - Tykkää jokaisesta illasta paikasta riippumatta
      - Olisi terve ja elämäniloinen tyttö :) - On terve ja iloinen
      - Asuisi Kuopiossa - Emme asu Kuopiossa vaan paratiisissa etelässä.

Kyllä se sinullekin lopulta löytyy. Älä huoli keskinkertaista, eikä sellaista, jolle joku on tehnyt lapsia.

• edyie56iw5s6

En usko, että löydän koskaan ketään... olen jo 18-vuotias eli kohta vanhus ja elämässäni on ollut ja tulee olemaan vain tietokone. Voiko tytön löytää hiihtoladulta, uimahallista tai lenkkipolulta?

• rjsrtsrtjsjttjsr
        edyie56iw5s6 kirjoitti:

En usko, että löydän koskaan ketään... olen jo 18-vuotias eli kohta vanhus ja elämässäni on ollut ja tulee olemaan vain tietokone. Voiko tytön löytää hiihtoladulta, uimahallista tai lenkkipolulta?

Lähden kävellylle ja juon samalla energiajuomaa... Ehkä joku tyttö tulee juttelemaan mulle...

• Läpeensä tyytyväinen
        edyie56iw5s6 kirjoitti:

Osta koira! Sellainen lelun näköinen, niin et ole koskaan enää yksin.

• 6247247
        Läpeensä tyytyväinen kirjoitti:

Osta koira! Sellainen lelun näköinen, niin et ole koskaan enää yksin.

Olipa asiantuntevaa toimintaa kauppiaalta...

• ellastella

Se olisin muuten kyllä minä, paitsi että en asu Kuopiossa ja tuo kohta "Hän yrittäisi auttaa minua ongelmissani ja kannustaisi" kuulostaa minusta epäilyttävältä. Tietynkin parisuhteessa autetaan toista ongelmissa ja kannustetaan, mutta miksikään omaishoitajaksi tai toisen kävelykepiksi en todellakaan ryhtyisi.

Ja olen kyllä kiltti ja lempeä, mutta mulla on sellainen juttu, että haluaisin joskus saada piiskaa mieheltä.

Paa ilmoitus jollekin treffipalstalle, kopioi vaikka tuo jonka olet jo kirjoittanut.

• Koivuniemen herra

Sinähän olisit mun unelmanainen!

• ellastella
        Koivuniemen herra kirjoitti:

Sinähän olisit mun unelmanainen!

Myös nurkassa tykkäisin seisoa. Meitä on moneksi...

• maxipoika
        ellastella kirjoitti:

Myös nurkassa tykkäisin seisoa. Meitä on moneksi...

asutko sä haarlassa Ella

• ellastella
        maxipoika kirjoitti:

asutko sä haarlassa Ella

En ole kuullutkaan sellaisesta.

• Yksi vaan

Tuossa nyt ne ensimmäiset kohdat joihin nyky-yhteiskunnassa usein homma tökkää jos tekee näistä kynnyskysymyksiä:

a) Ottamalla esille naispuolisen kanssa tutustumisvaiheessa "ongelmat ja kannustamisen" (olivat huolet/ongelmat mitä hyvänsä), niin moni nousee vähän varpailleen, että millaisen ongelmapesän kanssa on tekemisissä

b) Totaaliraittiin etsimisen on vain aina vähän sellainen...että vaikka asiassa muuten olisikaan mitään sen kummempaa vastapuolelle, niin herättä monesti kysymyksen: Miksi? (ja mietinnön onko toinen kauhea kirkasotsa tiukkis lasi viiniä ruoan kanssa -linjasta lähtien ja/tai onko hänellä itsellään päihteiden kanssa jotain sellaisia ongelmia ja tasapainoilua ettei halua niitä lähelleen...).

Ehkä jo pelkkä toisen kohtuudella ottamisen salliminen, voisi avata mahdollisuuksia enemmän kuin ainakaan esilleottaminen ettei salli minkäänlaista viihteilyä...

Tai no (tämä ei ole haukkumista, fakta), ehkä tuolla listalla voi saada jonkun ns. tosi (tai kiihko) uskovaisen puhtaan pulmusen, mutta haluaisiko itse sellaista jos ei ole saman suunnan edustaja? Kuitenkin sitten toinen voi tuoda mukanaan paljon ominaisuuksia, joista ei itse niin kauheasti syty.

Mutta ehkä pientä hiomista treffeihin tai ainakin tuon listan loiventamista melko tavalla paremman kuuloiseksi, tai pohtimista onko jossain kohdin aivan liian tiukka ja siksi jää yksin.

Onnea kuitenkin etsintään. Maailma nyt on täynnä ihmisiä ja eiköhän nyt jokainen aina jonkun löydä..

• hgfdsdfghjhgffghj

Mikä tiukkis se on joka ottaa lasin viiniä ruoan kanssa? Tiukkikset ovat absolutisteja. Päihdeongelmainen ei voi ottaa lasia viiniä, koska siitä repeää viikonmittainen putki.

• timoteppotapani

Kaikki muu on naisessa yhdentekevää kunhan sillä vaan on nopea auto, esim. Ferrari

• Kokonainen Nainen

Huomaatko, että sohaisit ampiaispesää; on näköjään paljon ns. miehiä, jotka eivät kestä sitä, että jollakin miehellä on arvomaailma kohdallaan. Kiitos että annoit toivoa meille, jotka voimme pahoin pornon kyllästämässä asenneilmastossa.

• tutustutaan?

olisi sitten juuri tuntomerkkien mukainen tytteli, MUTTA en asu kuopiossa, tosin muuttaa sinne ehkä voisinkin tosirakkauden perässä.. ;)

• NeitiMiuMau

Lista kuulostaa hyvältä ja suunnilleen samoja ominaisuuksia toivoisin itsekin mieheltä. Muutama kohta pisti silmään kuitenkin. Ethän tosissasi odota löytäväsi naista joka olisi "kiinnostunut" tietokoneista? Miksi tarvitset sellaisen naisen? Eikö riitä että sinä olet kiinnostunut ja osaat hoitaa tietokoneasiat. Moni nainen kyllä haluaa osata käyttää tietokonetta, mutta tietokoneen rakenne tms tietokoneen purkaminen osiin eivät kyllä kovin monia kiinnosta.

Toinen kohta oli tuo päihteettömyys. Haluatko naisen olevan täysin alkoton? Se on nykypäivänä aika kova vaatimus, sillä monelle alkoholi kuuluu jollain tasolla elämään, vähintään juhlajuomana ja muutaman siiderin juomisena silloin tällöin.

Kolmas oli tuo kohta, missä toivoisit naisen auttavan sinua ongelmissasi ja kannustavan. Tätähän varmaan kaikki toivovat parisuhteessaan. Ikävä kyllä olen huomannut että monet (niin naiset kuin miehet) ovat kyllä innokkaita kertomaan omat ongelmansa, odottavat kuuntelua ja kuuntelijalta kommenttia huoliinsa, apuakin, mutta jos heiltä odottaa samaa heitä ei kiinnosta. Joten muistathan vastavuoroisesti kuunnella ja tukea toista ihmistä. Vielä yleisempää tämä kuuntelemattomuus ja itsekeskeisyys on omalla kohdallani ollut juuri miesten kohdalla. Haluavat puhua kaikki vanhat suhteensa läpi, valittavat työhuoliaan ja perhehuoliaan, kavereista jne, mutta jos joskus haluat kertoa omista asioista vaihdetaan heti puheenaihetta tai sanotaan suoraan ettei kiinnosta. Monet miehet ovat suoraan kieltäneet puhumasta existä yhtään mitään, mutta katsovat silti oikeudekseen ruotia perinpohjaisesti omat aikaisemmat suhteensa ja seksielämänsä. Minusta tämä on outoa. Eikä ihmissuhteissa (kaikenlaisissa) voi edellyttää vastavuoroisuutta ja käytöstapoja?

• Jepjepjep..

Max 60kg.
        155-170cm.
        Huumorintajuinen. Valitettavasti usein näkee näitä naisia jotka esittelevät itsensä huumorintajuisena tietämättä edes mitä se tarkoittaa. Se että joskus jotain pitää hauskana ei ole huumorintajua.
        Suomalaisen naisen suurin ongelma on huumorintajuttomuus. Sen voi yleistää samanlailla jos sanotaan että suomalaisen miehen ongelma on viina. Kaikki ei ole juoppoja mutta yllättävän moni.
        Ilmeisesti huuomrintajuttomuus ja juoppus tulee geeneistä-

Tuo paino on plus/miinus 3kg. Se on harmi,mutta en pysty rakastumaan,tai ainakaan koskaan rakastunut ihmiseen joka ei ensin olisi haluttava ja viehättävä.. Sitten sen rakastumisen jälkeen ei yksi makkara paljon haittaa jos muuten on hyvä.

Osaa hoidella itsensä miehen avulla ja mies pystyy hoitamaan itsensä hänen avullaa. Seksuaaliterapetuin unelma. Ei näitä kieroutuneita teinejä jotka luulevat että hän makaa selällään ja sillälailla hoitelee miehen ja miehen pitää hoidella hänet.Kyllä siinä tilanteessa se mies hoitelee ihan itsensä ajatellen vaikka naapurin seppoa.
        Jokainen vastaa omasta saamisestaan,. Itse ainakaan kokenut ettei kukaan ole minun saamistani aiheuttanut ellen itse ole sitä ollut aktiivisesti tekemässä.

Kerran näin unelmanaisen ilmoituksen treffipalstalla.Harrastuksena konsolipelaaminen..No mutta se on ehkä jo vähän liikaa vaadittu. Kuuluu samaan kategoriaan kuin miljonääri jolloin voisi noista ylemmistä kriteereistä ehkä joustaa.

Ei liho 20kiloa heti suhteen ensimmäisinä vuosina. Nauttii urheilusta. Osaa vaalia parisuhdetta ja odottaa sitä myös toiselta. Ei ala pitämään toista itsestään selvyytenä heti ensimmäisen vuoden jälkeen jolloin voikin vain sitten istua piriverkkareissa sohvalla ja vetää bissee..

Monta unelmanaista olen tavannut ja kaikille paitsi yhdelle on käynyt tuo viimeinen vaihtoehto.Se yksi jolle ei niin käynyt paljastuiksin narsistiksi.

Ei ole naivi ja jäykkä ja ymmärtää että jokainen kulkee tiensä. Ei ole prostituoitu yhteiskunnan sallimalla tavalla,eli rakastuu ihmiseen itseni vuoksi eikä asemani tai työn vuoksi..

• lol84
        Jepjepjep.. kirjoitti:

Max 60kg.
        155-170cm.
        Huumorintajuinen. Valitettavasti usein näkee näitä naisia jotka esittelevät itsensä huumorintajuisena tietämättä edes mitä se tarkoittaa. Se että joskus jotain pitää hauskana ei ole huumorintajua.
        Suomalaisen naisen suurin ongelma on huumorintajuttomuus. Sen voi yleistää samanlailla jos sanotaan että suomalaisen miehen ongelma on viina. Kaikki ei ole juoppoja mutta yllättävän moni.
        Ilmeisesti huuomrintajuttomuus ja juoppus tulee geeneistä-

Tuo paino on plus/miinus 3kg. Se on harmi,mutta en pysty rakastumaan,tai ainakaan koskaan rakastunut ihmiseen joka ei ensin olisi haluttava ja viehättävä.. Sitten sen rakastumisen jälkeen ei yksi makkara paljon haittaa jos muuten on hyvä.

Osaa hoidella itsensä miehen avulla ja mies pystyy hoitamaan itsensä hänen avullaa. Seksuaaliterapetuin unelma. Ei näitä kieroutuneita teinejä jotka luulevat että hän makaa selällään ja sillälailla hoitelee miehen ja miehen pitää hoidella hänet.Kyllä siinä tilanteessa se mies hoitelee ihan itsensä ajatellen vaikka naapurin seppoa.
        Jokainen vastaa omasta saamisestaan,. Itse ainakaan kokenut ettei kukaan ole minun saamistani aiheuttanut ellen itse ole sitä ollut aktiivisesti tekemässä.

Kerran näin unelmanaisen ilmoituksen treffipalstalla.Harrastuksena konsolipelaaminen..No mutta se on ehkä jo vähän liikaa vaadittu. Kuuluu samaan kategoriaan kuin miljonääri jolloin voisi noista ylemmistä kriteereistä ehkä joustaa.

Ei liho 20kiloa heti suhteen ensimmäisinä vuosina. Nauttii urheilusta. Osaa vaalia parisuhdetta ja odottaa sitä myös toiselta. Ei ala pitämään toista itsestään selvyytenä heti ensimmäisen vuoden jälkeen jolloin voikin vain sitten istua piriverkkareissa sohvalla ja vetää bissee..

Monta unelmanaista olen tavannut ja kaikille paitsi yhdelle on käynyt tuo viimeinen vaihtoehto.Se yksi jolle ei niin käynyt paljastuiksin narsistiksi.

Ei ole naivi ja jäykkä ja ymmärtää että jokainen kulkee tiensä. Ei ole prostituoitu yhteiskunnan sallimalla tavalla,eli rakastuu ihmiseen itseni vuoksi eikä asemani tai työn vuoksi..

Kannustavaa luettavaa näin naisena =)

• nbvcxdfgnhnjmjnv
        NeitiMiuMau kirjoitti:

Lista kuulostaa hyvältä ja suunnilleen samoja ominaisuuksia toivoisin itsekin mieheltä. Muutama kohta pisti silmään kuitenkin. Ethän tosissasi odota löytäväsi naista joka olisi "kiinnostunut" tietokoneista? Miksi tarvitset sellaisen naisen? Eikö riitä että sinä olet kiinnostunut ja osaat hoitaa tietokoneasiat. Moni nainen kyllä haluaa osata käyttää tietokonetta, mutta tietokoneen rakenne tms tietokoneen purkaminen osiin eivät kyllä kovin monia kiinnosta.

Toinen kohta oli tuo päihteettömyys. Haluatko naisen olevan täysin alkoton? Se on nykypäivänä aika kova vaatimus, sillä monelle alkoholi kuuluu jollain tasolla elämään, vähintään juhlajuomana ja muutaman siiderin juomisena silloin tällöin.

Kolmas oli tuo kohta, missä toivoisit naisen auttavan sinua ongelmissasi ja kannustavan. Tätähän varmaan kaikki toivovat parisuhteessaan. Ikävä kyllä olen huomannut että monet (niin naiset kuin miehet) ovat kyllä innokkaita kertomaan omat ongelmansa, odottavat kuuntelua ja kuuntelijalta kommenttia huoliinsa, apuakin, mutta jos heiltä odottaa samaa heitä ei kiinnosta. Joten muistathan vastavuoroisesti kuunnella ja tukea toista ihmistä. Vielä yleisempää tämä kuuntelemattomuus ja itsekeskeisyys on omalla kohdallani ollut juuri miesten kohdalla. Haluavat puhua kaikki vanhat suhteensa läpi, valittavat työhuoliaan ja perhehuoliaan, kavereista jne, mutta jos joskus haluat kertoa omista asioista vaihdetaan heti puheenaihetta tai sanotaan suoraan ettei kiinnosta. Monet miehet ovat suoraan kieltäneet puhumasta existä yhtään mitään, mutta katsovat silti oikeudekseen ruotia perinpohjaisesti omat aikaisemmat suhteensa ja seksielämänsä. Minusta tämä on outoa. Eikä ihmissuhteissa (kaikenlaisissa) voi edellyttää vastavuoroisuutta ja käytöstapoja?

Kannattaa käydä erilaisilla tietokonekursseilla. Edes CNC-koneistuskursseilla ei voi nykyään välttää törmäämästä naisiin.

• Hmmmm`

oli paljon vaateita tytölle. Ei ihme jollet löydä jos noi kaikki pitää löytää yhdestä paketista.

• 22

naiset ovat vittuja ,hirveitä otuksia ,pettäjiä
      älä vaan erehdy niihin mielummin netistä pornoa ,eipähän saa ainakaan mitään tauteja
      ja säästyt sydäsuruilta mikä on varmaan jos alkaa naisten kanssa pelehtimään

• kjhgfdfgthyjhgcfghjk

Kyllä se löytyy, kun hakee oikeasta paikasta. Tässä muuten taas nähdään, että mies on romanttisempi kuin nainen. Yleensä luullaan asian olevan päinvastoin.

• dfgkhdkfgjh

Ainut, että tietokoneet ei kiinnosta ja oon yli 170cm ja hiukset puolipitkät.

Ja asun vielä Kuopiossa, WAAUTSIIIIII! Oon siis melkein ihannenaisesi.

• 098204659950

Kuten sanoin, joissakin kohdissa joustan kyllä jos siitä on kiinni :) Nuo toivelistallani olevat asiat ovat suurimmaksi osaksi muuten minua itseänikin täysin kuvaavia. Ymmärrän kyllä miten paljon vaatimuksia pistin...

Pistin siihen Kuopion ihan siks, että mun on ainakin tällä hetkellä vaan älyttömän vaikee tutustua kehenkään ulkopuolella asuvaan. Jos välimatka kasvaa kohtuuttoman suureksi, kasvaa tietysti myös tapaamisaikojen väli yms. Eikä se nyt tässä aikuistumisen kynnyksellä tee kenellekään hyvää olla rakastunut johonkin henkilöön, joka asuu satojen kilometrien päässä mutta jota ei siis voi tavata vaikka haluaisikin. Siinä nyt alkaa jo tulla taloudellisiakin esteitä vastaan. Messengerissä tai skypessä ei ole sama asia jutella kuin livenä, sen pystyy jo sanomaan vaikkei ole sellaisessa tilanteessa ollutkaan. Kaiken lisäksi minun on sanottava, etten voi tästä kaupungista minnekään elämäni aikana muuttaa, sillä kärsisin siitä suuresta muutoksesta valtavasti. Minun on siis yritettävä etsiä omani täältä ja toivottava parasta sen suhteen. Toivon, että ymmärsitte minua ettekä tulleet pahalle mielelle?

Toisin sanoen: koska en voi itse muuttaa minnekään edes todellisen rakkauden perässä saati sitten jonkun mitättömän syyn kuten opiskelujen vuoksi, en voi vaatia tai pakottaa ketään muutakaan tekemään tällaista tekoa minun vuokseni. Pyydän siis, olkaa onnellisia elämässänne älkääkä tehkö mitään elämäänne vaikeuttavaa tekoa siksi että minä tulisin onnelliseksi!

Minun on tietysti todella vaikea teille itsestäni mitään selittää kun ette minua sen paremmin tunne ja saatatte myös saada minusta jonkun aivan vääränlaisen käsityksen.

• -Pituus rajoittaa paljon, minkä pituinen itse olet? Se on tärkeää?
      -Kaikkihan ne on läskejä omasta mielestään.
      -Kaikilla on lyhyet hiukset jotka liikkuu.
      -Mitä se nainen näkee peilistä. Itse tunto nääs.
      -Samat harrastukset voi olla muttei samoja.
      -Taidat puhua äidistäsi.
      -Munaa joudut antamaan ellei siskosi ole kyseessä. Tää on pahin kompastus usko pois.Sä oot mies ja sun tehtävä on panna niin että tyttö ystäväsi joutuu hillitsemään sua. Muuten sä et koe sitä naisena.
      -Varsinainen terapeutin homma.
      -Haluu se nähdä muitakin ihmisiä.
      -Aina niissä jotain vikaa on.
      -Aika paha. Kuopiolaiset on kuulema siili tukkaisia, hölösuisia jakorasioita. Mikä on ihan hyvä sinänsä.

Kerro löytyikö?

• 870

mikä oli ap:n ikärajoitus?
        Mutta, toivelistassasi on monia ristiriitaisuuksia, esim:
        -urheilee usein- mutta on rauhallinen, ja viihtyy kotona? Eikös urheilijat ole koko ajan jossain, salilla, uimahallissa, aerobicissä?
        -urheilullinen-mutta ei muistuta miestä? lihakset tuo miesmäisyyttä, ison hauiksen.
        -urheilullinen-mutta pitkät hiukset. hiukset on tiellä jos paljon lenkkeilee, ainahan urheilijoilla on lyhyt tukka.

• 098
        870 kirjoitti:

-urheilee usein- mutta on rauhallinen, ja viihtyy kotona? Eikös urheilijat ole koko ajan jossain, salilla, uimahallissa, aerobicissä?
        -urheilullinen-mutta ei muistuta miestä? lihakset tuo miesmäisyyttä, ison hauiksen.
        -urheilullinen-mutta pitkät hiukset. hiukset on tiellä jos paljon lenkkeilee, ainahan urheilijoilla on lyhyt tukka.

ketään naisellista naista ei kiinnosta tietokoneet.ainakaan kovin paljon.

• jhgfdsdfghjkjh
        870 kirjoitti:

Urheilijat ovat yleensä rauhallisia kotikissoja. Kokeilepa treenata pari tuntia päivässä. Väitän että kyllä ramasee kummasti. Kestävyyslajit eivät juuri kasvata lihaksia. Kehonrakentajat on erikseen. Esim. taitoluistelijat ja tanssijat eivät nyt niin miehekkäiltä näytä. Monella urheilijalla on pitkät hiukset.

• 9879
        jhgfdsdfghjkjh kirjoitti:

Urheilijat ovat yleensä rauhallisia kotikissoja. Kokeilepa treenata pari tuntia päivässä. Väitän että kyllä ramasee kummasti. Kestävyyslajit eivät juuri kasvata lihaksia. Kehonrakentajat on erikseen. Esim. taitoluistelijat ja tanssijat eivät nyt niin miehekkäiltä näytä. Monella urheilijalla on pitkät hiukset.

katseleppa vähän kilpauimarinaisia...kun alkaa tosissaan vuosia uimaan, niin saat sellaiset ladoseinähartiat ja hauikset, että näytät mieheltä!urheilijat todella ovat koko ajan harkoissa. Esim. miehet jääpkiekkoharkoissa, pelimatkoilla, yms. kilpailuissa. Se vie koko elämän, ei jää paljoa muulle aikaa. Tiedän mistä puhun.
        Katseleppa ammatti tanssijoita (ei baletti) esim hip hop, heillä on lihasta ja kokoa, miesmäisyyttä, isot reisi ja pakaralihakset. Tietty eri asia jos toivooo jotain balleriinaa...

• lkjhgfcddcfvbghnjm,
        9879 kirjoitti:

katseleppa vähän kilpauimarinaisia...kun alkaa tosissaan vuosia uimaan, niin saat sellaiset ladoseinähartiat ja hauikset, että näytät mieheltä!urheilijat todella ovat koko ajan harkoissa. Esim. miehet jääpkiekkoharkoissa, pelimatkoilla, yms. kilpailuissa. Se vie koko elämän, ei jää paljoa muulle aikaa. Tiedän mistä puhun.
        Katseleppa ammatti tanssijoita (ei baletti) esim hip hop, heillä on lihasta ja kokoa, miesmäisyyttä, isot reisi ja pakaralihakset. Tietty eri asia jos toivooo jotain balleriinaa...

Aivan oikein hoksattu -lajeja löytyy loputtomasti. Hyvä Tero! En nyt ala luettelemaan niitä sen enempää.

• etenee

Vastauksista huomaa kyllä useiden kohdalla, että ovat teinejä (tai ainakin näin toivon, meinaan jos aikuiset vastailevat noin lapsellisesti, niin ei hyvin mene) Listaa ominaisuuksista en suosittele kenenkään tekemään, jos on liian kranttu, jää yksin loppuiäkseen. On pari tuttua, jotka ovat liian kranttuja, ja yllätys, he ovat todella usein yksin.

Toki on hyvä olla edes jonkunlaiset kriteerit, mutta liika on aina liikaa. Et maininnut ikääsi, mutta mikäli olet n. 18-20 v, kuulostat ikäistäsi fiksummalta/kypsemmältä tapaukselta. Tuo päihteettömyys sotii toki monia vastaan, eihän kukaan toki juoppoa halua, mutta täytyyhän sitä elämästä joskus nauttia. Paras on kun ei etsi, kyllä se natsaa, ja osuu kohdalle, kun sitä ei odota, tai lähinnä pakonomaisesti "metsästä" Kaikille ei löydy sitä "oikeaa", se on lähinnä urbaani legenda.

Kun et ilmeisesti käy ravintoloissa, missä elämä nyt on lähinnä ulkonäkö, vaatteet & rahalinjalla, etkä ilmeisesti ole edes sellainen ns. naurettava pelimies, jolla on jutut hiekkalaatikkotasoa. Suosittelen kokeilemaan ihan tutustumista muissa ympyröissä, kaupassa tms. rohkeasti vain juttelemaan, ei ne aina pure, ei ainakaan kovaa. :) Listastasi paistaa hieman läpi, esim. olisiko sinulla ollut rankahko lapsuus? Onnea matkaan, etsivä ei välttämättä löydä väkisin etsimällä, mutta silmät ja korvat on hyvä pitää auki. Sitä ei koskaan tiedä, pitää olla aina toivoa ja pilkettä silmäkulmassa. :o)

• kkkkkkissa

miksi kaikki miehet haluavat naisella olevan pitkät hiukset. Tai mitäköhän pitkillä hiuksilla tarkoitetaan? Peppuun asti vai olkapäihin?

• kkkkkatti

Olen myös jo vuosia miettinyt, miksi miehille naisen pitkät hiukset ovat niin tärkeät???????
        Kertokaa nyt! Ja asiallisesti, ei mitään provopervoilua, kiitos.

• Santtua
        kkkkkatti kirjoitti:

Olen myös jo vuosia miettinyt, miksi miehille naisen pitkät hiukset ovat niin tärkeät???????
        Kertokaa nyt! Ja asiallisesti, ei mitään provopervoilua, kiitos.

No pitkät hiukset korostaa naisellisuutta. Paljon niillä voi myös korvata muita "pikkuvikoja" naisen ulkonäössä. Itse en voisi kuvitella olevani lyhythiuksisen naisen kanssa päivääkää.. Joskus oikein surettaa, jos joku tuttavanainen onkin yllättäen leikannut puoleen selkään asti olevat hiukset "poikalookille".
        Yleiseswti sanotaan että Naisellisemmat (en tarkoita tällä kauneutta) naiset tulevat Venäjältä. Monellako prosentilla idän tytöistä on lyhyet hiukset? aika harvalla.

(niin ja tämä ei oo provo, eikä myöskään tarkoitettu "kieli-huolto-poliiseille".

Santtu-

• Täydellinenkö

Unohdit omat hampaat (ei suvun yhteiset) ja tekee lämpöisen paskan (ei vaippaan).

• 46846848

Juuri tuossa täytin 18, mutta olen ajatellut näin jo 15-16-vuotiaasta lähtien... Ja osuit jälleen kerran naulan kantaan, lapsuuteni oli hirveä (siis hirveä), vaikka nyt mitään peruuttamatonta ei koskaan tapahtunutkaan. Vasta nyt parin vuoden sisään elämäni on helpottunut niin, että pystyn olemaan kuin kuka tahansa muukin ihminen :)

• Tungustt

Onkse vieläkin totta, että Kuopiossa saa helpoiten?

Ainakin tällaista legendaa oon kuullut ja kerran olen Kuopiossa käynyt niin heti torilla nakkikiskalla joku vanhempi nainen kutsui kotiinsa panemaan (en menny).

Mutta hei veliseni miksi sen pitäisi löytyä Kuopiosta? Onko maailmasi liian pieni?

• 22476247742

Pistin siihen Kuopion ihan siks, että mun on ainakin tällä hetkellä vaan älyttömän vaikee tutustua kehenkään ulkopuolella asuvaan. Jos välimatka kasvaa kohtuuttoman suureksi, kasvaa tietysti myös tapaamisaikojen väli yms. Eikä se nyt tässä aikuistumisen kynnyksellä tee kenellekään hyvää olla rakastunut johonkin henkilöön, joka asuu satojen kilometrien päässä mutta jota ei siis voi tavata vaikka haluaisikin. Siinä nyt alkaa jo tulla taloudellisiakin esteitä vastaan. Messengerissä tai skypessä ei ole sama asia jutella kuin livenä, sen pystyy jo sanomaan vaikkei ole sellaisessa tilanteessa ollutkaan. Kaiken lisäksi minun on sanottava, etten voi tästä kaupungista minnekään elämäni aikana muuttaa, sillä kärsisin siitä suuresta muutoksesta valtavasti. Minun on siis yritettävä etsiä omani täältä ja toivottava parasta sen suhteen.

Toisin sanoen: koska en voi itse muuttaa minnekään edes todellisen rakkauden perässä saati sitten jonkun mitättömän syyn kuten opiskelujen vuoksi, en voi vaatia tai pakottaa ketään muutakaan tekemään tällaista tekoa minun vuokseni. Pyydän siis, olkaa onnellisia elämässänne älkääkä tehkö mitään elämäänne vaikeuttavaa tekoa siksi että minä tulisin onnelliseksi!

Elämäntilanteeni ei vain anna periksi edes matkustelua tällä hetkellä. Käyn iltalukiota, en asu yksin (vanhempien kanssa), ei ole tarpeeksi rahaa (vielä)...

• kaikki kirjottajat

päättelevät että aloittaja olisi mies ?

• ap.

nIMIMERKKI "kaikki kirjottajat" olet idiootti, ja kirjoitusasusikin on homoa.

• jhgfdertyujhghj

Kyllä miehen töksähtelevän tekstin tunnistaa yleensä helposti. Lyhyitä lauseita jne.

• Itte piru

on siinä että naiset vaativat mahdottomia. Minun 178 cm / 75 kg olemukseni on yhdelle ollut liian lyhyt ja läski, useampi kuin yksi on sanonut että kyllä muuten mutta kun on nuo rillit...

• kaikille riitä

luonnossakaan

• kaikille riitä

Tarkoitan ruotsia

• n21w

Aivan reaalivaatimus. Normaalipainoisia naisia Suomesta löytyy.

- Harrastaisi usein urheilua

Mitä tarkoitat urheiluna? Riittääkö pelkkä iltalenkki koiran kanssa silloin tällöin vai tarkoitatko jotain säännöllistä kilpaurheiluharrastusta?

Onko se tukan pituus loppujen lopuksi se kaikkein oleellisin asia, jos nainen on muuten miellyttävä?

- Hänellä olisi samoja kiinnostuksenkohteita kuin minulla (musiikki, urheilu, luonto, tietokoneet...)

Yleensä juuri vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa. Tietysti pitää olla edes jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita, mutta jos kaikki on yhteistä, niin eiköhän aika pian aika käy pitkäksi ja jossain vaiheessa mielenkiinto lopahtaa. Harvassa ovat ne naiset, joita kiinnostavat tietokoneet ja "miesten jutut". Itse olen naimisissa oleva 21-vuotias nainen, ja voin kokemuksesta sanoa, että alussa yhteiset harrastukset lähentävät suhdetta, mutta pidemmällä aikavälillä (n. 2-3 vuotta) alkaa kyllästymään jollain tasolla toiseen henkilöön ja tahtoo omaa aikaa ja harrastuksia. Ei tarkoita, etteikö toista rakastaisi, vaikka haluaisi edes joskus olla etäämpänä hänestä; yhdessäolo 24/7 rikkoo suhdetta.

- Olisi rauhallinen, luotettava, lempeä, hellä, huumorintajuinen sekä ymmärtäväinen minua kohtaan

Tämä on kompastuskivi, sillä luonnolliset halunsa on kaikilla. Se on tosiasia eikä sille oikein mitään voi.

Hetkonen, kaipaatko nyt kummia vai tyttöystävää? Kun aletaan yhdessä asumaan, niin aletaan myös tukea toista ihmistä, mutta seurusteluvaiheessa omat ongelmat tulisi pitää erossa rakkauselämästään. Jos sinulla on ongelmia, niin suosittelen elämään "yksi asia kerrallaan"-periaatteella; ensin ratkaiset pahimmat ongelmasi ja vasta sen jälkeen aloitat seurustelun, sillä siinäkin on omat ongelmat.

- Tykkäisi koti-illoista

Pakkohan niitä koti-iltoja on joskus viettää, muttei aina vaan kotona kahdestaan istuskella. Joskus on molemmille hyväksi käydä jossain yhdessä ja erikseen.

- Asuisi Kuopiossa

• - m31

"Yleensä juuri vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa. Tietysti pitää olla edes jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita, mutta jos kaikki on yhteistä, niin eiköhän aika pian aika käy pitkäksi ja jossain vaiheessa mielenkiinto lopahtaa. Harvassa ovat ne naiset, joita kiinnostavat tietokoneet ja "miesten jutut". Itse olen naimisissa oleva 21-vuotias nainen, ja voin kokemuksesta sanoa, että alussa yhteiset harrastukset lähentävät suhdetta, mutta pidemmällä aikavälillä (n. 2-3 vuotta) alkaa kyllästymään jollain tasolla toiseen henkilöön ja tahtoo omaa aikaa ja harrastuksia."

Kuka sen sanoo, että yleensä juuri vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa? Minä ainakin kiinnostun ihmisistä, joista löytyy tietynlaista samanhenkisyyttä ja joilla on samoja kiinnostuksen kohteita. En ole koskaan tuntenut erityistä kiinnostusta ihmisiä kohtaan, jotka ovat turhan erilaisia. Olkoon kyse sitten naisista seuranhakumielessä tai ylipäätään kenestä tahansa ihmisestä. Sen myötähän sitä yhteistä löytyy kun on yhteisiä juttuja eikä tarvitse miettiä mikä on se yhdistävä tekijä. Olet itse aika nuori, joten kokemuksesi ei välttämättä kerro yleisellä tasolla miten asiat menevät. Kyllä suhteessa on hyvä olla nimenomaan niin yhteisiä juttuja. Jos yhdessä tehtävät asiat alkavat kyllästyttämään, niin silloin miettisin onko suhde silloin oikeassa tilassa. Totta kai on selvää, että pitää myös olla omia juttuja kummallakin eikä vuosien jälkeen välttämättä ole sellaista innostusta kuin ihan alkuaikoina. Mutta silti mielestäni suhteen edellytys on se, että asioita tehdään nimenomaan yhdessä ja löytyy niitä yhteisiä juttuja vielä vuosienkin jälkeen. Se on se mikä pitää pystyä suhteessa säilyttämään. Sitten keksitään vaikka uusia juttuja, jos vanhat asiat asioina alkavat kyllästyttämään.

"Harvassa ovat ne naiset, joita kiinnostavat tietokoneet ja "miesten jutut""

Nythän ei tarkennettu millä tavalla tietokoneet tai muut asiat voisivat kiinnostaa naisia. On ehkä totta, että harvempia naisia ehkä kiinnostaa se ihan tekniikka ja varsinainen laitepuoli. Sen sijaan nykyään yhtä useampia saattaa kyllä kiinnostaa jotkut tietokoneisiin jollain tavalla liittyvät asiat. Kertoohan siitä sekin, että alalla on nykyään opiskelemassa yhtä enemmän naisia kuin ennen. Itse luin aikanaan tietojenkäsittelytiedettä yliopistolla. Alkuaikoina naiset olivat aika harvassa, mutta muutamien vuosien jälkeen naisia alkoi näkymään yhä enemmän. Ja kyseessä ei myöskään ollut mitään poikatyttöjä tai muita nörtin näköisiä, vaan varsin normaaleja naisellisia naisia. Meillä töissäkin varsin pätevän näköiset naiset hoitavat mm. järjestelmien ja palvelinten ylläpitoon liittyviä töitä. Lisäksi tunnen paljon naisia, joiden kanssa voi jutella ihan miehiäkin kiinnostavista asioista. On hieman vanha-aikaista ajattelua, että naisia ei kiinnosta tällaiset asiat. Ymmärrän kuitenkin sen, että jos joku ei ole jostain asiasta kiinnostunut, niin en häntä toki kiusaa sellaisesta asiasta puhumalla.

"- Hän yrittäisi auttaa minua ongelmissani ja kannustaisi

Hetkonen, kaipaatko nyt kummia vai tyttöystävää? Kun aletaan yhdessä asumaan, niin aletaan myös tukea toista ihmistä, mutta seurusteluvaiheessa omat ongelmat tulisi pitää erossa rakkauselämästään. Jos sinulla on ongelmia, niin suosittelen elämään "yksi asia kerrallaan"-periaatteella; ensin ratkaiset pahimmat ongelmasi ja vasta sen jälkeen aloitat seurustelun, sillä siinäkin on omat ongelmat."

Nyt en oikein ymmärtänyt? Yhteen ei varmaan välttämättä muuteta kovinkaan pian vaikka silti ollaan voitu seurustella jo pidemmän aikaa. Kyllähän se olisi varsin kummallista jos en voisi puhua omista mahdollisista ongelmistani naisystäväni kanssa. Seurustellessa ollaan jo suhteessa ja suhteeseen kuuluu se, että asioista voidaan keskustella. Ihan puolin ja toisin. Sitä kautta luodaan sitä luottamusta kahden ihmisen välille ja saadaan osaltaan selvyyttä siihen onko suhteella mahdollisuutta kantaa pidemmällekin. Jos en voisi puhua elämääni liittyvistä asioista seurustelukumppanini kanssa, niin eipä kyllä kovin helposti kävisi mielessä yhdessäasuminenkaan.

Ja aloittaja ei käsittääkseni listauksessaan maininnut, että hänellä olisi jotain ongelmia tällä hetkellä?

Toit nyt tässä vastauksessasi esille lähinnä omat mielipiteesi näihin asioihin ja yritit yleistää sen muihin. Asiat eivät kuitenkaan välttämättä aina mene niin.

• minun mielestäni

muuten hyvä lista, mutta en oikein ymmärrä tuon listan viimeistä kohtaa. Mitä väliä sillä asuinpaikalla on, jos löytää kivan ihmisen? Omasta mielestäni ei asuinpaikalla ole yhtään mitään väliä. Kyllä varmasti ihan joka puolelta Suomea (ja ulkomailtakin) löytyy kauniita ja mukavia naisia. :)

• herra ja bi nainen

löytyspä oulunseudulta hieman alistuva bi-tyttö meille kaveriksi ;)

• 24646246246
        herra ja bi nainen kirjoitti:

löytyspä oulunseudulta hieman alistuva bi-tyttö meille kaveriksi ;)

Selaa listaa taaksepäin niin näät :D

• Niin....
        24646246246 kirjoitti:

Selaa listaa taaksepäin niin näät :D

Miksi hankkia kaukorakkaus elämäntilanteessa, jossa ei kuitenkaan pysty olemaan tämän henkilön kanssa ja oikeasti rakastamaan tätä... Netissähän voi aina jutella vaikka miljoonan ihmisen kanssa.

• lkjhgtrty67uikjhg

Aika moni hakee sen oikean Thaimaasta. Lentokoneet on keksitty.

• rsjsrksrzk
        lkjhgtrty67uikjhg kirjoitti:

Aika moni hakee sen oikean Thaimaasta. Lentokoneet on keksitty.

Onkohan tytöillä vähän vaikeaa sopeutua tänne uuteen maailmaan... Ajattelen vähän muitakin enkä aiheuta muille vaikeuksia. Rakkaus ei välttämättä ratkaise kaikkia ongelmia elämässä tai tee elämästä helpompaa kuin mitä se on aikaisemmin ollut.

• Kauko Kaukainen
        rsjsrksrzk kirjoitti:

Onkohan tytöillä vähän vaikeaa sopeutua tänne uuteen maailmaan... Ajattelen vähän muitakin enkä aiheuta muille vaikeuksia. Rakkaus ei välttämättä ratkaise kaikkia ongelmia elämässä tai tee elämästä helpompaa kuin mitä se on aikaisemmin ollut.

Lähtihän suomalaisiakin jenkkeihin leivän perässä vuosisadan alussa. Ja myöhemmin ruottiin. Osa pärjäsi hyvin, osa huonommin. Eiköhän se uuteen ympäristöön tottuminen ole aika tapauskohtaista.

• EdGrant

Olen aloittajaa vanhempi, mutta tehdään huvikseen oma lista.

- Käyttää vain vähän päihteitä/juo/polta
      - Olisi 150-180cm pitkä
      - Mieluiten normaalipainoinen tai hoikka, ei ylipainoinen
      - Hiusten pituudella tai värillä ei mitään väliä, vaikka kalju, kunhan on omaan tyyliin sopiva ja siisti
      - Ei haittaisi vaikka olisi vähemmän "naisellinen" ulkomuoto, jopa poikamainen käy
      - Hänellä olisi samoja kiinnostuksenkohteita (elokuvat, liikunta, luonto, taide, kulttuuri, musiikki...)
      - Olisi huumorintajuinen, fiksu, varsin rauhallinen, erityisen luotettava, lempeä, hellä sekä ymmärtäväinen elämää ja toisia ihmisiä kohtaan
      - Seksiä saa olla kun molemmilta siitä tuntuu, jonka lisäksi kaipaan läheisyyttä ja sitä että saan helliä häntä
      - Hän EI yrittäisi auttaa minua "ongelmissani" (koska osaan ratkaista ne itsekin!) mutta kannustaa saa kuten varmasti tapahtuisi toisinkin päin
      - Tykkäisi koti-illoista samoin kuin erilaisista menoista ja ulkoilusta
      - Olisi terve ja elämäniloinen nuori nainen :) (ikä noin 20-30)
      - Asuisi mieluiten Oulussa (kauko- ja etäsuhteet ovat hankalia, mutta voishan sitä kokeilla)

Onnea aloittajalle etsintään!
      Älä anna periksi vaikka kannattaa miettiä aina omia kriteerejä onko ne ihan "kohdillaan". Kun sopiva osuu kohdalle pitää olla valmis hieman taipumaan. ;)

• Jotakin rajaa

-150cm on minulle turhan lyhyt ja 180cm liian pitkä.
        -Mikä on "vähän päihteitä" kenenkin mielestä. Piletyshuumeet? Tötsyt silloin tällöin? Iltasiideri?
        -Kalju olisi tässä vaiheessa vähän liikaa.
        -Poikamainen ei käy.
        -Erityisen luotettavaa voi olla vähän vaikea löytää.
        -EN hermostuisi, jos yrittäisi joskus auttaa.

Turha noita tiettyjä juttuja on vähätellä. Itse esim. olen ollut aina kiinnostunut tummaveriköistä. Punapääkin kävisi.

Joillekin tietysti käy kaikki mikä liikkuu ja on lämmintä. Voivat hakea naisen vaikka seuroista, vaikka olisi itse ateisti.

• Normiman
        Jotakin rajaa kirjoitti:

-150cm on minulle turhan lyhyt ja 180cm liian pitkä.
        -Mikä on "vähän päihteitä" kenenkin mielestä. Piletyshuumeet? Tötsyt silloin tällöin? Iltasiideri?
        -Kalju olisi tässä vaiheessa vähän liikaa.
        -Poikamainen ei käy.
        -Erityisen luotettavaa voi olla vähän vaikea löytää.
        -EN hermostuisi, jos yrittäisi joskus auttaa.

Turha noita tiettyjä juttuja on vähätellä. Itse esim. olen ollut aina kiinnostunut tummaveriköistä. Punapääkin kävisi.

Joillekin tietysti käy kaikki mikä liikkuu ja on lämmintä. Voivat hakea naisen vaikka seuroista, vaikka olisi itse ateisti.

Eli olet lyhyt häiskä joka ettii brunettea tyttö joka auttaisi sinua elämän vaikeuksissa ja hän voi harrastaa muitakin miehiä samalla kun on sinun kanssa sekä et osaa määrittää koskaan miten paljon joku saa vetää aineita nenäänsä.

Joillakin on ihme odotuksia naiselle, mutta kait se johtuu siitä jos itsekin on omituinen otus joka ei muuten löydä kemioita kuin oman kädensä kanssa.

• jhgfder5ty67uijhgfgh
        Normiman kirjoitti:

Eli olet lyhyt häiskä joka ettii brunettea tyttö joka auttaisi sinua elämän vaikeuksissa ja hän voi harrastaa muitakin miehiä samalla kun on sinun kanssa sekä et osaa määrittää koskaan miten paljon joku saa vetää aineita nenäänsä.

Joillakin on ihme odotuksia naiselle, mutta kait se johtuu siitä jos itsekin on omituinen otus joka ei muuten löydä kemioita kuin oman kädensä kanssa.

Sinulle siis käy kuka tahansa? Tuollaista väittävät eivät tiedä mitä haluavat.

-160-170cm (en ole erityisen lyhyt)
        -päihteetön yleensä -voi ottaa juhlan kunniaksi ja ruoan kanssa. (siiderin lipittäjät jätän sinulle)
        -Ei kaljua naista minulle, kiitos. (jätän sinulle)
        -Naisellinen nainen (rekkakuskit jätän sinulle)
        -Erityisen luottaviinkin voi joutua pettymään
        -Ihan O.K. jos haluaa remontoida asuntoa itsekin

Ei niin ihmeellisiä "vaatimuksia" ja kyllä löytyy hyvin helposti.

• Fionn

Kyllä tuollaisia tyttöjä löytyy, mutta heidän löytämisessään voi olla ongelma. Jos tyttö pitää tietokoneista, koti-illoista ja urheilee usein, ei hänellä välttämättä ole aikaa pörrätä julkisilla paikoilla, joista voisit hänet bongata.
      Tunnen tyttöjä, jotka sopisivat kuvauksiisi Kuopiossa asumista lukuunottamatta. Heilläkin on vaikeuksia löytää unelmiensa kumppani, joten elämänilo on alkanut hiipua. Oletko valmis rakentamaan tytölle aivan uuden maailmankuvan ja auttamaan häntä omissa ongelmissaan?

• 1+1=2

Eihän nuo sinun vaatimuksesi mitenkään vallan mahdottomilta kuulosta.. silti pari kohtaa särähti silmään tekstiä lukiessa.

Pitkät hiukset. Jokainen nainen päättäköön omasta päästään ja hiustensa pituudesta. Eikö ole tärkeämpää tytön kaunis sisin sen sijaan että on pitkät hiukset?
      Itsellä oli vuosikaudet pitkät hiukset, ja niiden kunnossapitäminen oli aika urakka jokapäiväisen urheilun vuoksi.

Haluat, että tyttö on ymmärtäväinen sinua kohtaan.. Muistathan, että parisuhteeseen tarvitaan kaksi, ja että sinun tulee osoittaa myös kumppanillesi vastaavaa ymmärrystä?

Varmasti löytyy ihmisiä joille seksi ei ole tärkeää tai ovat frigidejä luonteeltaan. Mutta tervettä se ei ole, sillä seksuaalisuus on osa ihmistä. Joten tervettä ja elämäniloista et tule löytämään täysin. Muutenkin voi olla, että joudut joistakin kriteereistä löysäämään tai jopa antamaan kokonaan periksi.

• :D

Olen oikeastaan hämmästynyt tästä valtavasta viestimäärästä mitä olen tässä yhden vuorokauden aikana saanut! Ja kaiken lisäksi suurin osa viesteistä on todella asiallisia ja niistä paistaa läpi halu toisen auttamiseen, kiitos!

Todellakin, ymmärrän jo vähän paremmin tätä asiaa, josta en aikaisemmin ole ymmärtänyt yhtään mitään. Minulla ei ole kavereita, kukaan ei ole minulle näistä asioista puhunut. Olen joutunut mielikuvitusmaailman avulla hahmottamaan tätä kokonaisuutta. Voi olla, että jotkin asiat ovatkin vääristyneet mielessäni (olen mm. ajatellut että naiset eivät halua harrastaa seksiä), joten olen tavallaan ''psyykannut'' itseni samanlaiseksi mielikuvieni kanssa.

Olen täysin valmis muuttamaan itseäni ja myös joustamaan kriteereissäni. Ainoa jossa minun on tällä hetkellä mahdotonta joustaa on asuinpaikka, sillä en halua olla kaukosuhteissa silloin kun tarvitsen läheisyyttä. Olen myös täysin valmis tekemään naiselle samalla tavalla, kuin toivon hänen tekevän minulle.

Kertokaa vaan ihmeessä minulle, mitä kaikkea minun kannattaa todella miettiä itsessäni tai kriteereissäni. Ja tarvitsisin myös hyviä neuvoja siihen, missä pystyisin ehkä tyttöjä tapaamaan. Missä voisi olla helpointa tutustua kaltaiselleni tyypille? Äsken olin uimahallin kuntosalilla ja näin todella suloisen näköisiä tyttöjä, mutta olen vain aina syrjäytyneen ja alakuloisen näköinen joka paikassa minne menen. Näytän siltä kuin pelkäisin ja välttelisin kaikkia sosiaalisia tilanteita...

• jhgvcfrtyjuikjhgfghj

Yleensä miehiä moititaan siitä, että seksi niillä vaan on mielessä. Kerrankin oli kommentit toiseen suuntaan, eli seksiä pitäisi saada. Oikein kiva kuulla.

• kyllä niitä löytyy..

Sehän olen minä, paitsi että en omista pitkää tukkaa enkä asu kuopiossa :D

• man40over

Tjoo.. kovasti vaikuttaa exältäni vaikka ei Kuopiossa asukaan. Vaikuttaa kovasti 20 vuotiaan toiveilta puhtaasta vaimoehdokkaasta. Voin vakuuttaa sulle, että tuo kiinnostus samoista asioista on vain harhaa ja ymmärtäväisyys lähinnä välinpitämättömyyttä tms. yes-yes meininkiä.

Viimeistään tuo vähennän seksihimokas tarkoittaa sitä, että tulet tänne myöhemmin mankumaan, kun se makaa kuin lahna ja aina pää kipeenä. Ymmärrän kyllä listan tarkoitusperän mutta se johtunee vaan siitä, että haluaisit omistaa tulevan tyttöystäväsi ja pelkäät ettet pysty tyydyttämään normaaleja naisen seksihaluja vaan se lähtee vieraisiin miehiin. Se vaan ei toimi noin, sun pitää kasvaa siihen suuntaa ettet voi omistaa ketään kuin esinettä.

• 437y135y

Ei nyt menny ihan tajuntaan tuo sinun kommenttis...

• VanHus 2011

Niinkaun kuin etsit poikana NAISTA, et sellaista löydä. Etsi siis ikäisesi nainen. Ehkä mieluummin hieman nuorempi, koska itse vaikutat silloin kypsemmältä!
      Niinkaun kun tuijotat listaasi, et tule löytämään sitä mitä oikeasti etsit. Sinä päivänä kun osaat heittää vaatimus listasi haaveineen pois, huomaat että se juuri oikea koko ajan asunut naapurissa. Mitä enemmän etsit tiettyjä piirteitä, sitä enemmän jätät huomioimatta ne oikeat pontentiaaliset ehdokkaat.
      Mitä siis vanha ja elänyt sinulle sanoo. elä pvä kerrallaan, ota se mitä tulee vastaan juuri sellaisena kuin se on.

Ps. Tykkää tietokoneista? Voi hyvänen aika. Sen vinkin poika rakas annan, elä nyt ainakaan tämän Suomi24 kautta eti yhtään mitään! ;)

• Voihyvänenaika...

Kyllä minä nuo asiat tiedän. Olen jutellut aikanaan muutaman alle 18-vuotiaan tytön kanssa tuolla treffipalvelussa ja osa jätti juttelun sikseen kun eivät uskoneet minun oikeesti olevan 16-vuotias silloin... Luulivat kolmekymppiseks xD Se oli jo mielestäni suuri kohteliaisuus, vaikka siinä tytöt menivätkin :D

• kjhgfrtyukjhgffghj
        Voihyvänenaika... kirjoitti:

Kyllä minä nuo asiat tiedän. Olen jutellut aikanaan muutaman alle 18-vuotiaan tytön kanssa tuolla treffipalvelussa ja osa jätti juttelun sikseen kun eivät uskoneet minun oikeesti olevan 16-vuotias silloin... Luulivat kolmekymppiseks xD Se oli jo mielestäni suuri kohteliaisuus, vaikka siinä tytöt menivätkin :D

Toisaalta kyllä vähän huolestuttavakin kommentti, jos oman ikäiset pitävät kalkkiksena?

• näin sa vaan on

Niin, että naisille ei kelpaa epäsosiaalinen ujo mies. Sama ongelma on työnhaussa jossa arvostetaan liikaa soseallisuutta eikä palkata epäsosiaalista vaikka tietäsi kaikesta kaiken. Mieluummin otetaan sosiaalinen tyhjäpää ja naisetkin totta kai huolii sosiaalisen tyhjäpään joka on ollut häirikkö koulussa, mutta eivät huoli yliopiston käynyttä joka on epäsosiaalinen, mutta tietää kaikesta kaiken.

Olen itse hetero, mutta kuitenkin aika aseksuaali joten voin kyllä elää erakkonakin, kun en koskaan tule naista kuitenkaan saamaan.

• 4684684684

Itkettämmään rupes...

• vinnkkei

Itse kun olen luullut, että pelkkä sielunkumppanuus parisuhteessa ei toimi juuri seksin takia eli seksiin tarvitaan omaa silmää miellyttävää kauneutta.

Eli jos et seksiä kaipaa, niin mikä juttu toi "ei liian laiha, pitkä tukka, naisennäköinen" on? Ja yleensä nuoret (ja suht nuoret) elämäniloiset ihmiset -niin naiset kuin miehetkin- tykkäävät monistaa.

• Nainen30+

siltä, että etsit itsellesi äitiä, et kumppania.

• gfrgv4r4rw3rw3

Huhhahhei ja mulkulla turpaan horolan jenkka, kun pirtissä soi.

• 45ufhzsj
        gfrgv4r4rw3rw3 kirjoitti:

Huhhahhei ja mulkulla turpaan horolan jenkka, kun pirtissä soi.

Onhan se nyt mukavempi että tyttöystävä on sen näkönen mistä pitää kuin sellanen mistä ei pidä. Ensinhän aina nähdään ulkokuori, ennenkuin nähdään sisälle. Mitä tuossa kriteereihin pistin ulkonäön suhteen on minun mielestäni kauneutta. Ja kauneudestahan voidaan olla montaa mieltä. Näen jatkuvasti kauniita tyttöjä ja naisia kaupungilla kävellessäni. En silti tarkoita, että heistä kuka tahansa minulle kelpaisi. En hae seuraa PELKÄN ulkonäön perusteella.

• ...

Tässäpä vähän matematiikkaa niille joilla on omin sanojensa mukaan "pieni vaatimuslista". Positiivisesti ajatellen, ylöspäin pyöristäen ja googlella tilastoja vilkuillen:

Asuu Kuopiossa = noin 50 000 naista osuu haaviin.
      Keskipituinen ja -painoinen "perusnainen", ~60% naisista = 30 000
      Noista keskikokoista ~75% ei tupakoi ollenkaan = 22 500
      Vielä perheelliset (25% naisista) poistetaan luvuista niin jää sellainen 16 500 naista jäljelle KESKIARVOON.

Mikähän lie sinkkujen ja ylipäätään " suhteeseen valmiiden" määrä? Heitetään yläkanttiin ja sanotaan että 60% naisista on sinkkuja ja ilman sen suurempia esteitä suhteeseen kanssasi.

Jää KESKIARVOKSI sellainen 10 000 naista jotka fyysisesti soveltuisi "ihannetytöksi".

Urheiluharrastus on jo pahempi kriteeri mitata. Kuinka moni urheileva nainen ei ole "liian laiha" taikka ole vaihtanut tyyliään käytännöllisempään "epä-naiselliseen tyyliin"? Oletetaan että yleisellä tasolla 60% naisista urheilee usein SEKÄ pitää pitkiä hiuksia. ~6000 naista jäljellä

Jos noista mitoissa olevista urheilijanaisista 50% omaa lisäksi kiinnostusta musiikkiin, luontoon SEKÄ tietokoneisiin niin ~3000 naista KESKIMÄÄRIN täyttäisi kriteerit. Se on 3% Kuopion väestöstä. Ei välttämättä heti osu kohdalle, enkä edes käsitellyt vaadittavia luonteenpiirteitä...

Pointtina nyt vain se että "vaatimaton lista" oikeasti rajaa todella paljon niitä potentiaalisia kumppaneja. Kannattaa pitää avoimempi mieli ja opetella tykkäämään muustakin kuin just siitä yhdestä. :)

• ehasu54s45eus56uiws4

Jos olisin asuinpaikan suhteen avoimempi niin ei olisi niin paljoa ongelmia... Ehkä joskus tulen olemaankin, kirjoitin vain mitä tällä hetkellä toivon.

• 435w4s46j
        ehasu54s45eus56uiws4 kirjoitti:

Jos olisin asuinpaikan suhteen avoimempi niin ei olisi niin paljoa ongelmia... Ehkä joskus tulen olemaankin, kirjoitin vain mitä tällä hetkellä toivon.

Varmasti löydät jonkun toiveidesi mukaisen tytön, usko pois :D

• ikisinkkumies

Tosta aloittaja viestistä tili mieleen että olen mäkin ollut sinkkuna jo 2 vuotta eikä ne edelliset suhtetkaan kovin kummallisia ollut pisin oli vuoden..
      Jos kerron ensin millainen itse oon enne kun alan vaatimaan.. :)
      Ikä: 28
      Pituus: 180cm
      Paino: 75kg
      Vaalea ja sinisilmäinen ikävä kyllä suomessa kun kaivattais tummia ja ruskea silmäisiä (etälä maissa tosiin voisi olla viestiä)
      En kuulemma o ruma mut ei mua komeaksikaan voi kutsua..
      Osaan monta eri homma auton korjamisestä ompelimiseen.
      Koulutus: ammattikoulu, ikävä tosiasia mutta nykyään pitäisi vähintään käydä lukioon, muuten mun kanssa ei voi keskustella mistään syvällisestä (esim politiikasta tai algebrasta)
      Asun kyllä yksin mutta en omassa omakotitalossa, miinus sekin sinne ei vois muutta asumaan ja olla tekemättä mitään.. :)
      Omistan autonkin, se ei todellkaan ole bmw, audi, tai muu sellainen elimen kasvattaja, siinänsä sekin on paha ei voi naisena olla hyvin edustettuna..
      Asun Tampereella, sekin on huono puoli täällä kun on enemmän naisia kun miehiä, niin siksi kai naiset rupee katselemaan naisia, näi ainakin vaikuttais kun ei naisia täällä miehet kiinnostaa..
      Ja noista kirjoitus yms virheistä huomaa että mulla on lukihäiriö, eli on jotenkin vajaa se ei ole muuta kun tosi iso miinus..
      Mutta jos rehellisia ollaan niin ei nainen kaipaa muuta kun komean, rikkan, mukavan ja antelian miehen

• faneajsaetjasetjtj

Näköjään ei enää s24 treffejä tarvita...

• Jos et ota kunnon känniä ei sulla ole naista,itte ainakin oon raittiina huomannu kuten velipojatkin kun et juo ei käy flaksi!Kapakkaan ja kaljaa naamaan ni johan on kimuli kainalossa,pidä'n ihmeenä et jostain netti palstalta tai vastaavasta puoliso löytyisi.Tosin kohtuus sitten kaikessa jos muuttuu ihan spurguksi alkaa tytötkin olla kassialmoja!

• poikamies vaan.

Vähän samanlaiset vaatimukset itellä. Minä vaan haluan että nainen ryyppää välillä koska itekkin vedän viinaaksia viikonloppusin koska se on hauskaa.

Nuo sun ihanne vaatimuksesi ovat aika hankalia koska tuolaiset naiset viedään nenän edestä isoille alfa uroille. Älä huoli et ole ainoa sinkku täälä. Meitsi on kohta 23v ja vaan kerran suudellut tyttöä ja siitäkin on jo 4-5 vuotta, enkä ole edes hassumman näköinen kundi tosin vähän lyhyen länkä.

• melkein aseksuaali

Minkä ikäinen oot? Mietin kun etsit tyttöä?

• tta71

Onko pakko ketään löytää? Eikö voi ajatella että sinkkuna oleminen olisi vaihtoehto?

Se että alkaa etsimällä etsimään ei johda hyvään lopputulokseen. Yleensä "se oikea" löytyy tuttava/ystäväpiiristä, missä ollaan tunnettuja. Ei tule yllätyksiä eikä tarvitse näytellä vaan ihastuminen on todellista ja pidemmän ajan lopputulosta.

Nainen, kenelle arvot ovat tärkeämpiä kuin ominaisuudet, ovat hyvin harvinaisia. Ehkä he majailevat jossakin kotosalla, kirjastossa, tanssitunneilla tai spinningsaleilla. Baareista et heitä löydä.

Yökerhot ym. juottolat jättäisin vaan yhden yön juttujen hakemiseen. Se on kummallista että elämän yksi tärkeimmistä asioista yritetään löytää yleensä väsyneenä, humalassa, huonossa valaistuksessa ja kovassa metelissä. En ihmettele avioerotilastoja.

• muutama.

Neuvo. Katso ensin itseäsi kriittisesti peilistä,jos sieltä tuijottaa vastaan vetämättömännäköinen nojatuolilanttu,jonka naamavärkki muistuttaa hevosta,tai mr spockia, unohda kauniit naiset. Ja toinen vinkki,ei nainen halua seuraksi toista naista,joka on naismainen halipuppeli,vaan miehen joka ottaa naisen ja osaa olla fiksu ja asiallinenkin tarvittaessa,unohtamatta hyvää huumoria,ilman alapään juttuja. Nainen ei myöskään kaipaa oluen ryystäjää,tai viinan litkijää,vaan kropastaan huolta pitävää miestä,jota ei tarvitse hävetä ystäviensä seurassa.

• -----------
        muutama. kirjoitti:

Neuvo. Katso ensin itseäsi kriittisesti peilistä,jos sieltä tuijottaa vastaan vetämättömännäköinen nojatuolilanttu,jonka naamavärkki muistuttaa hevosta,tai mr spockia, unohda kauniit naiset. Ja toinen vinkki,ei nainen halua seuraksi toista naista,joka on naismainen halipuppeli,vaan miehen joka ottaa naisen ja osaa olla fiksu ja asiallinenkin tarvittaessa,unohtamatta hyvää huumoria,ilman alapään juttuja. Nainen ei myöskään kaipaa oluen ryystäjää,tai viinan litkijää,vaan kropastaan huolta pitävää miestä,jota ei tarvitse hävetä ystäviensä seurassa.

Kyl ne miehet on kysytympiä mitkä ryystää olutta ja vetää viinaa koska suurin osa naisistakin tekee niin ja raitis kaveri on tylsä!Itte ainakin huomannu ettei raittiilla miehellä ole kysyntää vaikka hyvä työ,pitkä hoikka ihan hyvännäkönenkin ainakin omasta mielestä ja naisen suhteen vaatimuksia ei ole yks lysti minkä näkönen tai mittanen,on oma omakotitalo talous kunnossa,mutta niin vaan on että naapurin kaljaa vetävä sosiaalipummi löytää uuden naisen kun etellinen siltä katoaa seuraavana päivänä ja meikäläinen ei ensimmäistäkään seurustelu kumppania!

• yuimyuimu
        ----------- kirjoitti:

Kyl ne miehet on kysytympiä mitkä ryystää olutta ja vetää viinaa koska suurin osa naisistakin tekee niin ja raitis kaveri on tylsä!Itte ainakin huomannu ettei raittiilla miehellä ole kysyntää vaikka hyvä työ,pitkä hoikka ihan hyvännäkönenkin ainakin omasta mielestä ja naisen suhteen vaatimuksia ei ole yks lysti minkä näkönen tai mittanen,on oma omakotitalo talous kunnossa,mutta niin vaan on että naapurin kaljaa vetävä sosiaalipummi löytää uuden naisen kun etellinen siltä katoaa seuraavana päivänä ja meikäläinen ei ensimmäistäkään seurustelu kumppania!

olen kaljaa ryystävä sosiaalipummi DI, mutta eipä noita naisia ole pahemmin näkynyt. Ehkä tuo DI-tutkinto on tuossa yhdistelmässä liikaa :DD

• kjhgfdsdfghjkjcfvg
        muutama. kirjoitti:

Miksi niin moni on sitä mieltä, että haaveista pitää luopua? Monella susirumalla miehellä on kaunis vaimo.

• Tuo, että asuu Kuopiossa ja että on "naisen näköinen" ja 160cm-170cm ja että häntä kiinnostaisivat urheilu ja tietokoneet.

• reaejjaetjae

Minä en aio elämäni aikana mennä minnekään kapakkaan istumaan ja muutenkin ihmisjoukot kammoksuttavat minua. Minulla ei ole ainoatakaan kaveria. Voinko edes löytää itselleni naista kun käyn lenkillä vain ilta/yöaikaan ja välttelen sosiaalisia tilanteita?

• 26244724747
        reaejjaetjae kirjoitti:

Minä en aio elämäni aikana mennä minnekään kapakkaan istumaan ja muutenkin ihmisjoukot kammoksuttavat minua. Minulla ei ole ainoatakaan kaveria. Voinko edes löytää itselleni naista kun käyn lenkillä vain ilta/yöaikaan ja välttelen sosiaalisia tilanteita?

Jos joku vielä kysyi ikääni, niin olen 18 vuotta ja 3 kuukautta päälle :D

• 26244724747 kirjoitti:

Jos joku vielä kysyi ikääni, niin olen 18 vuotta ja 3 kuukautta päälle :D

Ei muuten, mutta eksyin tänne sen takia, että tuossa paneelissa oli naisen kuva ja kysymys "miksi en löydä naista". Minä (naisena) tulkitsen sen niin, että nainen kysyy tuon kysymyksen.

Minä taas sanon, ettei 18-vuotias kiinnosta eikä Kuopio eikä tietokoneet eikä urheilu, mitä sillä tarkoitatkin. Katsos se urheilu voi olla mäkihyppyä, formuloita tai nyrkkeilyä, mutta se voi olla vaikka hiihtoa, fillarointia tai lumikenkäilyä. Itse olen 41.

• ALOTTAJA!!!

Jos olisin arvannut minkälaisen kansainvaelluksen saan aikaiseksi pistämällä oman toivelistan nettiin, olisin tietenkin kertonut hieman myös itsestäni. Oletin, että listalleni tulee nuo 2 ensimmäistä viestiä ja sen jälkeen se hukkuu jonnekin kaivon pohjalle... No niin ei tainnut kuitenkaan käydä.

Joo eli olen 18-vuotias nuori mies, 180cm/85kg, hyvin isokokoinen roteva tyyppi (ei läski), täysin raitis, hyvin mukava kaikille ihmisille (jos uskaltaisin mennä juttelemaan), älykäs, huumorintajuinen, sympaattinen, tunteellinen, urheilullinen yms. Minun heikkouksiani ovat kavereiden puuttuminen ja sosiaalinen pelokkuus.

Käyn aikuislukiota, jonne menin aikanaan siksi, että en joutuisi kontaktiin omanikäisteni kanssa koska se oli ollut minulle ongelmallista aikaisemmin. Eli toisin sanoen minua on koko ajan työnnetty kauemmaksi siitä tilanteesta, jossa minulla olisi mahdollisuus tyttöystävään. Sitten kun en vapaa-ajalla pysty missään sosiaalisissa tilanteissa toimimaan, olen melkolailla yksin koneella ja urheilen, useimmiten ilta- ja yöaikaan. Elämäni on ollu lapsuudessa kovaa ongelmieni keskellä (ongelmat olivat siis vain minussa itsessäni), sosiaalisuus jäi taka-alalle ja sitä oli mahdotonta toteuttaa senaikaisessa elämäntilanteessani.

Minulle olisi ihannetilanne, jos tyttö pystyisi ymmärtämään nämä asiat ja olemaan todellakin minulle tukena näissä asioissa. Minulta kyllä sitten riittäisi kaikkeen muuhun tukea, paitsi näihin sosiaalisiin tilanteisiin, sillä en yksinkertaisesti tiedä, mitä ihmiset niissä minusta ajattelevat tai miten minun pitäisi toimia.

Kun tuo Kuopio tuossa listassa näyttää ihmetyttävän monia, niin sanompa että tällä hetkellä minulla ei ole mahdollisuutta muuttaa tai matkustaa, elämäntilanteeni ei anna periksi. Tuskin koskaan myöhemminkään. En myöskään halua, että kukaan tyttö tekisi tämän minun puolestani, en halua niin tapahtuvan. Minä en ole sen arvoinen että minun vuokseni pitäisi muuttaa muu elämänsä täysin. Uskon, että täältäkin voi joku löytyä ajan kanssa. Olen vain todella kärsimätön, joten en millään malttaisi odottaa sopivaa hetkeä vaan minun olisi saatava unelmani toteen heti, olin sitten valmis siihen tai en. Kysykää ihmeessä vielä lisää jos kiinnostaa.

• Sulla vois olla toivoa viel tutustua netin palstoillakin koska iän puolesta 16vanhatkin ovat vielä sopivia,joten viestiä jokaiselle mielenkiintoiselle pimulle,nuorimmat nimittäin vastailee viesteihin joten alkuun pääsy on helpompaa,eikä kantsi kattoa jotain mittoja sun muita ne on loppujen lopuks yhdentekeviä lyhyset tytöt ei ole nimittäin niin kysyttyjä kun pitkät!

• aerhaetuat
        AATAMI11 kirjoitti:

Sulla vois olla toivoa viel tutustua netin palstoillakin koska iän puolesta 16vanhatkin ovat vielä sopivia,joten viestiä jokaiselle mielenkiintoiselle pimulle,nuorimmat nimittäin vastailee viesteihin joten alkuun pääsy on helpompaa,eikä kantsi kattoa jotain mittoja sun muita ne on loppujen lopuks yhdentekeviä lyhyset tytöt ei ole nimittäin niin kysyttyjä kun pitkät!

Mielummin ottaisin 20-23-vuotiaan, mutta eivät taida hyväksyä nuorempia vaikka miten vanha olis henkisesti...

• aerhaetuat kirjoitti:

Mielummin ottaisin 20-23-vuotiaan, mutta eivät taida hyväksyä nuorempia vaikka miten vanha olis henkisesti...

Kantsii tietty yrittää,mutta niistä yli 20 ikäsistä on eniten kysyntää joten tarjonta on vähäsempää ja moni on jo parittelusuhteessa,muuten tuskin muutama vuosi sinne tai tänne ei merkkaa mitään..

• 24624427424
        AATAMI11 kirjoitti:

Kantsii tietty yrittää,mutta niistä yli 20 ikäsistä on eniten kysyntää joten tarjonta on vähäsempää ja moni on jo parittelusuhteessa,muuten tuskin muutama vuosi sinne tai tänne ei merkkaa mitään..

Joten osaisitko sanoa minulle, mistä tällainen ujo ja sosiaalisesti pelokas nuori mies HELPOITEN löytäis seuraa, mitä etsii?

• 24624427424 kirjoitti:

Joten osaisitko sanoa minulle, mistä tällainen ujo ja sosiaalisesti pelokas nuori mies HELPOITEN löytäis seuraa, mitä etsii?

Kyllä se varmaan netin palstat on sellaset millä pääsee alkuun,mutta paljon pitää lähettää viestejä ja käyttää aikaa että pääsee etenemään treffeille,koska tytöt mitkä on nettipalstoilla ovat myös todella arkoja ja ujoja,jos jonkun kanssa pääsee alkuun kirjottelussa ja ei kuulu vastausta kannattaa välil kysyä kuulumisia,jos vaik innostuisi jatkamaan tutustumista.Eteneminen on sitten helpompaa kun pääsee juttelemaan kasvotusten ja jos ekan kans ei onnaa ni ehkä seuraavan tai sen seuraavan kans .

• -tavalliset toiveet-

36- juo kohtuullisesti viinaksia
      - ei tupakoi
      - hanakka seksiin
      - osaa englantia ja ruotsia
      - pitää veneilystä ja matkustelusta
      - kohtuullinen kokki
      - sopusuhtainen vartalo
      - ei lemmikkieläimiä rasitteena
      - omistaa C-ajokortin ja osaa ajaa isohkoa matkailuautoa
      - tykkää nuotioilloista
      - osaa tanssia tavanomaisia paritansseja
      - ei nalkuta pienistä
      - on uskollinen
      - osaa ottaa omaa aikaa ja antaa sitä toisellekkin
      - suhtautuu myötämielisesti hulluihinkin ideoihin
      - ei ole siivousintoilija
      - rakastaa minua

• T: kokemus

Aika ihmeellistä laittaa vaatimuslistaa tuossa iässä 18v! itse olen 28v ja en ole vielä eläeässäni mitään vaatimuslistoja tehnyt kenestäkään, Jos ketjun aloittaja odottaisi vielä muutaman vuoden että kypsyy henkisesti ja hoitaa koulut ym alta pois sitten voi harkita sitä naisen etsimistä. juuri olet saanut vauva karstat korvien takaa pois ja pallitkin vissiin laskeutunut juuri joten odota rauhassa muutamavuosi kyllä se nainen sieltä tulee eteen kaikkinen listoineen usko minua.

• 3442462
        T: kokemus kirjoitti:

Aika ihmeellistä laittaa vaatimuslistaa tuossa iässä 18v! itse olen 28v ja en ole vielä eläeässäni mitään vaatimuslistoja tehnyt kenestäkään, Jos ketjun aloittaja odottaisi vielä muutaman vuoden että kypsyy henkisesti ja hoitaa koulut ym alta pois sitten voi harkita sitä naisen etsimistä. juuri olet saanut vauva karstat korvien takaa pois ja pallitkin vissiin laskeutunut juuri joten odota rauhassa muutamavuosi kyllä se nainen sieltä tulee eteen kaikkinen listoineen usko minua.

Kannattaskohan sunkin hoitaa ne koulut loppuun kun nämä ''yhdyssanat'' ei oikein oo hallussa... Onko pakko kommentoida kun ei ole mitään järkevää asiaakaan? Kyllä minä osaan kouluni hoitaa ja elämästä selvitä vaikken edes työtä tee minkään asian eteen. Odotan löytäväni todellisen elämänmittaisen rakkauden heti ensimmäisellä kerralla. En halua mitään kokeilusuhteita vaan todellisen rakkauden nyt kahdeksantoista vuoden iässä! Mitäs siihen sanotte?

• 6896869968698
        3442462 kirjoitti:

Kannattaskohan sunkin hoitaa ne koulut loppuun kun nämä ''yhdyssanat'' ei oikein oo hallussa... Onko pakko kommentoida kun ei ole mitään järkevää asiaakaan? Kyllä minä osaan kouluni hoitaa ja elämästä selvitä vaikken edes työtä tee minkään asian eteen. Odotan löytäväni todellisen elämänmittaisen rakkauden heti ensimmäisellä kerralla. En halua mitään kokeilusuhteita vaan todellisen rakkauden nyt kahdeksantoista vuoden iässä! Mitäs siihen sanotte?

Ja nettitreffeillä ei ole tullut vastaan kuopiolaisia joista olisin oikeasti pitänyt. Eräs ihana tyttö otti yhteyttä Helsingistä, mutta siinä juuri tämä välimatka oli liikaa. Harmi, pidin oikeasti hänestä...

• T:kokemus
        3442462 kirjoitti:

Kyllä mä olen kuule koulut käynyt aikoja sitten. Eikä sitä millään kirjoitustaidoilla sitä leipää pöytään tuoda vaan työnteolla. Sulla menee kaikki päin helvettiä jos nyt alat jotain sussua siihen ottamaan, no kivahan se vartmaan olis jos 18v iässä se tyttöystävä olis mutta jos meinaat elämässä pärjätä niin uhrauksia on tehtävä. Tyttökavereita on hyvä olla mutta ei tyttöystävää. Ei ainakaan tuossa iässä olisi tullut itselläni kuuloonkaan mitään tyttöystävää ottaa kun koulut kesken ja kaikki harrastukset päälle niin eipä siinä aikaa jäisi paljoa.

Ja eikös tämä keskustelu ole juuri sitä varten että ihmiset saa tuoda omia mielipiteitä esille ja ymmärryksiä elämästä ym... kaikki ei näe asioita samallalailla kuin sinä näet. Metsä vastaa niinkuin sinne on huudettu.

• aehaeherhae
        T:kokemus kirjoitti:

Kyllä mä olen kuule koulut käynyt aikoja sitten. Eikä sitä millään kirjoitustaidoilla sitä leipää pöytään tuoda vaan työnteolla. Sulla menee kaikki päin helvettiä jos nyt alat jotain sussua siihen ottamaan, no kivahan se vartmaan olis jos 18v iässä se tyttöystävä olis mutta jos meinaat elämässä pärjätä niin uhrauksia on tehtävä. Tyttökavereita on hyvä olla mutta ei tyttöystävää. Ei ainakaan tuossa iässä olisi tullut itselläni kuuloonkaan mitään tyttöystävää ottaa kun koulut kesken ja kaikki harrastukset päälle niin eipä siinä aikaa jäisi paljoa.

Ja eikös tämä keskustelu ole juuri sitä varten että ihmiset saa tuoda omia mielipiteitä esille ja ymmärryksiä elämästä ym... kaikki ei näe asioita samallalailla kuin sinä näet. Metsä vastaa niinkuin sinne on huudettu.

Helvetti kun en vaan kertakaikkiaan jaksa tehdä töitä minkään asian eteen, en edes saadakseni naisen. Hyvä että jaksan kirjottaa tänne ja vastata puolelle Suomelle. Jotkut on onneks ees asiallisia. Minä vaan ahnehdin ja ahnehdin. En tiedä, missä oma raja tulee vastaan mutta ainakaan vielä ei ole ollut mitään ongelmia vaikka olen jättänyt kokeisiin lukematta ja ollut koneella, urheillut yms. Olen saanut sen verran hyviä numeroita, että keskiarvo tällä hetkellä (34/48 kurssia suoritettu) on yli 8,5. Että siihen nähden, olen superlahjakas ja huippuälykäs sen voin sanoa. Mikä estäisi minua pitämästä tyttöystävää samalla? Tuskin kukaan tyttö tosin haluaa mitään huippuälykästä tyyppiä, jonka rinnalla tuntis olonsa tossuksi?

• Nature75

- Vegaani.
      - Ateisti (plus ei muille hömpötyksille kuten esim. horoskoopit)
      - Mieluiten päihteetön, mutta ei täysin ehdoton.
      - Lapseton (tosin asiassa voi joustaa
      - Tasaluonteinen
      - Asuisi pk-seudulla.
      - Hieman omalaatuinenkin voi olla, koska itsekin sitä olen...

• joopajooo.

Miesten itsekriittisyyden puute (nettideitti)palstoilla on niin huvittavaa, mutta tämähän olikin pelkkää unelmointia... Tuollainen nainen voi kuoria kermat päältä, ei tarvitse ryhtyä suhteeseen jossa joutuu olemaan ilmainen terapeutti. Siltähän se kuulostaa kun sinun olisi pakottava tarve löytää nainen juuri nyt, että elämäsi jotenkin muka loksahtaa paikoilleen sen myötä. Mitäs sitten jos tulee ryppyjä rakkauteen, voi ottaa aika koville jos ei ole kavereitakaan joista olisi tukea. Kannattaa ihan oikeasti keskittyä nyt omaan hyvinvointiin ja itsensä kehittämiseen, se kannattaa.

• ajajaa

Vaadit liikaa. Oon tyttö ja mulle riittäis luotettava, välittävä ja herttanen poikaystävä. Ei ulkonäölläkään väliä jos sisin on AITO.

• 11313511313135513
        ajajaa kirjoitti:

Vaadit liikaa. Oon tyttö ja mulle riittäis luotettava, välittävä ja herttanen poikaystävä. Ei ulkonäölläkään väliä jos sisin on AITO.

No nyt sanoin jo vähän sinne päin. En ihan oikeasti tiedä tämänhetkistä ongelmaani täysin, mutta kait se jonkinlaista suuruudenhulluutta on. Kuvittelen siis että elämästäni ei puutu enää mitään sitten jos saan unelmieni tytön. Ja ettei minulla enää sen jälkeen ole ongelmia elämässä... Kaiken lisäksi kuvittelen sen olevan helppoa, onko se? Tällä hetkellä elämäni on parhaimmalla mahdollisella tolalla, paitsi että tyttöystävä puuttuu, ja nyt sitten elämä onkin täysin pilalla. Huomaatte varmaan miten pienistä asioista elämäni on loppujen lopuksi kiinni... Minulle ne tosin ovat suuria asioita.

• Kaiken jo kokenut

Heh, kokemuksesta sanoisin seuraavaa. tollasta naista ET löydä Suomesta koska niitä ei täällä enään OLE!
      Kehottaisin lähtemään vaikka Turkkiin, Thaimaahan tai vaikka Puolaan. Sieltä vielä löytyy....

• 0990909090

Kyllä minä vielä jaksan yrittää ja unelmoida!

• Thai vaimo on rahanreikä se on helppo saada mutta kallis pitää kun se on lähetetty maailmalle siinä toivossa että lähettää rahaa kotiin.Tuttavalla on kiinalainen vaimo se on parempi kun talousrahat pysyy kotona,mutta muuten ei ole mikään kotitalouskone joten kodinaskareet kannattaa osata itte tehä jos sellasen hankkii ja ainakin minun kaikki Puolalaiset,Latvialaiset ja Virolaiset naispuoliset ystäväni ei eroa suomalaisesta naisesta millään muotoa,jos ei oteta huomioon heidän suurempaa intoa matkustella maailmalla kuin kotimaisilla versioilla..

• odefjoy1

Kyllähän sitä itsekullakin on vaikea löytää sitä ihmistä, jonka kanssa onnistaa. Siihen vaikuttaa niin moni asia. Itse olen tässä seikkaillut hieman vaille kolmekymmentä vuotta ja edelleenkään homma ei tunnu selvältä. Kuitenkin itsessäni pitäisi olla paljon sellaista, josta jollekin olisi annettavaa. Olen korkeasti koulutettu, hyvätapainen, hyvissä töissä ja taloudellisessa tilanteessa oleva, sujuvasanainen, avoin, rehellinen ja muutenkin suhteellisen hyvin elämässä onnistunut ihminen, jolla on myös seurustelukokemuksia jopa avoliiton muodossa. Okei, olen ylipainoinen ja ymmärrän, että se on joillekin ongelma, vaikkakin se on saanut minut entistä enemmän panostamaan parisuhteisiin ja esim. seksikumppaneilta on aina tullut todella hyvää palautetta ja suheteet ovatkin sitten kaatuneet johonkin muihin asioihin. Olen myös halukas tekemään asialle jotain. Ja muutenkin olen rakentanut itsetuntoani sellaiseksi, että en ole antanut sen vaikuttaa, vaan ollut melko itsevarma monissa tilanteissa.

En myöskään halua nirsailla tuollaisen listan muodossa. Okei mulla on tiedossa mitkä asiat viehättävät, mutta jokainen tapaus on erilainen ja siksi jokaisella pitää olla mahdollisuus hurmata minut omana itsenään. Kysymys ei siten ole välttämättä ulkonäöstä tai vaikka iästä, vaan aidosti kokonaisuudesta. En kuitenkaan pääse usein edes arvioimaan ja sehän harmittaa. Missä ne kaikki kivat tytöt ovat, jotka haluavat hyvän miehen?

• 1351351335

Minulla on vakaa mielikuva siitä, että voin löytää tässä iässä ikäiseni kumppanin jonka kanssa minulla olisi aitoa rakkautta ja suhde kestäisi loppuelämän. Siis ensimmäisellä kerralla! En ole koskaan kuvitellutkaan mitään yhden yön suhteita tai muitakaan ''kokeilu/opettelusuhteita''. Sen olisi satuttava kerralla kohdalle ja uskon että niin käykin. Mutta onko kenties kukaan ikäiseni tyttö niin henkisesti valmis tällaiseen kuin minä?

• Mustangmies
        1351351335 kirjoitti:

Minulla on vakaa mielikuva siitä, että voin löytää tässä iässä ikäiseni kumppanin jonka kanssa minulla olisi aitoa rakkautta ja suhde kestäisi loppuelämän. Siis ensimmäisellä kerralla! En ole koskaan kuvitellutkaan mitään yhden yön suhteita tai muitakaan ''kokeilu/opettelusuhteita''. Sen olisi satuttava kerralla kohdalle ja uskon että niin käykin. Mutta onko kenties kukaan ikäiseni tyttö niin henkisesti valmis tällaiseen kuin minä?

kyllä näin on! Tosin itse olen 53v. ja treenaan jatkuvasti salilla ja muissa harrastuksissa.Olen hyvässä työpaikassa ja iso omakotitalo. Mutta,kriteerini ovat samat kuin aloittajalla.Pitäisikö alkaa machoksi ja pieksäjäksi,jotta saisi naiset kiinnostumaan itsestäni? Suomalaiset naiset eivät ymmärrä,että kulttuuri muuttuu pikkuhiljaa,itse olen kiertänyt yli 50 valtiota ja nähnyt,kuinka muualla miesten ja naisten välinen suhde toimii. Suomessa vaan kaikki yksinhuoltaja plösötkin vaatii kumppanilta timmiä olemusta ja rahaa pitää löytyä heti! Kannattaisi katsoa peiliin Naiset! Ja miehetkin.

• 1351351335 kirjoitti:

On niitä paljonkin tyttöjä mitkä ekan kans menee yksiin,esimerkiks mun tuttavakin 16vanhana löysi ekan poikakaverin ja nyt ainakin 27 ikäsenä ovat vielä yksissä,rakensivat omakotitalon ja vauva synty hiljakkoin.

• MiehetöN

lista vaatimuksia. Itse en ottaisi kuopiolaista miestä koskaan, vaikka olisi millainen adonis tahansa.

• 35735735573

Millä perusteella kuopiolaiset ihmiset ovat huonompia, kuin esimerkiksi Moskovalaiset, Turkulaiset tai Pariisilaiset? Olemmeko alempiarvoista kansaa, vai oletko kenties natsi/rasisti? Jos sinulla olisi valta käsissäsi, mitä tekisit meille?

• Epämääräinen olento
        35735735573 kirjoitti:

Millä perusteella kuopiolaiset ihmiset ovat huonompia, kuin esimerkiksi Moskovalaiset, Turkulaiset tai Pariisilaiset? Olemmeko alempiarvoista kansaa, vai oletko kenties natsi/rasisti? Jos sinulla olisi valta käsissäsi, mitä tekisit meille?

Ensiksikin on hienoa, että on olemassa miehiä, jotka eivät halua itselleen anorektista pissisbimboa, jotka tuhoavat aivosolujaan kittaamalla viinaa melkein 24/7. Muutenkin tuntuu, että suomalaisten asenteet alkoholia kohtaan ovat menneet ihan väärään suuntaan ja sen sijaan, että alkoholismin partaalla roikkuvia känniääliöitä halveksittaisiin, niin meitä absolutisteja katsotaan kieroon. Ainut hyvä syy naisen raittiudelle tuntuu olevan raskaus. Muuten jos nainen ei juo, niin tämä leimataan heti joksikin ihme friikiksi.

Mutta jotta en karkaisi sen enempää aiheesta, niin halua sanoa tämän ketjun aloittajalle, että kyllä se nainen vielä sinullekin löytyy, täytyy vaan olla vähän kärsivällinen. Itse etsin itselleni poikaystävää ties kuinka monta vuotta ja olin jo luopua toivosta, kun sitten viime kesänä se oma rakas sitten ilmestyi elämääni - täysin odottamatta. Hän ei vastannut läheskään unelmieni ritaria, ei edes sen hetkisen tärkeimmän kriteerini suhteen, jonka mukaan olisin halunnut itseäni vähintään viisi vuotta itseäni vanhemman miehen. Poikaystäväni on minua yli kolme vuotta nuorempi, mutta kaikki muut hänen ominaisuutensa ovat tehneet iästä seikan, jolla ei ole mitään väliä.

Ja te, jotka ette jostain syystä pidä kuopiolaisista, niin kyllä, täällä kasvaa idiootteja, kusipäitä, kokovartalomulkkuja, vaimonhakkaajia, jakorasioita, horoja ja ihan vaan normaaleja paskiaisia, mutta eiköhän ne ole levittäytyneet tasaisesti ihan koko Suomen alueelle ja varmaan muutamia löytyy rajojen toiseltakin puolelta. Tosin enhän minä voi sitä varmaksi sanoa, kun en ole niin paljoa maailmaa kierrellyt, että kovin suurta tutkimusta olisin aiheesta voinut tehdä, mutta ihan tällaisen arvauksen voisin heittää.

• p986p
        Epämääräinen olento kirjoitti:

Ensiksikin on hienoa, että on olemassa miehiä, jotka eivät halua itselleen anorektista pissisbimboa, jotka tuhoavat aivosolujaan kittaamalla viinaa melkein 24/7. Muutenkin tuntuu, että suomalaisten asenteet alkoholia kohtaan ovat menneet ihan väärään suuntaan ja sen sijaan, että alkoholismin partaalla roikkuvia känniääliöitä halveksittaisiin, niin meitä absolutisteja katsotaan kieroon. Ainut hyvä syy naisen raittiudelle tuntuu olevan raskaus. Muuten jos nainen ei juo, niin tämä leimataan heti joksikin ihme friikiksi.

Mutta jotta en karkaisi sen enempää aiheesta, niin halua sanoa tämän ketjun aloittajalle, että kyllä se nainen vielä sinullekin löytyy, täytyy vaan olla vähän kärsivällinen. Itse etsin itselleni poikaystävää ties kuinka monta vuotta ja olin jo luopua toivosta, kun sitten viime kesänä se oma rakas sitten ilmestyi elämääni - täysin odottamatta. Hän ei vastannut läheskään unelmieni ritaria, ei edes sen hetkisen tärkeimmän kriteerini suhteen, jonka mukaan olisin halunnut itseäni vähintään viisi vuotta itseäni vanhemman miehen. Poikaystäväni on minua yli kolme vuotta nuorempi, mutta kaikki muut hänen ominaisuutensa ovat tehneet iästä seikan, jolla ei ole mitään väliä.

Ja te, jotka ette jostain syystä pidä kuopiolaisista, niin kyllä, täällä kasvaa idiootteja, kusipäitä, kokovartalomulkkuja, vaimonhakkaajia, jakorasioita, horoja ja ihan vaan normaaleja paskiaisia, mutta eiköhän ne ole levittäytyneet tasaisesti ihan koko Suomen alueelle ja varmaan muutamia löytyy rajojen toiseltakin puolelta. Tosin enhän minä voi sitä varmaksi sanoa, kun en ole niin paljoa maailmaa kierrellyt, että kovin suurta tutkimusta olisin aiheesta voinut tehdä, mutta ihan tällaisen arvauksen voisin heittää.

tämä paljastaa koko jutun juonen. Henkilö ei kysy :"mitä minä voin antaa jollekkin", vaan: "mitä minä voin saada". Tuo 1. kommentti paljastaa kaiken, narsistisen itserakkauden, rinnalle ei haluta lyhyttukkaista naista, koska se ei sopisi hänen omaan tyyliin. Hän haluaa korostaa omaa itseään käyttämällä muita hyväkseen siihen tarkoitukseen. Tuon kommentin antaja ei tule koskaan löytämään tosirakkautta, eikä kovin pitkäikäistä suhdetta.

• 34626246
        Epämääräinen olento kirjoitti:

Näin sitä pitää!

• Elä jauha...
        p986p kirjoitti:

tämä paljastaa koko jutun juonen. Henkilö ei kysy :"mitä minä voin antaa jollekkin", vaan: "mitä minä voin saada". Tuo 1. kommentti paljastaa kaiken, narsistisen itserakkauden, rinnalle ei haluta lyhyttukkaista naista, koska se ei sopisi hänen omaan tyyliin. Hän haluaa korostaa omaa itseään käyttämällä muita hyväkseen siihen tarkoitukseen. Tuon kommentin antaja ei tule koskaan löytämään tosirakkautta, eikä kovin pitkäikäistä suhdetta.

Mikä luulet olevasi? Kadehditko kentis minun kriteereitäni ja toivoisit voivasi laittaa itse samanlaiset nettiin mutta et pysty koska se pilaisi maineesi? HÄH? Kaikki täällä eivät nyt ihan ymmärtäneet tätä alkuperäistä juttua: tämä olisi PARAS MAHDOLLINEN tyttö, jonka voisin löytää. Se ei tarkoita, että minä tällaisen saan tai edes, että tällaista on olemassa. Siksi olen valmis joistakin kriteereistä joustamaan! Onko kukaan koskaan haaveillut siivistä joilla voisi lentää kuin lintu tai näkymättömyydestä yms? Miettikää ennenkuin puhutte paskaa muista...

• 434224727
        34626246 kirjoitti:

Näin sitä pitää!

Nyt alkaa tämä keskustelu karata vähän käsistä, kun kattelee alkupäässä olevia uusia viestejä...

• 434224727 kirjoitti:

Nyt alkaa tämä keskustelu karata vähän käsistä, kun kattelee alkupäässä olevia uusia viestejä...

Voa seksiä suurin osa naisista haluaa ku sen makkuu peäsevät,et vehkeet pittää kyl olla virrees jos naisen kans haluaa asustella!Ne naiset mitkä ei taho ei ne taho miestäkään!

• Rellestäjä-

Eiköhän noita uskovaisia naisia asu Kuopiossakin, jotka sopivat paremmin noihin vaatimuksiin.

• juhaeightyfour

tosta hiustenpituudesta senverran, että monet naiset ovat todella nättejä lyhyine hiuksineen. eli ei se naisen ihanuus hiustenpituudesta riipu.

• 24624624626247358568

Joo on se tullu jo selväks! Missä sanoin, että naisella on pakko olla pitkät hiukset?

• -

Tuo jo itsessään hirvittää, että suhtaudutaan naiseen kuin tavaraan...millaisia ominaisuuksia sillä tulisi olla, että miellyttäisi minua...Voisin itsekin tehdä omasta unelmamiehestä samanlaisen listan, mutta en kyllä varmaan enää ottaisi sitä itsekään hirveän tosissaan. Kokemus on kerta toisensa jälkeen opettanut, että oma kykyni kuvitella mitä haluan on hyvin kapea-alaista siihen verrattuna, mitä elämällä on tarjota. Olen seurustellut oman 'unelmamieheni' kanssa, mutta en sitten loppujen lopuksi rakastanut häntä. Se rakkaus löytyi jostain ihan muulta, rakastuin ihan toisenlaiseen mieheen kuin mitä olisin kuvitellut haluavani. Loppupeleissä kun se oikein iskee, niin se että onko tummat vai vaaleat hiukset, vai onko lyhyt vai pitkä on ihan sivuseikka, jolla ei ole sen kummemmin merkitystä.
      Sitäpaitsi ihmiset muuttuvat. Se että jos nyt onnistuu tapaamaan jonkun, joku täyttää kriteerit ei tarkoita, että sama henkilö täyttäisi samat kriteerit vaikka vuoden kuluttua. Ainakaan ei välttämättä ulkoisesti, harrastuksiltaan, tai terveydentilaltaan. Ehkä ihmisen sisin luonne on se, joka muuttuu vähiten ja johon kannattaa kiinnittää eniten huomiota kun miettii millaisen henkilön kanssa haluaa seurustella.

• heryhsuetjsrtued6riu

Kuullostaa siltä että maailma on paha paikka minulle :(

• näin se vaan o

No tuossahan jo teit selväksi miksi saat tyytyä oman nyrkkiin. Jatka samaa rataa ettei kaltaisiasi tule lisää.

• 24624626246247247247

EN RUNKKAA, EN HARRASTA SEKSIÄ, EN HAUKU KETÄÄN NETISSÄ VAIKKA TEKISI MIELI, MUTTA JÄTÄ MINUT RAUHAAN, KIITOS...

• .nolla.

Sellainen, joka hyväksyy mut sellaisena kuin olen. That's all. Enempää on turha vaatia.

• 24626247257368546935

Olen masentunut... En ikinä löydä ketään. Turha edes enää yrittää. Elämästäni ei tule ikinä 100% täydellistä :(

• kyllä niitäkin on,

• Ei uskovainen nainen kyllä sovi jos ei halua seksiä,koska ne on himokkaimpia,se seksi vaan harrastetaan omassa makuuhuonessa aviopuolison kanssa ja joillakin lahkolaisillakin ainoita heidän hyväksymiä syitä ottaa avioero jos mies ei pysty hoitamaan aviollisia velvollisuuksiaan.

• joustamattomuusongel

täyttää kriteerit :D

• 234642626241361

Taitaa olla loppujen lopuksi turha etsiä mitään, kun ei kuitenkaan löydä. Ehkä mulle sopii paremmin yksinolo.

• mutta varattuna

Olen siis sinun ihannetyttö:

- En käytä mitään päihteitä/juo/polta
      - Olen 168cm pitkä
      - Olen normaalipainoinen
      - Harrastan taitoluistelua
      - pitkät vaaleat hiukset.
      - suht naisellinen, siro
      - musiikki, urheilu, luonto, mutta ei tietokoneet muuta kuin facebook ja suomi24
      - Olen rauhallinen, luotettava, lempeä, hellä, huumorintajuinen sekä ymmärtäväinen minua kohtaan
      - En kinua seksiä ja kaipaan läheisyyttä, ja toivoisin mieheltä samaa
      - Yritän kannustaa muita, olla tukena jne..
      - Tykkään silloin tällöin koti-illoista
      - Olen terve ja elämäniloinen tyttö :)
      - En asu Kuopiossa ja olen varattu, enkä aio pettää.

Tosin miehen pitää olla:
      - urheilullinen, harrastaa, käydä töissä, olla omia kavereita ja juttuja
      - olla hellä ja huomaavainen jne..
      - olla fiksu, ei juoppo renttu..

• katjakatja

-savuton, käyttää alkoholia kohtuudella
      -väh.185 cm pitkä ja n. 75-90 kg painava eli miehen kokoinen =)
      -sopivasti lihaksia, ei liikaa rasvaa
      -huolehtii fyysisestä kunnostaan, ei kuitenkaan mikään himourheilija
      -yleensäkin miehen näköinen, en kaipaa neitimäistä metroseksuaalia
      -hallitsee miehiset askareet: pienet korjaustyöt, autonrenkaiden vaihdon jne.
      -kinuaa kokoajan seksiä (kyltymätön kun olen itsekin =) mutta osaisi antaa myös hellyyttä ja läheisyyttä
      -tykkää koti-illoista
      -on uskollinen!
      -on 20-30 vuotias (itse olen 20)

• jooooo...

En tule löytämään ketään, olen liian vaativa.

• 24627247247
        jooooo... kirjoitti:

En tule löytämään ketään, olen liian vaativa.

Niissä ei tunnu olevan ketään kuopiolaista, joka kiinnostaisi oikeasti.

• Hyväneuvo1
        24627247247 kirjoitti:

Mee tapaamaan tyttöjä kyllä se sieltä vielä löytyy. Ylitä ittes ja uskalla!

• 24627247247 kirjoitti:

Voipihan sitä pistää ilmon vaik sinäminän nettikamu palstalle iän näkyviin ni soattaa joku kirjottoa,eikä piä hättäillä,hosumalla soa aikaseks kun kusipäitä tenavia!

• djoa

etten ole unelmatyttösi jo kohdassa 1. :)

• minä vaan

...mutta minä taisin jo viedä unelmiesi naisen. Ei ollut kylläkään Kuopiosta. :|

• 373724722472

En löydä ketään, luovutan tämän tyhjänpäiväisen etsimisen!

• perkeleenavautuminen

Muut stemmaa mutta
      -tietokoneet vittuilee mulle, eli en niin kovasti niistä tykkää
      -en asu kuopiossa
      -seksi on kivaa

Onnea ja menestystä :p

• rtrtstjsrjsrt

Heh mulla on varmasti ihan hullulta kuullostavat toiveet tytön suhteen :D Sanokaas, mistä kohdista mun kannattas harkita joustamista osittain tai kokonaan?

• 19+13

- En polta tai käytä huumeita, mutta rakastan viskiä ja keräilenkin niitä/käyn viskitislaamoissa, en tosin kännihakuisesti koskaan juo (viski liian jalo juoma sellaseen)
      - Oon 169 cm pitkä
      - Oon hoikka, enkä voi asialle mitään kun en liho, vaikka syönkin ruokaa kuin perusduunari.
      - Tykkään tehdä lenkkejä ilta-aikaan, varsinkin sillon kun on ihan tähtikirkas yö.
      - on pitkät hiukset, heiluu siellä alaselän kohilla.
      - Riippuu minkälaisesta musiikista puhutaan, itelle menee vaan -60, -70 ja 80-luvun klassinen rokki (Stones, AC/DC, Hendrix, CCR, Pink Floyd, Zeppelin, Beatles, Queen, Clash, Gunnarit jne..) ja vähän metalli puolellekkin maku menee. En oo tietokone faneja, koska itse olen konsolipelaaja (RE, Silent Hill, Gears ja God of War, DMC ja sen sellaset... tosin en tiiä tarkotitsä tietokonetta pelaamistarkotuksessa x) Lätkä menee urheilusta ja kyllä musta luontoystävää/suojelijaa löytyy.
      - Oon ujo, mutta avaudun kun tutustun paremmin, huumorintajunen olen, mutta se on aika mustaa (monty python, kummeli, pulttibois & ihmebantu linjaa) oon tosi luotettava, en juoruile ja ymmärrän hyvin ihmisiä, koska oma ystäväpiiri koostuu niin monenlaisista persoonista.
      - Haluan hellyyttä, läheisyyttä, mutta myös seksiä (tosin olen vielä neitsyt :(
      - Tykkään hengata kotona ja jos lähen baariin (mä en klubbaile) niin en mene sinne kännäämään vaan vaihtamaan ajatuksia ystävien kanssa.
      - asun Helsingissä

• 33834838

Heh aika hyvältä kuullosti :D Oletkohan ainoa tässä maassa?

• 3462371371
        33834838 kirjoitti:

Heh aika hyvältä kuullosti :D Oletkohan ainoa tässä maassa?

Pistetäänpäs vähäsen helpotusta kriteereihin:

- Ei käytä huumeita tai polta, mutta alkoholia voit kohtuudella käyttää jos osaat todella :)
        - Olisi noin 155-185cm pitkä
        - Mieluiten normaalipainoinen tai urheilullinen. Ei kuitenkaan ylipainoinen eikä anorektikko :)
        - Harrastaisi normaalia liikuntaa sen verran kuin minäkin
        - Olisi naisellinen nainen/tyttö ulkonäöltään ja luonteeltaan
        - Hänellä olisi joitain samoja kiinnostuksenkohteita kuin minulla, mutta omiakin pitää olla :)
        - Hänelle seksi ei olisi elämän tai parisuhteen tärkein asia, kuten ei minullekaan :D
        - Olisi kaikin puolin terve ja elämäniloinen tyttö :)
        - Asuisi mielellään Kuopiossa/lähialueilla, sillä tällä hetkellä minun on vaikea tutustua lähemmin missään muualla asuviin tyttöihin. Toivon saavani tähän kriteeriin helpotusta jossain vaiheessa :)

En tiedä sitten tuliko yhtään laajempaa skaalaa mistä etsiä :)

• Peukkuylös
        3462371371 kirjoitti:

- Ei käytä huumeita tai polta, mutta alkoholia voit kohtuudella käyttää jos osaat todella :)
        - Mieluiten normaalipainoinen tai urheilullinen. Ei kuitenkaan ylipainoinen eikä anorektikko :)
        - Hänellä olisi joitain samoja kiinnostuksenkohteita kuin minulla, mutta omiakin pitää olla :)
        - Hänelle seksi ei olisi elämän tai parisuhteen tärkein asia, kuten ei minullekaan :D
        - Asuisi mielellään Kuopiossa/lähialueilla, sillä tällä hetkellä minun on vaikea tutustua lähemmin missään muualla asuviin tyttöihin. Toivon saavani tähän kriteeriin helpotusta jossain vaiheessa :)

Kuullostaa jo vähän paremmalta kuin ensimmäisessä kohdassa. Minun mielestäni voit ihan hyvin löytää tästä maasta ja jopa Kuopiostakin monta noihin kriteereihin sopivaa vapaata naista, kunhan maltat vain odottaa ;)

• melkein!

- Tykkäisi koti-illoista
      - Asuisi Kuopiossa

Läheltä liippaa, paitsi että pituus on 158cm, en urheile eikä se kiinnostakaan, mutta muuten aika jees. Paikkakunta on tosin 100 kilometrin päässä.

• 625757

Tässä oli nää mun uudet helpotetut kriteerit:

• Itse kun olin, 16-vuotias, minulla ei ollut mitään muuta haaveena kuin että elämäni nainen olisi sporttisen näköinen, urheilullinen ja elämäntavat terveelliset (Ei tupakoi & Absolutisti). Eikä ole itseään antanut kenellekään miehelle eli neitsyt.

Semmoinen oli mun elämäni naisen haave koska, olin itse lihava enkä pystyisi siihen yksinäni laihtumaan. Enkä uskonut että saisin Suomesta itselleni naista jotka täyttäisivät kriteerini. Vaan että saisin ihan tavallisen suomalaisen sopusuhtaisen naisen joka on itseensä ja ulkonäköönsä tyytyväinen.

Mutta eräs kaverini antoi minulle neuvon että miksi et kokeilisi kristilliseltä deitti sivustolta eli nykyinen kotisataman deitti.

No mietin itsekseni enhän mä häviä mitään jos kokeilisin, kyllä se aikaa vei mutta löysin sieltä itselleni naisen joka oli haaveeni kaltainen mutta hänellä oli niiten lisäksi paljon muita hyviä puolia =)

Mutta mitä itseeni tuli en ikinä ole käynyt baareissa ja lapsena kerran kokeilin tupakkaa mutta lopetin sen siihen maisteluun. Mutta kaikkein eniten oli vaikeaa armeijassa kun monet niin sanotut miehet kysyivät että monenko naisen kanssa olen ollut ja sanoin en yhdenkään. Enkä meinaakaan kun vaan sen naisen kanssa joka suostuu menemään kanssani naimisiin! =) No mullehan tietysti naurettiin, mutta näytinpä niille ääliöille että pystyin säilyttämään itseni avioliittoon asti.

Kannustan sinua älä koskaan luovu naisihanteestasi/unelmastasi vaikka sitten menettäisit kaikki tuttavasi/ystäväsi(?) ja ennen kaikkea älä välitä mitä muut ihmiset ajattelevat sinun unelmastasi. Koska he eivät osaa arvostaa sitä mikä on tärkeintä sinun elämässäsi.

Se että kun haluaa vain yhden ihmisen kanssa jakaa koko elämänsä niin mielestäni semmoiset ihmiset ovat rohkeita kun eivät mene sen mukaan miten muut maailman ihmiset tekevät siis eivät ole massan mukana kulkijoita! Ja seurakunnasta voi löytää kumpaninsa oli se sitten naisen tai naiset miehen (Tosi Miehen)! Eikä mitään retkua! Eikä tarvitse teeskennellä uskovaista, uskoon tulee jos on tullakseen =)

• 54935797

Kuullostaa tosi mukavalta! Haluan tosiaan erottua tästä maailmanmassasta, vaikka sitten näkymättömästi mutta kuitenkin :) Toivon edelleen että se oikea kävelisi minulle vastaan vaikka nyt kun lähden lenkille...

• mr.x vanhaposti

jokos on typykkä löytyny? ;)

• harmituss

Kaikki täsmää, mutta en asu Kuopiossa, vaan Helsingissä ja voisin olla äitisi (44v).
      Harmi. Tuli vaan mieleen, että mitä itse tarjoaisit unelmiesi naiselle?

• areghaeheargaergeasr

Ompas harvinaisen iso ja tyhmä topikki...

• onhan noita

mee kaupungille ja etsi, löydät tuollasia tyttöjä pilvin pimein.

• FaZe_JJLrUlEz

Vanha ketju, mutta pakko sanoa että kuvaus sopii valehtelematta omaan tyttöystävääni, jos ei oteta asuinpaikkaa huomioon. En voisi parempaa toivoa!

• ketjun.ap

Alkuperäinen kirjoittaja ilmoittaa, yli 5,5 vuotta ketjun perustamisen jälkeenkin, ettei vieläkään ole löytynyt omaa rakasta. Tosin sen verran kai olen viisastunut noista ajoista, etten enää tekisi tuollaista listaa seuranhakua varten. Sama asiahan tuo periaatteessa on kun menisi itselleen koiraa ostamaan jonkun kriteerilistan kanssa.

Enpä vaan jaksa oikein uskoa että tuokaan asia mitään muuttaa. Vika on jossain ihan muussa. Pitkällisen mietinnän perusteella joko siinä, etten todellakaan vain uskalla seurustella, tai siinä, etten oikeasti lopulta edes halua.

• Laurelieee

Mie en asu Kuopiossa, ja olen valitettavasti varattu, mutta muuten täsmäisi kaikkiin kohtiin! :'D älä siis luovuta, on meitä ;);)

• hahahahahah

Haiskahtaa vähän siltä että aika monta vittuilu viestiä on ap:lle kirjotettu tähän ketjuun :'D

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3404
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2632
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      376
      2536
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1757
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1405
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1080
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      985
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      955
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      27
      779
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      734
    Aihe