Eau de toilette Flowerparty Yves Rocer hajuvesi.
Onko kukaan käyttänyt? Mitä pidit?
Yves Rocher
4
739
Vastaukset
- mother of...
Tytär käyttää sitä, sopii hänelle hyvin. Ihan kiva tuoksu.
- tuoksua vailla
Minkä ikäiselle suosittelet kyseistä tuoksua?
Nuorille vai..? - mother of...
tuoksua vailla kirjoitti:
Minkä ikäiselle suosittelet kyseistä tuoksua?
Nuorille vai..?Luulen, että se on suunnattu juuri nuorille, mutta miksei sitä voisi käyttää kuka tahansa. Kesäinen kukkaistuoksu sopii mielstäni parhaiten kesään, mutta onhan se ihana arkituoksuna talvellakin. Itse en ole sitä käyttänyt, mutta tyttäreni käyttää lähes päivittäin. Toisena tuoksuna hänellä on YR:n Peche de Provence, makea persikantuoksuinen "karamellihajuvesi".
Itse käytän joko Tendre Jasminìa tai Naturellea, molemmat myös YR:n.
- Loved by smell
Itse sain tilaaja lahjana, eikä se erityisemmin ainakaan ärsyttänyt..
Aika makea ja kukkainen tuoksu, sopii ihan hyvin sellaisista pitäville. Aluksi tuntui ehkä liiankin imelältä, eli kannattaa käyttää varoen, muuten rupeaa itseä yököttämään-liika on liikaa.
Itse tilasin "huonon muistikuvani" perusteella Y.R.n Naturelle tuoksun, mutta se sisältää minun makuuni jotain sellaista kukan tuoksua, josta en pidä, eli joudun myymään sen pois..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853250Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921859Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1401533
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur931329Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001274- 861247